جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

13 کاربر(ها) آنلاین هستند (5 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
13
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: چرا هری به مرگ دامبلدور شک نکرد؟
ارسال شده در: جمعه 20 اردیبهشت 1387 11:58
نمایش جزئیات
آفلاین
آقای اسنیپ من الان موضوع سوال رو دریافتم ولی بهتره اسم اینجا عوض بشه و اسمشو چیزی بزارین که گویا تر باشه!
و اما پاسخ سوال:
چند تا احتمال در نظر می گیرم:
1-شاید هری فکر می کرده که دامبلدور به خاطر اون معجون ضعیف شده و توانایی دفاع از خودشو نداره.
2-به فرض که دامبلدور می خواست از خودش دفاع کنه . دست خالی چه کار می تونه بکنه؟مگه دراکو خلع سلاحش نکرد؟
3-وقتی یه عالمه مرگخوار دارن از سر و کول مدرسه بالا میرن ، هری اصلا وقت می کنه که به چیزی شک کنه؟اول باید از حال دوستانش با خبر بشه!
4-اصلا چرا هری باید شک کنه؟هر کس دیگه ای هم می تونه شک کنه!بهتره اینطوری سوال کنیم:چرا مرگ دامبلدور برای کسی شک بر انگیز نبود؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما که رفتیم آسیا....
Re: چرا هری به مرگ دامبلدور شک نکرد؟
ارسال شده در: یکشنبه 8 اردیبهشت 1387 11:13
نمایش جزئیات
آفلاین
فکر کنم این جوری بهتر شد که شک نکرد البته دامبلدور بعد از قضیه انگشتره .... (کی بود یادم رفت) بدجوری حالش خراب شده بود و به زور مهجونهای اسنیپ زنده مونده بود و اگه اسنیپ اون کار و نمیکرد هم دلاکور قاتل می شد هم اسنیپ نمی تونست خودشو به ولدمورت نزدیکتر کنه
--------------------------------------------------------------------------
چرا شک نکرد چون خودش جنازه دامبلدور رو دید و صدای ققنوس دامبلدور رو شنید که دارد گریه می کند و دیگه از هاگوارتز رفته بود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دارنده یه صد آفرین و یه ده آفرین تو انشاء از تدی

تصویر تغییر اندازه داده شده

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: چرا هری به مرگ دامبلدور شک نکرد؟
ارسال شده در: جمعه 6 اردیبهشت 1387 22:33
نمایش جزئیات
آفلاین
آرتاي عزيز :
همونطور كه در پست قبل گفتم موضوع اين تاپيك اينه كه چرا هري به نحوه ي مرگ دامبلدور شك نكرد ! يعني چرا هري نفهميد كه دامبلدور هيچ كاري براي نجات خودش نكرد ! و خيلي راحت تسليم شد . ميتونيد نظرات بقيه افراد رو بخونيد تا به موضوع تاپيك آگاه بشيد بعد نظر خودتون رو بگيد .


موفق باشيد ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بلاتريكس لسترنج در 1387/2/6 23:04:02
im back... again!
Re: چرا هری به مرگ دامبلدور شک نکرد؟
ارسال شده در: جمعه 6 اردیبهشت 1387 16:22
نمایش جزئیات
آفلاین
دلیلی برای شک نداشت جای شکی به جا نمی موند کاملا طبیعی بود با اواداکداورای اسنیپ دامبلدور مردش و این برای هری فکر نمیکنم نقطه ی مبهمی رو به جا میگذاشتش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گیلبرتو تصویری عالی از رفتار ما می دهد . به گفته ی او ، آدم ها مثل هندی ها بر روی زمین راه می روند . با یک سبد در جلو ، و یک سبد در پشت . در ?
Re: چرا هری به مرگ دامبلدور شک نکرد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 5 اردیبهشت 1387 21:58
نمایش جزئیات
آفلاین
سیموس عزیز:
منظور این تاپیک این نیست که چرا هری به مردن دامبلدور شک نکرده...
منظور اینه که چرا هری به نحوه مردن دامبلدور شک نکرده!
وگرنه اونی که شما میگید کاملا درسته و اگر منظور این تاپیک این بوده کاملا بی دلیل باز شده...
ولی مثل اینکه شما منظور رو اشتباه متوجه شدید دوست عزیز!

اریس عزیز:
حرف آخر شما هم کاملا درست و متین هست.

موفق باشید...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بلاتريكس لسترنج در 1387/2/5 22:00:13
im back... again!
Re: چرا هری به مرگ دامبلدور شک نکرد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 5 اردیبهشت 1387 19:48
نمایش جزئیات
آفلاین
چه دلیلی داشت شک کنه؟
وقتی دید که طلسم آواداکدورا توسط اسنیپ روش اجرا شد،چرا باید شک میکرد؟

اون که مطمئن بود دامبلدور جان پیچ نداره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][b]و جسم سیمو
Re: چرا هری به مرگ دامبلدور شک نکرد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 5 اردیبهشت 1387 19:35
نمایش جزئیات
آفلاین
بله بلاتریکس جان
حتما باید برلم دوباره کتاب هارو از اول بخونم
اما به نظره من فقظ اون نگاه ملتمسانه ی دامبلدور قبل از مرگش جای همه ی شک هارو میگرفت از آدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چرا هری به مرگ دامبلدور شک نکرد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 5 اردیبهشت 1387 19:29
نمایش جزئیات
آفلاین
اريس عزيز:
بايد بگم كه بعله اين كار ممكن هستش!
ولي اين كار از پس هر كسي بر نمي آد! يعني اين كار نيروي خيلي زيادي نياز داره و تنها از پس جادوگران قوي و بسيار بزرگي مثل دامبلدور و ولدمورت بر مياد .
فرد و جورج و بقيه توانايي انجام اين كار رو نداشتند.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
im back... again!
Re: چرا هری به مرگ دامبلدور شک نکرد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 5 اردیبهشت 1387 19:16
نمایش جزئیات
آفلاین
ممنونم از توضیحاتتون بلاتریکس
این اتفاق تو هاگوارتز ممکن بود؟
یعنی همین غیب شدن
به نظر من اگر ممکن بود
فرد و جرج حتما استفاده های زیادی میکردن ازش
البته منظورم بدون شنل هستش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I will leave the sun for the rain...
Re: چرا هری به مرگ دامبلدور شک نکرد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 5 اردیبهشت 1387 18:41
نمایش جزئیات
آفلاین
اريس عزيز:
منظور غيب شدن نيست!منظور نامريي شدن هست مثل وقتي كه هري شنل نامريي ميپوشيد ، يعني بدون شنل همين حالت نامريي شدن رخ بده !
در ضمن حرف دومت درست! ولي خوب موضوع بحث تاپيك اينه...
كاريش نميشه كرد دوست عزيز!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
im back... again!