در بالای هر تاپیک و درکنار پاسخ...میبینی نوشته عنوان جدید...که برای درست کردن تاپیک جدیده فقط توجه داشته باش که تاپیک رو در چه انجمنی میزنی بعضی انجمنها مربوط به سئوال و جواب هستن و بعضی ها مربوط به ایفای نقش هستن...برای اینکه از کار هر انجمن مطلع بشی...پیشنهاد میکنم به صفحه کل انجمنها بری و توضیحات انها را مطالعه کنی
هووم .. نه ببین هری جان !(من واقعا" لذت میبرم که سایت این قدر جو مشارکت و صمیمیت داره ...من بارها گفتم مدیری که خشن نباشه ناموفقه.. البته روی سخنم اصلا" با هری نیستش!!) پیشنهاد من مربوط به یک قانون اجرایی بود که به تنهایی نمیشه توی یک انجمن انجام بشه : چون هدف کلا" اینه که تایک های خوب را یک جا جمع کنیم که دیگه مجبور نشیم از این انجمن به اون انجمن بریم بلکم یک تاپیک سطح بالا پیدا کنم .از طرفی کابر تکلیف خودشو میدونه: یا پست سطح پایین نمیزنه یا اگر زد و پاک شد حرفی توش نیست ! کلا" این طوری کلاسه تر میشه ! (من روی لغت نظم حساسم) بعد هم وقتی از طرف وزیر کشور به همه ی بخشداری ها حکمی ابلاغ بشه هم رسمی تره هم بخشدار پشتوانه ی قانونی پیدا میکنه و هم بین بخشداری مناطق مختلف هماهنگی به وجود میاد !
در ضمن ناظر فقط تو حوضه ی خودش اختیار داره : در حالی که من نمیخواهم تاپیک های سطح پایین را همه "ره " پاک کنم میخواهم بفرستمش یک بخش دیگه و اون وقته که بین من و ناظر "اون بخش دیگه" دعوا میشه .. تازه باید برم 2 ساعت براش موضوع را شرح بدم تا تاپیک های خوب بخششو بفرسته تو بخش من که تازه اگه قبول کنه ... اذیت نکن دیگه .. دقت که کنی میبینی از پیشنهادم روغن میچکه! باور کن این کمک میکنه که سایت تخصصی تر بشه
-------- در مورد شعرها آره من خودمم با دلروس حال کردم ولی بقیه کمابیش وزن نداشتن (سیاستش این بود که بگم : وقتی سطح پایین با سطح بالا را کنار هم بیاریم از ارزش اون سطح بالاهه کاسته میشه ).. دارم روی یک سری دیگه کار میکنم، اگه دیدم وزن نداره نمیگذارم.ولی خداییش این جاش اینجا نبود .. بعد میری به ملت گیر میدی تو پشت صحنه بنویسن! ------------ من یک انقادی از آواتار گیلدی دارم : با توجه به اینکه ایشون در آینده مدیر میشوند ؛ میتونم انتقادمو اینجا مطرح کنم؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
world has changed...I feel it in the water...I feel it in the earth...I smell it in the air... much that once was is lost... for none now live to remember it
Voldemort-Lord of Death نوشته: اول تشکر میکنم برای اون E-book ها که برای دانلود گذاشتین و خواهش دارم که همه ی کتاب ها رو ( کتاب 4و2و3) رو هم به صورت Acrobat بذارین
--- در ضمن کتابهایی مثل دارن شان و آرتیموس فاول و ... که تو قسمت مقالات هستن رو مرتب کرده و به صورت Acrobat برای دانلود بذارین mer30
کتاب 4 رو ظاهرا تایپش متوقف شده. یکی باید ساماندهیشون کنه. ولی کتاب 2 دست منه و بیش از 10 فصلش تایپ شده و سعی میکنم که زودتر تموم بشه و برای آکروبات شدن آمادش کنیم.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
زمان ما رسیده است، برادران و خواهران من! دیگر در خفا نخواهیم بود! صدایمان را خواهند شنید و این صدا کرکننده خواهد بود!
شما چرا همچين مي كنين! عزيز من! برا همينه كه رول پلينگ كم رنگ شده! جديد ترين پيام هاي ايفاي نقش كه سمت راست قرار داره رو از رو homepage ورداشتين! بعد وارد انجمن هم كه مي شي بعد از همه قرار داره! اين چه كاريه! خودتون هم كه دل نمي دين! من مخلصت هم هستم! (با تو ام هري ) ولي نكن اين كار ها رو! من رو دق مرگ نكن! ممنون از امضات متشكر ولي خوب يه سر به هاليويزارد هم بزن! مي خام قبل از ... يه كار اساسي بكنم!