جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

46 کاربر(ها) آنلاین هستند (39 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
45
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گیلدروی و تنفس مصنوعی هایش
ارسال شده در: پنجشنبه 29 مرداد 1383 10:40
نمایش جزئیات
آفلاین
شق شق شق شق...
اعضای ارتش سیاه: ما گشنمونه..ما گشنمونه...زود زود(قاشق چنگالاشونو می زنن رو میز)
مرلین یه پیش بند بسته از این ور می دوه اون ور..
بلا:هی پیش خدمت..زود باش..زود..فایریوس!
پشت مرلین آتیش میگیره..یه بشقاب غذا میزاره جلوی بلا
بلا:هوووووممم .. مرلییییییییییینن..اه اه..
ریشات ریزش داره
اقا اینجا غذاش هپله...هی تو پاتر اون ملافه رو از دور خودت بردار برو یه پرس دیگه وردار بیار..
پاتر با خشم بلا رو نیگا می کنه..هی زور می زنه تا شاید بلا باد بشه
گیلدی:هیی اونجا رو..باد کنک پاتر!
هرمیون: اا نفست کم اومد؟ بزار بهت تنفس مصنوعی بدم..پای پاترو می گیره میکشه میارتش پایین..
مرلین از دور میپره رو هرمیون:هی بی ناموس..مگه نگفتم هر کی نفسش بند اومد ولش کنین..ما بی ناموسی نمی کنیم...پای پاتر ول می کنه...
بلا:هوووممم پاتر با یه سوزن چطوری؟
بنگگگگگگگگگ
پاتر دور اتاق می چرخه...همه سراشونو می دزدن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گیلدروی و تنفس مصنوعی هایش
ارسال شده در: چهارشنبه 28 مرداد 1383 22:53
نمایش جزئیات
آفلاین
کینگزلی میاد تو....
همه از سر میز بلند میشن تعظیم میکنند...بغیر از بلا و گیلدی جونم
آرتور میپره رو پایه کینگزلی
آرتور:جناب وزیر قربانه قدمت جناب وزیر پاتو بزار رو جفت تخم چشام جناب وزیر...
کینگزلی:بسه!
آرتور:چشم جناب وزیر....
کینگزلی میره با بلا و گیلدی دست میده.....
یدفه کینگیزلی چوب دستیو میبره بالا میگه....شنلیوس نامرئیوس!!!
یدفه شنل هری هرمیون میره کنار بعد زیر شنل داشتن :bigkiss:
حاجی بلند میشه میگه:جمع کنید لبو لوچه ایوس!!!
یدفه هری هریمون مثل برق از هم جدا میشن!
کینگزلی یدفه سوسکو میبینه میگه:دم پاییوس رو سوسکیوس!
یه دمپایی میخوره تو سره سوسکه
کینگزلی:دسمالیوس جمعیوس!
یه دستمال سوسکرو جمع میکنه......

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
یوزر آیدی شماره ی 57.
یکی از اعضای فوت شده،سوخته و خاکستر شده ی جادوگران.
Re: گیلدروی و تنفس مصنوعی هایش
ارسال شده در: چهارشنبه 28 مرداد 1383 20:54
نمایش جزئیات
آفلاین
هري رون و هرمايني زير خرقه نامريي كننده از زير ميز دارن اعضاي محفل رو كه دارن غذا ميخورن نگاه ميكنن
هري : اه يعني ما از اين سوسكه كمتريم اومده اينجا خودش و ول داده.
هرمايني : بالاخره تو هر آشپزخونه اي يكي دو تا سوسك هست. ولي ببين اين بلا چه سرو دستي ميشكنه بياد اينجا هي پيغام پسغام ميده
رون: نه بابا اينا دنبال مكانن من ميدونم ديگه هيچ جا نميتونن بي جامه پارتياشونو برگزار كنن اگه محفلم راشون نده مجبورن تو خيابون برگزارش كنن
هري: خب تنفس مصنوعي رو كه تو خيابون انجام ميدن اول يكيشون يه ورد دود زا اجرا ميكنه بعدش ديگه بهانه جور ميشه
هرمايني: خب اگه اينجوريه حتما يه راهي براي بي جامه پارتيم پيدا ميكنن اينا مطمانم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: بحث های سر میز غذا
ارسال شده در: چهارشنبه 28 مرداد 1383 18:33
نمایش جزئیات
آفلاین
اهم اهم فلور وارد مىشود
همه نورها طرف من مىره و من مىرم اون بالايه ميز مىشم من قابله احترامم اخه
بعد يعنى خيلي جدى نشستم همه رو نكاه مىكنم
فلور: اين سوسك ديكه كيه جانم همه جا سرك مى كشه؟
هرميون: فلور جون اين ريتا هست در حاله سوسكى
يكدفعه دراك از راه مىرسه با يه بيف باف كنده
ببببببببببببببببببببييييييييييييييييييييييييف!!!!!!!!!!
همه به سرفه مىيوفتن اهم اهم
فلور:هووووووووووم و يك دفعه تنفس مصنوعي ها شروع مىشه اخه دارن خفه مىشن
من با بيل :bigkiss:
هرميون با كرام :bigkiss:
لسترنج با بلا :bigkiss:
رون با بروتى :bigkiss:
دراك با سوسك!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
يكدفعه ميزها جمع مىشه و كروهه خواهخران عجيب بيداشون مىشه و يك اهنك شلوغ مىزنن و همه جو مىكيرتشون
ديشتين ديشتيك درام رام ديش دانك.................
اخ كه جقدر غذا خورديم
بجه اينجا رو دراك و سوسك جقدر جو كرفتتشون همين الانه كه مارو زيره مشت و لكد له كنن
اخ كه جه جالبه وقتى دراكى با سوسك مىرقصه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: بحث های سر میز غذا
ارسال شده در: چهارشنبه 28 مرداد 1383 15:13
نمایش جزئیات
آفلاین
سوسک ! سوسک! بلا دمپایی رو بده من ببینم!
بلا: من دمپایی ندارم!
من: خوب حالا چی کار کنیم!
(یدونه رعد و برق زده میشه! بالای میز یه نوری دیده میشه)
صدای گوینده: قوی...... اوپس اوپس اوپس!
موثر...... اوپس اوپس اوپس!
و اینک این شما و این تارو مار!!
تارو مار:(صدای روباتی!): دشمن شناسایی شد! پیسسسسسسسسست! پوسسسسسسست! پیییییففففففف! پوووووففففففففف!
گوینده: تارو مار می کند سوسک کش تارو مار!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!ASLAMIOUS Baby!
بحث‌های سر میز غذا
ارسال شده در: چهارشنبه 28 مرداد 1383 10:38
نمایش جزئیات
آفلاین
تو اینجا میتونید بحث ها متفرقه بکنید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گابریل دلاکور در 1403/3/23 0:06:43
ویرایش شده توسط کوین کارتر در 1405/2/20 19:03:01
هوم...