جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

20 کاربر(ها) آنلاین هستند (15 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
19
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  30 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 23 آبان 1399 17:03
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاهِ مهربون
حالت خوبه؟!
خصوصیات اخلاقی:متین،پر جذبه،پر افاده،همیشه شوخ و پر انرژی،به رشته دفاع در برابر جادوی سیاه و معجون سازی علاقه دارم ..
مغرور،خوشتیپ،عاشق یاد گرفتن زبان های مختلف.
راستی 15 سالمه.
عاشق کتابم چه خوندن باشه چه نوشتن دوس دارم فن نگارشیم خیلی پیشرفت کنه که شاید بتونم یه روزی هری بعدی رو خودم خلق کنم !!
کتابام رو از جونم بیشتر دوس دارم.
درسم خیلی خوبه ..
توی هنر و نقاشی و اینجور چیزا هم عالیم !!
هاگوارتز مثل خونه رویایی منه ..
تصمیم گرفتم اسلایترین که افتادم درخواست مرگ خوار شدن بدم ..
شخصیت محبوب و مورد علاقه ام پروفسور اسنیپ،دراکو مالفوی هست.
اولویتم فقط و فقط اسلایترین هستش ..
از هافلپاف،گریفیندور و ریونکلاو زیاد خوشم نمیاد.
پس لطفا اسلایترین باشه ..
.
.
بزار بیام اسلایترین دیگه ..


----
درود مجدد فرزندم.

پستی که توسط ناظر ویرایش شده رو دوباره ویرایش یا حذف نکنین. شما دوتا اولویت دادین و اولویت دومتون هم گریفیندور بود و منم صلاحتونو در این دیدم که به گریفیندور برین.

ضمن اینکه ما خیلی از گریفیندوری هارو داریم که راه سیاهی رو برگزیدن و به مرگخواران پیوستن. پس این دوتا موضوع هیچ تضادی با هم نداره.

گریفیندور

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/8/23 17:22:49
Quand je te regarde et la lune, je sens
...la lune diminuer face à ta beauté
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 22 آبان 1399 20:24
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر کلاه عزیز
من ادم شلوغ و سر زنده ای هستم خطر کردن و ریسک کردن را دوست دارم و همواره دنبال کشف راز ها و چیز های جدید هستم.
شجاعتم بر تمام ویژگی هایم بارز تر است . البته باهوش هم هستم و تقریبا همیشه بجای اینکه ناامید شوم دنبال راه حل عجیب میگردم از چیزی دست نمیکشم تا به ان برسم.
دوست دارم که توی گریفیندور بیفتم . ادم اجتماعی هستم و سریع با دیگران دوست می شوم اما صمیمی نمیشوم .
اگر در کریفیندور افتادم تمام تلاشم را میکنم تا گروه را بالا ببرم .
باز هم ممنونم

----

گریفیندور

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/8/22 21:53:03
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 15 آبان 1399 19:01
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه جان!
من کلا آدم خوش خنده ایم.
چشم هایم هم قویع.
سرعت عملم هم زیاده.
آدم مهربونی هم هستم.
همچنین پرتلاشم
خلاقیت زیادی هم دارم
قوه تخیلم هم همینطور
لطفا یا ریونکلا یا هافلپاف هر کدوم خودت صلاح می دونی.

----

هافلپاف

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/8/15 23:28:33
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 2 آبان 1399 21:55
نمایش جزئیات
آفلاین
گریفیندر، هافلپاف، اسلایترین و ریونکلا فرقی برام نمیکنه فقط اگه بخوای درست تشخیص بدی بعضی وقتا شوخ طبع و بی خیال و غرغرو خشن خوشتیپ باحال ادما ذیت کن

----
لطفا بعد از ویرایش ناظر دوباره ویرایش نکنید!

هافلپاف

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/8/2 22:00:31
ویرایش شده توسط Amber01 در 1399/8/2 22:00:54
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/8/2 22:05:47
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 1 آبان 1399 21:15
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز! قاضی بزرگ
من یه خوره کتاب و آدم شیطونی ام. بیشتر میخوام یه جایی باشم که بتونم بنویسم و با بقیه دوست بشم . برام مهمه که قلم ام پیشرفت کنه و جرات انجام کارهای غیر ممکن رو دارم.
آدم سخت کوشی ام و ارتباط با بقیه رو دوست دارم.
اولویت ام گریفیندوره ولی اگر جایی دیگه ایی بیشتر به دردم میخوره منو همونجا بذار

----

گریفیندور

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/8/1 21:54:31
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 30 مهر 1399 11:12
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه ی مهربان حرف می زنی این همه سال
بیا بگو گروه من تا که شود خوشحال دل من

کلاه حال کردی چه شعری گفتم خوب من مهربون اهل شرافت هستم و کلا ایفای نقشم با شرافت هست و اینکه صبور هم هستم و گروه مورد علاقه هم هافلپاف هست .

پی نویس اینو تایید کن تا بعد گروهبندی معطل نمونم .


----

درود بر تو فرزندم.
با شعرت روح و روان این کلاه پیر رو برنا کردی اصلا!

پس از کسب تاییدت در کارگاه داستان نویسی با دوتا اولویت به اینجا برگرد تا بتونم گروهبندیت کنم.

موفق باشی
.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط rwn در 1399/7/30 11:25:08
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/7/30 11:31:44
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 30 مهر 1399 08:22
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام هریانا اسنیپ هستم دختر سوروس اسنیپ خب میدونید تو چه گروهیم البته ویزگی هامم / خیلی زیبا / خیلی مغرور / متنفر از مشنگ ها/ جاه طلب / شجاع و دلیر / ززبانی به تیزی زبان مار الویت اولم اسلیترین و اولویت دومم گریفیندور لطفا اسلیترین توی جبهه سفیدم ولی لطفااااااااااااااا اسلیترین عاشق اسلریترینم بهتون قول میدم اسلیترین رو بکشم بالا قول میدم قول شرف راستی من یک اصیل زادم اگر نقطه ضعف کسی رو بدونم اون طرف بیچارس بیچارههههههههههههههههه
هوشم شبیه انیشتین خیلی هم باهوشم بهترین هارو فقط میطلبم اشتسنائی هستم قدرتم فراوون میترکونم شیطونم حسابی از دیوار راست بالامیرم فقط اگر یکی باهام در بیفته داغون میشه عاشق مارم و رنگ سبز زندگی البته من عاشق شیرم هستم مخصوصا شیر سفید

----

گریفیندور


مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط 127528973811 در 1399/7/30 9:57:07
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/7/30 10:38:37
ارباب من Lord

گر کسی مرا ببیند نتواند که ببیند چون که او قارقارو نیست!

قاقاروی بدون مو!


شناسه بعدی
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 27 مهر 1399 13:22
نمایش جزئیات
آفلاین
اصیل نباشی به درد نمیخوری زبانی تند زیبا و دل نشین نقطه ضعفت رو بدونم زنده نخواهی ماند دورگه به درد نخور /اسلیترین / باهوش بسیار
گروهم ضعیفم باشه میکشمش بالا با چنگ و دندون مطمئن باش اسلیترین تنها اتناخابم

---

لطفا اول تاییدیه کارگاه داستان‌نویسی رو بگیرین و بعد برای گروهبندی به اینجا برگردین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط 12752897381 در 1399/7/27 17:45:23
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1399/7/28 13:26:06
Isn't it lovely, all alone?
Heart made of glass, my mind of stone
Tear me to pieces, skin to bone
Hello, welcome home
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 24 مهر 1399 00:44
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام سلام
کلاه عزیز امیدوارم حالت خوب باشه
دو گروه ای که من انتخاب کردم به ترتیب: 1- هافلپاف 2- گریفیندور
البته خب بیشتر نظرم روی هافلپافه دیگه:)

---

لطفا اول تاییدیه کارگاه داستان‌نویسی رو بگیرین و بعد برای گروهبندی به اینجا برگردین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1399/7/28 13:25:57
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 21 مهر 1399 21:07
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه پیر فرتوت ...

چه میکنی ؟ کم حرف شدی !خوب من مهربون خشنم عاشق کتابم و دوستان همه رو به راه راست هدایت کنم !
صبورم و پشتکار بسیار خوبی دارم و سعی میکنم مسولیت هام رو به نحو احسن انجام بدم و اینکه بگم قاضی خوبی هم هستم .

هافلپاف 💛 یا گریفیندر 💓

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!