جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

19 کاربر(ها) آنلاین هستند (8 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
16
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  18 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  114 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  180 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  297 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  284 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  359 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: یکشنبه 29 بهمن 1402 16:03
نمایش جزئیات
آفلاین
خب مثل اینکه کسی دیگه نمی خواد درباره ی هاروی بنویسه. تا ساعت ۴:۰۱ فردا هم صبر می کنیم بعد می ریم سراغ شخصیت بعدی. فعلا درباره ی شخصیت بعدی ننویسین.
شخصیت بعدی: ران ویزلی (البته فعلا وقتش نرسیده)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
با یه کتاب می‌شه دور دنیا رو رفت و برگشت، فقط کافیه بازش کنی.
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: جمعه 27 بهمن 1402 14:16
نمایش جزئیات
آفلاین
هاروی شخصیت عجیبی میشد، خرخون کلاس درست مثل هرماینی ولی به نظرم باید بیشتر از هرماینی خرخون باشه... نمیدونم چرا ولی حس میکنم احساسات دخترونه ی هرماینی باعث شد یکمی کمتر خرخون باشه
جواب همه ی سوال هارو میدونه و اصلا تو هیچ رابطه ای نیس ولی رون(فرض کنین نسخه دخترش) روش کراشه:)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: پنجشنبه 26 بهمن 1402 22:32
نمایش جزئیات
آفلاین
بنظر من هاروی رفتارش کاملا مثل هرمیونه. بچه خرخون کلاسه. اگه شجاع نبود مطمئنا به ریونکلا می رفت. معنی واقعیه هر کلمه رو می تونه توضیح بده. مو های نسبتا فری داره که رنگش قهوه ایه. چشمایه قهوه ای داره. بیشتر وقت ها هم جدیه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I've always liked to play with fire
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: چهارشنبه 25 بهمن 1402 13:49
نمایش جزئیات
آفلاین
احساس می کنم زیاد فرد و جرج مورد توجه نبودن. می ریم سراغ شخصیت بعدی، ولی هنوز اگه کسی دوست داره می تونه درباره ی جرجیا و فیونا هم بنویسه.
ما تا الان فقط درباره ی نسخه ی دختر شخصیت های پسر حرف زدیم ولی الان قراره درباره ی نسخه ی پسر یه شخصیت دختر حرف بزنیم.
شخصیت بعدی: هرماینی گرنجر
به نظر من اگه قرار باشه هرماینی پسر باشه، اسمشو بذاریم هاروی گرنجر. حالا می تونین نظرات تون رو درباره ی هاروی گرنجر بنویسین، ولی هنوزم می تونین درباره ی جرجیا و فیونا هم بنویسین.
به نظر من هاروی یه پسر باهوش و کتاب خونه با موهای قهوه ای تیره که چشمای فندقی و پوست سفید داره. بقیه هم نظرشون رو بنویسن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
با یه کتاب می‌شه دور دنیا رو رفت و برگشت، فقط کافیه بازش کنی.
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: چهارشنبه 25 بهمن 1402 13:40
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من اگه فرد و جرج، جرجیا و فیونا بودن، داستان این طوری پیش می رفت:
جرجیا و فیونا دوتا خواهر و بهترین دوستای همدیگه بودن و عاشق سربه سر گذاشتن برادراشون. به محض اینکه جینی بزرگ می شه هم تیمی جرجیا و فیونا توی شوخی کردن با رون، پرسی، بیل و چارلی می شه.
توی نبرد هفت پاتر هم حتی جرجیا و فیونا از همدیگه جدا نمی شن و جرجیا تغییر چهره می ده و فیونا می شه محافظش. گوش هم جرجیا و هم فیونا بریده می شه، و در نهایت هیچ کدوم کشته نمی شن چون همون طور که ساکورا گفت دخترا حواسشون جمع تره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
با یه کتاب می‌شه دور دنیا رو رفت و برگشت، فقط کافیه بازش کنی.
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: چهارشنبه 25 بهمن 1402 12:47
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظرم شر و شیطون تر می بودن و مو های نارنجی مایل به قرمز بلندی داشتن که یکسره باهاش درگیر بودن. شوخیاشون گسترده تر بود و احتمالا پرسی از دستشون زنده نمی موند. مغازه شوخی فروشی تبدیل به سرزمین عجایب می شد با این تفاوت که مرتب تر و منظم تر بود. به هر حال شلختگیشون بیشتر می شد و مالی راحت تر میزد تو سرشون. شاید هم فرد اصلا نمیمرد چون دخترا حواس جمع ترن.
اینقدر هم روی مخ مالی رژه میرفتن که هری رو میاوردن پیش خودشون هر روز

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
It's all game...want this or not you are player. soo let's play!wwwwww
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: دوشنبه 23 بهمن 1402 00:15
نمایش جزئیات
آفلاین
خب درباره ی فرد و جرج، احتمالا به وجود اونا دیگه جینی ویزلی در اون حد خجالتی و گوشه گیر نمی بود (تا حدود سال سوم و چهارمش) .. احتمالا خیلی علاقه به بحث کردن و ازار و اذیت پسرا نشون می دادن .. بیشتر به مالی ویزلی نزدیک میشدن و سر به سر باباشون میذاشتن .. چون اولین دخترا میشدن مسئولیت پذیر تر و رقابتی تر عمل میکردن و احتمالا هم فکر باز کردن مغازه رو از سرشون بیرون می کردن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Fight so dirty but your love so sweet


برج ریونکلاو، اتاق هفت، تخت سوم


پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: یکشنبه 22 بهمن 1402 20:26
نمایش جزئیات
آفلاین
خب دوستان شخصیت بعدی (یا بهتر بگم، شخصیت های بعدی) جرج و فرد ویزلی هستن. من تصمیم گرفتم اسم های دخترونه ی اونا جرجیا و فیونا ویزلی باشه.
نظر من درباره ی اونا اینه که دوتا دختر لاغر و قدبلند با موهای قرمز پرپشت باشه که چشم های فندقی دارن. این نظر منه. بقیه هم نظرشون رو بگن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
با یه کتاب می‌شه دور دنیا رو رفت و برگشت، فقط کافیه بازش کنی.
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: جمعه 20 بهمن 1402 19:29
نمایش جزئیات
آفلاین
خب... مواردی مثل اخلاق، گروه، چوبدستی و.. به احتمال زیاد تغییری نمی کردن. مثلا گریفیندوری می موند، چوبدستیش از همون جنس بود و...
ولی مسئله اینجاست که اگه ما هریت یا هیلاری پاتر رو به جای هری پاتر داشتیم، داستان چقدر تغییر می کرد.
شاید اولین تغییری که به چشم میاد، روابط عاطفی داستانه.
در صورتی که هری دختر بود، ممکن بود خط داستانی این باشه:
هریت وقتی تو سال چهارم سدریک دیگوری رو می بینه، عاشقش می شه،‏(فرض بر اینه که جنسیت سایر کاراکترها، همونیه که بود) و برای جشن یول بال، بهش پیشنهاد همراهی می ده، ولی سدریک میگه قراره با چو بره و هریتم به این نتیجه می رسه که چو دختر خوشگل و بی مصرفیه که اندازه یه گنجشک عقل تو کلش نیست.خلاصه این که تو قبرستون، سدریک کشته میشه و تاثیرش رو هریت، به مراتب بیشتر از تاثیرش رو هری کتابه.
خلاصه، سال پنجم هریت تو اندوه و شوک و ترس و خشم می گذره. خشم از آمبریج و اطرافیان، شوک بازگشت ولدمورت، ترس به خاطر ارتباطش با ولدمورت و اندوه مرگ سدریک.
سال ششم، متوجه می شه جرج که از اول ازش خوشش میومده، براش بیشتر از یک دوست یا برادر بزرگتر رونه. اون هم علاقش رو با اشتیاق پاسخ می ده. بعد از مرگ فرد، شخصیت جرج کلا عوض میشه، ولی همچنان عاشق هریته، هریتم عاشقشه. بعد هم باهم ازدواج می کنن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من به آمار زمین مشکوکم...
اگر این سطح، پر آدمهاست...
پس چرا اینهمه دلها تنهاست؟
پاسخ به: اگه جنسیت شخصیت های هری پاتر مخالف بود اونا چه شکلی می شدن
ارسال شده در: جمعه 20 بهمن 1402 16:56
نمایش جزئیات
آفلاین
بنظر من یه دختر مهربون و فداکار هست که برای دفاع از دوست هاش هر کاری می کنه. هریت یه دختر ریونکلاوی هستش. اون میخواد انتقام مادر و پدرش رو بگیره. چوبدستیشم از جنس راش هست و مغزش پر ققنوسه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I've always liked to play with fire