ترم تابستانی
جلسه دوم
آموزش جادوی سیاه تخصصی: ساخت ورد های سیاه به کارگیری و اصول مبارزه با دشمن.
پروفسور پشت میزش نشسته بود و طبق معمول با گوی زرینش بازی می کرد
.
نگاهی به ساعتی که روی میزش بود کرد. ساعت دوازده عقربه داشت. از جایش برخاست، شنلش را روی دوشش گذاشت در کلاس را باز کرد و گفت: سریعتر بیاین داخل. زود باشین. زودتر.
پادما پتیل در گوشی به دوستش گفت:joke: : به نظر می رسه پرفسور پاتر امروز خیلی عصبانی
هست.
پرفسور سریع به سمت جلو کلاس رفت و گفت: همونطور که می دونین امروز چگونگی ساخت و به کارگیری وردهای سیاه رو داریم و اصول مبارزه با دشمن. درس این جلسه خیلی مهم هست. یادتون نره که آخر ترم از همین درس ها ازتون امتحان می گیریم.
پرفسور گچی را که در دست داشت به طرف مالفوی پرتاب کرد و داد زد: مالفوی! خفه شو!
پرفسور چوبدستیش را حرکتی داد
و نوشته های زیر بر روی تابلو ظاهر شد.
ساخت وردهای سیاه:
ساخت وردهای سیاه یکی از پیچیده ترین و مشکل ترین مباحث در اموزش شماست. برای اینکار شما باید کتاب اصول مقدماتی ورد سازی رو خوانده باشید. این دومین کابی هست که واسه این درس می خواستیم. توی کتاب نوشته: ابتدا نوع کاری رو که طلسم قرار انجام بده در ذهنتون مجسم کنید. مهم ترین نکته اینه که اگه نتونید تصویر کاملی از کاری که طلسم قرار انجام بده رو تو ذهنتون مجسم کنید اون وقت چوبدستی پس می زنه و شما به شدت زخمی می شوید پس دقت کنید. بعد از این کار چوبدستیتون رو طوری تکون بدین که دوست دارین اونجوری طلسم رو انجام بدین در واقع شکل حرکت چوبدستی رو مشخص کنید و به طور هم زمان با اون کلمهای رو بگید که می خواین طلسم با گفتن او انجام بشه، در واقع ورد مورد نیاز برای اجرای طلسم رو مشخص کنید.
به کارگیری طلسم های سیاه:
یعنی اجرای آن ها به نحوی که مطلوب ترین اثر ممکن را داشته باشد.
برای این کار شما باید تمام حواس خود را جمع کنید، قدرت خود را متمرکز سازید و ذهن خود ا از هر چیز دیگری خالی کنید و سپس طلسم را اجرا نمایید.
اصول مبارزه با دشمن:
در اصول مبارز با دشمن اولین قدم این هست که شما وردها را ذهنی اجرا کنید، یعنی بدون این که ورد رو به زبان بیارید اون رو اجرا کنید. این کار به شما کمک می کنه تا شمایک گام از حریفتون جلوتر باشید.
سرعت عمل رو از حریفتون بگیرید، یعنی سریعتر از اون وردها رو بفرستید.
همیشه به چشم های حریفتون نگاه کنید و اثری از ترس رو در صورتـتون نشون ندین.
در طول مبارزه ذهن خود را چفت نگه دارید. این کار باعث می شه حرکات شما غیر قابل پیش بینی باشه.
سعی کنید ذهن حریفتون رو بخونید و حرکاتش رو پیش بینی کنید. در صورتی که حریفتون ذهنش رو چفت کرده بود، وقتی که یک طلسم بهش برخورد کرد وارد ذهنش بشین و ذهنش رو بخونید.
همه بچه ها به نوشته ها خیره شده بودند که ناگهان پرفسور فریاد زد: منتظر چی هستین سریع یادداشتشون کنین.
حالا برای اینکه آماده بشین چندتا طلسم و بهتون معرفی می کنم.
کسی هست که بتونه چند تا طلسم شوم به نام ببره؟
دست دانش آموزی در انتهای کلاس بلند شد.
جیمز: بگو آقای ویزلی.
ویزلی: سکتوم سمپرا. این یه طلسم شوم هست.
جیمز: درسته و تا اونجا که من می دونم سوروروس اون رو اختراع کرده.
-: خوب کس دیگه ای هست؟ ...
بفرمایید دوشیزه پارکینسون.
پارکینسون: خوب این یه طلسم سیاه هست، اما تو مبارزه استفاده نمی شه.
-: بگو.
-: مورس موردر.
-: درسته این یه طلسم سیاه هست و اجراش هم خیلی سخته. این طلسم رو فقط مرگ خواران اجرا می کنن، توجه داشته باشین که هرکس این طلسم رو اجرا کنه از سوی وزارت خونه به شدت مجازات می شه. پس دیگ درباره اش صحبت نکنید.
پرفسور چوبدستیش را حرکتی داد
و نوشته های زیر جایگزین نوشته های پیشین شد:
لیست طلسم های شوم:
اکامانداتینوس.
لامینو.
آمیکوس اسپریوس.
تـنا مانا رمین.پرفسور خواندن وردها را تمام کرد و به بچه ها گفت: خیلی خوب، فکر کنم واسه امروز براتون بسته. فقط یادتون باشه فصل 1 تا 15 کتاب خون آشام سیاه رو بخونید.
می تونید ......
ناگهان صدای بنگ بلندی به گوش رسید
و تکه های چوب در همه جای کلاس پراکنده شد. همه دانش آموزان شروع به جیغ زدن کردند که ناگهان پرفسور فریاد زد: ساکت شین.
جیمز به سمت جایی که صدا از آنجا به گوش رسیده بود دوید. پرسی ویزلی با صورتی پر از خون بر روی زمین افتاده بود. تمام دستهایش تاول زده بود.
جیمز گفت: ای پسره احمق حتما داشتی طلسم لامینو رو امتحان می کردی! آره؟
آن گاه چوبدستیش را بیرون کشید و آن را بر روی زخم های پرسی حرکت داد و زیر لب چیزی را زمزمه می کرد که شبیه یک آهنگ بود.
زخم های صورت پرسی بسته شد بود و دیگر خون ریزی نداشت.
پرفسور پاتر گفت: رون ویزلی و هرمین گرنجر، هرچه سریعتر اون رو به درمانگاه برسونیدو به خانم پامفری بگید بهش جوشونده گیاه خاص با آویشن وحشی بده :pint: . سریع.
سپس از جایش برخاست و رو به بقیه گفت: به بقیه تون هم هشدار می دم. اجرای این طلسم ها در مدرسه اکیداً ممنوع هست. حالا تا بیشتر از این خراب کاری نکردین برید بـیرون.
تکلیف جلسه بعدنمایش نامه ای بنویسید و در آن: فکر کنید در سالن گروه خود نشسته اید و می خواهید وردی بسازید و آن را در جلسه بعد در کلاس اجرا نمایـید. چگونگی ساخت وردتان را توضیح دهید.