جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

81 کاربر(ها) آنلاین هستند (67 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
81
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  29 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  301 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  287 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: آیا دامبلدور مرحوم شده؟یا همش یه کلکه؟
ارسال شده در: دوشنبه 14 آذر 1384 23:07
نمایش جزئیات
آفلاین
خب من در تعجبم که چرا وقتی مثلا ورد اواداکداورا به دامبل خورد به جای اینکه در جا بکشتش(اخه باید اینطوری باشه)اونو به هوا برد؟؟مشکوک نیست؟؟؟یک دفعه گفتم بازم میگم تو این کتاب الکی که رو وردهای غیر کلامی تاکید نکرده که!!مطمئنا اون وردی که اسنیپ زده یه ورد غیر کلامی بوده و بعد الکی گفته اواداکداورا
منظورم از اینکه ((شما میدونید که دامبل همیشه ضامن و طرفدار پروپا قرص اسنیپ بوده و از هیچ محبتی به اون دریغ نکرده)) اینه که دامبل چون به فکر اسنیپ بوده و همه ی اینا نقشه ای بوده به سوده جامعه ی جادوگری و........
خوب دامبل برای این نذاشت هری وارد صحنه شه چون هم اینطوری هم نقشه اش به هم می ریخت و هم دراکو یا یکی دیگر از مرگخوارا اون می کشت و اگه دقت کنین میبینید که اثر طلسم دامبل بعد اینکه همه ی کارا انجام شد از بین رفت و بازم حتما بی دلیل نبوده
در مورد بعدی شما گفته بودید:هری و رون و هرمانی به علت نیروی عشقشون میتونن به هری کمک کنن منم گفتم اگه به نیروی عشقه پس ر.ا.ب چی؟؟ اونو که هری نمیشناسه که نیروی عشقی میونشون باشه ولی اون تو نابود کردن جاودانه سازها سهم داشته
خب قسمت نابود کردن جاودانه سازها رو می شه از پیشگویی(منظورم نابود شدن یکی به دست دیگری)جدا گرفت و گفت هیچ ربطی به پیشگویی نداره

راستی اگه دامبل توان این که وردی به زبان بیاره رو نداشت پس چطوری تونست با اون سرعت و مهارت هری رو طلسم کنه؟؟

در ضمن باید بگم که اینا همش حدس و گمانه و سندیتی نداره باید برای روشن شدن موضوع تا زمان موعود یعنی انتشار کتاب 7 صبر کرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دامبلدر تا وقتی مردم یادش باشن زندس و نمرده!

زنده باد دامبلدور
زنده باد گریفی?
Re: آیا دامبلدور مرحوم شده؟یا همش یه کلکه؟
ارسال شده در: دوشنبه 14 آذر 1384 16:10
نمایش جزئیات
آفلاین
خب البته منم به این دلیل به این بحث ادامه میدم چون که میگم دامبلدور مرده
1-در مورد چوبدستی دامبلدور بگم که هیچ جای کتابم نگفته که چوبدستی دامبلدور گم شده بعدشم من معتقدم که همون طلسم اسنیپ کار دامبلدور رو تموم کرده و تازه اگر هم طلسم روی دامبلدور اثر نکرده بالاخره دامبلدور از بالای برج افتاده پایین تازه اون معجونی هم که دامبلدور خورده بود که خود به خود خودش خوب نمیشد یعنی باید یک نفر مثل اسنیپ اون رو معالجه میکرد و گرنه خودش بعد یک مدتی میمرد و تازه معمولا وقتی که میخوان یک نفر رو خاک کنن و یا وقتی که میبینن یک نفر مرده تمام علایم حیاتی اون شخص رو کنترل میکنند چه برسه به اینکه این شخص دامبلدور هست مگه میشه کسی نفهمه دامبلدور زنده هست اصلا مگه میشه یک نفر هم یک معجون مهلک و کشنده بخوره هم طلسم آواداکدورا بهش برخورد کنه و هم از بالای برج بیفته اون وقت بازم زنده بمونه و کسی هم نفهمه اونم آدم به این مهمی رو ؟
2-اعضای محفل شکست نخوردند ولی پیروزم نشدند و چون تعداد مرگخواران از اونا بیشتر بود در صورت ادامه مبارزه امکان داشت که شکست بخورند
3-خب ولی نظر من اینه که دامبلدور مرده و اسنیپ هم خیانتکاره
4-این قسمت رو تقریبا قبول دارم اون قسمتی رو هم که قبول ندارم به این بحث مربوط نمیشه
5-با این قسمت از نظرت موافق نیستم چون که دامبلدور حتی در اون شب نذاشت که هری یک خودی نشون بده چه برسه به اینکه بذاره کاملا به خودش متکی بشه در ضمن اینو دیگه باید قبول کرد که برای حل مسئله جاودانه سازها به هوش دامبلدور بسیار احتیاج است و تازه دو نفر بهتر میتونند کارو انجام بدهند تا یک نفر در کل هیچ دلیلی وجود نداره که این فرضیات شما رو در این مورد اثبات کنه
6-من دراین مورد متوجه منظورت نمیشم ولی تا جایی که مخم میکشه من اشتباهی نکردم و ر.آ.ب هم بر ولدمورت غلبه نکرده فقط تونسته یکی از جاودانه سازهارو از بین ببره البته دامبلدور به ولدمورت گفت که نیروی عشق از جادوهای تو قوی تره و منظورشم اینه که هری پاتر فقط به وسیله این نیرو میتونه بر ولدمورت غلبه کنه حالا اگر یکی پیدا شه که قدرت جادوییش از ولدمورت بیشتر باشه که غیر از دامبلدور بعید میدونم اون دیگه یک مسئله دیگه هست و به عشق و این مسئله مورد بحث ما ربطی ندارهربطی نداره
7-بله منم کاملا با این نظر شما موافقم ولی یادت باشه که هری برای کشتن دامبلدور مجبوره اول جاودانه سازهارو نابود کنه بعد ولدمورت
در مورد نظر آخرتونم کاملا موافقم . آقای دارن.شان بهتره اطلاع داشته باشید که کلا تاپیهای تالار اسرار برای بحث در مورد نکات مبهم کتابه و ما هم خارج از این عنوان پست نمیزنیم و داریم در مورد یک مسئله بحث میکنیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا دامبلدور مرحوم شده؟یا همش یه کلکه؟
ارسال شده در: دوشنبه 14 آذر 1384 15:35
نمایش جزئیات
آفلاین
پس قول نشكستني چي ميشه ماموريت مالفوي اخر كار معلوم شد همون موقع يكي از مرگ خوارا گفت: لرد سياه اين ماموريت رو به مالفوي داده
البته از يك ديد ميشه گفت ماموريت مالفوي فقط كشف راهي براي
ورود مرگخوار ها به هاگوارتز بوده و گرنه اون چه احتياجي به ورود اونا داشته.
IQ ما بيشتر از اين جواب نميده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
salam bar hame man salazar hastam
Re: آیا دامبلدور مرحوم شده؟یا همش یه کلکه؟
ارسال شده در: یکشنبه 13 آذر 1384 21:56
نمایش جزئیات
آفلاین
خب دلایل شما قانع کنندس دوست عزیز اما شما متوجه نشدید که من می گم دامبل نمرده به نظر من اون زندس
1.چوبدستی دامبل دیگه دیده نشد شاید دست خودش بوده!؟!بعد یعنی بعد از اون همه مدت نیرو و قوای دامبل بر نگشته بود که در هنگام مراسم بتونه شئ رو تغییر شکل بده؟
2.در هر صورت اعضای محفل بازم شکست نخوردند!
3.دامبلدور نمرده و فقط با این کارش هم سر ولدمورت کلاه گذاشت و هم نفوذ اسنیپ برای جاسوسی میان ولدمورت و مرگخواران بالا برد
4.شما میدونید که دامبل همیشه ضامن و طرفدار پروپا قرص اسنیپ بوده و از هیچ محبتی به اون دریغ نکرده
5.خب دامبل با تظاهر به مردن همین قصد داشت که کاری کنه هری متکی به خودش باشه و سعی کنه جاودانه ساز ها رو نابود کنه
6.نظرت درباره ی ای ار بی چیه؟؟اگه نیروی عشق و اتحاد باشه هیچ کس حتی هری اونو نمیشناسه ولی اون تو نابود کردن جاودانه سازها نقش داره
7.شما دارین میگین فقط هری باید ولدمورتو بکشه اما نابود کردن جاودانه سازها ربطی به پیشگویی تریلانی نداره فقط مرحله ی اخر یعنی کشتن ولدمورت ربط داره
((در ضمن دوست با سلیقه ی من اقای دارن شان ما با هم کتکت نمیکنیم فقط در بارهی نظراتمون بحث میکنیم تا شاید بتونیم از موضوع سر دراریم اینطور نیست بلیز زابینی عزیز؟؟؟ ))

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دامبلدر تا وقتی مردم یادش باشن زندس و نمرده!

زنده باد دامبلدور
زنده باد گریفی?
Re: آیا دامبلدور مرحوم شده؟یا همش یه کلکه؟
ارسال شده در: یکشنبه 13 آذر 1384 20:01
نمایش جزئیات
آفلاین
ویلیام بردلی جان
نه باسه دامبلدور فکر نکنم سخت باشه که چیزی رو شبیه خودش در بیاره ولی آخه در اون شرایط چه طور یک چیزی رو شبیه خودش در بیاره وقتی که نه چوبدستی داره نه قدرت داره که روپاش وایسه تازه اگرم که آواداکدورا بهش برخورد نکرده باشه ( که کرده ) باز اون طلسم هم اونقدر قوی بوده که باعث بشه همون یک ذره تمرکزی هم که دامبلدور برای ایستاده نگهداشتن خودش داشته از دست بده
اولا که یاد آوری کنم که جامعه جادوگری کلا تعدادشون شاید به پونصد هزار نفرم نرسه ثانیا دامبلدور با اون خرمندی که داره هیچ وقت حاضر نمیشه که به طور آگاهانه کاری کنه که یک آدم بی گناه فدای چندتا آدم بیگناهه دیگر بشه چه برسه به این مدرسه ای که در آن پر از بچه ها و دانش آموزان هستند و تمام امید دامبلدور هم به این بچه ها بود بعد تو فکر میکنی حضور اسنیپ زپرتی واقعا انقدر تاثیر گذاره که دامبلدور جون این همه آدم رو به خطر بندازه اونم موقعی که خود اسنیپ هم حتی نمیدونست اون شب قراره چه اتفاقی بیفته ؟ فکر میکنی اسنیپ روی هم رفته جون چند نفر رو میتونست در آینده نجات بده ؟هر کس دیگری هم بخواد پست من و شما رو با هم مقایسه کنه اگر بی طرف باشه مطمئنن قبول داره که دامبلدور جون بچه های مدرسش رو به خطر نمیندازه
شاید دامبلدور هم متوجه اتفاقات غیر عادی شده بود اما اگر مطمئن بود که در آن شب به مدرسه اش حمله میشه امکان نداشت مدرسه رو ترک کنه در ضمن اعضای محفل نتونستن بر مرگ خوارا غلبه کنند همون طور هم که لوپین بعد از مرگ دامبلدور گفت اعضای محفل داشتند شکست میخوردند
تدریس خصوصی هری اصلا ربطی به این موضوع نداره دامبلدور به این دلیل به هری تدریس خصوصی میکرده چون که بر طبق پیشگویی تریلانی تنها کسی که میتونسته بر ولدمورت غلبه کنه هری پاتره نه کس دیگه به همین دلیل بهش درس خصوصی میداده چون که هری پاتر فرد برگزیدس و تنها کسیه که میتونه بر ولدمورت غلبه کنه ( طبق پیشگویی ) و علت اینم که گفته هری با کمک رون و هرمیون برای نابودی ولدمورت و جاودانه سازها تلاش کنند این بوده که دامبلدور گفته تنها عشق هست که میتواند بر قدرت ولدمورت غلبه کند ( یعنی دوستی و اتحاد ) اینم دلیل خاص دامبلدور
نه عزیزم نگفت وظیفم تموم شد گفت تموم شد وقت رفتنه
حالا برای اینکه ثابت کنم کشتن دامبلدور ماموریت دراکو و یا حداقل یکی از ماموریتاش بوده این جمله رو بخون عینا از تو کتاب دراوردم:
او یکی از ناخنهای زردش را بالا آورد و لای دنداهایش بند کرد و با هیزی او را نگاه کرد
_میتونم تو رو بگذارم برای دسرم دامبلدور
چهارمین مرگ خوار که چهره جدی و درنده خویی داشت با لحن تندی گفت :
نه باید طبق دستور عمل کنیم دراکو باید این کارو بکنه همین حالا دراکو زودباش!
این جمله نشون میده که این ماموریت برعهده دراکو مالفوی میباشد و چون که دراکو نمیتونست این کار یعنی کشتن دامبلدور رو انجام بده یعنی در حقیقت در کارش شکست خورده پس اسنیپ وارد صحنه شد و کم کاری مالفوی رو جبران کرد چون که قول شرف داده بود
این موضوع رو یادم رفت بگم من نمیفهمم اسنیپ کی هست که دامبلدور بخاطرش جونش رو فدا کنه تا اسنیپ در پیش ولدمورت وفادار تر به نظر برسه مردن دامبلدور ضربه شدید تری به جامعه جادوگری هست یا جاسوس بودن اسنیپ برای جامعه جادوگری بیشتر فایده داره؟؟؟؟تازه اونم چه جاسوسی برای کی میخواد جاسوسی کنه حداقل اعضای محفل باید میفهمیدند یا نه؟؟؟نه جانم اسنیپ خیانتکاره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بلیز زابینی در 1384/9/13 20:44:03
Re: آیا دامبلدور مرحوم شده؟یا همش یه کلکه؟
ارسال شده در: یکشنبه 13 آذر 1384 18:33
نمایش جزئیات
آفلاین
بلیز زابینی عزیز به نظر شما واسه جادوگری به بزرگی دامبل خیلی سخته که یک شئ رو تغییر شکل بده و به شکل خودش در بیاره؟؟ مثلا اون قبلا معلم تغییر شکل بوده
در مورد اینکه ایا دامبل حاضره جون اون همه بچه رو به خطر بندازه؟ خوب جون میلیون ها جادوگر و جامعه جادوگری بر جون تعدادی بچه مقدم تره
در ضمن اون حتما مطمئن بوده که اعضای محفل میتونن از پس مرگخوارا در بیان که همین طور هم شد
بعد مطمئنن دامبل قبلا از تمام موضمع خبر داشت چون الکی که تصمیم نگرفت که به هری تدریس خصوصی کنه
اون اولا برای بالا بردن اعتماد اسنیپ پیش مرگخوارا و گول زدن ولدمورت و دوما برای اینکه خود هری به تنهایی(البته با کمک رون و هرمانی)این کاره تموم کنه که حتما واسه کارش دلیل خاصی داشته
اسنیپ برای این گفت وظیفه ام تمام شد چون از قبل با ولدمورت هماهنگ کرده بود که دامبل بکشه و از اون اجازه گرفته بود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دامبلدر تا وقتی مردم یادش باشن زندس و نمرده!

زنده باد دامبلدور
زنده باد گریفی?
Re: آیا دامبلدور مرحوم شده؟یا همش یه کلکه؟
ارسال شده در: یکشنبه 13 آذر 1384 15:42
نمایش جزئیات
آفلاین
خب ویلیام بردلی جان اگر منظورت با منه که منم هیچ وقت نگفتم که هدف اصلی دراکو چی بوده حدس زدم ولی مطمئن نیستم برای همین اونی که باید به این سوال شما جواب بده من نیستم اما برای اینکه نگی کم آوردم جوابت رو میدم اگر کتاب رو خوب خونده باشی در درون کتاب نوشته که بعد از این که اسنیپ دامبلدور رو کشت دقیقا سه بار گفت که ماموریتمان تمومه بریم و همان طور هم که در کتاب گفته شده بود در یکیا دو جا گری بک میخواست که به دامبلدور حمله کنه ولی بقیه مرگخواران نذاشتند چرا ؟ چون که گفتند : لرد سیاه این ماموریت رو به عهده دراکو گذاشته پس مطمئن باش یکی از ماموریتهای مالفوی کشتن دامبلدور بوده
در مورد اینکه کسی جسد دامبلدور رو در زمان تشییع جنازه ندیده هم باید بگم که مگه هاگرید جنازه دامبلدور رو نمیاورد ؟ یادت باشه که هاگرید هیچ وقت نمیتونه فیلم بازی کنه و هیچ وقت نمیتونه خوشحالی و ناراحتیش رو از دید کسی پنهان کنه پس مطمئن باش که وقتی داره گریه میکنه یعنی دامبلدور مرده ( چون که هاگرید جنازه دامبلدور رو حمل میکرد برای همین اگرم دامبلدور توش نبود هاگرید متوجه میشد و نمیتونست احساساتش رو مخفی کنه ) در مورد اینکه چرا تابوت آتش گرفت من فکر میکنم رولینگ میخواسته روح بزرگ دامبلدور رو وصف کنه که در حال خروج از بدنش بوده بعدشم وقتی که جادوگران دانایی مثل مکگونگال و لوپین و ویزلی ها و....به این موضوع شک نکردن پس شک شما بی مورد هست
حرف بعدیت هم اصلا منطقی نیست چون که امکان نداره این از قبل نقشه دامبلدور باشه یعنی به نظر تو دامبلدور حاضره جون این همه آدم رو توی هاگوارتز به خطر بندازه فقط برای اینکه مرگخواران بیشتر به اسنیپ اعتماد کنن ؟ تازه نه دامبلدور از این موضوع خبر داشت نه اسنیپ و اگر فلیت ویک هم دنبال اسنیپ نمیرفت هیچ وقت خبردار نمیشد پس امکان نداره نقشه باشه
خب این دلایلتون که اصلا قانع کننده نبود اگر بازم دلیل دارید بگید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا دامبلدور مرحوم شده؟یا همش یه کلکه؟
ارسال شده در: شنبه 12 آذر 1384 22:57
نمایش جزئیات
آفلاین
شما از کجا می دونین که اون واقعا دامبل بوده تو تابوت؟
هیچ کس دیگه جنازشو درست ندید.اتیش گرفتن خود به خود جسد دامبل هم مشکوکه!!
در ضمن چند دلیله دیگه برای کاره اسنیپ و اینکه همش نقشه ی دامبل بوده دارم:
ه نظر من مخالفان دلايل من برن و يه بار ديگه کتاب بخونن بهتره(ناراحت نشينا قصد توهين ندارم)اما کجاي کتاب نوشته بود که اسنيپ براي کشتن دامبل به نارسيسا قول داد؟ما همه هنوز دقيقا نميدونيم وظيفه ي اصليه دراکو چي بوده به وجود اوردن امکان ورود مرگخواران يا کشتن دامبل؟؟؟
شايد همه ي اينا نقشه ي دامبل بود براي اينکه ولدمورت و مرگخوارها به اسنيپ اعتماد بيشتري پيدا کنن و نفوذ اسنيپ براي جاسوسي ميان اونا بيشتر شه هان؟؟!!
من دلايل زيادي براي اثبات حرفام دارم اگه بازم قانع نشديد بگين

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دامبلدر تا وقتی مردم یادش باشن زندس و نمرده!

زنده باد دامبلدور
زنده باد گریفی?
Re: آیا دامبلدور مرحوم شده؟یا همش یه کلکه؟
ارسال شده در: شنبه 12 آذر 1384 18:13
نمایش جزئیات
آفلاین
ویلیام بردلی جان
1-هری بعد از مرگ دامبلدور به لوپین و بقیه گفت که دامبلدور فقط به این علت به اسنیپ اعتماد داره چون اسنیپ هر چیزی بهش گفته رو باور کرده ( این مسئله همون موقعی که هری فهمید اسنیپ برای جاسوس ولدمورت بوده فاش شد )
2-اسنیپ به این دلیل به مرگخواران گفتش که هری پاتر رو نکشن چون که گفت که هری پاتر مال لرد سیاهه و شماها نباید باهاش کاری داشته باشین ( چون لرد سیاه میخواد هری پاتر رو بکشه ) در ضمن نگو اسنیپ به هری حمله نکرد چون که در کتاب نوشته بود :
اسنیپ به هوا ضربه ای زد و هری احساس کرد چیزی تازیانه مانند همچون فلزی گداخته به صورتش خورد و محکم به عقب پرت شد و روی زمین افتاد نقطه ای نورانی در برابر چشمهای هری پدیدار شد لحظه ای گویی نفسش بالا نمیامد بعد از بالای سرش صدای به هم خوردن پر و بالی را شنید و موجود غول پیکری و.....
پس اسنیپ هم به هری پاتر حمله کرده اگر اسنیپ طبق نقشه دامبلدور عمل کرده بود هیچ وقت چنین کاری نمیکرد
3-توی کتاب نگفته هری از میان آتش ققنوسی رو دید بلکه اینجوری نوشته شده :
دود سفیدی در مسیر مارپیچی به هوا رفت و شکلهای عجیبی را پدید آورد . در یک لحظه نفس گیر به نظزر هری رسید که ققنوسی را دیده است که شادمانه در پهنه آسمان آبی پرواز میکند اما لحظه ای بعد آتش ناپدید شد و.....
خب در اینجا به دو نکته بر میخوریم اول اینکه اون چیزی که هری دیده بود ققنوس نبوده بلکه سایه ای از ققنوس بوده و رولینگ میخواسته در این صحنه بزرگی روح دامبلدور رو نشان بده که از جسمش خارج شده در ضمن یادتم باشه اون دود بخار بوده و جسم جامدی نبوده .یادت باشه وقتی ققنوس متولد میشه جسم داره گاز نیست.
دامبلدور هم جانور نما نیست اگر بودش ثبت میشد و دامبلدور هم آدم قانون شکنی نیست که جانور نما بشه و به هیچ کس نگه ناسلامتی دامبلدور الگوی جامعه جادوگریه ها!
4-خب حالا یکبار ققنوسه مرام گذاشته و برای کمک به دامبلدور اومده دلیل نمیشه که هر دفعه بیاد ولی حالا از شوخی گذشته باید قبول کرد که فاکس نمیتونه با پنج تا جادوگر روبه رو بشه و مبارزه کنه دامبلدور هم که جون نداشت حرکت کنه پس دیگه چه فایده ؟ فوقش هم فاکس میمرد هم دامبلدور شاید دامبلدور به فاکس دستور داده بود که نیاد همون جوری که هری رو هم از صحنه حادثه دور نگه داشت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا دامبلدور مرحوم شده؟یا همش یه کلکه؟
ارسال شده در: شنبه 12 آذر 1384 13:47
نمایش جزئیات
آفلاین
من نمی دونم
ولی فکر میکنم مرده
چون اگه نمیره با اون توانایی هایی که داره به راحتی میتونه هرکوراکسها رو نابود کنه و اونوقت هری هیچ کارست و کتاب خنک میشه!!
در ضمن آقا سهراب
به نظر من دلایل بردلی اصلا هم کامل نیست(ناراحت نشید)
حوصله تایپیدن ندارم دیگه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
منوي مديريت، حافظ شما خواهد بود!
بازنشستگی!