جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

141 کاربر(ها) آنلاین هستند (84 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
140
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  252 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 28 دی 1402 13:46
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه روز بخیر!

اگر بخوام از خودم برات بگم، من با همه مهربونم اما نمیپذیرمشون
تقریبا میشه گفت به طور پیش فرض با همه یکسان رفتار میکنم تا زمانی که بهم ثابت بشه چه جور ادمایی ان
معمولا تو مکالمات سعی میکنم ذهن بقیه رو بخونم و انقدر اینکار رو انجام دادم که تقریبا میدونم آخر هر بحثی به کجا ختم میشه
کتاب زیاد میخونم و فارغ از نکات مثبتش باعث شده وقتی متنی رو میخونم اگر غلط املایی ببینم یا جمله از لحاظ ساختاری مناسب نباشه واقعا اعصابم بهم بریزه
زود یاد میگیرم و راحت میشه خوشحالم کرد
خودم بین گروه ها ترجیحی ندارم اما فقط میتونم بگم که هافلپاف مناسبم نیست، از اونجایی که قلبی محاسبه گر تر و افکاری سفت و سخت تر از اون دارم که بخوام اونجا باشم

متشکرم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Fight so dirty but your love so sweet


برج ریونکلاو، اتاق هفت، تخت سوم


پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 25 دی 1402 01:06
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

TAHAFARHADIIII نوشته:
درود بر کلاه گروه بندی عزیز و هرگونه سحر و جادویی که پشتش نهفته است!

تا الان که با هر چالشی که در زندگیم دست و پنجه نرم کردم (چه جادویی و چه ماگلی!) هیچوقت نتونستم با صحبت درمورد خودم با دیگران کنار بیام، اما با صحبت درمورد خودم با خودم، چرا!

اما با اینحال حدس میزنم نوشته ای طولانی بشه و امیدوارم حوصله ی کافی رو برای خوندنش داشته باشید! (نوشته ی جالبیه! خوندنش خالی از لطف نیست!)

در وهله اول باید بگم که من از همه آدما متنفرم مگر اینکه خلافش ثابت بشه! اما با اینحال علاقه بسیار چشمگیری به مطالعه و شناخت آدمها دارم که این امر مزید بر علت تنفرم از آدمها شده!(از علاقه بیش از حدم به تنهایی نگذریم!)

و اینکه قدرت تاثیر برانگیزی در لفاظی و نوشتن دارم، که حتی با قاطعیت می توانم آلبوس دامبلدور را در سخنوری به دوئل دعوت کنم! (البته هنوز بخش ایفای نقش رو کامل نکردم، پس ترجیح میدم قائله در حد ادعا بمونه و دوئلی هم باشه بمونه برای بعد!) دامبلدور اصلیا! نه این دامبلدور پشمکی خودتون! (ببخشینا!)

شجاع نیستم اما اگر هنگام قدم زدن در یکی از خیابانهای لندن همراه با پدرم با چند دزد برخورد کنم، یا کتکشو می خورم یا با چندتا ورد که منجر به بیرون اومدن نور سبز از نوک چوبدستیم شه، یه سر مجبور شم برم پیش خواهران و برادرانمون تو آزکابان! اونم فقط برای اینکه پدرم رو که همیشه پسر همسایمونو که میتونه مشتق ریاضیات ماگلی رو درست حل کنه اما به هیپوگریف میگه عقاب پا اسبی رو میزنه تو سر من، نجات بدم و آسیب نبینه!

قابل ذکره که اصلا برام مهم نیست توی چه گروهی بیفتم، چون اطمینان دارم یسری توانایی های بالقوه درون من نهفته اس، که اگه بالفعل بشن، خود شخص همونی که میدونی هم جرأت عرض اندام نداشته باشن!

همونطور که دیدید خیلی از خودم صحبت نکردم!

بخت یارتون!
با آرزوی بهترینها!


درود بر تو فرزندم!

خیلی خوش‌حالم تا جای ممکن از خودت برام تعریف کردی. مدت طولانی‌ای بود که برای گروهبندی کسی دچار تردید نشده بودم. اما هرچی بیشتر در مورد خودت گفتی، بیشتر به این نتیجه رسیدم که چقد انتخاب‌هایی که در ادامه خواهی کرد مسیرت رو می‌تونن از این رو به اون رو کنن. به نظر من بهترین جایی که می‌تونی قدرت مانور بیشتری روی خودت و توانایی‌هات داشته باشی، گروهی نیست به جز...

هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 24 دی 1402 23:14
نمایش جزئیات
آفلاین
درود بر کلاه گروه بندی عزیز و هرگونه سحر و جادویی که پشتش نهفته است!

تا الان که با هر چالشی که در زندگیم دست و پنجه نرم کردم (چه جادویی و چه ماگلی!) هیچوقت نتونستم با صحبت درمورد خودم با دیگران کنار بیام، اما با صحبت درمورد خودم با خودم، چرا!

اما با اینحال حدس میزنم نوشته ای طولانی بشه و امیدوارم حوصله ی کافی رو برای خوندنش داشته باشید! (نوشته ی جالبیه! خوندنش خالی از لطف نیست!)

در وهله اول باید بگم که من از همه آدما متنفرم مگر اینکه خلافش ثابت بشه! اما با اینحال علاقه بسیار چشمگیری به مطالعه و شناخت آدمها دارم که این امر مزید بر علت تنفرم از آدمها شده!(از علاقه بیش از حدم به تنهایی نگذریم!)

و اینکه قدرت تاثیر برانگیزی در لفاظی و نوشتن دارم، که حتی با قاطعیت می توانم آلبوس دامبلدور را در سخنوری به دوئل دعوت کنم! (البته هنوز بخش ایفای نقش رو کامل نکردم، پس ترجیح میدم قائله در حد ادعا بمونه و دوئلی هم باشه بمونه برای بعد!) دامبلدور اصلیا! نه این دامبلدور پشمکی خودتون! (ببخشینا!)

شجاع نیستم اما اگر هنگام قدم زدن در یکی از خیابانهای لندن همراه با پدرم با چند دزد برخورد کنم، یا کتکشو می خورم یا با چندتا ورد که منجر به بیرون اومدن نور سبز از نوک چوبدستیم شه، یه سر مجبور شم برم پیش خواهران و برادرانمون تو آزکابان! اونم فقط برای اینکه پدرم رو که همیشه پسر همسایمونو که میتونه مشتق ریاضیات ماگلی رو درست حل کنه اما به هیپوگریف میگه عقاب پا اسبی رو میزنه تو سر من، نجات بدم و آسیب نبینه!

قابل ذکره که اصلا برام مهم نیست توی چه گروهی بیفتم، چون اطمینان دارم یسری توانایی های بالقوه درون من نهفته اس، که اگه بالفعل بشن، خود شخص همونی که میدونی هم جرأت عرض اندام نداشته باشن!

همونطور که دیدید خیلی از خودم صحبت نکردم!

بخت یارتون!
با آرزوی بهترینها!


لطفا به پیام شخصی‌ای که برات ارسال شده مراجعه کن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1402/10/25 0:52:04
ویرایش شده توسط TAHAFARHADIIII در 1402/10/25 8:46:35
.یادگار گذشتگان.



با خود میگفتم اوضاع بهتر میشه و روزای خوبم میبینی!
الان فهمیدم خیر! اوضاع، اصلا اوضاعی نی!



تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 22 دی 1402 22:52
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من عاشق یاد گرفتن طلسم ها و افسون های جدید هستم و همیشه آرزوم بود توی دوئل اول باشم.
رنگ مورد علاقم قرمزه و خیلی شجاعت دارم . انتخاب با خودت



سلام. لطفا مراحل ورود به ایفای نقش رو به ترتیب زیر طی کن و به وقتش برای گروهبندی برگرد. ضمنا لطفا یکم بیشتر در مورد خودت و علاقمندی‌هات بگو تا کلاه بتونه بهترین انتخابو برات انجام بده.

1. خواندن قوانین ورود به ایفای نقش.
2. نوشتن داستانی کوتاه در تاپیک بازی با کلمات با توجه به آخرین کلمات داده شده.
3. مطالعه‌ی بیوگرافی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز و مراجعه به تاپیک گروهبندی.
4. انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1402/10/22 23:16:41
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 21 دی 1402 01:16
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

zack1620 نوشته:
سلام کلاه عزیز
من کتاب خوندن و یاد گرفتنو به شدت دوست دارم... و گربه ها،، رنگ مورد علاقم قرمزه...
بقیه بهم میگن خیلی باحالی و بهم میخندن...
بهم میگن اعتماد بنفس بالایی داری...
(همچنین قلب خوب و مهربون) اما خودم اصلا همچین چیزی رو حس نمیکنم...
الکی میخندم...خلاصه که یه ادم دیوونه الکی خوش سخت کوشم«و پر پارادوکس»
خودم اسلیترینو دوس دارم(مدیونی یه درصد فکر کنی بخاطر رگولوس و دراکو ی کتابه) قبلا مغرور بودم اما در حال حاضر بیشتر شبیه جوک متحرکم
ممنون میشم بگی کدوم گروه مناسبمه


درود بر تو فرزندم!

اینجا سه چیز به کمک من میاد تا بتونم رو انتخابم مصمم بشم. چیزی که من در تو می‌بینم، تصوری که دیگران ازت دارن و اون‌چه که خودت درون خودت می‌بینی. همه اینا منو یاد یه جادوگر بزرگ می‌ندازه... سدریک دیگوری. می‌دونم همون‌طور که سدریک برای گروهش افتخارآفرین بود، تو هم همین‌طور خواهی بود. پس ازت می‌خوام که بری به...

هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 20 دی 1402 23:26
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز
من کتاب خوندن و یاد گرفتنو به شدت دوست دارم... و گربه ها،، رنگ مورد علاقم قرمزه...
بقیه بهم میگن خیلی باحالی و بهم میخندن...
بهم میگن اعتماد بنفس بالایی داری...
(همچنین قلب خوب و مهربون) اما خودم اصلا همچین چیزی رو حس نمیکنم...
الکی میخندم...خلاصه که یه ادم دیوونه الکی خوش سخت کوشم«و پر پارادوکس»
خودم اسلیترینو دوس دارم(مدیونی یه درصد فکر کنی بخاطر رگولوس و دراکو ی کتابه) قبلا مغرور بودم اما در حال حاضر بیشتر شبیه جوک متحرکم
ممنون میشم بگی کدوم گروه مناسبمه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
we will find a way through the dark :)
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 16 دی 1402 20:54
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
سلام کلاه
واقعا صفت بارزی تو خودم نمی بینم،
بیشتر دنبال جای خواب می گردم. پس انتخابش با خودت.

سلام فرزندم!
بابت اطلاع نداشتن از صفاتت نگران نباش. من دقیقا برای همین اینجا هستم.
بعد از کند و کاو در اعماق ذهنتون بهترین گروه رو براتون انتخاب میکنم.
به نظرم گروه مناسب تو چیزی نیست جز...

اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 16 دی 1402 20:06
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه
واقعا صفت بارزی تو خودم نمی بینم،
بیشتر دنبال جای خواب می گردم. پس انتخابش با خودت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 14 دی 1402 18:43
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
من عاشق کتابم
دوستای زیادی ندارم
درونگرا و منطقیم
اما اگه دوستام بهم نیاز داشته باشن همه جوره کمکشون میکنم حتی شده جونمو هم به خطر میندازم.
حیوون موردعلاقم گربه اس و رنگ موردعلاقم بنفشه.
عاشق موسیقیم‌
ماجراجویی رو هم خیلی دوست دارم
همین دیگه، حالا بگو تو کدوم گروهم؟


سلام فرزندم.
نه! مطمئنم که اشتباه نمیکنم. این همه مهربونی، فداکاری و میل به کمک به دوستانت که تو ذهنت نهفته‌اس قطعا پیش نوادگان هلگا به کمکت میاد.
پس بهتره بری به...

هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 14 دی 1402 18:38
نمایش جزئیات
آفلاین
من عاشق کتابم
دوستای زیادی ندارم
درونگرا و منطقیم
اما اگه دوستام بهم نیاز داشته باشن همه جوره کمکشون میکنم حتی شده جونمو هم به خطر میندازم.
حیوون موردعلاقم گربه اس و رنگ موردعلاقم بنفشه.
عاشق موسیقیم‌
ماجراجویی رو هم خیلی دوست دارم
همین دیگه، حالا بگو تو کدوم گروهم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!