جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

89 کاربر(ها) آنلاین هستند (81 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
86
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  29 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  302 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  287 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 3 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 17 مرداد 1400 17:53
نمایش جزئیات
آفلاین
من یک فرد مغرور هستم، که معمولا سر گروه هستم و مدیریت خوبی دارم ! من اهل صحبت با هر فردی نیستم و فقط با افرادی که به من احترام میزارند حرف می زنم !
من کتاب هایی با ژانر : کمدی و علمی تخیلی خیلی دوست دارم و تخیل بسیار قوی ای دارم!
برای انجام کار هام لجباز هستم و اگر کاری را نتوانم انجام دهم انقدر تمرین می کنم تا بتوانم آن کار را انجام دهم . من در انجام کار های گروهی بسیار خوب نیستم و در کار هایی که خودم تنهایی انجام می دهم بازدهی بیشتری دارم . عادت ندارم به کسی بدی کنم و با همه مهربان هستم !حفظایی خوبی دارم ، حتی بلندترین متن ها را سریع حفظ می شوم ! زود رنج هستم و از افرادی که به من بی احترامی می کنند ناراحت می شوم!گروه مورد علاقه من اسلایترین و گریفیندور هست !

----

اسلیترین

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/5/17 18:03:23
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 15 مرداد 1400 23:23
نمایش جزئیات
آفلاین
من یک فرد پرانرژی ام به خواندن کتابهای تخیلی ،تماشای فیلم و سریال،بازی و سرگرمی علاقه مندم ...از حشرات خوشم نمیاد ولی عاشق حیوانات هستم یک فرد اجتمائی و کمی ترسو هستم....من خودم شخصا بیشترین گروهی که دوست دارم گروه گریفیندور هست به تنها گروهی که فکر میکنم و دوست دارم داخلش باشم گریفیندور هست و دررتبه ی دوم از هافلپاف خوشم میاد

---

هافلپاف

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/5/15 23:48:14
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 15 مرداد 1400 18:30
نمایش جزئیات
آفلاین
من یک فرد پرانرژی ام به خواندن کتابهای تخیلی ،تماشای فیلم و سریال،بازی و سرگرمی علاقه مندم ...از حشرات خوشم نمیاد ولی عاشق حیوانات هستم یک فرد اجتمائی و کمی ترسو هستم....من خودم شخصا بیشترین گروهی که دوست دارم گروه گریفیندور هست به تنها گروهی که فکر میکنم و دوست دارم داخلش باشم گریفیندور هست و دررتبه ی دوم از هافلپاف خوشم میاد


---

لطفا مراحل ورود به ایفای نقش رو به ترتیب زیر طی کن و هر وقت نوبت گروهبندی شد دوباره برگرد.

1. خواندن قوانین ورود به ایفای نقش.
2. شرکت در تاپیک کارگاه داستان نویسی. (مرتبط با یکی از تصاویر کارگاه)
3. مطالعه‌ی بیوگرافی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز و مراجعه به تاپیک گروهبندی.
4. انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1400/5/15 18:52:46
Magic bridge for different hostsʕ´•ᴥ•`ʔ
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 15 مرداد 1400 15:55
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من ادمی هستم که دوستام منو بیشتر با ویژگی مهربون بودنم میشناسند.
ادم خلاقی هستم و تقریبا توی هر اتاقی اثری از اختراع های دست‌‌ساز کوچولو موچولوم به چشم میخوره و خواهرم همیشه از خلاق بودنم حرف میزنه.
نسبتا تنبلم
خیلی اهل بیرون رفتن نیستم و ترجیح میدم توی خونه بشینم و کتاب های نخوندم رو بخونم و عاشق مطالعه کتاب های علمی تخیلی‌ام
و خانواده‌ام همیشه در اولویتم قرار دارند.
خودم بیشتر گروه ریونکلاو رو دوست دارم.

خب کلاه عزیز، نظر شما چیه؟


ریونکلا

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط R.T در 1400/5/15 16:00:49
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/5/15 16:51:08
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 14 مرداد 1400 21:42
نمایش جزئیات
آفلاین
اهم سلام
من دختری ریسک پذیر هستم و تقریبا از خود راضی
معمولا در درس ها رتبه اول هستم تقریبا میشه گف باهوشم
اجتماعی هستم و دوستای زیادی دارم
به ورزش و فیلم دیدن هم خیلییییی علاقه دارم
و علاقه بیش از حدی ب خیال پردازی در شب ها دارم
کتاب زیاد میخونم و شجاع هستم
اولویت اولم اسلترین و گیریفندور هست:))

----

اسلیترین

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Hosnakhani1452 در 1400/5/14 21:46:04
ویرایش شده توسط Hosnakhani1452 در 1400/5/14 21:46:32
ویرایش شده توسط Hosnakhani1452 در 1400/5/14 21:55:17
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/5/14 23:09:25
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 13 مرداد 1400 15:24
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام و درود فراوان
از اینکه الان اینجا هستم و دارم توسط تو ، مورد ذهن خوانی قرار میگیرم خیلی ناراحتم
اخه یعنی چی ذهن یه جای شخصیه که چی تو ذهن من میچرخی
بگذریم مهم نیست
شما ذهن منو کنکاش نکنی کی بکنه نه؟
همونطور که تو افکارم مشخصه
آدمی هستم که علاقه زیادی به مطالعه داره و در رفاقت هم هیچ چیزی رو واسه دوستاش کم نمیزاره حتی جونش رو ، همیشه دنبال امتحان کردن کار های جدیدم و سرم برای بحث کردن درد میکنه
دعوا نه ها بحث کردن.
عاشق موسیقی و گربم ، شاید بگی چه ربطی داشت ولی داره خیلیم زیاد داره.
به هر حال به نظرم نکات اصلی رو گفتم ، خودم گریفیندور رو دوس دارم ولی هرچی کلاه عزیز تصمیم بگیره


----

این کلاه پیر راز نگه‌داره، پس نگران نباش و فقط به گفته‌هاش اعتماد کن. ویژگی‌های تو منو به سمت یک گروه سوق می‌ده...

ریونکلاو

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/5/13 17:17:44
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/5/13 17:18:29
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 مرداد 1400 20:14
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز!
امیدوارم خوب باشی.
من فردی شجاع و بی پروا.
سخت تلاش می کنم و تا وقتی به چیزی که می خوام نرسم پا پس نمی کشم.
عاشق رمان خوندنم.

اولویت بنده:
۱-گریفندور.

ممنونم ازت.

----

گریفیندور

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر !
میجنگیم تا آخرین نفس !!
میجنگیم برای پیروزی !!!
برای عـشـــق !!!!
برای گـریـفـیندور !!!!!


الکساندر ویلیام!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 10 مرداد 1400 21:39
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز
من یه دختر شیطون و شجاعم که خیلی هم قوی هستم
ماجراجوعم و عاشق کتاب غیر درسی و رمان و خیال پردازی
به نظر من تو این دنیا هیچ چیز مقدس تر و قابل احترام تر از عشق نیست مخصوصا عشق به خانواده و برادرم
خلاقم و زاویه دید متفاوتی نسبت به همه چیز دارم و راه حل هایی پیدا می کنم که هیچکس دیگه به ذهنش نمیرسه
خیلی هم دوست دارم خودم رو توی خطر بندازم و راز داشته باشم
دوست داشتم کوییدیچ هم بازی کنم
راستی اصیل زاده هستم ولی برام مهم نیست
هوش شیطانی هم دارم ولی اصلا ازش استفاده نمی کنم

الویت ها :
با احترام به گروه های دیگه گریفیندور

-------

چرا بعضی جمله‌ها رو از نفر قبل کپی کردی؟ نکن همچین فرزندم. سعی کن با خلاقیت خودت جلو بری.

راستش اکثر خصوصیاتی که از خودت گفتی بیشتر به گروه ریونکلاو می‌خوره تا گریفیندور، به جز همون چندتایی که از نفر قبل برداشتی و برای گریفیندوره. اگه بخوای گروهبندیتو براساس شخصیت خودت انجام بدم، باید بری به ریونکلاو. اما چون خودت گریفیندور رو می‌خوای بهت حق انتخاب می‌دم. به مرحله بعد برو و به انتخاب خودت بین دو گروه گریفیندور و ریونکلاو یکی رو انتخاب کن.

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آتیمرا در 1400/5/10 21:43:09
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/5/10 23:47:15
اکسپکتو پاترونوس


قدم به قدم تا روشنایی از شمعی در تاریکی تا نوری پر ابهت و فراگیر!!
می جنگیم تا اخرین نفس!!
می جنگیم برای پیروزی!!
برای عشق!!
برای گریفندور!!


پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 9 مرداد 1400 21:43
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز
من یه دختر ماجراجوعم و عاشق رمان و خیال پردازی
اهل ریسک هستم و اونم خیلی زیاد
رفیقام برام خیلی مهمن و براشون همه کاری می کنم
به نظر من تو این دنیا هیچ چیز مقدس تر و قابل احترام تر از عشق نیست

الویت ها :
با احترام به گروه های دیگه گریفیندور

-------

گریفیندور

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/5/9 21:58:27
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 8 مرداد 1400 17:32
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه قاضی
من یه دختر پر جنب و جوش و خیلی شوخ طبعم
خلاقم و زاویه دید متفاوتی نسبت به همه چیز دارم
بسیار باهوشم
و سعی میکنم به دوستام کمک کنم
اما این دلیل نمیشه که برای رسیدن به اهداف بزرگم از هوشم برای کارای پلید استفاده نکنم
و دوستامو زمین نزنم
به شدت اهل انتقام هستم
و تفاوتی بین دورگه و اصیل و ماگل زاده قائل نیستم چون عقیده دارم این ها موارد دست خود آدم نیست
ولی اینکه یه نفر باهوش و قدرتمند باشه به خودش و ارزشی که برای خودش قائله مربوطه
تو جمع به سرعت محبوب و شناخته میشم
ادم منتقد کننده ای هستم
و یک درغگوی ماهر

الویت هام
اول ریونکلاو
بعد اسلیترین


-------

ریونکلاو

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/5/8 17:49:54