جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

20 کاربر(ها) آنلاین هستند (5 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
20
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: الگوی شما کدام شخصیت هری پاتر است؟ چرا؟
ارسال شده در: دوشنبه 17 مهر 1402 10:33
نمایش جزئیات
آفلاین
راستش من الگویی نداشتم همه ی شخصیت ها بدی ها و خوبی هارو داشتن ولی من هرماینی چون خیلی شجاع و نترس بود. و (دریکو) دلیلی برای انتخابش ندارم ولی سعی کرد در اینده مسیر زندگیش رو تغییر بده و انچنان شبیه پدرش نباشه ولی بنظرم خیلی خوبه و اصلا قلبش سیاه نیست. و تام ریدل بخاطر این که تنهایی برای هدفی میخواست (شرور ترین جادوگر) تلاش کرد.و به کجاا رسید جایی که مردم از گفتن اسمش هم میترسیدن.و به خواسته ای که میخواست رسید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لورا مدلی در 1402/7/17 10:36:48
✯ ْ࣭ ٜ ﻴه ‍‌ﻤﻠﻜﻬ ی ﻮﺎﻘﻌﻴ ﻨﻴﺎﺰی ﺒه
ﺘﺎ‍ج ﻨﺪﺎﺮه♘ ۪ࣷ ۠ ̣
پاسخ به: الگوی شما کدام شخصیت هری پاتر است؟ چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 16 مهر 1402 21:22
نمایش جزئیات
آفلاین
خب بیشتر هرماینی
ولی کسای دیگه هم هستن

هری

فرد و جرج

دراکو مالفوی

سوروس اسنیپ

دامبلدور
و................
کلا همشون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: الگوی شما کدام شخصیت هری پاتر است؟ چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 1 اسفند 1400 17:27
نمایش جزئیات
آفلاین
هیچ کس کامل نیست
همه حتی اگه تاریک ترین قلب هارو هم داشته باشیم می تونیم الگو باشیم ، مثلا من می تونم از اینکه والدمورت آدم های بی گناه زیادی رو کشت و بچه های زیادی رو یتیم کرد رد بشم و بگم چرا این کارو کرد؟شاید دنبال قدرت بود ولی همه چیز قدرت نیست ،
می تونم از اشتباه ها ، حماقت ها و زود قضادت کردن های هری رد بشم و بپرسم ، چرا بعضی مواقع اینقدر بی کفایتی می کرد؟ ، شاید چون نگران خونوادش بود ، دوستشون داشت و نمی خواست دوباره از دستشون بده ، می تونم از مرگخوار بودن اسنیپ و کشتن دامبلدور توسط اون رد بشم و بپرسم چرا این کارو کرد؟ ، شاید چون عاشق بود و وفادار .
هیچ کس مطلقاً سیاه یا سفید نیست
اما می دونی من از تمام از عیب ها و نقص ها رد شدم تا به شجاعت ها ، از خود گذشته گی ها ، وفاداری ها ، استوار بودن ها برسم
همشون با تمام عیب هاشون تا آخرین لحظه امیدشون رو از دست ندادن ، منم با وجود تمام پستی بلندی ها امیدم رو از دست نمی دم و از این ها رد میشم تا به خوشبختی و موفقیت برسم .
این الگویی بود که من از تک تک کاراکتر های هری پاتر گرفتم ♡♡♡

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خواستن توانستن است.
پاسخ به: الگوی شما کدام شخصیت هری پاتر است؟ چرا؟
ارسال شده در: شنبه 30 بهمن 1400 23:06
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظرم اگه یک شخصیت پرستیژ واقعی داشته باشه تو این داستان،اون تام ریدل یا همون لرد ولدمورته
صرفا چون راه متفاوتی رو برای قدرت انتخاب کرد شد بد و گناهکار.ولی بدون توجه به هیچکس با اینکه والدینی هم برای حمایت نداشت،یه تنه خودش رو در دنیایی پر از رقیب بالا کشید و هرچند در مسیر شر،اما قهرمان زندگی خودش شد.همه شر بودنش رو میبینن ولی از نظر من خیر و شر معنی نمیده...
خیر و شر ساخته ی ذهن ماست و کاملا نسبیه:)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
در این درگه که گَه گَه کَه، کُه و کُه،کَه شود ناگَه

به امروزت مشو غره که از فردا نِهی آگه!


The white phantom of the opera
پاسخ به: الگوی شما کدام شخصیت هری پاتر است؟ چرا؟
ارسال شده در: دوشنبه 13 دی 1400 16:58
نمایش جزئیات
آفلاین
الگوی من سدریک دیگوریه.
من اولش خیلی ترسو بودم ولی بعد از اینکه فهمیدم سدریک رو به روی ولدمورت ایستاده و شجاعانه
کشته شده تصمیم گرفتم اونو به عنوان الگو قرار بدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من کسی نیستم که حضورمو به کسانی که برای من اهمیتی قائل نیستن تحمیل کنم.

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: الگوی شما کدام شخصیت هری پاتر است؟ چرا؟
ارسال شده در: جمعه 12 آذر 1400 22:07
نمایش جزئیات
آفلاین
اصولا هیچ کس نمیتونه الگوی کاملی باشه تمام شخصیت ها خوبی ها و بدی های خودشون داشتن.

میشه از لرد ولدمورت انسجام فکری و برنامه ریزی های طولانی مدتش رو یاد گرفت ... کسی که با وجود شکستش از هدفش نا امید نشد و برای نزدیک شدن بهش حتی برای سال های بعدش هم برنامه داشت و همیشه یه پله از دشمن جلو تر بود.

از دامبلدور میتونیم پایبندی به ایدئولوژی ( باور ها و سیستم فکری)‌ حتی در شرایط سخت و تنهایی رو یاد بگیریم.

از هری و رون ویزلی میشه شجاعت و خستگی ناپذیری رو یاد گرفت.

از هرماینی میشه یاد گرفت که همیشه برای رسیدن به هدف جدای از شجاعت باید اطلاعات کسب کرد و با کمک منطق و فکر و دانش جلو رفت.

از پروفسور اسنیپ درکنار فداکاری میشه وفاداری به احساسات پاکی مثل دوست داشتن رو یاد گرفت.

سیریوس بلک کسی بود که به ناحق سالها زندانی بود عذاب کشید اما در نهایت از باورهاش برنگشت.

از بلاتریکس لسترنج میشه وفاداری رو یاد گرفت.

دراکو مالفوی الگویی بود برای درک این موضوع که هرچقدرم راهو از نظر خودمون اشتباه رفته باشیم اگر بخوایم همیشه راه برگشتی هست. حتی در دقایق اخر ....

نویل لانگ باتم یکی از الگوی های خیلی خوب برای درک تاثیر پذیرفتن و باور کردن خود و تاثیرش در توانایی های ما بود.

از جرج و فرد ویزلی میشه پیدا کردن شادی تو شرایط سخت و تلاش برای خوشحال کردن دیگران رو یاد گرفت.

اگر بخوام از همه شخصیت ها بگم این لیست خیلی طولانی میشه ... فکر میکنم حق مطلب ادا شده باشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: الگوی شما کدام شخصیت هری پاتر است؟ چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 11 آذر 1400 23:45
نمایش جزئیات
آفلاین
قطعا هری و هرمیون
هری چون شجاع بود
هرمیون چون باهوش بود و مهربون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Setareh (Hermione)
پاسخ به: الگوی شما کدام شخصیت هری پاتر است؟ چرا؟
ارسال شده در: دوشنبه 8 آذر 1400 11:52
نمایش جزئیات
آفلاین
هری و هرمیون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اکسپکتو پاترونوس


قدم به قدم تا روشنایی از شمعی در تاریکی تا نوری پر ابهت و فراگیر!!
می جنگیم تا اخرین نفس!!
می جنگیم برای پیروزی!!
برای عشق!!
برای گریفندور!!


پاسخ به: الگوی شما کدام شخصیت هری پاتر است؟ چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 7 آذر 1400 14:43
نمایش جزئیات
آفلاین
اوهوم
بله هرمیون!
چون دوستای خوبی داشت
هوش تحسین برانگیزی داشت
خیلی هم دوست داشتنی بود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
و اما بشنوید از گربه ای گریفیندوری به نام رکسان :>
پاسخ به: الگوی شما کدام شخصیت هری پاتر است؟ چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 22 فروردین 1400 21:42
نمایش جزئیات
آفلاین
خب هرمیون
چون باهوشه و مهربونه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدم به قدم تا روشنایی از شمعی در تاریکی تا نوری پر ابهت و فراگیر!!
می جنگیم تا اخرین نفس!!
می جنگیم برای پیروزی!!
برای عشق!!
برای گریفندور!!
تصویر تغییر اندازه داده شده