جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

35 کاربر(ها) آنلاین هستند (15 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
32
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  94 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 29 مهر 1395 13:25
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.

من و رز از دیروز چندین بار امتحان کردیم و علاوه بر خودمون، به شخص دیگه‌ای برخورد نکردیم که چنین مشکلی براش پیش اومده باشه.
البته اگه به صورت pop-up چت باکسو باز می‌کنی ممکنه سرعت پایین نت موجب لود نشدن چت‌باکس بشه. اینه که شاید استفاده از آدرس اصلی کارسازتر باشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 28 مهر 1395 18:25
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.
این چت‌باکس سایت، برای شما هم کار نمی‌کنه یا فقط من اینطوریم؟:|
یعنی الان مشکل از منه، جادوگرانه یا شات‌باکس دات کام؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
~ Le Petit Kevin ~


زنگ انشا يعني نوشتن بي قيدو بند! جايي كه تنها قانونش، اينه كه رول نوشتن ممنوعه، يعني حتي در بند قواعد دست و پاگير پاراگراف بندي و ديالوگ نوشتن و علائم نگارشي هم نباشيد. ذهنتون رو آزاد كنيد و فقط بنويسيد!

زنگ انشا يعني نوشتن بدون ترس! انشاها همشون خونده ميشن، ولي هيچكدوم نقد نميشن. حتي كارتا هم فقط براي تفريحن. بدون هيچگونه نگراني، فقط بنويسيد!

زنگ انشا يعني پيدا كردن طنز دروني! فارغ از هر بندي، تا هرجايي كه دلتون مي خواد ديوونه بازي كنيد و قابليت هاي روماتيسميتون رو كشف كنيد. طنزنويسي به موجي از ديوانگي نياز داره آخه! پس بذاريد طنز درونتون بجوشه و فقط بنويسيد!

زنگ انشا يعني منبع اعتماد به نفس براي تازه واردها! توي زنگ انشا همه ي نوشته ها يه جور خاصي برامون قشنگن و همشون رو با علاقه مي خونيم. تقسيم بنديِ انشاي خوب و بد نداريم. پس با جرئت و انرژي تمام، فقط بنويسيد!

زنگ انشا يعني پيدا كردن و حفظ سبك خاص خودتون! جايي كه باعث ميشه كم كم توي نوشته هاتون سبك سبز بشه. تقليدي در كار نيست، خودِ خودتون باشيد و فقط بنويسيد!

... زنگ انشا يعني طنز، تفريح، ديوونه بازي، خاطرات خوش، رهايي از قيد و بندهاي فكريِ نوشتن و پرورش دادن قشرِ نارنجي مغز در شارش بي وقفه ي جرياني از روماتيسم مغزي!

تقديم به استاد لارتن كرپسلي،
به خاطر اعتماد به نفس، حس خوب و نگرش خاصي كه توي مغزم جاساز كردي!
از طرف مودك تحقيق زاده؛ مبصر سابق و استاد فعلي زنگ انشا!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 13 شهریور 1395 23:43
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!

پیشنهادت آقاجان جدا توجه ما رو برانگیخت، به خصوص در زمینه ی دیده شدن بقیه ی انجمن ها و داده شدن این فرصت بهشون. ولی!
ولی چند تا مشکل دیدیم توش. اول اینکه یکی از دلایل توجه بیشتر به خانه ی ریدل و محفل ققنوس سوژه هاشونه. که خب با جدا کردنشون تفاوتی نمیکنه. و دلیل دیگه اینه که تاپیک های خلاصه دار بیشتری میشه پیدا کرد و راحت تر میتونی در جریان سوژه قرار بگیری. پس به این نتیجه رسیدیم که با تلاش بیشتر خود ناظرا، این کاملا میتونه برای بقیه ی انجمن ها هم باشه و این پیشنهاد حتی میتونه فقط پاک کردن صورت مسئله باشه.
اینم هست که با جدا کردن خانه ی ریدل و محفل ققنوس عملا این دو انجمن رو از بقیه ی انجمن ها جدا کردیم و جدا دونستیم.
از طرف دیگه دلیل دیگه ای که دلیل اصلی مخالفتمون بود این بود که این کار میتونه سهوا باعث یه رقابت مستقیم بین این دوتا انجمن بشه. محفلی ها فقط توی محفل ققنوس پست بزنن و بالعکس مرگخوارا فقط خانه ی ریدل.این میشه که بازم برای انجمن های دیگه چیزی جز خاک خوردگی نمیمونه.
در نتیجه به این دلایل به این نتیجه رسیدیم که ضررش بیش از نفعش میتونه باشه... و موافق نیستیم.

هر چند مرسی برای پیشنهادت در هر حال.
و مرسی که واقعا به فکر افتادی برای بقیه ی انجمن ها چیکار میشه کرد و خب، واقعا هم جدای از اینا که گفتم، حرف درستی میزنی. باید با تلاش بیشتر انجمن ها بیشتر دیده بشن.

بازم پیشنهادی انتقادی بود در خدمتیم خلاصه!

مرسی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

ارباب جان، جان جانان اند اصلا!




پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 12 شهریور 1395 15:54
نمایش جزئیات
آفلاین
سلاملکم خدمت مدیران عزیز!

عرض به حضور گل های سایت که، به نظر من این بلاک های آخرین ارسال های سمت چپ سایت در صفحه ی انجمن ها خیلی خیلی تأثیر داره روی خوانده شدن یه تاپیک. از طرفی الان همه ی انجمن های ایفای سایت یه بلاک 8 سطری دارن.

نظر به این که کلاً همیشه فعالیت توی محفل ققنوس و خانه ریدل زیاده، من فکر می کنم که شاید بد نباشه این دو تا انجمن از بقیه ی انجمن ها بلاکش جدا بشه. که کمتر اجحاف در حق بقیه ی انجمن ها صورت بگیره.

یعنی نظر من اینه که یه بلاک باشه، آخرین ارسال های انجمن های محفل ققنوس و خانه ریدل و یه بلاک دیگه هم باشه آخرین ارسال های انجمن های ایفا.

اینجوری احتمالاً انجمن هایی مثل هاگزمید، شهر لندن و کوچه دیاگون بیشتر دیده میشن.

پیشاپیش ممنون از حسن توجه شما!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 7 شهریور 1395 16:02
نمایش جزئیات
آفلاین
دوستان سلام!

دمتون گرم به خاطر توجهتون به این مسئله.
ما یه کم گشتیم و فکر کردیم، ولی دلیل خاصی براش نتونستیم پیدا کنیم :)
منتظر مدیر فنیمون هستیم، و نتیجه این شد که اینو بگم که بی جواب نمونده باشه مسئله.
فنگ وقتی بیاد، جواب میده به گمانم :)

مرسی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

ارباب جان، جان جانان اند اصلا!




پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 6 شهریور 1395 01:26
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!

این پست، بیستمین پست منه. ولی تعداد پیام هام شده بیست هفتا!

هفت تا پیام معلوم نیست از کجا اومده!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
وایتکس!

پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 6 شهریور 1395 01:18
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام...آم...سایت داره آپدیت میشه؟
من یه مشکلی داشتم با کروم،اونم این بود که صفحه انجمن میومد،ولی وقتی لاگین میکردم لاگین نمیشد اما مینوشت فلانی خوش آمدی...بعد با پاک کردن کوکوی و کلا هیستوری و اینا حل میشد...یه مدت پیش اما حتی اینم نتیجه نداد...با اکسپلورر امتحان کردم،شد و الان من همه اش با اکسپلورر میام...گفتم داستان و مشکل از کروم منه حتما!

مطلع شدم ویولت بودلر هم دچار این مشکل شده الان یک هفته اس ولی کلا تمام مرورگراش این مشکل رو دارن...میخواستم ببینم ایراد از ماس یا سایت داره توش تغیراتی ایجاد میشه؟

گفتم اینجا مطرح کنم شاید الباقی هم چنین موشکل داشته باشن!



آها...یه سوال دیگه...من تا چن ساعت پیش پستام هفصتا بود...الان یکهو شد هفصد و سی و خورده ای تا...چی شده؟


باتشکر!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 تیر 1395 18:37
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
اولا که تشکر میکنم بابت پاسخگویی به موقع و سریع،واقعا توقع نداشتم...مرسی!

مرسی که توقع نداشتی.


آقا اینکه ما بد انتخاب شدیم، خب من چی کار کنم؟ دستی نداشتم تو این حرکت.

نقل قول:
:/جدی؟الان داستان من اینه که ویولت مدیر شه؟میخوام صد سال سیاه مدیر نشه...اصولا اگه تضمین خودش بهم نکنه که وقتش رو داره ویولت،من اگه مدیر بشه میام اعتراض میکنم حتی!

من نگفتم تو گفتی. کلا فک کنم خیلی تو حرفام نگفتم مخاطب کیه. مخاطبا خودتون خودتونو پیدا کنین.

نقل قول:
تک که افتاده بودم...ولی اینکه چرا مجلس رو مطرح نکردم دوباره،اصولا من مخالف اون طرح برای انتخابات بودم،ولی قبل اومدن من تصویب شده بود...من همین که تونستم جلوی قطب سوم طور شدن وزارت رو بگیرم بعد اینکه سرش توافق کرده بودین،کلام رو انداختم هوا!دی:

خداوکیلی جبهه سومی در کار نبود! یه دونه وزیر بی طرف داشتیم با فک کنم معاونی چیزیش. :| جو می‌دی. :| خیلیم راحت یادمه ملت قانع شدن. :|

اون ایده مجلسم نفهمیدم چی گفتی آخر. :|
اینکه سر مدیریت اعصابت خورد شد و اینا... خب همه‌مون شد. کلا تنها نبودی. می‌دونی که مدیریت اکثرا جز اعصاب‌خوردی چیزی نداره و خیلیا از جمله خودت گذاشتین رفتین و الانم داری اینجا می‌گی چطور بود.

نقل قول:
و هس...نظرتون موافق هم هست توی اکثر مواقع ناموسا!

جدا چرا در مورد چیزی که نبودی ببینی اینطوری می‌گی؟ :|
من گاهی اونقد سر مخالفت هکتور بهش گیر دادم، که تهش حتی مجبور شدم بگم ببخشید اگه بات بد حرف زدم! می‌خوای مث بعضیا پیام فروارد کنم ببینی؟

نقل قول:
4_در پشت صحنه حرف نزنیم...بیاریم جلو صحنه!

مارو می‌گی یا خودتون؟ حقیقتا حس می‌کنم تو آینه با خودت داشتی حرف می‌زدی.


آقا اصن من چرا هی خط به خط گیر دادم... زدیم تاپیکو!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 تیر 1395 16:05
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام دوباره!
اولا که تشکر میکنم بابت پاسخگویی به موقع و سریع،واقعا توقع نداشتم...مرسی!

خب...یه کلیتی رو اول بگم...الان وضع خوبه یا نه؟الان ما باید یه حرکتی بکنیم یا نه؟قراره به قول دلفی اخرش همین یه سری مدیر و ناظر و چارتا معتاد بدبخت به سایتی مثل من بمونن پست بزنن تو سایت یا نه؟
قراه حرکتی بکنیم دیگه...فقط حرف نمیشه که...بگیم سایت مال ماست نبندینش،بعد بریم شونصد روز دیگه لاگین کنیم...هاگ که به دلایل متعددی مثل "ضعف مدیرت سایت"(منجمله من) پاچید رف پی کارش همون جلسه اول...الان تابستون نخواییم کاری کنیم،قربون امت جادوگران برم همه سمپادی و معدل الف و دانشجوی نمونه ان،مهر غیبشون میزنه،کی میخواییم یه کاری بکنیم؟

من جواب این سوالم رو نگرفتم که الان وضع خوبه به نظرتون و اگه نگیم مشکل از مدیرت هست،حداقل بخشی از مشکل از مدیرت نیس؟
بخش اعظم مشکل که خود کاربران....ما نمیتونیم به زور فعالشون کنیم،میدونم...ولی میتونیم یه کاری کنیم که برای فعالت تشویق بشن،راه برای فعالیت رو هموار کنیم که...نمیتونیم؟

اما بریم حالا به صورت جزئی تو کارش!

نقل قول:
بنابراین حقیقتا... نمی‌تونه عزل و نصب مدیرا دست اعضا باشه.

دست کی باشه پس؟ تلفن زدن به عله؟
دلیلی که اوردی این بوده که کارای مدیریت معلوم نیس،و مدیرت به صورت تیمی کار میکنه و نمیشه تشخیص داد کی چیز بوده و کی فلان...درسته؟
اما جوابش اینه که خب پس دست رو دست بذاریم؟معلومه که نه...ببین لینی...ایکس و ایگرگ و وای یه تیم هستن...نمود کاراشون مثلا نمره قبولی نمیگیره...شاید وای کارش خوب باشه...شاید ایکس هم کارش خوب باشه...اما در کنار هم و در قالب یه تیم نتیجه اش بد میشه!

الان فکری که من(بقیه رو نمیدونم)که میکنم اینه که "ترکیب" مدیریت خیلی بده...حتی اون موقع که ایلین هم بود...دلایلش رو هم قبلا گفتم بهت تو تله!

فک میکنی مثلا نمیشه تشخیص داد کدوم مدیر کارش خوب بوده یا بد...ولی خیلی راحت میشه تشخیص داد تیم مدیرت کارش خوب بوده یا بد!
الان تیم بده...آم...زیر سوال نمیبرم کاراتون رو...صرفا نمره قبولی نگرفته!


نقل قول:
و اینو آرسی برای ویولت برد، و ویولت قبول کرد. و آرسی بحثو برد گروه مدیرا. من بدیهتا از حرفای پی ویم مشخص بود نظرم مثبته، ولی نصف شب بود. خسته بودیم. گفتیم فردا نظر نهایی رو می‌گیم. ولی کاملا واضح بود با مدیریت ویولت موافقت می‌شه. این همه جار و جنجال هم نداشت.

:/جدی؟الان داستان من اینه که ویولت مدیر شه؟میخوام صد سال سیاه مدیر نشه...اصولا اگه تضمین خودش بهم نکنه که وقتش رو داره ویولت،من اگه مدیر بشه میام اعتراض میکنم حتی!


نقل قول:
مجلس. اولا تا جایی که من یادمه هیچ‌وقت صحبتی بر مبنای اینکه مجلس توانایی عزل مدیرو داشته باشه مطرح نکردی. پستت هست. حتی دیوان هم چنین چیزی رو در خودش نداشت. همه‌ش صحبت از کمک و دیدن روند تصمیمات بود. دلایل رد شدنش هم به تفصل تو این گزارش توضیح داده شده. اما کاری که ما می‌خوایم بکنیم، اینه که ازین به بعد هر تصمیمی تماما بین مدیرا بحثش بشه و همونطور که می‌بینین با تمام دلایلش بره تو گزارش مدیریت، "اما" فقط در حد نهایی شدن تصمیم در بین مدیران. بعدش مدتی رو فرصت می‌دیم تا اعضا در مورد محتوای تصمیمات نظر بدن و تو تاپیک طرح سوالات، انتقادت و پیشنهادات پیرامون رول و ایفای نقش به مشارکت در مورد ایده بپردازین و خوبیا و بدیاشو گوشزد کنین.

اون ایده مجلس برای وزیر و دیوان برای مدیرت بود...مجلس صرفا ایفای نقشی بود و دیوان برای موضوعات کلان!
دلیل رد شدنشم گفتی که کمبود عضو و ایناس...و بعد اینکه ملت اگه نظر دارن بیان اونجا مطرح کنن و اینا..که من اون موقع شناسه ام بسته بود جواب ندادم،وگرنه میگفتم توی دیوان حق رای و تصمیم گیری دارن کاربرا،ولی انتقادات پیشنهادات،مثل صندوق انتقاد پیشنهاد مدرسه اس،مینویسی فلان معلم بده،فرداش معلمه میاد میزنتت که چرا همچین چیزی نوشتی!:همر:

نقل قول:
رودولف... تو خودت مدیر شدی. نمیگم مدت طولانی‌ای بود، ولی فرصتشو داشتی ایده مجلسو مطرح کنی و دوباره همه رو به تکاپو بندازی. ولی هیچ صحبتی ازش نکردی. می‌تونستی قبل از استعفا، هر آنچه که لازم می‌دونی و الان داری میگی رو بعنوان مدیر مطرح کنی. شنیدم بهانه‌ی من تک بودم و هیچ‌کس گوش نمی‌کرد و اعصاب نذاشتن برامو مطرح کردی. ولی باید بگم تا وقتی تو بودی هر بحثی مطرح شد در نهایت نتیجه‌ش همونطور که تو می‌خواستی شد. پس نمی‌تونی بگی تک افتاده بودی.

تک که افتاده بودم...ولی اینکه چرا مجلس رو مطرح نکردم دوباره،اصولا من مخالف اون طرح برای انتخابات بودم،ولی قبل اومدن من تصویب شده بود...من همین که تونستم جلوی قطب سوم طور شدن وزارت رو بگیرم بعد اینکه سرش توافق کرده بودین،کلام رو انداختم هوا!دی:

اعصاب نذاشتن هم درسته رو اعصاب بودین،ولی تقصیر من به هر حال که آدم عصبی هستم!

اینکه نتیجه اش اونطور شد که من میخوام هم اینطور نبوده...من خیلی چیزای دیگه میخواستم،ولی اون نتایج حاصل کوتاه اومدن من از یه سری چیزا و کوتاه اومدن شما از یه سری چیزا بود...یعنی حاصل تعامل بود که همه اون تصمیما نتیجه خوبی داشته خدا رو شکر فعلا!

نقل قول:
شایعه عجیبی مبنی بر اینکه من و هکتور همیشه موافق هم هستیم شنیدم. والا اونقد که من تو سر هکتور زدم تا موافقتشو سر مسائلی بگیرم، تو سر بقیه نزدم. سر همین ایده ترین‌های سالانه من خودمو کشتم تا هکتور موافقت کنه. تو مدت کوتاهی تو مدیریت بودی و کلا تا جایی که یادمه دو سه تا مبحث بیشتر پیش نیومد. اینکه من و هکتور دو سه جا با هم موافق بودیم، دلیل نمی‌شه در کل این یک سال مدیریتمون هم موافق بوده باشیم. اتفاقا من بیشترین درگیریم همواره با هکتور بوده. و متاسفم که یک بازه زمانی کوتاه رو ملاک قرار می‌دی و همه دوستانت رو با این حرف پر می‌کنی. دوستی و دشمنی من و هکتور، هیچ ربطی به موافق یا مخالف بودن همواره‌مون تو ایده‌ها نداره. امیدوارم متوجه بشین.


شایعه که نیس،حقیقته...ولی این هیچ اشکالی نداره...منم...آم..من نه...ممد پاتر هم ممکنه نظرش شبیه ممد ویزلی باشه،مشکلی داریم مگه؟
مشکل اینه که فقط شما دو نفر هستین الان که تصمیم میگیرید و وقتی نظر مخالفی براتون نباشه(نیست...خودتم میدونی نیست)،شما دیگه توجهی به اینکه این امر ممکنه بدی هایی داشته باشه نیستین!
و هس...نظرتون موافق هم هست توی اکثر مواقع ناموسا!


نقل قول:
در نهایت اضافه می‌کنم، اگه مشکلی با من و مدیریت من دارین، لطفا بگین. اگه اینقد بدیم و همواره به ضرر سایت کار می‌کنیم، بگین. من استعفا می‌دم و دسترسیو به خودتون می‌دم که اینجا پست زدین. از پشت پرده اشاره می‌کنن هکتور هم نظرش همینه.

بقیه رو نمیدونم ولی من با "ترکیب" حال حاضر به شدت مشکل دارم...و نه قربون دستتون اگه میخواستم اینجوری مدیر شم که پس نمیدادم مدیرت رو...صرفا خواهان اینم دو الی سه نفر به تیم مدیرت ایفای نقش اضافه بشه و ترجیحا کاربرا انتخابشون کنن!

چون اونجوری که شما انتخاب شدین یا بدتر استر برگشت،قشنگ نبود...به ایده مجلس و وزارت و اینا هم نیم نگاه داشته باشین ...و ایده "ترین طور" هم!


خلاصه بحث:
1_ویولت رو همینجوری مدیر نکنید!:همر:
2_ضمن تشکر و اعلام چشم نپوشیدن از نیمه پر خالی و خدماتی که شما ارائه دادین و قدردانی بابت انها،لطفا خواهشمندم ترکیب تیم مدیرت رو با "نظر اعضا" بچینید!
3_استر ناموسا قبل مدیرت توی ایفا بره یه انجمن رو نظارت کنه،ببینیم بلده یا نه،آخه هاگ رو که...اره دیگه!
4_در پشت صحنه حرف نزنیم...بیاریم جلو صحنه!

من هنو سر حرفم هستم...اگه ناصواب حرفی زدم بیایین بزنید تو گوشم!


در مورد ویرایش:مخالفم من شخصا...تاپیک ترین طور رو هنو پیشناد میکنم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 تیر 1395 14:40
نمایش جزئیات
آفلاین
ملت! لطفا! حقیقت اینه که نصف کارای مدیریتی تو عموم نیست. شما هیچ‌وقت اون حرکات رو نخواهید دید. مگه اینکه مدیری پاشه تلگرام جار بزنه من فلان کارو کردم. بهم افتخار کنین. یا فلانی فلان کارو کرده من بی‌تقصیرم، لهش کنین! :دی

تنها چیزایی که جلوی صحنه می‌بینین چهارتا تاییدیه تو کارگاه و تاپیک معرفی شخصیته، چهارتا گزارشه (که اونم شاید من بنویسم ولی حرفای تک تک مدیرارو دارم میارم توش و حتی شاید حرف خودمو نیارم! در نتیجه نمی‌شه گفت اونم کار یه مدیر خاصه). دیگه چه چیزی از مدیریت رو می‌بینین که بخواین روش نظارت کنین؟ همین ایده‌هایی که تو گزارشا مطرح می‌شه، اگه یکی از جمع مدیرا لطف نکنه ببره بیرون، نمی‌فهمین کی داده. ما ایده‌هایی که اعضا دادن رو می‌گیم فلانی داده، ولی ایده‌ای که تو جمع مدیرا بوده رو هیچ‌وقت نمی‌گیم گوینده‌ش آرسی بوده یا لینی یا هکتور یا استر. اینه که واقعا... واقعا من نمی‌دونم رو چی می‌خواین نظارت کنین و بر چه اساسی قضاوت کنین که کدوم مدیر به به ایده می‌ده، بمونه پس. اون یکی خاک می‌خوره بندازیم بره بیرون.

البته می‌دونم ممکنه بحث شما صرفا روی ایده دادن و ندادن نباشه، ولی این یه مثال کوچیک ملموس بود که خواستم بزنم.

بنابراین حقیقتا... نمی‌تونه عزل و نصب مدیرا دست اعضا باشه. اگه انجمن مدیرا باز بود، همه می‌دیدن، همه تو گروه مدیرا بودن، حرف شما صحیح بود. ولی هیچ‌کدوم از اینا وجود نداره. شما هیچ‌کدوم رو به جز دهن‌لقی مدیر نمی‌تونین بفهمین. پس دقیقا با چه ملاکی می‌خواین نظر بدین؟ حرفایی که تو تلگرام بین هم می‌زنین؟ یا حتی مدیرا بهتون میزنن؟ هیچ فکر کردین ممکنه یه مدیر کاری که حتی خودش توش دخلی نداشته رو چون به هر حال مدیره به گردن بگیره؟ یا برای بد جلوه دادن بقیه کل حرف رو فروارد نکنه و دقیقا همون یه دونه که می‌دونه دردسرساز هست رو ببره؟

به هر حال ما مدیرا هم آدم هستیم و شاید با هم یه جا باشیم، و فک کنین دلیلی نداره این بیاد بد اون رو بگه. ولی ما هم ممکنه با هم مشکلاتی داشته باشیم و از روشای مختلف خودمونو خالی کنیم. چیزی که نمونه‌ش رو دارم تو پست دامبلدور می‌بینم. "انجمن مال مدیریت ایفای‌نقشه". تو تمام حرفای قبل از این جمله، تماما مدیرا داشتن می‌گفتن "ویزن مال مدیرا+ ناظراس" تو تمام جملات... دقیقا آخرین جمله‌ی بحث که همین بود و عصبانیت توش موج می‌زد، باید بره بیرون!

بدیهیه اگه کل حرف می‌رفت بیرون، الان دامبلدور اینو نمی‌گفت. بدیهیه اگه اون حرف صحت داشت و در کمال آرامش و منطق زده شده بود، الان انجمن جدیدی برای مدیرا زده نمی‌شد تا ناظران ویزنگاموت از دخالت مدیرا رنج نبرن. غیر از اینه؟


در مورد مدیریت ویولت. دیشب آرسینوس این بحث رو مطرح کرد که ویولت بعنوان نماینده محفل، و یک مدیر از طرف محفل، می‌خواد به جمع مدیرا اضافه بشه. (هیچ حرفی در مورد اینکه ویولت می‌خواد نظر مخالف جمع باشه و اینا نشد) ما هم گفتیم یک مدیر هرگز نباید جبهه‌ش توی سایت، روی نظرش اثر بذاره و مدیری که با این دید بخواد بیاد، بله رده! و اگه قراره محفل نماینده‌ای تو جمع مدیرا داشته باشه، باید از لرد هم بخوایم نماینده بده.
و من به آرسینوس توی پی وی (کاملا سرخود و بدون مشورت با مدیرا) گفتم، برو به ویولت بگو با این عنوان مخالفت می‌شه با مدیریتش، ولی اگه می‌خواد برای منافع کل سایت بیاد، حالا قضیه عوض می شه.(اصلا هم نگفتم طرح یکساله از ویولت بخواه ولی حس کرد نیازه بگه)

و اینو آرسی برای ویولت برد، و ویولت قبول کرد. و آرسی بحثو برد گروه مدیرا. من بدیهتا از حرفای پی ویم مشخص بود نظرم مثبته، ولی نصف شب بود. خسته بودیم. گفتیم فردا نظر نهایی رو می‌گیم. ولی کاملا واضح بود با مدیریت ویولت موافقت می‌شه. این همه جار و جنجال هم نداشت.


دیگه چی بود؟ :|
آها...
در مورد کند جواب دادن و اینا... اگه منظورتون پستای اینجا یا ویزنگاموته (مشخصا منظورم اوناییه که خطاب به مدیراس، وگرنه کاری به ناظرین انجمن ندارم)، باید بگم من تا وقتی ناظر این انجمن نبودم، حقیقتا می‌گفتم خب بقیه جواب می‌دن. در واقع خودمو "اولویت اول" تو جواب دادن نمی‌دیدم. ولی از وقتی ناظر شدم، کسی بود در عرض 24 ساعت بهش جواب داده نشه؟ من تمام تلاشمو کردم سریع جواب بدم. اگه کسیم در رفته احتمالا واقعا نتونستیم. شاید الانم که من ناظرم، بقیه مدیرا چنین حسی داشته باشن. بگن خب لینی که هست، "اولویت" با اونه، میاد جواب می‌ده! کما اینکه سایر مدیرا هم اینجا طی این مدت جواب دادن. (فنی رو فاکتور گرفتم، من مدیر فنی نیستم و در مورد اون هیچ صبحتی نکردم)
درسته که گفتگو با مدیرانه و همه مدیرا هرلحظه می‌تونن اینجا بیان و جواب بدن، ولی کارای مدیریتی دیگه هم هست. شاید یکی بگه من این کارو می‌کنم، فلانی تو فلان‌جارو برس تا من این کارو می‌کنم. خلاصه که... ببخشید.
ویزنگاموتم بعنوان مدیر ایفای‌نقش خودمو اولویت اول می‌دونستم و تا جای ممکن سعی کردم سریع جواب بدم.

ولی در مورد ایده هری پاتر، که شخصا یادمه چندین بار به خود من گفت... باید بگم که من واقعا هم تو انجمن مدیرا و هم تو گروه مدیرا مطرح کردم. ولی موضوعی که وجود داره اینه که ایده در مورد دورمشترانگ بود و دروغ چرا! فعلا دورمشترانگ رو هواس و قرار نیست اجرا بشه. آره ما گفتیم ایده خفن و جالبیه، ولی تو دورمشترانگ قرار شد اجرا بشه. ما اگه بخوایم دورمشترانگو راه بندازیم ایده هری میاد رو، صریحا می‌گیم جواب نهایی چیه. ولی تا وقتی دورمشترانگی در کار نیست، نمی‌تونیم تمام جوانب ایده رو در نظر بگیریم و یه جواب کامل بهت بدیم. علتش اینه.

ایده باروفیو و وزارت هم من بلافاصله تا مطرح شد نظرمو دادم. مسئول پیگیریش من نبودم پس صحبت بیشتری نمی‌کنم. ولی می‌دونم وقتی هم همه نظر دادن، یهو بحثو عوض کردین و گفتین کلا زیرانجمن شه. (همین دیشب) بعد گروه زدین، خواستین بحث کنیم، ولی به یک ربع(!) نکشیده قهر کردین رفتین، چون مدیرا نظر ندادن. در حالی که من گفتم داریم انجمن جدید می‌زنیم و درگیر اون هستیم، لطفا بذارین تموم شه میایم.


مجلس.
اولا تا جایی که من یادمه هیچ‌وقت صحبتی بر مبنای اینکه مجلس توانایی عزل مدیرو داشته باشه مطرح نکردی. پستت هست. حتی دیوان هم چنین چیزی رو در خودش نداشت. همه‌ش صحبت از کمک و دیدن روند تصمیمات بود. دلایل رد شدنش هم به تفصل تو این گزارش توضیح داده شده.

اما کاری که ما می‌خوایم بکنیم، اینه که ازین به بعد هر تصمیمی تماما بین مدیرا بحثش بشه و همونطور که می‌بینین با تمام دلایلش بره تو گزارش مدیریت، "اما" فقط در حد نهایی شدن تصمیم در بین مدیران. بعدش مدتی رو فرصت می‌دیم تا اعضا در مورد محتوای تصمیمات نظر بدن و تو تاپیک طرح سوالات، انتقادت و پیشنهادات پیرامون رول و ایفای نقش به مشارکت در مورد ایده بپردازین و خوبیا و بدیاشو گوشزد کنین.

رودولف... تو خودت مدیر شدی. نمیگم مدت طولانی‌ای بود، ولی فرصتشو داشتی ایده مجلسو مطرح کنی و دوباره همه رو به تکاپو بندازی. ولی هیچ صحبتی ازش نکردی. می‌تونستی قبل از استعفا، هر آنچه که لازم می‌دونی و الان داری میگی رو بعنوان مدیر مطرح کنی.

شنیدم بهانه‌ی من تک بودم و هیچ‌کس گوش نمی‌کرد و اعصاب نذاشتن برامو مطرح کردی. ولی باید بگم تا وقتی تو بودی هر بحثی مطرح شد در نهایت نتیجه‌ش همونطور که تو می‌خواستی شد. پس نمی‌تونی بگی تک افتاده بودی.

شایعه عجیبی مبنی بر اینکه من و هکتور همیشه موافق هم هستیم شنیدم. والا اونقد که من تو سر هکتور زدم تا موافقتشو سر مسائلی بگیرم، تو سر بقیه نزدم. سر همین ایده ترین‌های سالانه من خودمو کشتم تا هکتور موافقت کنه. تو مدت کوتاهی تو مدیریت بودی و کلا تا جایی که یادمه دو سه تا مبحث بیشتر پیش نیومد. اینکه من و هکتور دو سه جا با هم موافق بودیم، دلیل نمی‌شه در کل این یک سال مدیریتمون هم موافق بوده باشیم. اتفاقا من بیشترین درگیریم همواره با هکتور بوده. و متاسفم که یک بازه زمانی کوتاه رو ملاک قرار می‌دی و همه دوستانت رو با این حرف پر می‌کنی. دوستی و دشمنی من و هکتور، هیچ ربطی به موافق یا مخالف بودن همواره‌مون تو ایده‌ها نداره. امیدوارم متوجه بشین.


چقد حرف زدم. اگه مسئله ای جا مونده بگین. حقیقتا من اینا تو ذهنم موند و جواب دادم تا جایی که میدونستم.

در نهایت اضافه می‌کنم، اگه مشکلی با من و مدیریت من دارین، لطفا بگین. اگه اینقد بدیم و همواره به ضرر سایت کار می‌کنیم، بگین. من استعفا می‌دم و دسترسیو به خودتون می‌دم که اینجا پست زدین. از پشت پرده اشاره می‌کنن هکتور هم نظرش همینه.


ویرایش:

حالا که این همه به مشارکت علاقه دارین، همونطور که بالا هم گفتم مدیرا با مدیریت ویولت بودلر موافقن. اگه شما هم موافقین بیاریمش، اگه هم نمی‌خواین نیاریم.

اینم بگم قبل از اینکه حرفای شما پیش بیاد، من حتی به ویولت هم گفته بودم که می‌خوایم ایده‌ی این‌چنینی رو مطرح کنیم که قبل از اجرای تصمیمی از جانب مدیریت، تو گزارش بیاد و از همه بخوایم نظرشون رو بدن و بعد به مرحله اجرا در بیاریم. در نتیجه کاملا بدیهیه در این صورت نظر همه (چه موافق چه مخالف) به سادگی می‌تونه داده بشه. پس جلو اومدن با عنوان مدیریت برای وجود یک نظر مخالف... همین. :|
(البته اینم به ویولت گفتم که هنوز به مدیرا نگفتم و نظر شخصیمه، ولی خب به هر حال آگاهی کامل داشت چنین بحثی هست.)

به باروفیو هم پیشنهاد مدیریت دادیم، رد کرد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1395/4/29 15:13:19
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1395/4/29 15:15:52