جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

19 کاربر(ها) آنلاین هستند (13 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
19
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  39 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  117 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  369 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 29 خرداد 1384 05:18
نمایش جزئیات
آفلاین
در بالای هر تاپیک و درکنار پاسخ...میبینی نوشته عنوان جدید...که برای درست کردن تاپیک جدیده
فقط توجه داشته باش که تاپیک رو در چه انجمنی میزنی
بعضی انجمنها مربوط به سئوال و جواب هستن و بعضی ها مربوط به ایفای نقش هستن...برای اینکه از کار هر انجمن مطلع بشی...پیشنهاد میکنم به صفحه کل انجمنها بری و توضیحات انها را مطالعه کنی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 29 خرداد 1384 01:44
نمایش جزئیات
آفلاین
اگر اين جا مديران جواب ميدهند لطفا يك نفر به من بگويد چه طور ميشود تاپيك ساخت؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 28 خرداد 1384 23:43
نمایش جزئیات
آفلاین
آواتار عوض شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 28 خرداد 1384 23:18
نمایش جزئیات
آفلاین
هووم .. نه ببین هری جان !(من واقعا" لذت میبرم که سایت این قدر جو مشارکت و صمیمیت داره ...من بارها گفتم مدیری که خشن نباشه ناموفقه.. البته روی سخنم اصلا" با هری نیستش!!) پیشنهاد من مربوط به یک قانون اجرایی بود که به تنهایی نمیشه توی یک انجمن انجام بشه : چون هدف کلا" اینه که تایک های خوب را یک جا جمع کنیم که دیگه مجبور نشیم از این انجمن به اون انجمن بریم بلکم یک تاپیک سطح بالا پیدا کنم .از طرفی کابر تکلیف خودشو میدونه: یا پست سطح پایین نمیزنه یا اگر زد و پاک شد حرفی توش نیست !
کلا" این طوری کلاسه تر میشه ! (من روی لغت نظم حساسم) بعد هم وقتی از طرف وزیر کشور به همه ی بخشداری ها حکمی ابلاغ بشه هم رسمی تره هم بخشدار پشتوانه ی قانونی پیدا میکنه و هم بین بخشداری مناطق مختلف هماهنگی به وجود میاد !

در ضمن ناظر فقط تو حوضه ی خودش اختیار داره : در حالی که من نمیخواهم تاپیک های سطح پایین را همه "ره " پاک کنم میخواهم بفرستمش یک بخش دیگه و اون وقته که بین من و ناظر "اون بخش دیگه" دعوا میشه .. تازه باید برم 2 ساعت براش موضوع را شرح بدم تا تاپیک های خوب بخششو بفرسته تو بخش من که تازه اگه قبول کنه ...
اذیت نکن دیگه .. دقت که کنی میبینی از پیشنهادم روغن میچکه!
باور کن این کمک میکنه که سایت تخصصی تر بشه

--------
در مورد شعرها آره من خودمم با دلروس حال کردم ولی بقیه کمابیش وزن نداشتن (سیاستش این بود که بگم : وقتی سطح پایین با سطح بالا را کنار هم بیاریم از ارزش اون سطح بالاهه کاسته میشه ).. دارم روی یک سری دیگه کار میکنم، اگه دیدم وزن نداره نمیگذارم.ولی خداییش این جاش اینجا نبود .. بعد میری به ملت گیر میدی تو پشت صحنه بنویسن!
------------
من یک انقادی از آواتار گیلدی دارم : با توجه به اینکه ایشون در آینده مدیر میشوند ؛ میتونم انتقادمو اینجا مطرح کنم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
world has changed...I feel it in the water...I feel it in the earth...I smell it in the air... much that once was is lost... for none now live to remember it
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 28 خرداد 1384 18:34
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
نقل قول:

Voldemort-Lord of Death نوشته:
اول تشکر میکنم برای اون E-book ها که برای دانلود گذاشتین
و خواهش دارم که همه ی کتاب ها رو ( کتاب 4و2و3) رو هم به صورت Acrobat بذارین

--- در ضمن کتابهایی مثل دارن شان و آرتیموس فاول و ... که تو قسمت مقالات هستن رو مرتب کرده و به صورت Acrobat برای دانلود بذارین
mer30

کتاب 4 رو ظاهرا تایپش متوقف شده. یکی باید ساماندهیشون کنه. ولی کتاب 2 دست منه و بیش از 10 فصلش تایپ شده و سعی میکنم که زودتر تموم بشه و برای آکروبات شدن آمادش کنیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زمان ما رسیده است، برادران و خواهران من! دیگر در خفا نخواهیم بود! صدایمان را خواهند شنید و این صدا کرکننده خواهد بود!

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 28 خرداد 1384 18:07
نمایش جزئیات
آفلاین
شما چرا همچين مي كنين!
عزيز من! برا همينه كه رول پلينگ كم رنگ شده!
جديد ترين پيام هاي ايفاي نقش كه سمت راست قرار داره رو از رو
homepage
ورداشتين!
بعد وارد انجمن هم كه مي شي بعد از همه قرار داره!
اين چه كاريه! خودتون هم كه دل نمي دين!
من مخلصت هم هستم! (با تو ام هري ) ولي نكن اين كار ها رو! من رو دق مرگ نكن! ممنون از امضات متشكر ولي خوب يه سر به هاليويزارد هم بزن! مي خام قبل از ... يه كار اساسي بكنم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 28 خرداد 1384 16:53
نمایش جزئیات
آفلاین
اول تشکر میکنم برای اون E-book ها که برای دانلود گذاشتین
و خواهش دارم که همه ی کتاب ها رو ( کتاب 4و2و3) رو هم به صورت Acrobat بذارین

--- در ضمن کتابهایی مثل دارن شان و آرتیموس فاول و ... که تو قسمت مقالات هستن رو مرتب کرده و به صورت Acrobat برای دانلود بذارین
mer30

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

كسي كه كوههاي شامخ را زير پا ميگذارد ، به همه شدايد اعم از شوخي و جدي ميخندد .
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 28 خرداد 1384 14:43
نمایش جزئیات
آفلاین
فکر میکنم اینی که دنبالش میگردین این باشه

http://www.jadoogaran.org/userinfo.php?uid=6183

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 28 خرداد 1384 11:38
نمایش جزئیات
آفلاین
پروفسور عزیز منم همینکارو کردم.

ولی شناسش درست یادم نیست
ولی اولش xix_ha.... داشت.

به همه دختر های سایت هم PM داده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
::.::Newest Music::.::
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 27 خرداد 1384 15:28
نمایش جزئیات
آفلاین
سرژ عزیز فکر کنم توی پرسش هایه همگانی باشه البته فکر کنم خیلی وقته که اصطلاحات سایت به روز نشده! اونی هم به روز کرده بلا بوده که حالا تو سایت نیست

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید