توي پاسخ سريع شكلك و اينا وجود نداره ولي تو اديتور اصلي وجود داره ديگه اون كه شناسه و مشخصات اعضا در كادر قرار گرفته به خاطر بالا رفتن سرعت در IE هستش ميتوني از منوي انتخاب هاي اين عنوان حالت رو به شناور ( همون كه قبل بود) عوض كني البته هنوز قالب ها ممكنه همشون در اين حالت درست كار نكنن
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
هنوز درست نشده درصد ها درست شد ولی هنوز نه شکلک ها هست نه بقیه چیزا(اضافه کردن لینک و تغییر دادن فونت...) بعد یه کادر های عجیب درست شده اسم اعضا توی اوناست خیلی خیلی بد جور شده
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
سایت چرا اینطوری شده اون درصد های پایین آواتار اعضا همینطور کش میاد تا پایین شکلک ها هم ناپدید شده == در ضمن لطفا ارباب حلقه ها رو جدا کنید من خودم خیلی گیج میشم وقتی میخوام تمام عنوان ها رو نگاه کنم
در بهترین شرایط 4 تا از تاپیکهای به روز شده مال ارباب حلقه هاست و فکر کنم اگه از هری پاتری ها جدا بشن خیلی بهتره و خود لرد حلقه ای ها هم راضی ترن ___________________________ سایت چرا این قدر خوشگل شده باز هم تحول؟
1- از پروفسور مکگونگال و کرام عزیز به خاطر توضیحات روشنگرانهشون تشکر میکنم. 2- در مورد این قضیهی ویرایش و حذف پیامها. چون از نظر مدیران سایت، چنین چیزی نباید باشه، پس از دو حال خارج نیست: یا یه اشکال مدیریتیه یا همونطور که اکثر مدیران علاقه دارن همه چی رو با اون ماستمالی کنن(!)، آی اس پی هر دوی ما، هم من و هم چو چانگ کش داره، که به نظر من اولی محتملتره چون تقریباً مطمئنم که آیاسپی من کش نداره. ضمناً متوجه شدم که فقط زیر پست السامور چنین چیزی ظاهر شده، زیر پستهای دیگران با عنوان مهمان، چنین چیزی نیست. 3- در مورد رای گیری که به نظر من باید بین همهی اعضای انجمنها انجام بشه چون علاوه بر اعضای بخش ارباب حلقهها، اعضای دیگه هم گیج میشن. پس نمیشه گفت که باید یکی از این دو گروه برای هر دو تصمیم بگیره. 4- السامور، چرا دیگه اینقدر ناز میکنی؟! خوب بابا شناسهت باز شد، چه کاریه؟! من نمیدونم این چه چیزیه تو این سایت که همه زود بهشون بر میخوره میذارن از سایت میرن. یه اتفاقی بود، تموم شد رفت دیگه، چرا کشش میدی؟ فکر میکنی کی حوصله داره که بیاد پیامهای چند روز قبل رو توی تاپیکی که روزی چند صفحه میره جلو، بخونه؟ خودتم که چه این پستها باشن، چه نباشن، یادت میمونه دیگه (که اگه یادت نمونه، همون بهتر که بری!!). پس فرق خاصی نمیکنه. برگرد بابا. برگرد.
در قسمت مقالات سایت - نظرات . همچین موضوعی برای من پیش اومده بود اما وقتی روی ویرایش کلیک کردم نوشت که شما یه اینجا دسترسی ندارید بعد از اون هم دیگه همچین چیزی ندیدم .