جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

13 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
13
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: چهره بازیگران جدید فیلم 4
ارسال شده در: سه‌شنبه 7 فروردین 1386 06:43
نمایش جزئیات
آفلاین
سدزیک دیگوری:عالی بود.

ویکتور کرام:خوب بود.

فلور دراکو:اصلا بدرد نقش نمی خورد.

ایگور کارکوف ومادام ماکسیم:عالی بودندونقشاشونو پذیرفته بودند. :victor

مودی:واقعا قیافه باحال وکاملی داشت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سدریک دیگوری1 در 1386/1/7 6:51:08
[b][size=medium][color=0000FF][font=Arial]واقعا کی جوابگوی تصمی�
Re: چهره بازیگران جدید فیلم 4
ارسال شده در: دوشنبه 6 فروردین 1386 23:04
نمایش جزئیات
آفلاین
نظر من اینه :

سدریک دیگوری = عالی بود و کاملا با شخصیت سدریک مطابقت داشت.
فلوردلاکور = اصلا به نقشش نمی خورد ... در ضمن فلور باید خوشگل تر از این گریم می شد چون توی کتاب خیلی زیبا تصویر شده
ویکتورکرام = بد نبود.
مد آی مودی = خیلی به نقشش نزدیک بود و ضعف هایی هم داشت
ایگورکارکاروف = اصلا شبیه شخصیت داخل کتاب نبود.
چوچانگ = بسیار عالی بود .
مادام ماکسیم = اون هم خیلی به نقشش نزدیک بود !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسیه ! »


تصویر تغییر اندازه داده شده






A Never Ending Story ...
Re: چهره بازیگران جدید فیلم 4
ارسال شده در: دوشنبه 6 فروردین 1386 16:09
نمایش جزئیات
آفلاین
سدریک دیگوری : خوب بود
فلوردلاکور : هم خوب بود
ویکتورکرام : به نقشش میومد
مد ای مودی : خوش تیپ بود
ایگورکارکاروف : عالی بود
چوچانگ : معصوم بود
مادام ماکسیم : هم خوب بود
تیبریوس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه قبلي من
هرگز یک اژدهای خفته را قلقلک ندهید .
Re: چهره بازیگران جدید فیلم 4
ارسال شده در: دوشنبه 6 فروردین 1386 04:42
نمایش جزئیات
آفلاین
سدریک دیگوری: خوب بود
فلوردلاکور: افتضاح بود
ویکتورکرام: به نقشش میومد
مد ای مودی: یکم با قیافه توصیفی کتاب فرق داشت
ایگورکارکاروف: عالی بود
چوچانگ: خیلی بی ریخت بود
مادام ماکسیم: یکم زیادی کوتاه بود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I will have truely left hogwarts when none here are loyal to me
Re: چهره بازیگران جدید فیلم 4
ارسال شده در: دوشنبه 23 بهمن 1385 20:14
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من فيلم هاي هري پاتر همشون افتضاحن پس نمي شه از مايك نيوئل خيلي ايراد گرفت .
فلور نقشش رو خوب بازي كرده بود (مغرور بودنش) ولي چهرش گيرايي لازم رو نداشت .
سدريك خوب بود و بيشتر به خاطر نوع بازيش بود .ويكتور كروم و كاركاروف واقعا خوب بودند آدم همون حسي رو داشت كه موقع خوندن كتاب بهش دست ميداد . مادام ماكسيم هم باوجود نبودن انتخاب زياد خيلي خوب بود . چو هم حالا بد نبود همه ژاپني ها زشتن اينم يكيشون ديگه .
ولدمورتم خيلي خوب بود من لذت بردم از بازيش .
در كل به نظرم انتخاب بازيگرا بد نبود . الهي فيلم پنجم هم همينطور باشه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پنهان شده ام

پشت ابر چشمهايم...

باران در اتاق من است...

خالي هاي اتاقم را

از تصوير زنده ي نامش پر مي كن
Re: چهره بازیگران جدید فیلم 4
ارسال شده در: یکشنبه 22 بهمن 1385 17:17
نمایش جزئیات
آفلاین
انگار اين كارگردانه كور بوده فلور اصلا قشنگ نبود ....به هيچ وجه.....كرام هم كه هيكلي بود و چهارشونه در صورتي كه بايد با شانه هاي افتاده مي بود و به قول ماتيلدا دماغشم شبيه نبود.....!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دو چشم سبزش مثل خیاره
موهاش سیاه مثل تخته سیاهه
کاش مال من بود این پسر خوب
فاتح جنگ با لرد سیاهه
Re: چهره بازیگران جدید فیلم 4
ارسال شده در: شنبه 21 بهمن 1385 22:14
نمایش جزئیات
آفلاین
تو رو خدا کوتاه بیاین از نظر من فلور و ماکسیم و ولدرمورت و مودی خیلی پرت بودن ! از همه بدتر ولدرمورت بود که بیشتر شبیه به یک حشره ی غول پیکر می مونست تا آدم ! سدریک قابل تحمل بود ولی من یکی که همچین دل خوشی از مایک نیوئل ندارم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چهره بازیگران جدید فیلم 4
ارسال شده در: جمعه 20 بهمن 1385 19:40
نمایش جزئیات
آفلاین
سدریک عالی بود چون خیلی خوشگل بود....

فلور خیلی خوش هیکل بود ولی آنچنان قیافه ای نداشتش!

آموس دیگوری هم بدک نبود.....

جینی که قدیمی بود ارگ کثیف جان!!!!!

ویکتور کرام هم بد نبود خیلی خیلی معمولی بودش دماغش هم اصلا"اون طور که گفته شده بود نبود!

کارکاروف هم خوب بود به قیافه اش میمود بد جنس بودن!!!!

مادام ماکسیم هم خیلی زشت بود ولی به نظرم میاد تو کتاب گفته شده بود خوشگله!!!!!

چوچانگ افتضاح بود.....گند.....بی خود......افتضاح.....افتضاح....افتضاح

مد آی مودی هم عالی بودش چون واقعا"طبیعی بازی میکرد!!!!

ولدمورت هم بسیار قشنگ نقشش رو بازی کرد...درواقع عالی بود!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چهره بازیگران جدید فیلم 4
ارسال شده در: جمعه 20 بهمن 1385 19:19
نمایش جزئیات
آفلاین
سدریک خوب بود.
چو زیاد خوشگل نبود.
جینی اصلا خوشگل نیست.
الستور باید صورتش کج تر می بود.
کارکارف عالی بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ببین در مورد دیشب.
دعا رو اگر دوست
Re: چهره بازیگران جدید فیلم 4
ارسال شده در: جمعه 20 بهمن 1385 19:09
نمایش جزئیات
آفلاین
سدريك
اصلا مثل كتاب نبود اونقدر خوشكل نبود
فلور
اصلا خوشكل نبود
ويكتور
اين يكي خيلي خوب انتخاب شده بود
مودي
اينم خوب بود مخصوصا حركتاش
كاركاروف
اينم بد نبود مي تونست بهتر باشه
چو چانگ
اين كه ديگه خيلي تابلو بود كجاش اون چيزي بود كه تو كتاب گفته بودن
مادام
اينم خوب بود
اما ولدمورت رو يادت رفت
ولدمورت
اينم خوب انتخواب شده بود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گزیده ای از برداشتهایم...
جوانا کاتلین رولینگ،بعد از نوشتن کتاب هری پاتر و ?