جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

48 کاربر(ها) آنلاین هستند (39 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
47
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سوال و پاسخ کوتاه
ارسال شده در: جمعه 19 اردیبهشت 1399 21:29
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
من هر چی عکس میزارم میگه بیشتر از ۲۰۰ پیکسله.

سلام بارتی.
فک کنم این جور حرفا مال تاپیک "صحبت با مدیران" باشه. چون تالار اصلی مخصوص بحث های هری پاتریه.
ولی درمورد حرفت، برای اینکه به سایت فشار نیاد و توی پروفایلتم عکس با سایز کامل نشون داده بشه، باید با رزولوشن 200*240 باشه. واسه این کار هم میتونی از سایتای تغییر سایز عکس، مثل Resize now استفاده کنی و بعد روی سایت آپلودش کنی.
اگه توی تغییر سایز عکس مشکل داشتی، یه پیام شخصی (پخ) به من بده تا بیشتر راهنماییت کنم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آروم آقا! دست و پام ریخت!

پاسخ به: سوال و پاسخ کوتاه
ارسال شده در: جمعه 19 اردیبهشت 1399 21:14
نمایش جزئیات
آفلاین
من هر چی عکس میزارم میگه بیشتر از ۲۰۰ پیکسله.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سوال و پاسخ کوتاه
ارسال شده در: جمعه 19 اردیبهشت 1399 19:55
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
آیا می شه با یه کامپیوتر دو نفره وارد ایفای نقش شد ؟ اگه می شه چجوری؟

سلام آیلین!
ببین شدنش که میشه، منتها قوانین سایت رو نقض میکنه. اگه بخوای این کار رو بکنی میتونی با دوتا مرورگر مختلف روی یه سیستم دوتا اکانت داشته باشی. ولی بخاطر آی پی (آدرسی که برای هر کامپیوتر/موبایل خاصه) مشترک، مولتی شناخته می‌شین و مدیریت روی این مسئله حساسن.
پیشنهادم بهت اینه که این کار رو نکنی، و سعی کنی با یه سیستم دیگه، یا یه موبایل برای فرد دوم اکانت بسازی. و گرنه احتمال بلاک شدنت هست.

نقل قول:
سلام چجوری می تونم پروفایل بزارم؟

سلام رومیلدا!
فک کنم یاد گرفتی، چون الان پروفایل داری.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آروم آقا! دست و پام ریخت!

پاسخ به: سوال و پاسخ کوتاه
ارسال شده در: جمعه 19 اردیبهشت 1399 18:21
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام چجوری می تونم پروفایل بزارم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تیکو ، گربه سفید و بازیگوش من
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سوال و پاسخ کوتاه
ارسال شده در: پنجشنبه 1 اسفند 1398 11:02
نمایش جزئیات
آفلاین
آیا می شه با یه کامپیوتر دو نفره وارد ایفای نقش شد ؟ اگه می شه چجوری؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سوال و پاسخ کوتاه
ارسال شده در: شنبه 31 فروردین 1398 22:57
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
اولی: مگه اولین نامه هاگوارتز رو فقط کسایی دریافت نمی کنن که یازده سالشونه؟ خب اگه اونجوری باشه دانش آموزای هاگوارتز سال اول یازده ساله، سال دوم دوازده ساله و همینطوره به تر تیب تا سال آخر هفده سالشون می شه. درسته دیگه؟ سدریک دیگوری در سال سوم هری سال پنجمی بود و در سال چهارم هری سال ششمی می شه در حالی که در اون زمان هفده سال داشت؛ از کجا فهمیدم؟ چون اگه یادتون باشه جام آتش محدوده سنی داشت و کسایی که حتی دو ماه مونده به هفده سالگی شون مجاز به شرکت در مسابقه نداشتن ( فرد و جرج ویزلی) سدریک هم کلاسی اونا بود. این چجوری ممکنه نامه سدریک تو دوازده سالگی بهش رسیده؟ محدوده سنی رو نقض کرده؟ یا اتفاقی شبیه به مردود شدن براش رخ داده؟
هیچکدوم از حالتایی که گفتی نیست.خیلیای دیگه هم سال شیشمی بودن و هیفده سالشون بود(مثل انجلینا جانسون )مثل نیمه اولی و نیمه دومی بودن ما که ممکنه به خاطر نیمه اولی بودن یه سال جلو بیفتیم یا به خاطر نیمه دومی بودن یه سال عقب.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
&وفاداری و شجاعت در رگهای من جریان دارند&
پاسخ به: سوال و پاسخ کوتاه
ارسال شده در: جمعه 30 فروردین 1398 15:14
نمایش جزئیات
آفلاین
کونیچیوا ملت!

می دونم اینجا قسمت سوال و پاسخ کوتاهه و دوتا سوال درباره دوتا موضوع ذهنمو به خودش مشغول کرده.

اولی: مگه اولین نامه هاگوارتز رو فقط کسایی دریافت نمی کنن که یازده سالشونه؟ خب اگه اونجوری باشه دانش آموزای هاگوارتز سال اول یازده ساله، سال دوم دوازده ساله و همینطوره به تر تیب تا سال آخر هفده سالشون می شه. درسته دیگه؟ سدریک دیگوری در سال سوم هری سال پنجمی بود و در سال چهارم هری سال ششمی می شه در حالی که در اون زمان هفده سال داشت؛ از کجا فهمیدم؟ چون اگه یادتون باشه جام آتش محدوده سنی داشت و کسایی که حتی دو ماه مونده به هفده سالگی شون مجاز به شرکت در مسابقه نداشتن ( فرد و جرج ویزلی) سدریک هم کلاسی اونا بود. این چجوری ممکنه نامه سدریک تو دوازده سالگی بهش رسیده؟ محدوده سنی رو نقض کرده؟ یا اتفاقی شبیه به مردود شدن براش رخ داده؟


دومی: تو نمایش نامه فرزند نفرین شده ( که کلی اشکال و چیز های غیر منطقی داشت) یه قسمتی بود که اسکورپیوس مالفوی و آلبوس پاتر موفق می شد با جادوی بزرگ نمایی آبروی سدریک رو ببرن و در زمان حال هری پاتر مرده لرد ولدمورت پیروز شده همه اعضای محفل و بقیه به جز هرمیون و رون اسنیپ زنده ن. موضوع سر همین زنده بودن اسنیپه. دقیقا چی شد که اسنیپ زنده موند؟ هر جوری فکر می کنم زنده موندن اسنیپ به زنده موندن و مرگ خوار شدن سدریک ربطی نداره. سدریک زنده موند مرگ خوار شد بعد نویل لانگ باتم رو کشت و نویل نتونست نجینی رو بکشه و به همین دلیل لرد زنده موند و همه رو شکست داد و بقیه ماجرا. تنها اتفاقی که باعث اینهمه تغییرات شد زنده موندن سدریک بود. در حالی که مرگ اسنیپ به این دلیل بود که لرد فکر می کرد اسنیپ دامبلدور رو کشته و اون صاحب چوبدستی یاس کبوده. این دقیقا چه ربط داره به زنده بودن سدریک؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سوال و پاسخ کوتاه
ارسال شده در: سه‌شنبه 8 خرداد 1397 20:14
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

آنتونی گلدشتاین نوشته:
سلام خدمت جادوگران
چجوری می تونم توی محفل ققنوس عضو بشم
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام و خوش اومدين به جادوگران.

هنوز برای عضویت توی محفل زوده. شما باید فعالیت کنید و پست هاتون رو بدین نقد کنن. برای این کار میتونید به تالار نقد برید یا نقدستان محفل ققنوس یا خانه ریدل ها. حتی شاید بعد از فعالیت نظرتون عوض بشه. پس عجله نکنید.

موفق باشید و بازم خوش اومدين به جادوگران!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سوال و پاسخ کوتاه
ارسال شده در: سه‌شنبه 8 خرداد 1397 19:12
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خدمت جادوگران
چجوری می تونم توی محفل ققنوس عضو بشم
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ali magicتصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سوال و پاسخ کوتاه
ارسال شده در: پنجشنبه 9 فروردین 1397 20:26
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

آلبوس سوروس پاتر نوشته:
به نام خدا

سلام ببخشید چطور میتونم امضا داشته باشم.



سلام،به سایت خوش اومدی.قسمت ویرایش مشخصات فردی رو بزن،میتونی اطلاعات بیشتر از خودت بنویسی و توی فیلد امضا جمله مخصوصی بنویسی یا لینک و عکس بذاری و بعد ثبتش کن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
lost between reality and dreams