سلام بارتی. فک کنم این جور حرفا مال تاپیک "صحبت با مدیران" باشه. چون تالار اصلی مخصوص بحث های هری پاتریه. ولی درمورد حرفت، برای اینکه به سایت فشار نیاد و توی پروفایلتم عکس با سایز کامل نشون داده بشه، باید با رزولوشن 200*240 باشه. واسه این کار هم میتونی از سایتای تغییر سایز عکس، مثل Resize now استفاده کنی و بعد روی سایت آپلودش کنی. اگه توی تغییر سایز عکس مشکل داشتی، یه پیام شخصی (پخ) به من بده تا بیشتر راهنماییت کنم.
آیا می شه با یه کامپیوتر دو نفره وارد ایفای نقش شد ؟ اگه می شه چجوری؟
سلام آیلین! ببین شدنش که میشه، منتها قوانین سایت رو نقض میکنه. اگه بخوای این کار رو بکنی میتونی با دوتا مرورگر مختلف روی یه سیستم دوتا اکانت داشته باشی. ولی بخاطر آی پی (آدرسی که برای هر کامپیوتر/موبایل خاصه) مشترک، مولتی شناخته میشین و مدیریت روی این مسئله حساسن. پیشنهادم بهت اینه که این کار رو نکنی، و سعی کنی با یه سیستم دیگه، یا یه موبایل برای فرد دوم اکانت بسازی. و گرنه احتمال بلاک شدنت هست.
نقل قول:
سلام چجوری می تونم پروفایل بزارم؟
سلام رومیلدا! فک کنم یاد گرفتی، چون الان پروفایل داری.
اولی: مگه اولین نامه هاگوارتز رو فقط کسایی دریافت نمی کنن که یازده سالشونه؟ خب اگه اونجوری باشه دانش آموزای هاگوارتز سال اول یازده ساله، سال دوم دوازده ساله و همینطوره به تر تیب تا سال آخر هفده سالشون می شه. درسته دیگه؟ سدریک دیگوری در سال سوم هری سال پنجمی بود و در سال چهارم هری سال ششمی می شه در حالی که در اون زمان هفده سال داشت؛ از کجا فهمیدم؟ چون اگه یادتون باشه جام آتش محدوده سنی داشت و کسایی که حتی دو ماه مونده به هفده سالگی شون مجاز به شرکت در مسابقه نداشتن ( فرد و جرج ویزلی) سدریک هم کلاسی اونا بود. این چجوری ممکنه نامه سدریک تو دوازده سالگی بهش رسیده؟ محدوده سنی رو نقض کرده؟ یا اتفاقی شبیه به مردود شدن براش رخ داده؟
هیچکدوم از حالتایی که گفتی نیست.خیلیای دیگه هم سال شیشمی بودن و هیفده سالشون بود(مثل انجلینا جانسون )مثل نیمه اولی و نیمه دومی بودن ما که ممکنه به خاطر نیمه اولی بودن یه سال جلو بیفتیم یا به خاطر نیمه دومی بودن یه سال عقب.
می دونم اینجا قسمت سوال و پاسخ کوتاهه و دوتا سوال درباره دوتا موضوع ذهنمو به خودش مشغول کرده.
اولی: مگه اولین نامه هاگوارتز رو فقط کسایی دریافت نمی کنن که یازده سالشونه؟ خب اگه اونجوری باشه دانش آموزای هاگوارتز سال اول یازده ساله، سال دوم دوازده ساله و همینطوره به تر تیب تا سال آخر هفده سالشون می شه. درسته دیگه؟ سدریک دیگوری در سال سوم هری سال پنجمی بود و در سال چهارم هری سال ششمی می شه در حالی که در اون زمان هفده سال داشت؛ از کجا فهمیدم؟ چون اگه یادتون باشه جام آتش محدوده سنی داشت و کسایی که حتی دو ماه مونده به هفده سالگی شون مجاز به شرکت در مسابقه نداشتن ( فرد و جرج ویزلی) سدریک هم کلاسی اونا بود. این چجوری ممکنه نامه سدریک تو دوازده سالگی بهش رسیده؟ محدوده سنی رو نقض کرده؟ یا اتفاقی شبیه به مردود شدن براش رخ داده؟
دومی: تو نمایش نامه فرزند نفرین شده ( که کلی اشکال و چیز های غیر منطقی داشت) یه قسمتی بود که اسکورپیوس مالفوی و آلبوس پاتر موفق می شد با جادوی بزرگ نمایی آبروی سدریک رو ببرن و در زمان حال هری پاتر مرده لرد ولدمورت پیروز شده همه اعضای محفل و بقیه به جز هرمیون و رون اسنیپ زنده ن. موضوع سر همین زنده بودن اسنیپه. دقیقا چی شد که اسنیپ زنده موند؟ هر جوری فکر می کنم زنده موندن اسنیپ به زنده موندن و مرگ خوار شدن سدریک ربطی نداره. سدریک زنده موند مرگ خوار شد بعد نویل لانگ باتم رو کشت و نویل نتونست نجینی رو بکشه و به همین دلیل لرد زنده موند و همه رو شکست داد و بقیه ماجرا. تنها اتفاقی که باعث اینهمه تغییرات شد زنده موندن سدریک بود. در حالی که مرگ اسنیپ به این دلیل بود که لرد فکر می کرد اسنیپ دامبلدور رو کشته و اون صاحب چوبدستی یاس کبوده. این دقیقا چه ربط داره به زنده بودن سدریک؟
آنتونی گلدشتاین نوشته: سلام خدمت جادوگران چجوری می تونم توی محفل ققنوس عضو بشم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام و خوش اومدين به جادوگران.
هنوز برای عضویت توی محفل زوده. شما باید فعالیت کنید و پست هاتون رو بدین نقد کنن. برای این کار میتونید به تالار نقد برید یا نقدستان محفل ققنوس یا خانه ریدل ها. حتی شاید بعد از فعالیت نظرتون عوض بشه. پس عجله نکنید.
سلام،به سایت خوش اومدی.قسمت ویرایش مشخصات فردی رو بزن،میتونی اطلاعات بیشتر از خودت بنویسی و توی فیلد امضا جمله مخصوصی بنویسی یا لینک و عکس بذاری و بعد ثبتش کن.