پروف اینجوری به من نگا نکن / با چشای کهربائیت قلب منو صدا نکن پروف بسه، منو دیوونه نکن / موهامو با ریشات شونه نکن پروف، لِت می گِت این، پلیـــــز!
2- سیاهی دل مرگخوارا رو با چه چیزی تمیز و پاکیزه میکنین؟
مرگخوار ریزهمیزه / روحش چقد تمیزه دلش رو با چی میشوری؟ / با شامپوی گلرت لرد رو حــوله، حــوله، حــولهپیچش میکنیم هوراکسس ـش رو با چی میشوری؟ / با شامپوی گلرت!
3- چند مورد از فواید ریش پروفسور دامبلدور رو نام ببرید!
4- خلاقیت سفیدتون رو به کار بندازین و سه تا لقب ناقابل برای ولدمورت اختراع کنین!
۱- و آن یکی ولدک است که جیمز میگه. ۲- و آن یکی لردک است که ویولت میگه. ۳- و آن یکی عُـعردک است که تدی میگه. (؟!)
عه؟ قبول نیس؟ حتماً باید خلاقیت رو بکار انداخت؟ ولدمورت از دوستان ماس، ولی خب.. ۱- روبرتو کارلوس ۲- فابین بارتز ۳- علی منصوریان!
5- به نظرتون بهترین راه نابودی و از صحنه روزگار خارج کردن سیاهی و تاریکی چیه؟
واقعاً چرا نابودی؟ چرا از صحنهی روزگار خارج کردن؟ چرا ترکوندن؟ چرا ظلمِ به ظالم؟ :| تصور کن، اگه حتی تصور کردنش سخته.. جهانی که خالیه از سیاهی و هر آدمی خوشبــختِ خوشبخته.. چرا کسی نمیاندیشه که نمک زندگی همون وجود جبههی منفیه؟ اَدونچرها سیاهی و ظلم میطلبن. مرگخوارا نباشن، رسالت محفل تموم میشه میره پی کارش خب. :| نکنین. نابود نکنین. please, Don't try this at home, school or AnyWhere..!
6- با چه روشی ولدمورت رو به عشق دعوت میکنین؟
ولدمورت منبع لایتناهیِ عشقه ولی پیدا کردن روزنهی عشقش سخته. تو این شرایط باید این روزنه رو خودتون بسازین. در واقع ینی مُخِ لرد رو بزنین. البته با سنگ!
7- اسم رمز ورود به دفتر پروفسور دامبلدور؟
"یوآن خیلی بوقه! " شماها نمیدونین ولی من از اعتقادات پروف کاملاً خبر دارم. مگه نه پروف؟
بخاطر جواب آخرت به هوش ریونکلاویت ایمان اوردم دخترم.
تایید شد!
ویرایش: من چشام آبیه دخترم.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ربکا جریکو در 1395/3/17 13:15:17 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1395/3/17 18:46:21 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1395/3/17 18:47:01
۱- هدف و انگیزه تون از عضویت در محفل ققنوس؟! پـــــــــــروفس! (مشکل هم از افکار خودتونه منحرفین! )
۲- سیاهی دل مرگخوارا رو با چه چیزی تمیز و پاکیزه میکنین؟ دوتا تف و سپس کشیدن آستین هامون از جناحین به جناحون!
۳- چند مورد از فواید ریش پروفسور دامبلدور رو نام ببرید! 1. بریم پای برج گریفندور بندازیم بالا بریم پیش لی لی! 2.بریم پای برج گریفندور بندازیم بالا لی لی بیاد پیشمون. 3. مثل لوک خوش شانس دور سرمون بتابونیمش، پرتش کرده لی لی رو بگیریم، بیاریم پیشمون.
۴- خلاقیت سفیدتون رو به کار بندازین و سه تا لقب ناقابل برای ولدمورت اختراع کنین! - پسرِ دخترِ مارولو گانت که انگشتر بابا بزرگش رو از داییش کش رفت. - اسلیترینی ای که باسیلیسک رو بر می داشت که بره دستشویی خواهران، در طبقه دوّم - لو ( مخفف لرد ولدمورته!)
خیــــــــلی هــــــــــم مخـــــــــــــــــتـصر و مـــــــــــــــفید!
۵- به نظرتون بهترین راه نابودی و از صحنه روزگار خارج کردن سیاهی و تاریکی چیه؟ خارج کردن روزگار از سیاهی و تاریکی و نابودیش!
۶- با چه روشی ولدمورت رو به عشق دعوت میکنین؟ با یک چکشِ اینجوری:
۷- اسم رمز ورود به دفتر پروفسور دامبلدور؟ زلم زیمبو...
پــــــــروفــــــــــــــــــــــــس! دلّت می آد منو راه ندی؟!
بازم پاتر؟ :
جیمز، من تو رو تحسین میکنم، فداکاریت بخاطر لیلی و هری... هری پسرم ... عذر میخوام ... تایید شد پسرم بیا تو.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1395/3/17 18:44:56
دوباره اومدم، اگه این بار هم نباشی... دوباره می رم.
اومدم برای درخواست دوباره! دفعه قبل گفتید به اون سطح مد نظر نرسیده ام.فکر کنم حالا رسیدم! واسه همین کلا دوباره درخواست دادم. مشکلی بود بگید... *** 1- هدف و انگیزه تون از عضویت در محفل ققنوس؟!
به دو دلیل: 1- همه ویزلی ها محفلی هستند 2 - دوست دارم سیاهی رو از صحنه روزگار محو کنم!
2- سیاهی دل مرگخوارا رو با چه چیزی تمیز و پاکیزه میکنین؟
اکثر این مرگخوار ها که درست بشو نیستن. اونایی هم که میشه درستشون کرد رو خودشون با دیدن ما و کارهای ما میفهمن چه اشتباهی مرتکب شدن و به احتمال زیاد درست میشن! گزینه دومم معجونه عشقه!
3- چند مورد از فواید ریش پروفسور دامبلدور رو نام ببرید!
1- پاک کردن زمین در صورت نیاز! 2- هیبنوتیزم حریف با تکان دادن آن! 3-نشان از دانایی!
4- خلاقیت سفیدتون رو به کار بندازین و سه تا لقب ناقابل برای ولدمورت اختراع کنین!
1- ضد سفیدی 2- ارباب شرور 3- تروم ردلو (برعکس حروف ولدرمورت به فارسی!)
5- به نظرتون بهترین راه نابودی و از صحنه روزگار خارج کردن سیاهی و تاریکی چیه؟
ترتیب دادن یه تله کشوندنشون به یه مکان بعدش یهو 100 نفر میریزن سرشون و... دینگ!دینگ! حبس ابد آزکابان!
6- با چه روشی ولدمورت رو به عشق دعوت میکنین؟
عشق رو با یکم سیاهی ترکیب میکنیم میشه عشق شرورانه! خوراک ایشونه!
7- اسم رمز ورود به دفتر پروفسور دامبلدور؟
نوشابه گازدار ترش
لوئیس عزیز!
اول معذرت میخوام بخاطر تاخیر، نیازی نبود دوباره فرم پر کنید همون دفعه قبل کافی بود. رول هاتون رو خوندم، هنوز جا داره برای بهتر شدن اما ما هیچوقت نویسنده شیش دنگ تحویل نمیگیریم و سعیمون اینه تحویل بدیم. به همین دلیل...
تایید شد!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1395/2/18 22:29:20
به دو دلیل: 1- همه ویزلی ها محفلی هستند 2 - دوست دارم سیاهی رو از صحنه روزگار محو کنم!
2- سیاهی دل مرگخوارا رو با چه چیزی تمیز و پاکیزه میکنین؟
اکثر این مرگخوار ها که درست بشو نیستن. اونایی هم که میشه درستشون کرد رو خودشون با دیدن ما و کارهای ما میفهمن چه اشتباهی مرتکب شدن و به احتمال زیاد درست میشن! گزینه دومم معجونه عشقه!
3- چند مورد از فواید ریش پروفسور دامبلدور رو نام ببرید!
1- پاک کردن زمین در صورت نیاز! 2- هیبنوتیزم حریف با تکان دادن آن! 3-نشان از دانایی!
4- خلاقیت سفیدتون رو به کار بندازین و سه تا لقب ناقابل برای ولدمورت اختراع کنین!
1- ضد سفیدی 2- ارباب شرور 3- تروم ردلو (برعکس حروف ولدرمورت به فارسی!)
5- به نظرتون بهترین راه نابودی و از صحنه روزگار خارج کردن سیاهی و تاریکی چیه؟
ترتیب دادن یه تله کشوندنشون به یه مکان بعدش یهو 100 نفر میریزن سرشون و... دینگ!دینگ! حبس ابد آزکابان!
6- با چه روشی ولدمورت رو به عشق دعوت میکنین؟
عشق رو با یکم سیاهی ترکیب میکنیم میشه عشق شرورانه! خوراک ایشونه!
7- اسم رمز ورود به دفتر پروفسور دامبلدور؟
نوشابه گازدار ترش
یه ویزلی جدید!
لوییس پسرم در تو سفیدی زیادی میبینم، از طرفی فعالیت خیلی خوبی هم داری اما هنوز به اون سطح مد نظر نرسیدی، رول زیاد مینویسی، درخواست نقد رول هاتون به ناظر اون انجمن یا ویزن یا هرکسی مد نظرته بده و به نقدات عمل کن تا قوی و قوی تر بشی.
تایید نشد!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لوئیس ویزلی در 1395/1/25 15:07:37 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1395/1/28 22:26:07
۱- هدف و انگیزه تون از عضویت در محفل ققنوس؟! دوست دارم ! ولی از طرف دیگه دیدالوس دیگل عضو محفل ققنوس هست و باید عضو بشم ! ۲- سیاهی دل مرگخوارا رو با چه چیزی تمیز و پاکیزه میکنین؟ پاترونوس !!!!!!!!!! ۳- چند مورد از فواید ریش پروفسور دامبلدور رو نام ببرید! موقع فکر کردن خیلی به درد میخوره ! پنهان کردن گردنبد خوشکلش مثلا ! پز دادن ! ۴- خلاقیت سفیدتون رو به کار بندازین و سه تا لقب ناقابل برای ولدمورت اختراع کنین! ولد تام - لرد ریدل - مار ریدل ! ۵- به نظرتون بهترین راه نابودی و از صحنه روزگار خارج کردن سیاهی و تاریکی چیه؟ خندیدن و خوشحال بودن ۶- با چه روشی ولدمورت رو به عشق دعوت میکنین؟ بیا ولدمورت عسیسم! این عشقه ...جیگیل جیگیل برو بیارش ۷- اسم رمز ورود به دفتر پروفسور دامبلدور؟ والله توی فیلم 2 ش که اب نبات لیمویی بود !
سیگ با قدم هایی آرام وارد محفل شد ویک برگه ثبت نام از منشی گرفت پشت فرم شروم به نوشتن مطالبی کرد ________________________________________________________________________ آقا من از طرف دیگه درگیر مدرسه بوقی هستم واسه من که امتحان نهایی باید بیشتر مث خرخونا سرم تو کتاب باشه درک کنین لطفا و بعد از نوشتن این مطلب شروع به پاسخ دادن به سوالات کرد.
۱- هدف و انگیزه تون از عضویت در محفل ققنوس؟! اولش از همه یه سلفی با ققنوس بگیرم بعدش آخه این جادو مثلا چیه ۲- سیاهی دل مرگخوارا رو با چه چیزی تمیز و پاکیزه میکنین؟ هیچی میبریتشون تو گرمابه از اون صابون قدیمیا رو استفاده میکنی که دیگه دل وجیگر اینا نداشته باشن.
۳- چند مورد از فواید ریش پروفسور دامبلدور رو نام ببرید! اصلا ریش ایشون اوی فایده بوده بعد دست پا درآورده(خیلی بی مزه بود واقعا خودم میدونم )
۴- خلاقیت سفیدتون رو به کار بندازین و سه تا لقب ناقابل برای ولدمورت اختراع کنین! کچل کچل کلاچه روغن کله پاچه(ته خلاقیتم بود )
۵- به نظرتون بهترین راه نابودی و از صحنه روزگار خارج کردن سیاهی و تاریکی چیه؟ ولشون کنیم به جون هم بیفتن
۶- با چه روشی ولدمورت رو به عشق دعوت میکنین؟ دخترم بلاتریکس عاقل و سر براه کرد بعد فکر کنم اینجوری بشه یه کاری کرد
۷- اسم رمز ورود به دفتر پروفسور دامبلدور؟ روغن کله پاچه
سیگ عزیز، الآن من وقتی پست درخواست عضویتت رو دیدم، مستقیما رفتم و هر ۶۲ تا پستت رو خوندم. متوجه شدم که همه پستات رو -به جز دو سه مورد- یا توی تالار خصوصی گریفیندور زدی، یا توی مطالب اشتراکی. راستش ملاک یه نویسنده یا یه عضو خوب، فعالیت مستمر و مفید توی انجمن ایفای نقشه. و شما هم تا حالا دو بار بیشتر اونجا رول نزدی. و هردو پست شما هم کیفیت لازم برای ورود به محفل یا مرگخواران رو ندارن. شما باید یه مدت توی انجمن ایفای نقش رول بزنی و رولات رو به دست ناظرین اون انجمن ها بسپری تا برات نقدش کنن، و هر دفه هم اشکالاتت رو رفع کنی تا رفته رفته کیفیت رولات بهتر و پخته تر بشه. ویزنگاموت هم میتونه گزینه مناسبی برای شروع باشه. موفق باشی، سیگ!
تأیید نشد!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط یوآن آبرکرومبی در 1394/10/30 21:32:08 ویرایش شده توسط یوآن آبرکرومبی در 1394/10/30 21:32:25 ویرایش شده توسط یوآن آبرکرومبی در 1394/10/30 21:33:31
عمو نوروز نیا اینجا که این خونه عزا داره پدر خرج یه سال قبل شب عید و بدهکار چشای مادر از سرخی مثل ماهی هفت سینن که ازبس تر شدن دائم دیگه کم کم نمیبینن برادر گم پشت سرنگ های فراموشی تن خواهر شده پرپر تو بازار هم آغوششی توی این خونه ی تاریک کسی چشم انتظارت نیست تا وقتی نون و خوش بختی میون کول بارت نیست عمو نوروز نیا اینجا بهار از یاد ما رفته روی سفره نه هفت سین نه نون نه ___ عمو نوروز تو این خونه تموم سااال زمستونه گل وبلبل یه افسانه است فقط جغد که میخونه بهارو شادی عید و یکی از اینجا دزدی یکی خاکستر ماتم رو تقویم ما پاشیده عمو نوروز نیا اینجا
میگم من حوصله ام سررفته بود گفتم بیام اینجا فرم پر کنم! بیاید زودتر این فرمو بخونین و بذارین بیام تو!
۱- هدف و انگیزه تون از عضویت در محفل ققنوس؟! کلا خفنیم! بعدشم کلا سیاهی تو ذاتم نمیره! آها راستی اومده بودم دروغ یابم هم تو یه جای جدید امتحان کنم! شما که خرابش نمیکنید؟ میکنید؟ ۲- سیاهی دل مرگخوارا رو با چه چیزی تمیز و پاکیزه میکنین؟ رنگبر هایی مثل وایتکس و اینا ولی ترجیا با دستکش های سفیدکنندهام.
۳- چند مورد از فواید ریش پروفسور دامبلدور رو نام ببرید! خب بیشتر پهنش میکنیم تا روش بخوابیم؛ تازه انقدر هم نرمه! جای مرگخوارها هم خالی نیست! اصلا لعنت به سیاهی! ۴- خلاقیت سفیدتون رو به کار بندازین و سه تا لقب ناقابل برای ولدمورت اختراع کنین! کچل! کچلتر! کچلترین! ته خلاقیت بود نه؟ ۵- به نظرتون بهترین راه نابودی و از صحنه روزگار خارج کردن سیاهی و تاریکی چیه؟ من یه دستکش هایی دارم که شب تاب ـن و تو تاریکی خیلی نور میدن؛ فکر کنم با اونا بشه کلا تاریکی رو از بین برد. نمیشه؟! ۶- با چه روشی ولدمورت رو به عشق دعوت میکنین؟ با هدیه دادن چیزهای سفید و آبی ای که به اتاقش بیان بعد کمکم خودش ترغیب میشه!
۷- اسم رمز ورود به دفتر پروفسور دامبلدور؟ دستکش... نه چیزه، آب نبات لیمویی! درسته؟!
پدرجان فرم برای بازی نیست بذار سرجاش، به جای اینکارا برو عشق بورز فرزندم با این مردم آزاری ها به جایی نمیرسی یکم عشق بورز بلکه تو زندگیت به کار بیاد، خلاصه اینکه عشق بورز، اینو قبلا هم گفته بودم، نه؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط اورلا کوییرک در 1394/10/27 20:19:04 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1394/10/28 18:22:59
۱- هدف و انگیزه تون از عضویت در محفل ققنوس؟! به لطف ارباب از مرده خورا طرد شدیم!
۲- سیاهی دل مرگخوارا رو با چه چیزی تمیز و پاکیزه میکنین؟ با لیف
۳- چند مورد از فواید ریش پروفسور دامبلدور رو نام ببرید؟ ۱- ضد سرطان ۲- ضد ریزش مو ۳- ضد حساسیت ۴- و ابزار خوبی برای پاک کردن صورت به هنگام شست و شو
۴- خلاقیت سفیدتون رو به کار بندازین و سه تا لقب ناقابل برای ولدمورت اختراع کنین! مماخ عملی کچل کچل کلاچه! بی (موی+مماخ) (فاکتور گرفتم)
۵- به نظرتون بهترین راه نابودی و از صحنه روزگار خارج کردن سیاهی و تاریکی چیه؟ روشن کردن لامپ!
۶- با چه روشی ولدمورت رو به عشق دعوت میکنین؟ با یه گلی چیزی دیه!
۷- اسم رمز ورود به دفتر پروفسور دامبلدور؟ ریش کبیر!
هوم! برادر لودو بگمن؟ مرگخوار سابق؟ معمولا سخت مرگخوارای سابقو قبول میکنیم ولی خب، به نظر میاد این چند وقت فعالیتت خوب بوده، منم که بهت اعتماد کامل دارم پسرم.
تایید شد!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1394/10/27 15:30:40
۱- هدف و انگیزه تون از عضویت در محفل ققنوس؟! صرفن گولاخ بازی
۲- سیاهی دل مرگخوارا رو با چه چیزی تمیز و پاکیزه میکنین؟ با شامپو بچه ی قررررچک؟
۳- چند مورد از فواید ریش پروفسور دامبلدور رو نام ببرید! 1.گولاخه 2.فانه 3.به عنوان پتو و لحاف می شه ازش استفاده کرد 4.خاصیت آنتی کچل داره
۴- خلاقیت سفیدتون رو به کار بندازین و سه تا لقب ناقابل برای ولدمورت اختراع کنین! کچل دماغ فرفری دماغ کچل فرفری فرفر دماغ کچلی (تازه فرفر کچل دماغی و دماغ فرفرکچلی و کچل فرفردماغی هم می شد، ولی تو لیست سه تا بود :دی)
۵- به نظرتون بهترین راه نابودی و از صحنه روزگار خارج کردن سیاهی و تاریکی چیه؟ سوسک بندازیم به زندگیشون
۶- با چه روشی ولدمورت رو به عشق دعوت میکنین؟ با یک سری روش های گولاخ که از گفتنشون معذورم.
۷- اسم رمز ورود به دفتر پروفسور دامبلدور؟ گولاخسموکهمر
به به! ادی کارمایکل! کرنر، آفساید، ضربه ایستگاهی، گل با دست، برگردون ابراهیموویچی اصن! از اینورا؟ خوش برگشتی ای مبتلا به گولاخیسم و همریسم و اسموکیسم و ایضا، سوسکیسم! بیا تو، بیرون سرده، شومینه هم نداریم اینجا متاسفانه! ولی عوضش هاگرید رو داریم! هااا میکنه تو صورتت، گرم میشی، خیلیم عالی! از صدتا شومینه خونه آقا کچل اینا هم بهتره! با صرفه جویی بیشتر! تایید شد!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط یوآن آبرکرومبی در 1394/10/18 1:01:47