جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

15 کاربر(ها) آنلاین هستند (8 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
15
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: بهترين نويسنده در رول پليينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: شنبه 23 اردیبهشت 1385 11:58
نمایش جزئیات
آفلاین
چوبدست به چوبدست هم دهیم به مهر ، رول خود کنیم آباد !

پس از اتمام ده روز مهلت رای دهی به بهترين نويسنده ایفای نقش ، نتیجه نهایی مرحله اول انتخابات بدين طريق به اتمام رسید :

لرد ولدمورت : 13 رای

حاج آقا دارک لرد : 7 رای

پیتر پتگريو : 5 رای

مایک لوری : 2 رای

آلبوس دامبلدور ، هرپوی کثیف ، ويکتور کرام ، آرتیکوس دامبلدور ، لرد بلرويچ ، پرنسس آنی همگی یک رای !

پس از اتمام مرحله اول چیز نويس نمونه ... ببخشید رول نويس نمونه ، سه نفر به مرحله دوم انتخابات راه یافتند :

لرد ولدمورت ، حاج آقا دارک لرد ، پیتر پتگريو !

شما جادوگران عزيز از 23 تا 30 ارديبهشت ماه فرصت داريد تا فرد مورد نظر در مرحله دوم رو انتخاب کنید .
منتظر حضور سبز شما در مرحله دوم انتخاباتات هستیم ( دینگ دینگ ... کمیته امداد آلبوس دامبلدور )

با تشکر فراوان از تمامی افراد شرکت کننده !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دراکو مالفوی در 1385/2/23 12:26:15

وزیر مردمی اورجینال اسبق


تک درختم سوخت ، پس بذار جنگل بسوزه
Re: بهترين نويسنده در رول پليينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: پنجشنبه 21 اردیبهشت 1385 12:54
نمایش جزئیات
آفلاین
ترجیح میدم از دوستانی که کارشون خوبه یاد کنم و در اخر به یکی رای بدم

ولدمورت کسیه که ادبیاتش قوی و مطالعاتش زیاده همین باعث شده نوشته هاش خوب از آب در بیاد اما بهتره با توجه به جمیع مراتب انتخابم اون نباشه

حاجی هم که اخیرا پست خیلی کم زده در ضمن قبلا بارها بهترین نویسنده شده پس این یکی هم هیچی

حمید و ققنوس : اینا اصلا نیستن اگر بودن شاید به یک کدومشون رای می دادم

نارسیسا : اشکالش اینه که در ضمینه ی طنز مشکل داره( البته من فکر میکنم داره چون ازش پست طنز ندیدم) شایدم اصلا دوست نداره طنز بنویسه . به هر حال این از نظر من ایراده پس اینم هیچی

آنیا (پیگوجن) : درسته که خیلی از پستاش به دلایلی پاک شد ولی هنوز هم اگر بگردید پست خوب ازش پیدا میکنید کما که به قول هری عزیز خیلی خیلی کم سر میزنه

شاید یکی از معدود کسایی که هم فعاله هم پستاش همیشه متوسط به بالان پیتر باشه پس رای من هم میشه

پیتر پتیگرو

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر
Re: بهترين نويسنده در رول پليينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1385 19:31
نمایش جزئیات
آفلاین
بهترین نویسنده این سایت بدون شک پرنسس آنیاس ... که از نظر من استعداد نهفته یک نویسنده بزرگو داره ولی متاسفانه در حد ماهی یه پست ازش دیده میشه

این پست نوستالوژی یک پرنسس اگه بهترین نوشته این سایت نباشه ... جزو بهترین هاست... مشخصه کی به زور مینویسه وکی متن ازش تراوش میکنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: بهترين نويسنده در رول پليينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1385 18:06
نمایش جزئیات
آفلاین
اين چند وقت كه در رول پلينگ حركت و جنبش خاصي رو مشاهده نكرديم!

دو نويسنده برتر رول از نظر من حاج آقا دارك لرد و لردولدمورت هستن!
لردولدمورت فقط در زمينه داستان نويسي و جدي نويسي تبحر خاصي و بالايي داره، اما هاجي در همه زمينه ها از خاله بازي و طنز گرفته تا همين جدي نويسي و داستان نويس دستي داره و حقيقتاً هم خوب مينويسه!

من هم رايم رو به حاج آقا دارك لرد ميدم ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جي.كي رولينگ نقاش مصري قرن پنجم هجريه
Re: بهترين نويسنده در رول پليينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 20:15
نمایش جزئیات
آفلاین
زیاد خوشم نمیاد بپیچونم!
من با خوندن نوشته های اون بعضی وقتا فکر میکنم اگه بجای رول نویسی تو این تاپیکا میشست کتاب مینوشت شاید روزی همپای رولینگ یا تالکین میشد این یکی از بزرگترین دلیل هام برای انتخاب اون فرده .
رای من لرد ولدمورته .
البته خیلی خوب بودن نارسیسا دراکو حاجی و ...
ولی من لردو انتخاب میکنم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[مواظب افکارت باش که تبدیل به گفتار می شود.
مواظب گفتارت باش که تبدیل به رفتارت می شود.
مواظب رفتارت
Re: بهترين نويسنده در رول پليينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 19:59
نمایش جزئیات
آفلاین
یاهو




خب من رای خودمو به کسی که خیلی عالی و جالب می نویسه !
چون اکثر وقتها هم آنه و خیلی خوب تونسته از پس کارهای امپراتوری و ... بر بیاد !
خوب اون کسی نیست جز:
لرد ولدمورت
ولی خداییش آدم میره تو توهم وقتی پستهای ایشون رو میخونه !


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خیلی جالبه!
ارسال شده در: دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 18:26
نمایش جزئیات
آفلاین
خیلی جالبه!
الان که فکر میکنم میبینم کسایی که خوب مینویسن فعالیتشون کم شده!

دوست هم ندارم به کسایی که خوب مینویسن ولی فعالیت خوبی ندارن رای بدم!

افرادی مثل سرژ...حاجی دارک لرد...دراکو مالفوی...برادر حمید...رون ویزلی...هری پاتر...کرام....و غیره!


این دفعه میخوام به کسی رای بدم که تویه این دوماه و یا بهتر بگم تویه این چند وقتی که پستهاش رو خوندم از پستاش لذت بردم و معمولا پستاشم تا اونجا که وقت داشتم ادامه دادم!

طنز نوشتن خیلی خوبه و به شخصه خوشم میاد...البته همیشه میگم که همه فن حریفی مهمه....ولی همون طور که گفتم همه فن حریفی نداشتیم تویه این دو ماه!

من رای خودم رو بدون توضیح بیشتر میخوام به یکی از اعضای تقریبا تازه وارد تقدیم کنم که پستای طنزش منو به خنده آورد و نوع نوشتن و اندازه پست و نوع پارگراف بندی و سبکش واقعا جالب بود!

من رای خودم رو به لرد بلرویچ تقدیم میکنم!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: بهترين نويسنده در رول پليينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 14:26
نمایش جزئیات
آفلاین
من به حاج آقـــا دارک لرد رای میدم
به خاطر اون پستش توی کاخ امپراطوری!
واقعا عالی بود.
در ضمن فعالیتش توی این دو ماه گذشته در نوع خودش خیلی خوب بود! به هر حال کاری به فعالیتش ندارم اما روی هم رفته رول هاش خیلی خوبه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شک نکن!
Re: بهترين نويسنده در رول پليينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 06:25
نمایش جزئیات
آفلاین
بهترین نویسنده:
1- سرژ
فکر نمی کنم کسی بتونه به پای سرژ برسه! توصیف ها، سوژه ها، دیالوگ ها و نکته بینی ها! همه و همه از شاخصه های پست های سرژ هست. همه چیز رو با دقت بسیار بالایی توضیح میده و همیشه اصل خندست!
اما بهش رای نمی دم، چون تاحالا هزار بار این رنک رو گزفته و من موندم جز رنک گرفتن کاری بلد نیست؟؟!
2- رون ویزلی
حالا من روزی 10 تا پست میزنم؟! اونم متوسط؟! ها؟! اگه پستهای دامبل و خاله بازیم رو خوندی، پستهای جدیم رو هم بخون و بعد چیز بوگو!! بچه پر رو!!
پس به تو هم رای نمی دم! فعلا برو سماق بمک تا بعد!
3- اوتو بگمن
شاید تا حالا از این بشر زیاد پست ندیده باشین. اما نمیدونین که اگه خودش سیستم داشت، ممکن بود حتی دست ولدی رو هم از پشت ببنده! چیزی که در پستهاش زیاده، سوژه هست. توصیف دقیق و ظریف و چیزهای ماورای طبیعی. من پستهاش رو خیلی می پسندم. اما بهش رای نمی دم، چون خیلی کم پست زده و کلا خیلی کم از اون پستهای نابت رو دیدم. حالا که سیستم داری، باید بهتر کار وکنی!
4- پدر عزیزم!
دامبل خیلی پره! در پست هاش کاملا مشخصه که مطالعه داشته. اصطلاحات، وصف ها و دیالوگها و همچنین پستهای کوتاهش. خیلی نوشتنش رو میپسندم. اما چون تا حالا هزار بار رنک گرفتی، بهت رای نمی دم! من مواظب سلامتی پدرم هستم و نمی خوام که ترش کنه!!
5- ولدمورت
محشر مینویسی. سبک و سیاقی داری که هیچکس نداره. یه جوریه پستهات و خیلی باحاله. اشکالاتت، استفاده ی فراوان از علامت تعجب و پست های بینهایت بلندت! و صد البته ردپای بزرگان! شاید رد پای بزرگان رو در دیگر نوشته ها تشخیص ندادم، اما خیلی توی نوشته هات اون رد پا رو دیدم! غیر از اون موردی که بهت گفتم، چندین و چند جای دیگه دیدمش! بنابراین به تو هم رای نمی دم! باشد تا رستگار شوی در ایکی ثانیه!
6- حاج آقا دارک لرد، حادل عزیز!
نوشته های طنزت که رد خور نداره! چیزی فراتر از خنده! فکر میکردم فقط طنز می نویسی، اما با اون نوشتت توی کاخ امپراطوری که بعدش هم پست ولدی هست و جرئت نمی کنم پست بزنم، بهم ثابت شد که جدی نوشتن یعنی چی! عالی و خارق العاده نوشته بوید! اما بهت رای نمی دم، چون خیلی به آسلام گیزر میدی و مسخره میکنی( بعضی جاها). تازشم، لابد تا حالا رنک بردی و از اون تازه تر، مدیر هم بودی و دیگه ترش میکنی!!
7- آنیتا جان!!
من قربون پست های ایشون برم که اصلا محشر می نویسن!! من موندم که چه جوری پستهای ایشون رو توصیف کنم!
8- دراکو مالفوی، همسر گرامی!
دراکو خوب می نویسی. اما زیاد جذاب نمی نویسی. چطور بگم، شاید چون نوشته ای که خیلی روش کار کرده بودی ننوشتی. اما اون خاطرت خیلی زیبا بود. پس بهت رای میدم! نه! رای نمیدم! بعد می خوای رنکش رو کجا بذاری؟؟! تازه اسموت هم نشدی! راه نداره! رای نمیدم! تازه میلت چی میگن؟ میگن پارتی بازی بوده!
9- سدریک دیگوری، همسر اسبق!
خیلی عالی مینویسی. اون داستان جایی به نام هیچ جا، من رو که از این داستانها خوشم نمی یاد رو به خودش شیفته کرد. اما بهت رای نمی دم، چون اونوقت کی می خواد جواب دراکو رو بده؟!
***
وا؟! پس به کی رای بدم؟! همشون رو که رد کردم! اجازه بدید تفکر کنم! خب... با این حساب:
همه ی ایناها تا حالا رنک بردن جز( فکر کنم) سدریک، ولدی و اوتو یا حاجی. از بین این سه خیلی دوست داشتم به اوتو رای بدم. اما حیف که خیلی کم پست خوب میزنه. بنابراین دراکو جان، چشمات رو ببند!!
بهترین نویسنده از دید بنده:
سدریک دیگوری، گوگوری مگوری!! نیست!!!
بهترین نویسنده ولدی هم نیست!
بلکه حاجی هست! رای من، حاج آقا دارک لرد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
منوي مديريت، حافظ شما خواهد بود!
بازنشستگی!
Re: بهترين نويسنده در رول پليينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 18:27
نمایش جزئیات
آفلاین
بهترین نویسنده در ایفای نقش کسی نیست جز لرد سیاه سرور همیشگی ما شاید افراد زیادی به خاطر جدی نویسی لرد بزرگ سبکش رو دوست نداشته باشن اما من مطمئنم رنمک بهترین نویسنده رو لرد سیاه می بره.

خ.ش:کسی نیست به من رای بده فکر نمی کردم اینقدر بد می نویسم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده