جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

32 کاربر(ها) آنلاین هستند (12 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
32
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: شنبه 10 فروردین 1387 01:08
نمایش جزئیات
آفلاین
خب تاپيك خوبيه!

اعتراف ميكنم كه كم پيش مياد برم سراغ كتاب و اونو بخونم..چون يه مدتي خوندم و دنبال كردم و لذت بردم ولي الان كه همه چيز رو ميدونم و هزار نوع بحث هم سر تك تك صحنه هاش كردم ديگه خوندن كتاب برام به جذابيت قبلي نيست و در ضمن خيلي كتاب هاي فانتزي و ديگه اي هم هست كه ميتونم بخونم و اونا رو ميخونم!

ولي هر از گاهي به خاطر بحث هاي هري پاتري به كتاب سر ميزنم و مروري ميكنم تا به مشكل بر نخورم!

البته از موناليزا تشكر ميكنم كه با ايجاد تاپيكي به نام هفت نشانه در سنگ جادو، بازگو کننده سرنوشت کتابهای بعدی!؟ باعث شده من بيشتر به كتاب سر بزنم و جستجو كنم و كلا انگيزه ست!

ممنون!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: یکشنبه 4 فروردین 1387 15:39
نمایش جزئیات
آفلاین
من معمولا برای سر گرمی می خونم
الان هم دو بار شاهزاده رو خوندم

(لطفا فارسی تایپ کنید-ناظر)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط [fa]سرژ تانكيان[/fa][en]serj tankian[/en] در 1387/1/20 11:25:31
عشق واقعي تنهايي را به يگانگي مبدل مي سازد . اگر ديگري را دوست ميداري ، اگر مي خواهي ياريش كني ، كمك كن تا يگانه شود . نه نبايد او را اشباع كني .?
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: یکشنبه 4 فروردین 1387 08:23
نمایش جزئیات
آفلاین
من كه با تك تك اعضاي خانوادم سر اين قضيه(درست نوشتم؟) دعوا دارم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اگر مرد موفقی در تاریخ دیدید بدانید زن ناموفقی پشتش وجود دارد که نتوانسته جلوی موفقیتش را بگیرد
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: یکشنبه 4 فروردین 1387 02:56
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
سال نو مبارک
___________

بابا مگه میشه هری پاتر رو ول کرد من که از کتاب 1 شروع می کنم وقتی کتاب 7 تموم شد دوباره از 1 شروع می کنم الان نقطه به نقطه اش را حفظ هستم.
آخه ناسلامتی هری پاتره چه جوری میشه ولش کرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: شنبه 3 فروردین 1387 20:13
نمایش جزئیات
آفلاین
من نمي دونم تا الان چند بارر خوندمشون.. چه هري پاتر چه كتابهاي ديگه...
من متاسفانه يا خوشبختانه عادت دارم وقتي يه كلمهه چيز از كتابي يادم بياد يا بهش بربخورم اون كتابو حتما حتما از اول بخونم.. حالا حساب كنين.. با وجود اين سايت و... من چندبار هري پاتر رو مي خونم!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اين كه من تو رو مي خوام معلومه غيرمستقيم!
-----------
من قول شرف مي دم يك هافلپافي واقعي باشم.... به خون اصيلم سوگند!
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: جمعه 2 فروردین 1387 21:17
نمایش جزئیات
آفلاین
من همه ی کتاباشو دارم و تاخوندن یکیش تموم میشه از اول شروع میکنم مادرم خیلی بهم تذکر داده اما من گوش نمیکم یه بار که گریه ی جفتمون دراومد اینقدر بحث کردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: جمعه 2 فروردین 1387 19:07
نمایش جزئیات
آفلاین
من هر چند وقت یک بار کتاب ها رو می خونم ، گاهی برای تفریح و سرگرمی و گاهی هم برای اینکه بخشی ازشون یادم رفته یا همین جور چیزا ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=medium][color=CC0000]اگر گروه های هاگوارتز به جز گریفیندور رو نشانه ی موس فرض کنیم و گریفیندور رو شکلک یاهو نتیجه می
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: پنجشنبه 1 فروردین 1387 20:12
نمایش جزئیات
آفلاین
خب راستش غیر معموله ولی من هر هفته دارم دو فصلش رو می خونم ، چون می خوام رول و داستان نویسی ام در سایت رو تقویت کنم ، گاهی اوقات به نکات جالبی بر می خورم و خیلی برام مهیجه .
درسته که یک بار خوندمشون ولی بازم برام جالبه بخونم ، طوری با اشتیاق می خونم که یک روز دوازده ساعت بی وقفه داشتم می خونم و تونستم نصف کتاب رو بخونم ، من هنوز هم به هری سر می زنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چه کسی بود صدا زد هوگو ؟

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: پنجشنبه 1 فروردین 1387 17:56
نمایش جزئیات
آفلاین
من يه چيزي رو فقط يه بار مي خونم. هري پاتر رو هم مگر اونجا هاييشو كه يهو به ذهنم مي رسه اونجا چي شده بود يه نگاهي ميندازم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
clearly,fame is'nt everything
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: پنجشنبه 1 فروردین 1387 17:40
نمایش جزئیات
آفلاین
من که دیگه وقت نمی کنم دوباره کتابها رو بخونم و اگر هم بخونم قسمتهای مورد علاقم رو میخونم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!