جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

24 کاربر(ها) آنلاین هستند (14 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
24
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 مرداد 1388 18:58
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟
بعله! به مدت ...

2-سابقه عضویت در محفل؟
دوران جهالت بود!

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟
تفاوت آنچنان است که زبان از گفتن آن عاجز! والا!

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟
جان من روحانی از آن لرد باد! البته من باید باشم تا بگویم کفن محفلی ها چند جیب داشته باشد!

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟
کچلا شانس دارن! حسن کچل! کچل به یاد ماندنی! و ارباب کبیر و عظمی لرد ولدمورتی که به شدت کچلی زیبا و درخشنده ای دارن.

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
ارزش کشته شدن ندارن!

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
عایق بندی در و دیوار خونه ریدل! به آسلام آوردن نجینی! عمامه گذاشتن بر روی سر نجینی!

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
ای بابا! الان که مو کلاس نداره! همین کچل که بهتره...

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.
شرکت در مجالس لهو ولعب در هنگام جهالت! خوراندن شست پا به یکی از ماگل ها در هنگام وقاحت! به جا نیاوردن نماز وحشت در هنگام مشاهده ارباب لرد ولدمورت( ارباب این یکی خیلی بد بود ولی ببخشید دیگه! )

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:

ریش: از ارکان اصلی آسلام!
طلسمهای ممنوعه: مال اربابه هرکی نخوره هیپوگریفه!
الف دال: از حروف الفبا.

یا لرد. نماز وحشت در هنگام مشاهده شما چند رکعت دارد؟!


اول جواب سوال:
در هنگام مشاهده ارباب(یا همون ماه شب چهارده)شما بطور کاملا طبیعی سنکوپ خواهید کرد و درنتیجه نماز و روزه ای در کار نخواهد بود.این از این.
تشریف بیارین تو که بقیه مسائل شرعی رو براتون کاملا روشن کنم.

تایید شد.

خوش اومدین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/5/14 2:10:35
where is my love...؟
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: یکشنبه 11 مرداد 1388 01:10
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟
خودم که نه اما شخصیتم آره.
2-سابقه عضویت در محفل؟
فوش میدی؟
3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید؟
خوب سیاهی معنای واقعه قدرت هست.اما سفیدی نشونه ضعفه.
4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟
بله.حاضر هستم.
5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟
قدرت جادوگر به مهارته نه تعداده موهاش.ارباب شما قوی تر از دامبلی
6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
تو فنجون غرقش کنی

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
میبرمش پارک.با ساحره ها آشناش می کنم.از دست پرسی هم دور نگهش می دارم
8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
موهاتون که فشنه-دماغتون رو هم عروسکی عروسکی عمل کردی.
9-یک نمونه از کار های سنگ دلانه و سیهاتان را نام ببرید؟
خوردن گوشت استن شانپایک قدیمی و تصاحب کردن شناسش.
10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید
ریش:همونی که تو نداری!(ریش رو میگم سو تفاهم نشه)

طلسمهای ممنوعه:خوراک منه.
الف دال:در یک کلمه:بچه بازی و جنگولک بازی


ارباب در این فکره که چطور موفق شدین فرم نازنینشو دارای اشتباه املایی و تایپی کنین؟(سوال 9).

پستای شما احتیاج به کمی پخته تر شدن دارن.هنوز زوده...

تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/5/13 4:47:29
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: جمعه 9 مرداد 1388 16:26
نمایش جزئیات
آفلاین
-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟
خوشبختانه نه

2-سابقه عضویت در محفل؟
جیمز قبلا بوده ولی حالا نه.

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟
سفیدا با مرامن سیاها خنجر میزنن.
4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟
شاید حاضر باشم اطاعت محض کنم اما هرگز حاضر نیستم خودمو بکشتن بدم.
پ.ن:بابا من کلی امیدو آرزو دارم.
5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟
اصولا بچه هایی که خیلی سوسولن و هی به موهاشون ژل میزنن تا پریزاد های زیبا را از راه به در کنن کچل هستند .
واصولا چون سوسولا کچلن و سوسولا ترسو اند جادوگران کچل ترسواند.(البته بلا نسبت لرد ولد مورت )

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
یک پریزاد بهش نشون بدی و از راخه بدرش کنی که از اونجا به بعد دو راه داره یک از طریق پریزاد معتادش کنی دو به پریزاد بگی بکشدش.

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
من از نجینی کلا خوشم نمیاد و اگر زیاد دور و بر من بپلکه و رو اعصابم راه بره ممکنه بکشمش.

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
موهاش که فکر کنم از ژل نا مرغوب باشه و دماغشم باید وقتی هنوز نمیتونسته خوب غیب و ظاهر بشه جا مونده باشه.

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.
تا حالا کار سیاه و خبیصانه بزرگ انجام ندادم.

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:
ریش: پرفسریش خوبه
طلسمهای ممنوعه:همه جا کار برد نداره
الف دال:جای یه مشت بچس


جیمز عزیز

جیمز پاتر یکی از سفید ترین شخصیتهای کتاب و عضو محفل ققنوس بود.به همون شکل هم مرد. اینجا هم سعی میکنیم تا جاییکه ممکنه مثل کتاب رفتار کنیم

متاسفانه جیمز نمیتونه مرگخوار بشه.

تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/5/11 0:05:12
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: جمعه 9 مرداد 1388 12:58
نمایش جزئیات
آفلاین
-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟

ای بابا ما رو یادت رفت لردسیاه ، منم ترورس.

2-سابقه عضویت در محفل؟

شوخی میکنی! من کجا سفیدی کجا.

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟

رئیس اونا ریشو پشم بسیار داره ولی رئیس ما کوسه است و دیگر این که رئیس اونا انحرافات اخلاقی داره ولی رئیس ما پاکه پاکه!

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

بله من حاضرم ضرفای لرد رو بشورم ، خونشو جارو کنم ، از بچش مراقبت کنم و کلا کارای خونش با من .
ای بابا اصلا حرفی از مردن نبود که بعدشم مگه کسی در راه انجام دادن کارای خونه شهید شده که ما بشیم!

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

خوب کچلی هیچ نکته مثبتی نداره ولی حالا که فکر می کنم میبنم واقعا عالیه و یه نکته دیگه اینکه لرد سیاه تنها جانوری نه یعنی جادوگری بوده که در سرتاسر بدنش حتی یک لاخ مو وجود نداشته.

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
جلو شون از انحرافات شدید اخلاقی دامبلدور باید گفت.

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

در اولین موقیعت زیر پام لگدش میکنم ولی تا اون موقع میبرش سینما ، گردش ، کاواره! ، پارتی و ...

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

موهاش که از استرس این پسره گولاخ هری ریخته دماغشم احتمالا تو تصادف پهن شده!

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.

یک بار یک خیار را در دماغ جنیی فرو کردم!

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:

ریش:نقطه اتکای محفلی هاست.
طلسمهای ممنوعه:خوراک لرد سیاست.
الف دال:یه مشت بچه قرتی بی کار.

__________________________________________
شناسه قبلی من بیدل بود و با اون 70 ،80 تا پست زدم.
__________________________________________

همونطور که برای خودتونم توضیح دادم خیلی عجولانه پست میزنین و گاهی این به سوژه لطمه میزنه.و با توجه به اینکه در یک کار گروهی(تو این سایت)مهمترین مسئله حفظ سوژه اس فعلا تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/5/11 0:00:04
خدا يكي ؛ زن يكي ، يكي !

"تا دنیا دنیاست ابی مال ماست / ما قهرمانیم جام تو دست ماست"
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: پنجشنبه 8 مرداد 1388 16:13
نمایش جزئیات
آفلاین
سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟
نه. متاسفانه يا خوشبختانه عضو اين گروه نبودم. اصن اين سوالا چيه ولدی؟ امضا ميخوای؟

2-سابقه عضویت در محفل؟
بوق باد بر محفل! بوق باد بر يويو! بوق باد بر جيمز! من غلط بكنم عضو محفل بشم... امضا ميخوای، ولدی؟

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟
سفيدا كارای سفيد ميكنن، سياها كارای سياه.

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟
اطاعت محض؟ برو باب. جانم رو فدا كنم؟ برو باب. بنده اينقدر خوشتيپ هستم كه مردن واسم زوده. اطاعت كردن محض از كچل بی ريختی مثل تو برام يه اغت محسوب ميشه. البته اگه تو بخوای ازم اطاعت محض كنی ايرادی نداره، قبوله!

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟
بی ريختن، نه قدرت بدنی دارن، نه قدرت جادوگری نه هيچی توی همين مايه ها!

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
گناه ندارن حيوونيا؟

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
ميزنم ميكشمش. بنده از مار ها اصلا خوشم نمياد و به طور ذاتی تا ببينمشون با لنگه كفش ميزنم سرشون رو از تنشون جدا ميكنم.

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
به من چهآخه ولدك؟ سوالای بيمورد ميپرسی، اونهم از يه شخص متشخص!

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.
فوت كردن يك محفلی.

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:
ریش: يك چيز بسيار عالی كه امبل از وجودش بهره منده.
طلسمهای ممنوعه: اصلا حال نميده.
الف دال: يكی از گروه های برتر دانش آموزی!




فرمی که پر شده مشکل زیادی نداشت چون با شخصیتتون هماهنگی داشت.ولی اینکه گفتم باید با شخصیتتون هماهنگ باشه تا یه جاییه!!اینجا باید تا حدی که شخصیت اجازه میده علاقه و وفاداریتونو به لرد سیاه و نفرتتون از محفل رو نشون بدین.شما نزدیک بود لرد سیاه رو پهن کنین رو زمین و ازش به عنوان گلیم استفاده کنین!!

فقط دو تا پست ایفای نقش داشتین(در حدی که من میتونم ببینم).اونا هم پستهای هاگوارتز بودن.برای شروع بد نبودن ولی هنوز برای مرگخوار شدن زوده...بیشتر پست بزنین.

تایید نشد.
.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/5/9 0:09:37
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: چهارشنبه 7 مرداد 1388 07:04
نمایش جزئیات
آفلاین
-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟
متاسفانه خیر!

2-سابقه عضویت در محفل؟
دراکو عضو محفل نبوده!

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟
اصولا میگن بزرگان سیه مهره بازی کنند!

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟
ام...حاضر به اطاعت که هستیم .جان رو هم اگر شخص دیگه ای داوطلب نباشه فدا میکنیم.

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟
افرادی با اعتماد به نفس بالا که می دونن بدون مو و کلاه گیس هم خوشتیپ ان!

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
کشتن او!

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
راستش ما خانوادگی علاقه ی زیادی به خزندگان نداریم!خاله هم هرچی اومد منو از بچگی اخت بده(اسباب بازی برام مار کبری میخرید!)نشد که نشد!

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
همش زیر سر شامپو ایوانه!نخرین آقا!نخرین!دروغ میگه،ضد شوره که نیس موها رو هم میرزه!

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.
خلع سلاح کردن دامبلدور چند دقیه قبل از مرگ الته اگه پروفسور اسنیپ نمیومد خودم میکشتمش!باور کنید!

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:
ریش:به من نمیاد!
طلسمهای ممنوعه:خاله ام یاد داده!
الف دال:ارتش دمورت ولد لرد!

---------------------------------------------------------
من به یه مسئله ای پی بردم ارباب!تو گروه پروفایل شما نوشته مرگخوار!بگین عوضش کنن!یعنی چی؟


درخشش هوش وافر شما در جواب دادن به سوال مربوط به الف دال چشمان زیبا و سرخ رنگ ارباب رو خیره کرد ولی...اگه سوروس نمیومد خودتون میکشتینش!؟مطمئنین!؟

در مورد گروه پروفایل ارباب هم کاملا با شما موافقه.باید یه گروه جدای اختصاصی برای ارباب درست کنن.این چه وضعشه؟؟کروشیو بر مدیران باد.

تایید شد.خوش اومدین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/5/8 0:31:48
منم سالم بودم
حالا خوب نگاه کن
اعصاب که ندارم
داره دکتر میزنه با چوب رو زانوم


تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: دوشنبه 5 مرداد 1388 09:20
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟
متاسفانه نه، سابقه ای ندارم.

2-سابقه عضویت در محفل؟
تو اینم مرلین رو شکر عضو نبودم.

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟
فرماندهان، تیپ شخصیتی، اهداف، شرایط عضویت و ... کلا اینا همه تفاوتن اما از نظر من مهم ترینشون تیپ شخصیتیه.

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟
بستگی به لرد داره، اگه لرد خوبی باشه، مطمئنا اما اگه لرد خوبی نباشه نه، اطاعت کورکورانه حماقته.

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟
کچل ها که به اختیار خودشان مویشان را از دست نداده اند، مسائل دیگری در میان بوده، از نظر من کچل یا غیر کچل فرق ندارد این جادو و قدرت است که مهم است.

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
آواداکداورا، چون دیگه پا نمیشه که مشکل ساز باشه.

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت
به طور کلی از لحاظ جامعه شناسی مار لرد ولدمورت هم به مانند ایشان سرور میباشند، بنابراین احترام ازآن ایشان نیز میباشد.

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
از نظر من قدرت پیدا کردن ایشان در جادوی سیاه و استفاده از هورکراکس ها و دیگر کار ها و انجام عمل زیبای قتل باعث شده که اینچنین خوش قیافه شوند.

9-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بیان کنید:
-ریش: خز و برای ملت خزول.
-طلسمهای ممنوعه: واسه آماتور هاست.
-الف دال:بدک نیست ولی نفوذ توش مفیده.

توجه شما رو به این نکته جلب میکنم که لرد یک نفره و همیشه هم خوب و فوق العاده و بدون نقصه!اطاعت بدون قید و شرط هم وظیفه اصلی یک مرگخواره...حالا تشریف بیارین تو که بهتر توجیهتون کنیم!

با وساطت نجینی تایید شد.

به ارتش سیاهی خوش اومدین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/5/5 22:26:26
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 تیر 1388 00:25
نمایش جزئیات
آفلاین
فرم درخواست عضویت در گروه مرگخواران:

1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟
تا جایی که یادم میاد تنها یک ماه اول عضویتم، و یک ماه اخیر رو مرگخوار نبودم. در غیر این دو ماه، افتخار مرگخواریت رو داشتم.

2-سابقه عضویت در محفل؟
بگم؟ بگم؟ نمیگم.

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟
تفاوتشون، در اینه که وقتی از کتاب خارج شدن، و وارد جادوگران شدن جاهاشون عوض شد.

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟
گمونم اونقدر منو بشناسید که بدونید کورکورانه کاری رو انجام نمیدم. ولی وقتی جوگیر بشم، حاضرم.

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟
من تنها نظرمو درمورد یه جادوگر میگم که اتفاقا خیلیم پشمالوئه. ولی حیف که قرار نیس از تدی جونم جایی حرف بزنم.

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
همونطور که قبلنم عرض کردم، به پیشنهاد رقصشون جواب رد بدیم. البته ممکنه خودمونم همچین بهمون سخت بگذره چون ممکنه یه چیزی تو کمرمون گیر کرده باشه. ولی من از این مسئله رنج نمی برم چون اصولا هنرمند نیستم.

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
من به زن مردم چیکار دارم؟ خودش میدونه و دایی مونتی.

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
موهاشون احتمالا بر اثر استفادۀ بیش از حد از شامپو ایوان ریخته و تنها چیزی که میشه پیشنهاد کرد، کشتن دوبارۀ مرگخوار روزیه هست. و اما دماغ مبارک... هممم... خوب لرد عزیزمون چون دوست نداشتن جِرم بی فایده و سنگینی رو بدون دلیل منطقی با خودشون حمل کنن، و از طرفی عادت ندارن مث محفلیا دماغشونو توی هرچیزی فرو کنن، خودشونو از شرش خلاص کردن.

البته یه نکتۀ مثبت دیگه هم در این زمینه وجود داره، و اونم اینه که وقتی مرگخوارا بیش از حد لوبیا مصرف می کنن، به سلامتی لرد اسیبی وارد نمیشه.

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.
خروج اخیر، از اسلیترین و گروه مرگخواران سیاهترین کاری بود که میشد انجام داد.

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:

ریش: ندارم!
طلسمهای ممنوعه: بلدم!
الف دال: خوردنیه! مگه نه؟؟؟


اون سابقه عضویت در محفل کمی مشکوک میزد ولی...به هر حال!
به خونه دومتون بعد از آوالان خوش اومدین.امیدوارم زیر سایه لرد موفق بشین اون توله گرگ زشت رو فراموش کنین.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مورگانا لی فای در 1388/4/30 0:32:55
ویرایش شده توسط مورگانا لی فای در 1388/4/30 0:37:45
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/4/30 0:51:31
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: پنجشنبه 18 تیر 1388 14:35
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران:هنوز به اين افتخار نائل نشدم .

2-سابقه عضویت در محفل؟ ارباب من از اين كارا نميكنم . حتي به خودم اجازه ي وارد شدن به تاپيك محفل ققنوس رو هم نميدم .

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟ برتري سياهي .

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آره بابا من هر كاري ميكنم تا سرورم خوش حال بشه

آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟ شك نكنيد

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟ ديگه مجبور نيستند هر سه روز يه بار برن سلموني

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟ انداختن بمب اتم توي خونشون يا اينكه سر و دو تا دستشون رو و پاشون رو به 4 تا گوسفند ببنديم . بعد گوسفند ها از 4 طرف بكشن . اينطوري طرف تجزيه ميشه و ديگه چيزي ازش نميمونه .
7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟از ارباب اجازه ميگيرم ميبرمش با خودم سينما
9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.يه بطري آب پر رو خالي كردم توي كيف يكي از دوستام اما اون نفهميد!!!
10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید.
ریش:خوشبختانه ارباب نداره
طلسمهای ممنوعه: عاشق اونم
الف دال: مخفف جاده ي اهواز- دزفول

ارباب اگه 100 بار هم ردم كني من چون عاشقتم نا اميد نميشم و باز هم تقاضا ميدم .


پستاتونو قبلا خوندم و باهاشون آشنا هستم.شما پیشرفت زیادی کردین.مطمئنم که خیلی زود به سطح قابل قبول برای مرگخوار شدن میرسین.ولی هنوز یه کم زوده.
ضمنا تاپیکهای محفل ققنوس محل تفریح ارباب و مرگخواراشه.اگه احتیاج به خنده و تفریح داشتین حتما سر بزنین.

تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/4/18 14:58:16
خدا ایشالا به ما خدمت بده به شما توفیق کنیم ...
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: چهارشنبه 17 تیر 1388 18:44
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام يا لرد

1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟
بله بنده از خدمت گزاران قديمي شما هستم.

2-سابقه عضویت در محفل؟
هرگز.من به خون اصيلم احترام مي ذارم ارباب

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟
پيروزي نهايي جبهه سياه

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟
البته مي دونم لرد جوايب اين سوال رو مي دونن،اما براي اطلاع ديگران...با كمال ميل

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟
نشانه تفكر فراوان و عظمت روح است!

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
نفرين معروف آواداكداورا،خيلي سريع و ارزان

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
ماساژ دادنش با من

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
ديدن اين موها چشم بصيرت مي خواهد و در مورد دماغ بايد بگم خيلي كلاس داره!

9-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بیان کنید:

-ريش: در شان يك جادوگر اصيل نيست

-طلسمهاي ممنوعه:مفيد ترين

- الف دال:مجمعي شامل افراد بي ارزش و جادوگرنما


سايه لرد تا ابد مستدام



بازگشت شما باعث خوشحالی لرد سیاه شد.

تایید شد.
خوش اومدین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آمیکوس کرو در 1388/4/17 18:47:51
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/4/18 14:47:20
تصویر تغییر اندازه داده شده

خاطرات جادوگران...روز هاي اشتياق،ترس،فداكاري ها و ...