جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

63 کاربر(ها) آنلاین هستند (54 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
62
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال‌اولی‌ها از این طرف: کلاه گروه‌بندی
ارسال شده در: جمعه 25 خرداد 1403 15:12
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

Rina نوشته:
سلام به جناب کلاه بزرگوار
مفتخرم که شما رو روی سرم میزارم .
خب اول از همه شدیدا هیجان و حس میکنم و امیدوارم استرسم گروهبندیم و خراب نکنه :(
خوب من یه آدم ترسو ام ولی اگه بخوام به چیزی برسم قطعا کنار میزارمش از علاقه مندی هام کتاب خوندنه اونم در مورد چیزایی که کشف نشدن .
آدم آرومی هستم اطرافیانم همیشه بهم میگن مظلوم نما آدمی که تو ظاهر مهربونه ولی شخصیت واقعیم خیلی خشکه و تقریبا از همه بدم میاد ×_×
تو رنگا سبز و دوست دارم تو حیوونا مار🐍
در کل لطفا اسلایترین باششششششهههه ...


درود بر تو فرزندم.

به این کلاه پیر خیلی لطف داری. ممنونم. بله... منم باهات هم عقیده‌م و فکر می‌کنم جایگاه واقعیتو خوب می‌شناسی و می‌تونی در کنار نوادگان سالازار بدرخشی.

برو به...

اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال‌اولی‌ها از این طرف: کلاه گروه‌بندی
ارسال شده در: جمعه 25 خرداد 1403 14:47
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به جناب کلاه بزرگوار
مفتخرم که شما رو روی سرم میزارم .
خب اول از همه شدیدا هیجان و حس میکنم و امیدوارم استرسم گروهبندیم و خراب نکنه :(
خوب من یه آدم ترسو ام ولی اگه بخوام به چیزی برسم قطعا کنار میزارمش از علاقه مندی هام کتاب خوندنه اونم در مورد چیزایی که کشف نشدن .
آدم آرومی هستم اطرافیانم همیشه بهم میگن مظلوم نما آدمی که تو ظاهر مهربونه ولی شخصیت واقعیم خیلی خشکه و تقریبا از همه بدم میاد ×_×
تو رنگا سبز و دوست دارم تو حیوونا مار🐍
در کل لطفا اسلایترین باششششششهههه ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گاهی اوقات تاریکی از جایی به وجود می آید که انتظارش را ندارید🌑
پاسخ به: سال‌اولی‌ها از این طرف: کلاه گروه‌بندی
ارسال شده در: چهارشنبه 23 خرداد 1403 10:55
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

Tanji نوشته:
آروم از پشت میز بلند شدم و به سمت صندلی وسط تالار رفتم. کلاه رو از لبه هاش بلند کردم و با وقار روی صندلی نشستم. "خب... یعنی الان داره میشنوه من توی ذهنم چی میگم؟ شاید هم بهتر باشه بگم احساس میکنه... اصلا چطور اینکار رو میکنه؟... شاید من هم بتونم ذهن خونی کنم... خب، بهتره گیجش نکنم. شاید بشه خاطرات اصلیم رو به یاد بیارم. مرگ مادرم... آتش سوزی خونه.. اون روزی که یه قورباغه رفت تو دهنم؟ چی؟!... این رو یادم رفته بود. اینکه دوست دارم چوبدستیم از رشته موی مرلین باشه؟ عجیبه ولی خب... ایده های وحشتناکی برای آینده دارم. شاید بتونم پروژه های مکانیکی و جاه طلبانه ماگل ها رو با جادو ایجاد کنم... شاید ی هم یه مغازه اسلحه فروشی زدم و... اوه اوه یادم رفته بود. اگه ممکن بود یه ماه تموم خودم رو توی کتابخونه غرق میکردم. نمیدونم چطور در کنار اسلحه فروشی و کیمیا گری باید کتاب نوشت... شاید هم یه کتاب درباره اسلحه فروشی نوشتم... خب. چندان از جمعیت خوشم نمیاد. این رو حتما در نظر بگیر. توی شلوغی عذاب میکشم. دوست دارم توی یه ردای سیاه مخفی باشم. اما این گوشه گیری دلیلی نمیشه علاقه مند به قدرت نباشم! خب فکر کنم ترکیب جالبی باشه. کتاب، قلم، قدرت، خلوت، علم، جاه طلبی، سکوت، تاریکی و.. " به خودم اومدم و گوش تیز کردم. کلاه داشت صحبت رو آغاز میکرد.


درود بر تو فرزندم.

ذهن بزرگ و خلاقی داری، و در کنارش جاه طلبی زیادی داری، و البته که علاقه زیادت به کتاب‌ها برام خیلی واضحه... همه‌ش همین‌جا توی ذهنته!
خیلی خب... میدونم کدوم گروه باعث پیشرفتت میشه. برو به...
ریونکلاو!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال‌اولی‌ها از این طرف: کلاه گروه‌بندی
ارسال شده در: چهارشنبه 23 خرداد 1403 08:21
نمایش جزئیات
آفلاین
آروم از پشت میز بلند شدم و به سمت صندلی وسط تالار رفتم. کلاه رو از لبه هاش بلند کردم و با وقار روی صندلی نشستم. "خب... یعنی الان داره میشنوه من توی ذهنم چی میگم؟ شاید هم بهتر باشه بگم احساس میکنه... اصلا چطور اینکار رو میکنه؟... شاید من هم بتونم ذهن خونی کنم... خب، بهتره گیجش نکنم. شاید بشه خاطرات اصلیم رو به یاد بیارم. مرگ مادرم... آتش سوزی خونه.. اون روزی که یه قورباغه رفت تو دهنم؟ چی؟!... این رو یادم رفته بود. اینکه دوست دارم چوبدستیم از رشته موی مرلین باشه؟ عجیبه ولی خب... ایده های وحشتناکی برای آینده دارم. شاید بتونم پروژه های مکانیکی و جاه طلبانه ماگل ها رو با جادو ایجاد کنم... شاید ی هم یه مغازه اسلحه فروشی زدم و... اوه اوه یادم رفته بود. اگه ممکن بود یه ماه تموم خودم رو توی کتابخونه غرق میکردم. نمیدونم چطور در کنار اسلحه فروشی و کیمیا گری باید کتاب نوشت... شاید هم یه کتاب درباره اسلحه فروشی نوشتم... خب. چندان از جمعیت خوشم نمیاد. این رو حتما در نظر بگیر. توی شلوغی عذاب میکشم. دوست دارم توی یه ردای سیاه مخفی باشم. اما این گوشه گیری دلیلی نمیشه علاقه مند به قدرت نباشم! خب فکر کنم ترکیب جالبی باشه. کتاب، قلم، قدرت، خلوت، علم، جاه طلبی، سکوت، تاریکی و.. " به خودم اومدم و گوش تیز کردم. کلاه داشت صحبت رو آغاز میکرد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آشینو تانجی
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 14 خرداد 1403 23:19
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

johann090 نوشته:
سلام
زیاد می نویسم و با خودم خیلی پرحرفم.
کوفته با آلو و سیرابی غذای مورد علاقمه و از شیر و گربه متنفرم.
اهنگ های با ریتم عجیب که حس و حال رقصیدن تو پمپ بنزین جلو مردم میده گوش می کنم.
شاید لازم نباشه ولی تایپ شخصیتیم INTX-A
ادم ابراز گر ولی درونگراییم.
سوتی هم زیاد میدم
نیم کره چپ مغزم هشتاد درصد اوقات آفلاینه
فکر کنم همین کافی باشه...


درود بر تو فرزندم.

هوم...اصلا معمولی نیست. روش های خودتو داری و از ذهن نوآوری برخورداری. بله...جایگاه درخشانی بین فرزندان روونا برات میبینم.

برو به...
ریونکلاو!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 14 خرداد 1403 21:57
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
زیاد می نویسم و با خودم خیلی پرحرفم.
کوفته با آلو و سیرابی غذای مورد علاقمه و از شیر و گربه متنفرم.
اهنگ های با ریتم عجیب که حس و حال رقصیدن تو پمپ بنزین جلو مردم میده گوش می کنم.
شاید لازم نباشه ولی تایپ شخصیتیم INTX-A
ادم ابراز گر ولی درونگراییم.
سوتی هم زیاد میدم
نیم کره چپ مغزم هشتاد درصد اوقات آفلاینه
فکر کنم همین کافی باشه...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط johann090 در 1403/3/14 22:40:00
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 10 خرداد 1403 23:10
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

Arshiaaa111 نوشته:
زیادی کنجکاوم و همین باعث دردسرمه
بخشنده ام ولی بیشتر از چند بار
یکیو نمیبخشم و میرم تو فاز انتقام
از شیطونی بدم نمی اد و از درس خوندن هم بدم نمی اد یجورایی مرز بین این دوتا رو رعایت میکنم
از جادوی سیاه و کوییدیچ هم خیلی خوشم میاد
(اسلیدرین ننددازز!!!)



درود بر تو فرزندم.

شیطنت و کنجکاوی و درس خوندن در کنار هم؟ خیلی واضحه... خیلی خوب میدونم کجا بندازمت که به رشد و شکوفایی برسی.
برو به...
ریونکلاو!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 10 خرداد 1403 21:31
نمایش جزئیات
آفلاین
زیادی کنجکاوم و همین باعث دردسرمه
بخشنده ام ولی بیشتر از چند بار
یکیو نمیبخشم و میرم تو فاز انتقام
از شیطونی بدم نمی اد و از درس خوندن هم بدم نمی اد یجورایی مرز بین این دوتا رو رعایت میکنم
از جادوی سیاه و کوییدیچ هم خیلی خوشم میاد
(اسلیدرین ننددازز!!!)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Şťęfāñ
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 10 خرداد 1403 18:22
نمایش جزئیات
آفلاین


نقل قول:
من دختر نسبتا ارومی هستم و عاشق کتاب خوندنم .شخصیتم زیاد مهربون نیست ولی سنگدل هم نیست.کاراکتر مورد علاقم از هری پاتر دریکو مالفوی هست .خیلی خیلی رویاپردازم.از اینکه توی اجتماع باشم زیاد خوشم نمیاد و تنهایی رو ترجیح میدم.به هنر هایی مثل بازیگری , موسیقی , نقاشی و ... علاقه ی خیلی زیادی دارم .وقتی بچه بودم اکثر همسن و سالام بهم میگفتن عجیب غریبم چون معمولا معما گونه حرف میزدم.عاشق چیزاییم که حس کلاسیک منتقل میکنم .ادم زیاد احساساتی ای هم نیستم ولی سر یسری چیزای کوچیکی که موردعلاقم باشن خوشحال میشم. اکثر اوقات سعی میکنم احساساتمو پنهان کنم (که زیاد خوب نیست ) تا خیلی ادم احساسی جلوه نکنم . ادم نسبتا انتقامجویی هستم ولی وقتی ناراحت میشم از کسی بهش نمیگم چرا و فقط ازش انتقام میگیرم و معمولا اون ادم اصلا نمیفهمه برای چی. چند بار توی سایت wizarding world و قبلا هم توی پاترمور تست دادم و افتادم توی اسلیترین.
(کلاه عزیز...اولویت من اسلیترین هست )

درود فرزندم.

آروم و علاقه مند به کتاب ... معما گونه حرف میزدی؟! جالبه!
به شدت من رو یاد روونا بنیان گذار ریونکلاو انداختی.
به هنر هم که علاقه داری!
می‌خوام بهم اعتماد کنی و بری به :

ریونکلاو!


مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 10 خرداد 1403 15:10
نمایش جزئیات
آفلاین
من دختر نسبتا ارومی هستم و عاشق کتاب خوندنم .شخصیتم زیاد مهربون نیست ولی سنگدل هم نیست.کاراکتر مورد علاقم از هری پاتر دریکو مالفوی هست .خیلی خیلی رویاپردازم.از اینکه توی اجتماع باشم زیاد خوشم نمیاد و تنهایی رو ترجیح میدم.به هنر هایی مثل بازیگری , موسیقی , نقاشی و ... علاقه ی خیلی زیادی دارم .وقتی بچه بودم اکثر همسن و سالام بهم میگفتن عجیب غریبم چون معمولا معما گونه حرف میزدم.عاشق چیزاییم که حس کلاسیک منتقل میکنم .ادم زیاد احساساتی ای هم نیستم ولی سر یسری چیزای کوچیکی که موردعلاقم باشن خوشحال میشم. اکثر اوقات سعی میکنم احساساتمو پنهان کنم (که زیاد خوب نیست ) تا خیلی ادم احساسی جلوه نکنم . ادم نسبتا انتقامجویی هستم ولی وقتی ناراحت میشم از کسی بهش نمیگم چرا و فقط ازش انتقام میگیرم و معمولا اون ادم اصلا نمیفهمه برای چی. چند بار توی سایت wizarding world و قبلا هم توی پاترمور تست دادم و افتادم توی اسلیترین.
(کلاه عزیز...اولویت من اسلیترین هست )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Arnika.em در 1403/3/10 15:15:09
ویرایش شده توسط Arnika.em در 1403/3/10 15:15:40