جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

17 کاربر(ها) آنلاین هستند (11 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
17
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  20 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  298 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  285 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  360 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 28 بهمن 1387 01:19
نمایش جزئیات
آفلاین
درود:

ناظر محترم در این پست سوژه ی جدیدی توسط ریتا اسکیتر داده شده و در این پست نام ها به جای اسپ و رز ویزلی پدر و مادر بچه ی ناقص(!!)هری و جینی بیان شده و بعدم که رزو آسپ رو بچه نشون داده.و بعد در این پستو این پست ادامه داده شده بدون این که ناظر متوجه بشه.

من واقعا می خواستم بپرسم اسپ یا مری عزیز ،ایا یک ناظر موظف نیست که پست هایی که در انجمن زیر نظرش زده میشه کنترل کنه؟حتی یک نگاه سطحی هم نشون می داد که اینجا سوژه خراب شده.

به هرحال وقتی سه چهار پست روی پستی که سوژه رو به طور کلی خراب کرده زده میشه نمیشه کاریش کرد.می خواستم فقط اطلاع بدم که متوجه باشید وقتی من میرم مثلا رزو می کنم که پست بزنم و با همچین چیزی رو برو می شم چقدر ممکنه عصبیم کنه تا حدی که شاید دیگه در اون انجمن به طور کلی پست نزنم .چون ممکنه به این نتیجه برسم که اصلا سوژه های این انجمن کنترل نمیشه.درست می گم؟

ممنونم.ترجیحا برای جواب دادن به این پست لطفا یک پست جدا بزنید تا من متوجه بشم که پاسخ دادید .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
وقتی شب برمی خیزد
دنیا را در خود پنهان می کند
در تاریکی غیرقابل رُسوخ
سرما بر می خیزد
از خاک
و هوا را آلوده می کند
ناگهان...
زندگی معنایی جدید به خود می گیردl
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 20 دی 1387 11:13
نمایش جزئیات
آفلاین
دورود و سلام بر مری جونم و آسپ!!!

هوم

من و سیریش و سالی می خوایم یه انجمن بزنیم!
اسمش :
انجمن فسیلزادگان مطروده ...
حالت پاتوق چند تا پیرمرد پیرزنو داره ، ما سه تا شروع می کنیم کم کم عضو هم می گیریم
طرح اصلی نوشتنش هم تو مایه های آداسه ، یکم بهتر!!!
یعنی رول می نویسیم ، خسته شدیم گپ میزنیم یا از جوونیامون تو سایت خاطره میگیم.
قول هم میدیم ابدا به کار کسی که بهمون کار نداشته هم کار نداشته باشیم تو رولمون هم به اعضای غیر ارزشی گیزر ندیم!!!

اگه قبوله بگید من فردا می خوام تاپیکو بزنم!



آسپ که فعلاً در دسترس نیست من بجوابم :دی


بزن عزیزم ، اصلا بِکُش ...

فقط اسمشو عوض کنی بهتر نیست دختر ؟! این چیه آخه ، از پویی بارون گرفته شده انگار


خیــــــــــــلی هم در دسترسم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مری باود در 1387/10/20 18:34:38
ویرایش شده توسط آلبوس سوروس پاتر در 1387/10/21 21:49:14
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 5 دی 1387 19:52
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
اميدوارم ناظر اين مطلب رو درك كنه كه آجاس يك گروه بسيار قديمي هست و براي خيلي از ماها عزيز و در حال حاضر ما بهتر ميبينيم كه اين تاپيك باز نشه،چرا كه به نظرم در اين صورت به شدت مسخره خواهد شد و بهم خواهد ريخت و از ابهتش كم خواهد شد.بنابراين من با باز شدن اين تاپيك به شدت مخالف هستم ولي از اونجايي كه در حال حاضر نقش پشم تو سايت دارم،مخالفتم فرقي نداره ولي در هر حال اميدوارم به عنوان يكي از اولين اعضاي آجاس و يه عضو قديمي به حرفم احترام گذاشته بشه!



خب من تاپیک قفل رو توی انجمن دوست ندارم ... اگر دوست ندارید فعال بشه فکر میکنم به یادها بپیونده .

نقل قول:
سایت گنجایش افزایش تاپیک داره, هیچ نیازی نیست که تاپیکهای قدیمی رو خز کنی


اینو قبول ندارم راجوو جان ، اصلاً یک ایده با دو تاپیک یه ذره بی معنی میشه ...

بعد تاپیکی که فعال نباشه خز هست :دی

نقل قول:
البته بوقی هم خودتی!


اینو قبول دارم :دی

آسپ اینجا رو امضا کن !

با توجه به عدم رضایت یکی از اعضای محترم آجاس با پیشنهاد بارتی مخالفت میشه.
شما هم سر پیری زیاد حرص نخور آندوران جان. قند خونت میره بالا!
در هر صورت ناظرین انجمن ایده هایی برای اون تاپیک دارند. اگر یکی از آجاسی های سابق (ترجیحا خود شما) مقداری از وقتشو در اختیار ما بزاره خوشحال میشیم.
امضا، آلبوس سوروس پاتر!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس سوروس پاتر در 1387/10/5 20:05:55
خداحافظی در اوج یا خروج فوج فوج... مسئله این است!
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 5 دی 1387 14:14
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

بارتی کراوچ نوشته:
سلام ناظر بوقی ! از اونجایی که دیدیم ناظر عوض شده گفتیم بیایم درخواستمونو دوباره بدیم تاپیک آجاس رو بی زحمت باز کن ناظر جان ! قول می دیم فعالش کنیم



سایت گنجایش افزایش تاپیک داره, هیچ نیازی نیست که تاپیکهای قدیمی رو خز کنی

تقاضای یه تاپیک جدید بده خب! و البته بوقی هم خودتی!


پ.ن: ناظر حق وتوی حرف منو داره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 5 دی 1387 13:04
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
تاپیک آجاس رو بی زحمت باز کن ناظر جان ! قول می دیم فعالش کنیم


اميدوارم ناظر اين مطلب رو درك كنه كه آجاس يك گروه بسيار قديمي هست و براي خيلي از ماها عزيز و در حال حاضر ما بهتر ميبينيم كه اين تاپيك باز نشه،چرا كه به نظرم در اين صورت به شدت مسخره خواهد شد و بهم خواهد ريخت و از ابهتش كم خواهد شد.بنابراين من با باز شدن اين تاپيك به شدت مخالف هستم ولي از اونجايي كه در حال حاضر نقش پشم تو سايت دارم،مخالفتم فرقي نداره ولي در هر حال اميدوارم به عنوان يكي از اولين اعضاي آجاس و يه عضو قديمي به حرفم احترام گذاشته بشه!

مرسي!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه قبلي و بعدي:ايگور كاركاروف!
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 5 دی 1387 08:12
نمایش جزئیات
آفلاین
با عرض سلام خدمت ناظرین محترم شهر لندن


ضمن خسته نباشید اینجانب تقاضای بازگشایی تاپیکی با عنوان کارآگاه خصوصی هوگو ویزلی یا عنوان دیگری که برایش انتخاب نمودم خانه ی شماره ی 221 بی خیابان بیکر است .
این تاپیک کمابیش حالت داستان ها و رول های جنایی دارد که می توان در هر سری از داستان پای یکی از سران و افراد مهم گروهها و گروهک ها را وسط کشید .
مثلاً در یک داستان راز قتل خواهر آلبوس دامبلدور توسط شخصیت اصلی داستان هوگو ویزلی و دستیارش دکتر فعلاً معلوم نیس کشف شده ، و یا یکی از داستان ها را می توان به دستکاری رای گیری انتخابات وزارت سحر و جادو اختصاص داد .
در هر حال به نظر من تاپیک خوبی از آب در می آید و دوستان عزیز و هم سایتی می توانند نهایت استفاده را از این تاپیک به عمل در آورند .
با تشکر
کارآگاه ویزلی

هوگوی عزیز قبل از هر چیز باید توجه داشته باشید اینجا شهر لندنه و تمام زمین هاش متعلق به دولته. امکان زدن هیچ تاپیک خصوصی نیست حالا چه کارآگاه ویزلی چه خانه شماره فلان یا هر چیز دیگه!
سوژه ها و رول های جنایی سبک جذابیه ولی متاسفانه جایی در دنیای فانتزی نداره. همچنین با توجه به اینکه نمونه های زیادی از دفاتر کارآگاهی و ارتش و گروهک های مختلف در سایت هست شما میتونید سوژه هاتون رو در حیطه دنیای هری پاتر در اون تاپیک ها بدید. تایید نشد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هوگو ویزلی در 1387/10/5 8:16:56
ویرایش شده توسط آلبوس سوروس پاتر در 1387/10/5 20:17:09
چه کسی بود صدا زد هوگو ؟

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 5 دی 1387 00:26
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ناظر بوقی ! از اونجایی که دیدیم ناظر عوض شده گفتیم بیایم درخواستمونو دوباره بدیم تاپیک آجاس رو بی زحمت باز کن ناظر جان ! قول می دیم فعالش کنیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: چهارشنبه 1 آبان 1387 19:52
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.هوگو جان فعلا یه مدته چارلی و من دنبال اینیم که ببینیم تاپیکای جدیدی که در لندن زده شده کارشون به کجا میکشه.نظر من اینه که فعلا یه مدت صبر کن بعد از اینکه اونا بررسی شدن بهت میگیم تاپیکتو بزن یا نه.این نظر من بود که البته اگه چارلی مخالف باشه نظر ایشونو مد نظر قرار بده و تاپیکتو بزن.موفق باشی

با آنتونین موافقم.الان زمان مناسبی برای زدنش نیست.
مجوز داده نمیشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چارلی ویزلی در 1387/8/2 13:44:44
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: چهارشنبه 1 آبان 1387 14:05
نمایش جزئیات
آفلاین
با عرض سلام خدمت ناظارن محترم شهر لندن


ضمن خسته نباشید اینجانب تقاضای بازگشایی تاپیکی با عنوان کارآگاه خصوصی هوگو ویزلی یا عنوان دیگری که برایش انتخاب نمودم خانه ی شماره ی 221 بی خیابان بیکر است .
این تاپیک کمابیش حالت داستان ها و رول های جنایی دارد که می توان در هر سری از داستان پای یکی از سران و افراد مهم گروهها و گروهک ها را وسط کشید .
مثلاً در یک داستان راز قتل خواهر آلبوس دامبلدور توسط شخصیت اصلی داستان هوگو ویزلی و دستیارش دکتر پیوز کشف شده ، و یا یکی از داستان ها را می توان به دستکاری رای گیری انتخابات وزارت سحر و جادو اختصاص داد .
در هر حال به نظر من تاپیک خوبی از آب در می آید و دوستان عزیز و هم سایتی می توانند نهایت استفاده را از این تاپیک به عمل در آورند .
با تشکر
کارآگاه ویزلی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چه کسی بود صدا زد هوگو ؟

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: یکشنبه 14 مهر 1387 13:53
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام بر ناظرين عزيز ، مي خواستم يه تاپيك بزنم به نام { باغ وحش جادوگران }
اون قديما كه سيريوس خيلي سابق ( متخلص به سيريش ) ناظر بود اين تاپيك رو زدم ولي جوا و ارزشي بوديم و سيريوس خيلي سابق حال ما را در قوطي و تاپيك رو پاك كرد .
حالا اومدم مجوز بگيرم كه دوباره تاپيك رو بزنم و ارزشي بازي در آرم و دوباره قفل شه
لطفا اين مجوز تقريبا ناقابل رو بده بريم دنبال ارزشي بازيمون !

سلام.
به نظرم موضوع خیلی جالبی نداره.بعد از یه مدت هم سوژه هاش ته میکشه.در کل من مخالفم!اگه نظر دالاهوف هم مثبت بود حالا یه کاریش میکنیم!


نظر منم مثبت نیست،در نتیجه مجوز داده نمیشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چارلی ویزلی در 1387/7/14 19:02:10
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1387/7/14 22:42:39
[