جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

21 کاربر(ها) آنلاین هستند (16 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
21
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  31 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش
ارسال شده در: دوشنبه 17 دی 1386 13:02
نمایش جزئیات
آفلاین
خب...بايد بگم كه علي رغم اين كه به شدت مي خوام به نظر پروفسور كوييرل عزيز در چت باكس احترام بذارم اما با نهايت تاسف بايد بگم كه از آن جهت كه انتخاب ترين ها در هر دوره با كمال عدالت و حق انجام مي پذيرد ، نمي توانيم در اين دوره نيز حق و عدالت را زير پا گذارده و نظر خود را عنوان ننماييم .

انتخاب ترين ها هر دو ماه يك بار انجام مي پذيرد ...پس بايد فردي كه انتخاب مي شود در طول دو ماه فعال ترين در زمينه تاپيك مربوطه ترين ها باشد .

راي من : گراپ

زيرا با نهايت تاسف از بلاك ايشون بايد بگم كه در يك ماه قبل از بلاك توانستند فعاليت خوب و زيادي به خصوص در وزارت از خودشون نشان بدن و قابليت رول نويسي بالاي خود را در يك ماه قبل نشان داده بودند ...البته اگه به طور دقيق و با ديد باز بررسي شود .

زياد تعجب نكنيد كه به افراد بلاك شده راي مي ديم ...آخه واقعا نمي شه برترين هاي سايت رو ناديده گرفت!!!

خب.... واقعا قلبم به درد مي ياد كه حالا به خاطر يك بلاك ساده برترين رنك سايت به ايشون تعلق نگيره...حتما خود مديران محترم هم با اين دليل بنده مبني بر رعايت عدالت در ترين ها به شدت موافق هستند ...خب ... اگر شما مي تونيد بي تفاوت رد شيد و چشماتونو ببنديد و تريپ از اين گوش در از اون گوش دروازه عمل كنيد و خودتون رو توجيه كنيد كه رنك نبايد به يك فرد بلاك شده تعلق بگيرد ، صميمانه و دوستانه مي گم : من يكي نمي تونم ، چشمامو بنندم !

هري پاتر مديريت محترم سايت در ابتداي تاپيك تبصره پروفسور كوييرل رو اعلام نكردند...درست نيست مديرا ناهماهنگ عمل كنند ...مگه نه؟؟؟

بايد اضافه كنم كه خيلي راحت و غير منطقي مي شه نظر و پست منو ناديده گرفت اما اگر به اون جمله بالايي كه هر جا نظر مي ديد با دقت نگاه كنيد مي بينيد كه نوشته :
" بي شك ديدگاه هر كس نشانه تفكر اوست ، ما در قبال ديدگاه ديگران مسئول نيستيم ."

و باز هم يه ناهماهنگي ديگه...

اما از اونجا كه بالاخره انسان ها ، موجوداتي خطا كار و فراموش كار مي باشند ، خيلي به مديريت انتقاد نمي كنم چون ممكنه دو روز ديگه به خاطر انتقاد به شدت صريح و با بهانه نزدن پست در تاپيك مربوطه كه البته دلايلي به شدت غير منطقي و ديكتاتورانه مي باشد رو به رو شم و با بدترين شكل ممكن در مقابل گذاردن آن همه وقت و انر‍ژي و علاقه از سايت اخراج شم...كه البته اين كلمه اخراج اصلا مهم نيست !

يه چند خط هم در رابطه با خود انتخاب ترين ها :

خب... خبرنامه چيز قشنگيه...اما به شرطي كه مصاحبه هاش براي پر كردن چند خط خبرنامه نباشه... يه چيزهايي هم ازش ياد گرفت ... الان تقريبا تمام بچه هاي سايت معتقدن كه انتخاب ترين ها ابسيلون روي عدالت نيست و رنك گرفتن فقط براي اعضاي تازه وارد ارزش داره...مي خواستم بگم كه يه فكر منطقي براي انتخاب ترين ها انجام بديد تا هر ماه يه سري از كاربرا با اعصاب خرد سايت رو ترك نكنن ... البته بعيد مي دونم قوانين به احساسات آدم ها احترام بذاره...اگرچه قوانين به دست خود آدم ها نوشته شده ولي اگر قوانين تغيير نكنه پس به چه دردي مي خوره ؟...

در پايان مي شه كيفيت ترين ها رو در حد شكستن ركورد المپيك بهبود بخشيد ...

با تشكر و قدر داني فراوان از زحمات مديريت و مديران محترم سايت جادوگران دات او آر جي...

با آروزي جادويي ترين ها....
كه البته هيچ وقت فرقي با واقعيت نداره !!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
از دفتر خاطراتم :

از او می ترسم... گاه تصور می کنم با هیبتی عظیم در مقابل من ایستاده و م
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش
ارسال شده در: دوشنبه 17 دی 1386 12:47
نمایش جزئیات
آفلاین
برادر قزوینی من و شهید شده که جدیدا بلاک شده ولی رول نویسیش چمش خیلی ها رو کور می کرد !

کسایی مثل اسکی و فنگ و سیریوس و ایگور و پرسی و ... هم هستن که خوب می نویسن ولی این کاربر یه چیز دیگه بود !

رأی من گراوپ به خاطر تمامی رول های عالیش !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش
ارسال شده در: دوشنبه 17 دی 1386 10:31
نمایش جزئیات
آفلاین
به علت اينكه من علاقه شديدي به غول ها دارم و اين موجودات رو با اين عظمت در حدي مي بينم كه يكي از اين رنك ها رو بر دوش بكشن پس راي خودمو به اين موجود يعني :

گراپ

مي دم! البته دليل ديگه هم اينه كه يه غول بتونه خوب بنويسه يعني ديگه خيلي شاهكاره!

موفق باشيد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش
من به شخصه رول‌هاي گرواپ رو خياي دوست داشتم و به نظرم خيلي رولاش دلنشينن!!
راي من گراوپ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش
ارسال شده در: دوشنبه 17 دی 1386 00:05
نمایش جزئیات
آفلاین
لخاطر حمايت از رول هاي مرحوم گراوپي (ملقب به قزويني) اين راي رو فقط و فقط مستحق اون ميدونم.

اصلا اين رنك مستحق اونه.

جداي از شوخي رول هاي خيلي قشنگي زده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=000066]من ديگه تو امضام هيچي نميزارم. هيچي هم نميگم.
به يه نوع ج�
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش
ارسال شده در: یکشنبه 16 دی 1386 22:50
نمایش جزئیات
آفلاین
باید بگم که بزگترین دوست ما:

گرواپ!

یکی از بهترین رول نویساس.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اگر به یک انسان فرصت پیشرفت ندهید لیاقت چندان تاثیری در پیشرفت او نخواهد داشت. ناپلئون
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش
ارسال شده در: یکشنبه 16 دی 1386 21:09
نمایش جزئیات
آفلاین
رول زن هاي زيادي تو اين دوره بودن كه قشنگ هم نوشتن!

مثلا افرادي مثل فنگ و سيريوس و اينا.

ولي يه فرد هست كه بلاك شده..من دوست دارم كه از رول هاي قشنگش حمايت كنم و اينا.

گراپ يكي از بهترين رول نويس ها!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش
ارسال شده در: یکشنبه 16 دی 1386 21:08
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

هووم ، نویسنده خاصی نداریم توی ایفای نقش الان ... تا چند وقت پیش نویسنده های خیلی خوبی بودن که متاسفانه رفتند ! ... من به گراوپ رای میدم برای این مورد .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش
ارسال شده در: یکشنبه 16 دی 1386 20:45
نمایش جزئیات
آفلاین
برادر قزوینی گراوپی کبیر

بسیار از پست هاش لذت مند میشدیم قبلا که بنا به دلایلی دیگه از این لذات خبری نخواهد بود
یادش گرامی باد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بهترین نویسنده در ایفای نقش
ارسال شده در: یکشنبه 16 دی 1386 06:46
نمایش جزئیات
آفلاین
کسی که بهترین پست را در ایفای نقش زده است. ممکن است این پست یک ایده نو یا یک طرح جدید باشد. یا صرفا به بسط و گسترش طرح های دیگر کمک کرده باشد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.