جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

21 کاربر(ها) آنلاین هستند (4 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
19
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: ..::ستاد انتخاباتی ايگور کارکاروف::..
ارسال شده در: پنجشنبه 12 مهر 1386 20:37
نمایش جزئیات
آفلاین
ایگور عزیز اگه کسی با ت نباشه من با توام....
منم تو پیام امروز برات خبر میدم....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هری ا
Re: ..::ستاد انتخاباتی ايگور کارکاروف::..
ارسال شده در: پنجشنبه 12 مهر 1386 20:34
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام

جهت اینکه یک سری مسائل برام روشن بشه لطف کنید به چند تا سوال پاسخ دهید :

آینده ی سایت رو چطوری میبینید ؟؟؟

هدف شما از وزیر شدن چیست؟؟؟

آیا بعد از وزیر شدن وزارت رو فعال میکنید یا آن را به معاونانتان میسپارید؟؟؟

طبق آینده ی کتاب وزارت باید کمک کنه به محفل آیا شما همچین کاری میکنید ؟؟؟

====

ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق یعنی وقتی که دستتو میگیرم مطمئنم باشم که از خوشی میمیرم !!!!!

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: ..::ستاد انتخاباتی ايگور کارکاروف::..
ارسال شده در: پنجشنبه 12 مهر 1386 18:27
نمایش جزئیات
آفلاین
1-نام پدر: بابا جون اسم خودمونو نپرسيدي اسم بابامونو پرسيدي ؟ باشه بارتيموس كراوچ بزرگ !

2-دسته(محفل يا مرگخوار؟): مرگخوارا بابا جون !

3-آيا شما هم ريش پرفسوري بلند داريد؟ بابا جون من دخترم ! ولي خب شناسم پسره ديگه ! ولي بارتي هم ريشاشو مي زنه !

4-پرفسور كوييرل رو بيشتر دوست داريد يا منو مديريت!؟ به نظر من منوي مديريت بايد چيز توپي باشه ! البته من چند بار اين منو رو ديدم خيل چيز خفنيه !

5-يه جمله در وصف انتخابات اين دوره وزارت خونه! خيلي انتخابات ارزشي اي هست با حضور ايگور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ..::ستاد انتخاباتی ايگور کارکاروف::..
ارسال شده در: پنجشنبه 12 مهر 1386 16:27
نمایش جزئیات
آفلاین
جواب به اليور وود:

بله هدف من هم همين است.نميخوام هيچوقت بركنار بشم !

اعضاي شوراي وايزن گاموت با هم صحبت ميكنن.من فكر كنم شما معني وتو كردن رو در واقع تو شوراي امنيت فقط شنيدي ولي ما از اين افراد تو شورا به اون سبك نميخواهيم كار بكشيم.
براي مثال اگر خود شما نماينده من تو شورا باشيد،با بركناري من مخالفت ميكنيد.حالا اينجا از شما يك چيز خواسته ميشه!

طبق معمول وقتي بقيه اعضاي شورا قصد بركناري وزير رو دارند حتما دليلي براي اين كارشون هست.مثلا اجراي يه طرح كه موفق نبوده و كلا سودي نداشته.براي مثال عرض كردم البته.چون بسيار دليل ديگه براي اين امر وجود داره.حالا شما كه مخالف بركناري وزير بودي ميايي و يه دليل مياري تا بقيه اعضاي جلسه قانع بشن كه حق با شماست.

در واقع شورا اينجوري نيست كه مثلا اعضاش اتفاقي همديگرو ببين و راي گيري كشكي بكنن و يكي مخالف بود تمومه ديگه!چون اينجوري اصلا اين شورا درست نيست در واقع.اينقدر بحث ميكنن تا اون فرد بالاخره راضي ميشه كه بايد وزير بركنار بشه و يا بقيه قانع ميشن كه اين كار اشتباه ست.

وقتي من اين طرح رو ميريختم فكر كردم كه چون شورا در تصميمات وزير و معاونين عملا فوكوس ميكنه پس بايد نماينده از اونها تو اون جلسه باشه تا حرف هاي وزير و معاونين رو بزنه و اگر بقيه اعضاي شورا از يك مساله اي به طور دقيق با خبر نيستن اونها رو مطلع و آگاه بكنه كه مشكلي پيش نياد. !

در ضمن مطمئن باشيد من اگر طرحي رو اينجا اعلام ميكنم..حتما روش فكر كردم و مطرحش كردم.همينجوري از رو هوا نميام اينجا طرح مطرح كنم!

خب بعد از كمي فكر در مورد سوالت در مورد جبهه ام!

در واقع همانطور كه ميبيني من همين الان هم عضو هيچ گروهي نيستم.مرگخوار بودم ولي در حال حاضر نيستم و اگر وزير هم بشم مرگخوار نميشم چون وزارت يك چيز جدايي از محفل و مرگخواران هست.

در مورد همكاري وزارت با مرگخواران بايد بگم كه در هر جنگ،وزارت خونه بررسي ميكنه كه كدوم طرف يه مقدار ضعيف تر عمل ميكنه و ما ميريم طرف اونا تا جنگ يه مقدار هيجانش بالا بياد.در واقع وقتي يه گروه قدرت بيشتر داشته باشه جنگ رولي به اعضاي گروه مخالف مزه نميده!

---------------------------------
خب طرفداران من!اگر خواستيد فرم رو پر كنيد اگرم حوصله شو نداشتيد ميتونيد با قرار دادن عكس زير در امضاي خود طرفداريتان رو نسبت به من نماينده مردمي بروز دهيد.

لوگو تبليغاتي براي گذاشتن تو امضا (در اندازه بزرگ و مناسب)

تصویر تغییر اندازه داده شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط [fa]ايگور کارکاروف[/fa][en]IGΘЯ[/en] در 1386/7/12 16:29:21
ویرایش شده توسط [fa]ايگور کارکاروف[/fa][en]IGΘЯ[/en] در 1386/7/12 19:23:37
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: ..::ستاد انتخاباتی ايگور کارکاروف::..
ارسال شده در: پنجشنبه 12 مهر 1386 14:56
نمایش جزئیات
آفلاین
در راستای تخریب دوباره ی چهره ی انتخاباتی شما !

در مورد قسمت دوم اهداف شما :

نقل قول:
اين شورا كه از 5 نفر تشكيل ميشود از اعضاي مردمي سايت و به احتمال زياد به راي گيري ملت انتخاب ميشون تا به كار وزير و معاونان رسيدگي كنن و در صورت اشتباه و خطايي به آنها اخطار دهند و اگر نياز بود حتي حكم بركناري آنها رو بدهد.من خودم شخصا اگر تمام اعضاي اين شورا موافقت با بركناري من يا معاونانم باشن ،كنار ميكشم تا فردي ديگه جام بياد كه باهاش موافق باشن ملت.


این رو داشته باشید .

نقل قول:
يه نماينده از طرف وزير بدون راي گيري عضو اين شورا هستند.سه عضو در راي گيري كه بعدا خواهد گذاشته شد در صورت وزير شدنم،توسط كاربران اعلام خواهند شد و يك فرد هم از طرف مديريت سايت عضو اين شورا خواهند شد.تمام عضو هاي اين شورا حق وتو دارن.در واقع هر كدوم ميتونن راي بقيه اعضاي شورا رو فسخ بكنن.


وقتی یه نماینده از طرف وزیر توی شورا هست ، یعنی اینکه اگه چهار عضو دیگه رای مخالف وزارت داشته باشن ، این نماینده با حق وتو می تونه رای بقیه رو فسخ کنه . این در حقیقت یه حاشیه ی امنیت برای شماست و شورا می افته زیر نظر مستقیم وزارت . با این حال چطور انتظار دارید شورا بتونه بر علیه وزارت رای صادر کنه ؟

سوال آخر : با توجه به این که شما یکی از اعضای شناخته شده ی مرگ خوار ها هستید ، آیا بعد از وزارت از این گروه کناره گیری می کنید یا عملا جبهه گیری وزارت رو به نفع مرگخوار ها اعلام می کنید ؟ صریح پاسخ بدید لطفا !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
این روزها که می گذرد
شادم
این روزها که می گذرد
شادم
که می گذرد
این روزها
شادم
که می گذرد...

«قیصر»
Re: ..::ستاد انتخاباتی ايگور کارکاروف::..
ارسال شده در: پنجشنبه 12 مهر 1386 14:13
نمایش جزئیات
آفلاین
خب بخش دوم هدف هاي اينجانب،ايگور كاركاروف!

بعد از هدف هاي قبلي كه واقعا چيزهاي مهمي بود قصد فعاليت هاي زير رو دارم:


1-تشكيل شوراي وايزن گاموت:

اين شورا كه از 5 نفر تشكيل ميشود از اعضاي مردمي سايت و به احتمال زياد به راي گيري ملت انتخاب ميشون تا به كار وزير و معاونان رسيدگي كنن و در صورت اشتباه و خطايي به آنها اخطار دهند و اگر نياز بود حتي حكم بركناري آنها رو بدهد.من خودم شخصا اگر تمام اعضاي اين شورا موافقت با بركناري من يا معاونانم باشن ،كنار ميكشم تا فردي ديگه جام بياد كه باهاش موافق باشن ملت.

يه نماينده از طرف وزير بدون راي گيري عضو اين شورا هستند.سه عضو در راي گيري كه بعدا خواهد گذاشته شد در صورت وزير شدنم،توسط كاربران اعلام خواهند شد و يك فرد هم از طرف مديريت سايت عضو اين شورا خواهند شد.تمام عضو هاي اين شورا حق وتو دارن.در واقع هر كدوم ميتونن راي بقيه اعضاي شورا رو فسخ بكنن.
وظايف بقيه اين شورا بعدا گفته خواهد شد.

2-كنفرانس ناظرين با وزير مردمي:
بعد از اينكه به وزارت برسم يه كنفرانس بين ناظرين و من و معاونانم گذاشته ميشه تا اهداف رول رو بررسي كنيم.در واقع من خودم از هيچ كدوم ناظرين بالا تر نيستم و فقط مديريت اون جلسه رو بر عهده ميگيرم.قوانين رول زني در جنگ هاي بين سياهي و سفيدي هم در اين جلسه مشخص ميشه!
در كل مجلس به راه ميفتد.هدف مجلس همين موضوع خواهد بود.البته در خود تاپيك مجلس رول نوشته ميشود.

اهداف بعدي در پست هاي آينده گفته خواهد شد.

----------------------------
براي طرفدارانم فرمي رو تهيه كردم تا اون رو پر كنن و رسمي عضو ستاد طرفدارانم بشن.به زودي عكس هايي جهت قرار دادن در امضا هم قرار ميگيرد.منتظر باشيد.

1-نام پدر:
2-دسته(محفل يا مرگخوار؟):
3-آيا شما هم ريش پرفسوري بلند داريد؟
4-پرفسور كوييرل رو بيشتر دوست داريد يا منو مديريت!؟
5-يه جمله در وصف انتخابات اين دوره وزارت خونه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط [fa]ايگور کارکاروف[/fa][en]IGΘЯ[/en] در 1386/7/12 14:15:22
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: ..::ستاد انتخاباتی ايگور کارکاروف::..
ارسال شده در: پنجشنبه 12 مهر 1386 13:34
نمایش جزئیات
آفلاین
جواب هاي پرفسور كوييرل:

نقل قول:
شما روزانه چند قدم، قدم میزنید؟
برای تزئینات ستاد چقدر هزینه کردید و چه مقدار لذت بردید؟
چرا برای ستاد انتخابیتون فط یک پنجره نصب کردید؟
آیا ستاد انتحاباتی شما به جز پنجره، در و دیوار هم دارد؟ یا ترجیح دادید به جایه آنجا از سوراخ استفاده کنید؟
آیا شما با گیلدوری لاگهارت نسبتی دارید؟
ریش ایگور چطوری تکون خورده در حالیکه ریشش پرفسوریه؟
آیا شما برای کوبیدن رقیب تبلیغاتیتون به جایه ریش پروفسوری از ریش بزی استفاده کرده اید؟
چرا فقط از سرامیک های سبز و قرمز استفاده کردید؟ این به دلیل لجبازی با قهرمان دیگر هاگوارتز هافل و قهرمان کوییدیچ راونکلاو نیست؟
برای برق انداختن سرامیک ها از چه ماده شوینده ای استفاده کرده اید؟
آیا این درسته که گراپ رو مجبور به تمیز کردن زمین فقط به خاطر یک مشت رای کردید؟


1مشخص نيست.در واقع اگر وزير بشم كه اين قدم زدنها و تفريح كردن ها كلا پروندش بسته ميشه چون وقت نميكنم ديگه و بايد به مردم احترام بذارم و بهشون خدمت كنم.
2-مقدار گاليون ها بسيار كم بود.در واقع به خاطر خدمتي كه به ملت كرده بودم و در راه آزادي حيوانات جادويي تلاش كرده بودم اونا برام ستاد رو ساختن.البته از ماندي هم وام گرفتم!
3-يك پنجره كافي بود.چون ما جادوگر هستيم و بدون پنجره هم ميتونيم زندگي كنيم.
4-بله!در و ديوار هم دارد.از سوراخ هم اكيدا استفاده نميكنيم ما ها فقط در صورت لزوم و اجبارا شايد استفاده بكنيم.
5-گيليدي فاميل نيستم ولي گيليدي رو دوست دارم!
6-اگر به آواتار توجه كنيد يه مقدار ريش رو بلند كردم و از چونه ام به پايين تر اومده بنابراين تكان هم ميتواند بخورد.
7-ما تمام رقيب هايمان رو دوست داريم..اين هم براي اين بلند كرديم كه نشون بديم آبرفورث رو چقدر دوست داريم كه به خاطرش دست در ريش خودمون هم ميبريم!وزارت دوستي ها رو بايد به هم نزديك بكنه.
8-سراميك هاي سبز و قرمز ب
ه نماد هاگوارتز ربط نداره و به دورمسترانگ مربوط ميشه.اين دو رنگ تو اون مدرسه نشون دهنده حمايت از تمام قشر هاي جامعه هست.
9-مايه شوينده اي استفاده نشد.چون من به كتاب هري پاتري احترام ميذارم با ورد ها و افسون هاي مختلف اونجا رو تميز كردم.
10-والا ما زورمان به گراپ نميرسه كه مجبور به كاريش بكنيم!اگرم ايشون بخواد كمكي بكنه از روي محبتش هست.

جواب هاي لودو بگمن:

نقل قول:

به نظر ستاد بسيار گسترده و پيچيده اي داريد! آيا هزينه هاي اين ستاد را از كجا آورده ايد پولش را؟
آيا اين شايعات صحت دارد كه شما ستاد خود را از پول بيت المال ساخته ايد؟؟؟


همانطور كه ميدوني من براي انتخابات از همه سمت هام تو سايت استعفا دادم و اصلا دسترسي به بيت المال ندارم..اگرم داشتم تو دست نميبردم چون خيلي خطرناكه حسن!خيلي هم كار زشتيه!همانا تمام پول ها از جيب خودم و دوستانم داده شده است.

نقل قول:
آيا فكر نميكنيد كه تنها يك پنجره براي ستادي با اين عظمت كه وصف كردايد كم باشد؟؟؟
آيا خود شما مهندسي و طراحي ستاد را برعهده داشتيد؟
اگر خود شما نداشتيد، مگر شما نظارت نداشتيد بر كار آنان؟ متوجه نشديد كه يك پنجره كم است براي ستاد به اين بزرگي؟؟؟
ايا شما در سياستهاي خود در نقش وزير نيز اينگونه بي دقت عمل خواهيد كرد؟


براي چي كم باشه!؟فكر كنم چون ما جادوگريم و قادر به اجراي طلسم هاي مختلف هستيم نيازي به چند پنجره نيست.همين يكي هم نمادين گذاشته شده است.
مهندسي و طراحي برج توسط آناكين مونتاگ انجام شده..دستش درد نكنه!بر كارش هم نظارت داشتم.شب تا صبح بالا سرش بودم تا يه موقع اشتباهي نكنه!شما هم هرگونه پيشنهادي داريد نسبت به اين مساله مطرح كنيد تا رسيدگي شود.

نقل قول:
آيا به نظر شما اين كار با اين سيستم و شكل و شمايل عمليست؟؟؟
تازه واردين چطور بايد متوجه وجود چنين برنامه اي بشن؟؟
آيا بعد از برگذاري اين برنامه... افردا بايد وقت قبلي بگيرند؟!
آيا فكر نميكنيد كه دشمنان شما در مسنجر شما را از اين طريق دست بياندازند؟!
در اين مورد بيشتر توضيح دهيد.


سعي ميكنيم تازه وارد هايي كه فعاليت خودشون رو تو انجمن ها شروع ميكنن رو با خبر كنيم از اين طرح!وقت قبلي هم نياز ندارن ولي يه وقت مشخص ميشه براي اينكه ما آن بشيم و سوال بپرسن.
ما به دوست و دشمنمون اعتماد داريم.فوقش هم دست بندازن،چيزي از ما كم نميشه جز اينكه وقت خودشونو تلف كردن.

نقل قول:
شما از كجا ميدانيد كه همه دوستتان دارند؟!


در جواب:

نقل قول:
همر آزاد شود يعني كارتي نيست... اما بعد گفتيد كه به كارت سوخت(!) 30 ليتر همر اضافه ميكنيد.
5-1. آيا اگر همر قرار است آزاد شود باز هم كارتي هست؟؟؟ آيا شما به عنوان وزير هميشه تناقض گويي ميكنيد؟؟؟
5-2. آيا واحد شمارش همر ليتر است؟؟؟
5-3. آيا همر در كارت سوخت ملت وجود دارد؟ يا در كارت شكلك؟ رابطه ي همر با سوخت چيست؟؟ آيا همر نوعي سوخت است؟!


منظور از همر شخصي هست كه در زندان هاي توگو و ماساچوست آمريكا زنداني شده است و ما قصد آزادي وي رو داريم.ايشون كشف كننده چكش و موارد مشابه هستن.در مورد موارد هم كه گفتي بايد از متخصص هاي اين مساله كه بعدا مشخص ميشن و آزادي كامل بهشون داده ميشه بپرسي.فعلا برنامه اي نيست.

نقل قول:
آيا فكر نمكنيد كه فقط بايد قبل از يكيشون ميامد.
يعني: "من سعي ميكنم كه فقط از يكيشون استفاده كنم"
آيا فكر نميكنيد با اين حركت آلبوس به شما راي ندهد؟؟!


آقا برو جلو بوق نزن..هوييي با توئم!آره خودت لودو..بيخودي ملت رو مسخره نكن.

در مورد سوالات بعديت بايد بگم كه من بلاك هم بشم مهم نيست.ملت ازم راضي باشن كافيه.وزارت هم هر موقع مردم ازم ناراضي باشن ول ميكنم و مهلتم هم تموم بشه استعفا ميدم!بله ما مردمي هستيم!
رول ريموس هم قشنگ بود.اگر هم مشكلي بود شما ها كه رولتون قويه بايد به وزير آينده كمك كنيد تا پيشرفت بكنه.
برنامه هاي بعدي هم به زودي اعلام ميشه.اين هدف هاي كامل من نبود و من برنامه ريزي بيشتري كردم.

جواب به ايوان روزيه:


ممنون از حمايتت!قربانت بَرم!
جنگ سياه و سفيد هم دست من نيست.من خودمم تو اين جنگ ها شركت خواهم كرد و به عنوان فردي بي طرف به كمك ارتش وزارت ميجنگيم..همانا كه رستگار شويم..تفريح خوبيست.

قضاوت و نا داوري ها رو من نميتونم كاري بكنم.چون در واقع نميتونم كسي رو به زور اصلاح كنم.بالاخره همه افراد سني دارن و خيلي ها از خود من بزرگترن و توسط من ارشاد نميشن.ولي در صورتي كه مشكلي پيش بياد به مديران اطلاع خواهم داد.در خود وزارت هم با نا داوري مبارزه ميكنم و سعي ميكنم اين مشكل بر طرف بشه!حداقل تو وزارت خونه!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: ..::ستاد انتخاباتی ايگور کارکاروف::..
ارسال شده در: پنجشنبه 12 مهر 1386 11:05
نمایش جزئیات
آفلاین
من اول از همه حمایت خودم را به طور کامل از ایگور اعلام مینمایم تا چشم مخالفین چهارتا شود!در باب طرفداری و برای روشن شدن افکار جامعه چند سوالی را مطرح میکنم،باشد تا همگی در پناه آسلام قرار بگیریم!

نقل قول:
در آخر تو جامعه اي كه آزادي اينقدر زياد باشه و وزيري مردمي تو اون حكومت بكنه آيا اصلا جنگي شروع ميشود؟اونم از طرف خود وزير!؟


نظر شما درباره جنگ های لنگه به لنگه سیاه و سفید چیست؟آیا با این جنگ های مخالفید؟آیا برای این جنگ ها سرانه دولتی قرار میدهید؟!

نقل قول:
آموزش درست نقد كردن.بسياري از دوستان ناظر هستن كه طريقه نقد كردن رو به درستي نميدونن.وزارت خونه بايد با كمك افرادي كه در نقد كردن حرفه اي هستن به اون افراد كمك بكنه.


درباره قضاوت و ناداوری ها چه نقشه ای دارید؟همان طور که میدانیم جامعه امروز جادوگری پر از ناداوری های خفن است!وزارت برای بهبود بخشیدن به امر قضاوت چه برنامه هایی دارد؟

با توجه به مدل موی خودتان آیا در دوران وزارت شما برخوردی با مدل موهای فشن صورت میگیرد؟همانا که بسیاری از گروه های تندرو با رواج یافتن فرهنگ فشن در سطح جامعه جادوگری مخالفند.آیا برای آشتی این دو گروه برنامه ای دارید؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ایوان روزیه...اسکلتی که وجود ندارد!
Re: ..::ستاد انتخاباتی ايگور کارکاروف::..
ارسال شده در: پنجشنبه 12 مهر 1386 01:50
نمایش جزئیات
آفلاین
سوم عليك!

چندي سوالي برايم پيش آمد كه به منظور شفاف سازي و آگاهي رساني به ملت لازم است به آنها در اسرع وقت پاسخ كامل اعطا كنيد.

(نقل قولها همگي مربوط به ايگور كاركاروف ميباشند.)

1. نقل قول:
ايگور در حال قدم زدن تو ستادش بود كه به بخش هاي مختلفش سر بزند

لطفا به بخش رستوران تشريف ببريد!

به نظر ستاد بسيار گسترده و پيچيده اي داريد! آيا هزينه هاي اين ستاد را از كجا آورده ايد پولش را؟
آيا اين شايعات صحت دارد كه شما ستاد خود را از پول بيت المال ساخته ايد؟؟؟

2. نقل قول:
نسيمي ملايم از تك پنجره ستاد مي وزيد

آيا فكر نميكنيد كه تنها يك پنجره براي ستادي با اين عظمت كه وصف كردايد كم باشد؟؟؟
آيا خود شما مهندسي و طراحي ستاد را برعهده داشتيد؟
اگر خود شما نداشتيد، مگر شما نظارت نداشتيد بر كار آنان؟ متوجه نشديد كه يك پنجره كم است براي ستاد به اين بزرگي؟؟؟
ايا شما در سياستهاي خود در نقش وزير نيز اينگونه بي دقت عمل خواهيد كرد؟

3. نقل قول:
كمك به اعضاي تازه وارد و راهنمايي اونها براي فعاليت در سايت.
براي اين هدف روزي يك نيم ساعت تا يك ساعت توسط وزير و معاونين گذاشته ميشود تا در مسنجر در يه آيدي مخصوص سوالات به اعضا جواب داده بشود.اين بعدا با برنامه ريزي دقيق اعلام ميشود.

آيا به نظر شما اين كار با اين سيستم و شكل و شمايل عمليست؟؟؟
تازه واردين چطور بايد متوجه وجود چنين برنامه اي بشن؟؟
آيا بعد از برگذاري اين برنامه... افردا بايد وقت قبلي بگيرند؟!
آيا فكر نميكنيد كه دشمنان شما در مسنجر شما را از اين طريق دست بياندازند؟!
در اين مورد بيشتر توضيح دهيد.

4. نقل قول:
همه به همين خاطر دوستم دارند

شما از كجا ميدانيد كه همه دوستتان دارند؟! توضيح دهيد...

5. نقل قول:
در واقع همر با وزير شدن من آزاد ميشود تا هر كسي ازش استفاده كنه...
... من همينجا قول ميدم اگر وزير بشم به كارت سوخت هر فرد 30 ليتر همر اضافه كنم!

همر آزاد شود يعني كارتي نيست... اما بعد گفتيد كه به كارت سوخت(!) 30 ليتر همر اضافه ميكنيد.
5-1. آيا اگر همر قرار است آزاد شود باز هم كارتي هست؟؟؟ آيا شما به عنوان وزير هميشه تناقض گويي ميكنيد؟؟؟
5-2. آيا واحد شمارش همر ليتر است؟؟؟
5-3. آيا همر در كارت سوخت ملت وجود دارد؟ يا در كارت شكلك؟ رابطه ي همر با سوخت چيست؟؟ آيا همر نوعي سوخت است؟!

6. نقل قول:
من سعي ميكنم كه از يكيشون فقط استفاده كنم

آيا فكر نمكنيد كه فقط بايد قبل از يكيشون ميامد.
يعني: "من سعي ميكنم كه فقط از يكيشون استفاده كنم"
آيا فكر نميكنيد با اين حركت آلبوس به شما راي ندهد؟؟!

7. نقل قول:
خنده وحشتناك هم نشون از قدرت من هست كه وزارت رو ميگيرم و به هيچ احدي از جمله مديران واگذارش نميكنم.

آْيا شما بعد از اتمام دوران وزارتتون هم وزارت را رها نخواهيد كرد؟؟؟

8. نقل قول:
با قدرت به كمك اعضاي سايت ميپردازم و هيچ حركتي از جمله بلاك و بلاك و ... جلومو نميگيرند.

8-1. آيا كمك به اعضاي سايت ايرادي دارد كه كسي بخواهد شما را بلاك كند؟؟؟ توضيح دهيد.
8-2. چرا كلمه ي بلاك را دومرتبه تكرار كرده ايد؟؟

9. آيا شما از رول ِ ريموس لوپين چيزي متوجه شديد؟؟؟ چيزي كه متوجه شديد چه بود؟

10. نقل قول:
هدف من از كانديد شدن فقط و فقط كمك و خدمت به ملت هست.

چگونه؟؟؟ آيا فقط با آموزش نقد و پاسخ گويي در آي-دي قصد كمك و خدمت به ملت را داريد؟؟؟

11. آيا صحت دارد كه در انتخابات گراپ به نفع شما كنار خواهد كشيد؟؟؟


با تشكر!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لودو بگمن در تاریخ ۱۶:۵۴:۳۰ پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۶
[size=small]
Re: ..::ستاد انتخاباتی ايگور کارکاروف::..
ارسال شده در: پنجشنبه 12 مهر 1386 00:16
نمایش جزئیات
آفلاین
ايگور همانطور قدم ميزد و از شكوه بادكنك ها و روبان هاي رنگارنگ ستادش لذت ميبرد.نسيمي ملايم از تك پنجره ستاد مي وزيد و ريش ايگور رو تكون ميداد.سراميك هاي سبز و قرمز از دور برق ميزد.در حال قدم زدن بود كه...

شما روزانه چند قدم، قدم میزنید؟
برای تزئینات ستاد چقدر هزینه کردید و چه مقدار لذت بردید؟
چرا برای ستاد انتخابیتون فط یک پنجره نصب کردید؟
آیا ستاد انتحاباتی شما به جز پنجره، در و دیوار هم دارد؟ یا ترجیح دادید به جایه آنجا از سوراخ استفاده کنید؟
آیا شما با گیلدوری لاگهارت نسبتی دارید؟
ریش ایگور چطوری تکون خورده در حالیکه ریشش پرفسوریه؟
آیا شما برای کوبیدن رقیب تبلیغاتیتون به جایه ریش پروفسوری از ریش بزی استفاده کرده اید؟
چرا فقط از سرامیک های سبز و قرمز استفاده کردید؟ این به دلیل لجبازی با قهرمان دیگر هاگوارتز هافل و قهرمان کوییدیچ راونکلاو نیست؟
برای برق انداختن سرامیک ها از چه ماده شوینده ای استفاده کرده اید؟
آیا این درسته که گراپ رو مجبور به تمیز کردن زمین فقط به خاطر یک مشت رای کردید؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!