جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

14 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
14
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: شنبه 2 شهریور 1387 20:48
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: نارسیسا مالفوی

سابقه عضویت در مرگخواران : -----

سابقه عضویت در محفل : ----

هدف از عضویت : جبران خیانتی که در کتاب هفتم مرتکب شدم !

آیا حاضرید در راه لرد سیاه جان خود را فدا کنید ؟ بلی

نظر شما در مورد محفل چیست ؟ محفل جائیست مخلوطی از همه چیز !

بهترین و مناسبترین راه نابود کردن یک محفلی چیست ؟ اصولا از نظر من ، یک محفلی چیزی بیشتر از یه پشه نیست که گاهی با ویز و ویزش آزارمون میده . اگه زیادی ویز ویز کردن با یه ضربه کف دست میشه لهشون کرد !

لینک پست ها :

پست طنز : بیشتر پست های طنز من ( اگه قابل ذکر شدن باشن ) توی تالار خصوصی هستن که از بیان نام تاپیک هاشون معذورم .

پست جدی : خوب ، تنها پست جدی من که خوب واقعا براش وقت گذاشتم ، همون پستی هست که توی تالار گذاشتم و شما نقدش فرمودین . ولی یک پست جدی دیگه هم در تاپیک « سیاتل ، سرزمین سیاهی » نوشتم .

سایه لرد مستدام


خوش اومدين نارسيساي عزيز...اميدوارم بتونين گذشته تاريكتونو جبران كنين.

تاييد شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/6/3 2:47:07
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: شنبه 2 شهریور 1387 20:24
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:
ريگولس(ريگولوس هم میگن که اشتباهه)

سابقه عضویت در مرگخواران:
نداشتم

سابقه عضویت در محفل :
نداشتم ولي يه بار سيريوس اومد سراغم..من قبول نكردم.

هدف از عضویت:

خدمت به لرد سیاه

آیا حاضرید در راه لرد سیاه جان خود را فدا کنید؟
بیشتر!!!!

نظر شما در مورد محفل چیست؟
یه سری بوقی !

بهترین و مناسبترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

نظرم عوض شد:
نابود کردن عشقش جلوی چشمانش.! زجر دادن تنها کسی که عاشقانه دوستش دارد ..(کپی رایت با هلنا)

یه روش دیگه هم به ذهنم رسید: دامبل رو با طلسم فرمان طلسم کنید و بذارید برای محفلی ها کلاس خصوصی بذاره.


تالاش برای نجات لرد سیاه از آزکابان

÷یشبرد مناسب سوژه در کافه ی تفریحات سیاه

و تاپیک های تالار و ....

********
ارباب ! من رو به غلامی قبول کن!

ريگولس عزيز متاسفانه تو سوژه ها هنوز مشكل دارين.

تاييد نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/6/3 3:00:13
اینم طاخچه ی افتخارات... ریا نشه البته!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: پنجشنبه 24 مرداد 1387 01:35
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:

اگه بشه اسمشو نام گذاشت، كلاه گروه بندي.

سابقه عضویت در مرگخواران و سابقه عضويت در محفل:

چيزي به نام سابقه در بساط ما نيست.

هدف از عضویت:

شايد لرد سياه هم مثل هري پاتر دچار وسواس شده باشه و بخواد بدونه كه لايق گروه اسليترين بوده يا نه ، در كل وجود يه كلاه وراج زيرك فكر نكنم براي مرگخوارا بد باشه


آیا حاضرید در راه لرد سیاه جان خود را فدا کنید؟

نه!

نظر شما در مورد محفل چیست؟

نيروي عشق خيلي خوب چيزيه و ما نبايد دست كمش بگيريم و در ضمن بايد مراقب اكسپليارموس هاي هري پاتر، پسر كله زخمي اي كه زنده ماند هم باشيم

بهترین و مناسبترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

محفلي رو نبايد نابود كرد بايد در شبانه روز چند وعده شكنجه اش كرد و بهش خنديد..

در مورد فدا كردن جان در راه لرد سياه شما اصلا نگران نباشيد.خودم اين كارو براتون انجام ميدم.
درحضور ارباب بهتره مواظب رفتارتون باشين.

..تاييد شد.
.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/5/24 15:23:24
. A word is enough to the wise

|||
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: پنجشنبه 10 مرداد 1387 15:40
نمایش جزئیات
آفلاین
و انگاه كه تام ريدل پاي به اين جهان گذاشت به يك باره همه چيز دگرگون شد ، چشمان قرمز نافذش سياهيي را به ارمغان اورد و قيافه ي كچل و دل ربايش موجب گشت كه امبولانسي اختصاصي از براي وي خريداري كنند تا جسد ساحره هايي كه پشت سر وي از زور بي ظرفيتي گرومپ گرومپ روي زمين ولو ميشدند جمع اوري نمايد.

اي لرد سياه ، اي تو كه رد باقي مانده از ردايت جهانيان را از ترس به رعشه مياندازد ، اين غول نا چيز را بار ديگر در ميان مرگخواران خود جاي ده و گناه وي را بخشايش كن ، همانا كه تو سنگدل ترينه سنگلدهايي.

با سپاس و تشكر پيشاپيش از كروشيو هاي شما

گلگوماتِ غول

گلگوي عزيز
به خونتون خوش اومدين..ارباب منتظرتون بود.

تاييد شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گلگومات در 1387/5/10 15:55:47
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/5/12 3:25:35
اگه كسي يه بار زد توي گوش تو ، تو دو بار با چماغ بزن تو سرش.

يكي از ضرب المثلهاي غول ها

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: دوشنبه 31 تیر 1387 17:13
نمایش جزئیات
آفلاین
IN THE NAME OF DARKNESS
تاریکترین سلامها بر تاریکترین لرد جهان ارباب تنهای خودم من فنریر گری بک این نامه را در حالیکه مشغول سفری طولانی هستم مینویسم شاید سفری ابدی سفری به سوی میعاد گاه همه ی تاریک اندیشان جهنم!!!

ارباب دیگر راهی برایم نمانده میخوام خودمو راحت کنم از همه ی قید و بندها

از صداهای زوزه درونم گرسنگی عجیبم در شبهای مهتابی گاز گرفتن دیگران وکارهای سیاهم کارهایی که بیشترشان را به خاطر شما کرده ام بدون اینکه مرگخوار شما باشم ارباب من تحمل دوری شما را ندارم ودیگر هیچ چیز بریم اهمیتی ندارد پس این نامه ی حیاتی را برای شما می نویسم در حالیکه در دستم قلمی است و در دست دیگرم چوب جادویی که زیر گلویم را می فشارد و منتظر گفتن اواداکداورا می باشم ولی باید قبل از آن از شما اجازه میگرفتم پس ارباب عزیزم ارباب بزرگم وارباب اربایهایم این نامه حکم مرگیست که با دست خودم نوشته ام و بادست زیبای شما امضا خواهدشد ولی قبل آن ارزویی داشتم که هیچ وقت برآ ورده نشد مرگخواری شما و اجازه ی زندگی دوباره ی من
منتظر جواب شما هستم





گرگ رام شده ی شما فنریر گری بک از تاریکترین خرابه
های هاگزمید



چشمم روشن...اون فرم دكوره من اونجا گذاشتم؟
متاسفانه تجربه شما هم براي مرگخوار شدن كافي نيست.بيشتر تلاش كنيد.

تاييد نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/5/5 4:20:10
[b]زندگی صحنه ی یکتای هنر مندی ماست ، هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود ، صحن
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: یکشنبه 30 تیر 1387 11:50
نمایش جزئیات
آفلاین
با عرض سلام و درود فراوان خدمت لرد ولدمورت ارباب همه ی جادوگران !!لطف میکنید و منو به عنوان مرگخوار خودتون میپذیرید به امید پیروزی لرد سیاه و در ارزوی اینکه این توانایی رو داشته باشم که بهتون خدمت کنم و مرگخوار قابلی باشم!

نام:رابستن لسترنج

سابقه ی عضویت در مرگخواران:مثلا من رابستن لسترنجم ها داداش رادلف و برادر شوهر بلاتریکس مگه میشه سابقه مرگخواری نداشته باشم من مادرزار مرگخوار بودم مگه نه رادلف جان و بلای عزیز؟

سابقه محفل: ترجیح میدم فنگ رو رام کنم اما عضو گروه اون ارتشی جماعت نباشم ببخشید ها اما بهم توهین کردید!

هدف از عضویت: خدمت به دارک لرد تا پای جان و نابودی ارتشی ها

آیا حاضرید در راه خدمت به لرد جان خود را فدا کنید؟چرا؟

بله مشخصه این کوچیک ترین وظیفه ی من محسوب میشه برای لرد سیاه!چون من جز دارک لرد و خدمت به اون هیچ هدف و ارمان دیگه ای ندارم!

نظر شما در مورد محفل چیست؟

یه عالمه ادمی که به درد هیچی نمیخوردند دامبی جان مرحوم جمع کرده هرمیون براشون داستان بخونه خلا عاطفی و شخصیتی پیدا نکند و مثل هری عقده ای نشن!


بهترین و مناسبترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

هرچی دارک لرد بگن من انجام میدم اما فکر نمیکنم ارزش داشته باشن زیادی براشون وقت گذاشت با لوموس هم کارشون تمومه فکر کنم حیف لوموس برای اینا!

خب ديگه تجربه كسب كردم!واي من بايد مرگخوار شم هر شرايطي كه لازم باشه حاضرم انجام بدم!

ببخشيد جناب لرد من بايد لينك چي رو بذارم؟

رابستن عزيز

لينك زياد مهم نيست چون لرد سياه به هر حال تحقيقات وسيعي درباره كساني كه ميخوان به ارتش سياه بپيوندن انجام ميده.
متاسفانه تجربه ايفاي نقش شما براي مرگخوار شدن كافي نيست.قبل از اومدن به خدمت لرد سياه كمي تجربه كسب كنين.

تاييد نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط رابستن لسترنج در 1387/4/30 11:54:31
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/5/5 4:11:44
گیلبرتو تصویری عالی از رفتار ما می دهد . به گفته ی او ، آدم ها مثل هندی ها بر روی زمین راه می روند . با یک سبد در جلو ، و یک سبد در پشت . در ?
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: شنبه 29 تیر 1387 07:55
نمایش جزئیات
آفلاین
درود بر لرد سیاه

نام:

هلنا ریونکلاو

سابقه عضویت در مرگخواران:متاسفانه در گذشته سعادت خدمت نداشتیم

سابقه عضویت در محفل :
مدت بسیار کوتاهی به خاطر شناسه اولم عضو محفل ققنوس بودم

هدف از عضویت:
خدمت به لرد سیاه برای نابودی ارتش سپید ،تسلط داشتن به دنیا و تعهد بستن با اهریمن.!


آیا حاضرید در راه لرد سیاه جان خود را فدا کنید؟

چه افتخاری بالاتر از مرگ در راه لرد سیاه وجود دارد؟!.
اگر این افتخار نصیبم شود با سربلندی جانم را فدای لرد خواهم کرد

نظر شما در مورد محفل چیست؟ یک سری جادوگر سفید که در حقیقت هیچ چیز نمی فهمند و کورکورانه از البوس دامبلدور حمایت می کنند.!

کسانی که عشق راه چشمانشان را بسته است ولی خواهیم دید که اهریمن وجود لرد سیاه سرانجام قلب هایشان را تسخیر می کند!

بهترین و مناسبترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
نابود کردن عشقش جلوی چشمانش.! زجر دادن تنها کسی که عاشقانه دوستش دارد ..



من طنز نویس خیلی خوبی نیستم اما جدی نویسی هام بدک نیست.! .از ویرایش پست گلرت متوجه شدم که فقط باید یک لینک پست طنز و یا جدی توی این فرم باشه.!ولی به من گفتید که یک پست طنز هم بزارم . پست طنزم خیلی خوب نشده اما توی تـالار اسلیترین که بودم توی تعطیلات تابستانی پست طنز زیاد زدم.! ..!

به هر حال امیـدوارم که لایق خدمت برای لرد سیاه باشم.!

لینک پست ها:
یک پست جدی!

پست جدی مربوط به مرگخواران


پست طنز :بیگ بنگ ساختمانی در لندن!


بازم می گم پست های طنز دیگه ای با شناسه های دیگم زدم ولی با این بیشتر جدی زدم برای همین لینک طنز یکی دادم.! نمی دونم چند تا پست رو باید لینک می کردم .فکر کنم یکی رو چون توی ویرایش گلرت همین بود اما خب محض احتیاط ...

سایه لرد تا ابد مستدام


براي چي اينقدر توضيح دادي؟همه اينا رو هشتصد بار به خودم گفته بودي كه.
پشتكار و خستگي ناپذيري شما قابل تحسينه.

دادن لينك يك پست كافيه ولي همونطور كه گفتم من نزديك بيست پست از درخواست كننده ميخونم.لينك براي اينه كه مشخص بشه طرف روي كدوم پستش وقت بيشتري گذاشته و تقريبا بهترين پستش كدومه.

بالاخره تاييد شد.


مرگخوار شد!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/4/29 18:56:33
ویرایش شده توسط [fa]راجر دیویس[/fa][en]Roger Davies[/en] در 1387/4/30 21:12:09
عظیم ترین گنجینه ی هر انسان هوش سرشار اوست

این بار ثابت می کنم کی هستم

only raven .
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: جمعه 21 تیر 1387 11:20
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:
ريگولس(ريگولاس، روگولوس) بلك ولي بچه ها شهاب صدام ميكنن..هركدوم راحتين.

سابقه عضویت در مرگخواران:
نداشتم...ولي تو كتاب مثل اينكه وقتي فهميدم كه لردسياه براي جنم كلاس خصوصي گذاشته، از ترس اين كه براي من هم كلاس بذارهف بهش خيانت كردم! خيلي حال داد...ولي از دماغم زد بيرون. ميخوام جبران كنم!

سابقه عضویت در محفل :
نداشتم ولي يه بار سيريوس اومد سراغم..من قبول نكردم..حال كردي اراده رو؟

هدف از عضویت:
تاپيك هاي تالار براي پست زدن كم اومدف گفتن اينجا هم خوبه... ميخوام پست بزنم. البته ميخوام گذشته ي خاكستري ام رو هم سياه كنم...ولي بيشتر همون اولي.

آیا حاضرید در راه لرد سیاه جان خود را فدا کنید؟
بستگي داره!!!

نظر شما در مورد محفل چیست؟
من فعلا بايد درس بخونم!

بهترین و مناسبترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
ضعيف گير آوردين؟ بذارين براي خوشون خوش باشن!

سابقه همچين ندارم ولي براي نجات نسل اسليترين و ضايع كردن محفلي ها:
حموم

ماموريت براي حيثيت اسليترين در حفره ي شرارت


دفتر كارآگاهان

آخرين يادگار لرد سياه
يه پست خيلي خفن هم تو سياتل زدم:
سياتل
و همينطور پست هاي پراكنده اي اينور اونور در محكوميت محفل زدم و اينا...

اشكالاتي كه درباره پستاتون بهتون گفته بودم هشتاد درصدش برطرف شده..ولي هنوز به كمي تجربه احتياج دارين.اينطور به نظر ميرسه كه پستاتون عجولانه نوشته ميشه.مخصوصا پستهاي طنزتون.با كمي دقت ميتونين خيلي بهتر بنويسين.ضمنا به سوالات فرم هم خيلي سرسري جواب دادين.انگار زياد براتون فرقي نميكنه كه اينجا ارتش سياهه يا سفيد.

تاييد نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ریگولس بلک در 1387/4/21 11:33:11
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/4/29 18:42:25
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/4/29 18:45:09
اینم طاخچه ی افتخارات... ریا نشه البته!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: دوشنبه 17 تیر 1387 11:07
نمایش جزئیات
آفلاین
درود بر لرد بزرگ[color=000000


امیدوارم که بی ادبی منو ببخشی و منو عفو کنی

سابقه عضویت در مرگخواران: متاسفانه سعادت خدمت نبود

سابقه محفل:همه شان را باید کشت !خیر


هدف از عضویت: شرکت در برنامه ها و عملیات ها .. خدمت به لرد کبیر .. قتل عام همه ی محفلی ها

آیا حاضرید در راه خدمت به لرد جان خود را فدا کنید؟چرا؟

تا پای جان خواهم جنگید .. زیرا تنها لرد است که جاودانه استو کسانی که از دیدن او عاجزند

نظر شما در مورد محفل چیست؟ محلی است برای خاله زنک بازی و بی بندوباری که به دست یک گی (guy) اداره میشه .. بزارین ادامه ندم

بهترین و مناسبترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
درسته که ارزشه طلسم های شومو ندارن . ولی آواداکداورا سریع ترین ،مناسب ترین وبهترینه

پستی زدیم در خاطرات .. باشد تا ملاحظه شود

با آرزوی پیروزی همیشگی لرد


استن عزيز
پستي كه در خاطرات مرگخواران زده بودين خوب بود.ولي بقيه پستاتون شرايط لازم براي مرگخوار شدن رو نداشت.متاسفانه با يه پست خوب نميتونم تاييد كنم.ضمنا فعاليت ايفاي نقشتون زياد نيست.

تاييد نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/4/21 14:20:20
ٌٌدر حال پاشیدن بذر
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: پنجشنبه 30 خرداد 1387 21:32
نمایش جزئیات
آفلاین
با عرض سلام و درود فراوان خدمت لرد ولدمورت ارباب همه ی جادوگران !!لطف میکنید و منو به عنوان مرگخوار خودتون میپذیرید به امید پیروزی لرد سیاه و در ارزوی اینکه این توانایی رو داشته باشم که بهتون خدمت کنم و مرگخوار قابلی باشم!

نام:رابستن لسترنج

سابقه ی عضویت در مرگخواران:مثلا من رابستن لسترنجم ها داداش رادلف و برادر شوهر بلاتریکس مگه میشه سابقه مرگخواری نداشته باشم من مادرزار مرگخوار بودم مگه نه رادلف جان و بلای عزیز؟

سابقه محفل: ترجیح میدم فنگ رو رام کنم اما عضو گروه اون ارتشی جماعت نباشم ببخشید ها اما بهم توهین کردید!

هدف از عضویت: خدمت به دارک لرد تا پای جان و نابودی ارتشی ها

آیا حاضرید در راه خدمت به لرد جان خود را فدا کنید؟چرا؟

بله مشخصه این کوچیک ترین وظیفه ی من محسوب میشه برای لرد سیاه!چون من جز دارک لرد و خدمت به اون هیچ هدف و ارمان دیگه ای ندارم!

نظر شما در مورد محفل چیست؟

یه عالمه ادمی که به درد هیچی نمیخوردند دامبی جان مرحوم جمع کرده هرمیون براشون داستان بخونه خلا عاطفی و شخصیتی پیدا نکند و مثل هری عقده ای نشن!


بهترین و مناسبترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

هرچی دارک لرد بگن من انجام میدم اما فکر نمیکنم ارزش داشته باشن زیادی براشون وقت گذاشت با لوموس هم کارشون تمومه فکر کنم حیف لوموس برای اینا!

رابستن عزيز

متاسفانه شما هيچ فعاليتي در ايفاي نقش نداشتين.ارباب بايد مقدار فعاليت و پستهاي شما رو ببينه تا بتونه تصميم بگيره كه شما ميتونين عضو ارتش تاريكي بشين يا نه.
بعد از كسب تجربه ميتونين مجددا خدمت ارباب برسين.

تاييد نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط رابستن لسترنج در 1387/3/30 21:38:20
ویرایش شده توسط رابستن لسترنج در 1387/3/30 21:42:08
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/3/31 3:18:48
گیلبرتو تصویری عالی از رفتار ما می دهد . به گفته ی او ، آدم ها مثل هندی ها بر روی زمین راه می روند . با یک سبد در جلو ، و یک سبد در پشت . در ?