خب...بايد بگم كه علي رغم اين كه به شدت مي خوام به نظر پروفسور كوييرل عزيز در چت باكس احترام بذارم اما با نهايت تاسف بايد بگم كه از آن جهت كه انتخاب ترين ها در هر دوره با كمال عدالت و حق انجام مي پذيرد ، نمي توانيم در اين دوره نيز حق و عدالت را زير پا گذارده و نظر خود را عنوان ننماييم .
انتخاب ترين ها هر دو ماه يك بار انجام مي پذيرد ...پس بايد فردي كه انتخاب مي شود در طول دو ماه فعال ترين در زمينه تاپيك مربوطه ترين ها باشد .
راي من : گراپ
زيرا با نهايت تاسف از بلاك ايشون بايد بگم كه در يك ماه قبل از بلاك توانستند فعاليت خوب و زيادي به خصوص در وزارت از خودشون نشان بدن و قابليت رول نويسي بالاي خود را در يك ماه قبل نشان داده بودند ...البته اگه به طور دقيق و با ديد باز بررسي شود .
زياد تعجب نكنيد كه به افراد بلاك شده راي مي ديم ...آخه واقعا نمي شه برترين هاي سايت رو ناديده گرفت!!!
خب.... واقعا قلبم به درد مي ياد كه حالا به خاطر يك بلاك ساده برترين رنك سايت به ايشون تعلق نگيره...حتما خود مديران محترم هم با اين دليل بنده مبني بر رعايت عدالت در ترين ها به شدت موافق هستند ...خب ... اگر شما مي تونيد بي تفاوت رد شيد و چشماتونو ببنديد و تريپ از اين گوش در از اون گوش دروازه عمل كنيد و خودتون رو توجيه كنيد كه رنك نبايد به يك فرد بلاك شده تعلق بگيرد ، صميمانه و دوستانه مي گم : من يكي نمي تونم ، چشمامو بنندم !
هري پاتر مديريت محترم سايت در ابتداي تاپيك تبصره پروفسور كوييرل رو اعلام نكردند...درست نيست مديرا ناهماهنگ عمل كنند ...مگه نه؟؟؟
بايد اضافه كنم كه خيلي راحت و غير منطقي مي شه نظر و پست منو ناديده گرفت اما اگر به اون جمله بالايي كه هر جا نظر مي ديد با دقت نگاه كنيد مي بينيد كه نوشته : " بي شك ديدگاه هر كس نشانه تفكر اوست ، ما در قبال ديدگاه ديگران مسئول نيستيم ."
و باز هم يه ناهماهنگي ديگه...
اما از اونجا كه بالاخره انسان ها ، موجوداتي خطا كار و فراموش كار مي باشند ، خيلي به مديريت انتقاد نمي كنم چون ممكنه دو روز ديگه به خاطر انتقاد به شدت صريح و با بهانه نزدن پست در تاپيك مربوطه كه البته دلايلي به شدت غير منطقي و ديكتاتورانه مي باشد رو به رو شم و با بدترين شكل ممكن در مقابل گذاردن آن همه وقت و انرژي و علاقه از سايت اخراج شم...كه البته اين كلمه اخراج اصلا مهم نيست !
يه چند خط هم در رابطه با خود انتخاب ترين ها :
خب... خبرنامه چيز قشنگيه...اما به شرطي كه مصاحبه هاش براي پر كردن چند خط خبرنامه نباشه... يه چيزهايي هم ازش ياد گرفت ... الان تقريبا تمام بچه هاي سايت معتقدن كه انتخاب ترين ها ابسيلون روي عدالت نيست و رنك گرفتن فقط براي اعضاي تازه وارد ارزش داره...مي خواستم بگم كه يه فكر منطقي براي انتخاب ترين ها انجام بديد تا هر ماه يه سري از كاربرا با اعصاب خرد سايت رو ترك نكنن ... البته بعيد مي دونم قوانين به احساسات آدم ها احترام بذاره...اگرچه قوانين به دست خود آدم ها نوشته شده ولي اگر قوانين تغيير نكنه پس به چه دردي مي خوره ؟...
در پايان مي شه كيفيت ترين ها رو در حد شكستن ركورد المپيك بهبود بخشيد ...
با تشكر و قدر داني فراوان از زحمات مديريت و مديران محترم سايت جادوگران دات او آر جي...
با آروزي جادويي ترين ها.... كه البته هيچ وقت فرقي با واقعيت نداره !!!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
از دفتر خاطراتم :
از او می ترسم... گاه تصور می کنم با هیبتی عظیم در مقابل من ایستاده و م
به علت اينكه من علاقه شديدي به غول ها دارم و اين موجودات رو با اين عظمت در حدي مي بينم كه يكي از اين رنك ها رو بر دوش بكشن پس راي خودمو به اين موجود يعني :
گراپ
مي دم! البته دليل ديگه هم اينه كه يه غول بتونه خوب بنويسه يعني ديگه خيلي شاهكاره!
هووم ، نویسنده خاصی نداریم توی ایفای نقش الان ... تا چند وقت پیش نویسنده های خیلی خوبی بودن که متاسفانه رفتند ! ... من به گراوپ رای میدم برای این مورد .
کسی که بهترین پست را در ایفای نقش زده است. ممکن است این پست یک ایده نو یا یک طرح جدید باشد. یا صرفا به بسط و گسترش طرح های دیگر کمک کرده باشد
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.