پادما جان، الان شما به چت باکس دسترسی نداری، عضو ایفا بشی، میاد برات.
درباره ی جو دوستانه ی سایت هم باید بگم، من تقریبا تو ۱۵ تا فروم مطرح عضوم، ولی هنوز تو هیچکدومشون جو دوستی و همبستگی ای که اینجاست رو تدیدم، اینجا تقریبا یکی از چند مورد انگشت شمار فروم های موضوعی هستش که ۱۰ ساله هست و با گذشت تقریبا ۳ ۴ سال از تموم شدن موضوعش، هنوز هم همون قدرت قبلی رو داره. این تقریبا یه مورد استثنائیه.
لیست دوستان هم نداره، چون اینجا همه با هم دوستن، غریبه و دشمن و اینا نداریم.
خوب این تاپیک رو که دیدمـ همینجوری یهویی و شاید خیلی بی ربط یه چیزی تو مغزمـ جرقه زد که احساس خفگی میکنمـ اگه نگمـ .... میخواستمـ تو بخش پیشنهادات و انتقادات و ... همـ بنویسمـ اما خوب بنظرمـ مسخره اومد گفتمـ حرف من یجور ابراز سلیقس ممکنه ادمینه سایت بگه ما همین مدلی دوس داریمـ و تو اگه دوس نداری میتونی نباشی میدونین؟! من تو چند تا فرومـ دیگه امـ عضو بودمـ یعنی سابقشو دارمـ بخاطر همینه که میخوامـ این حرفو بزنمـ . الان که گفتی اعضای سایت رااااااحت باشن گفتمـ شاید خودتونمـ همچین حسی داشته باشین . نمیخوامـ پیچ و تابش بدمـ اصل مطلبمـ اینه که فضای فرومـ فضای دوستانه ای نیست . شاید دوستانه کلمه خوبی نباشه بهترش همونه که فضای راحتی نیست . آدمـ تو هر تاپیکی که وارد میشه هزار تا بند و قانون واسش تصویب شده و آدمـ زبونش بند میاد واسه کامنت گذاشتن . شایدمـ فقط من اینطوریمـ نمیدونمـ . آدمـ اینجا حتی بغل پروفایلش لیست فرند نداره که بتونه با کسی دوست بشه کامنت بذاره یا ... حتی یه چت باکس ساده نیست ... {البته فک کنمـ قبلنا بود } الان اینمـ یه جور احساس راحتی بود ... پامو انداختمـ رو پامو غرغر کردمـ
* صرفا به جهتِ شادیِ روحِ دوستانِ قدیمم و خاطره ی باحالمون! :bigkiss: *
- ببين دوست من در همين نقطه يه سري تناقض پيش مياد ، ما جوراب نداريم ، جوليوس داريم ! تا حالا شده چند تا جسي ؟! جسي به انگشت هاش نگاه مي كنه و با سردرگمي مي گه : - فكر كنم چند تايي شد ! مري صبورانه دكمه كنترل رو فشار مي ده و فيلم رو عقب مي بره ؛ - در اين صحنه به نظر شما چه جوري لوييس مي تونه جو رو كه چند دقيقه پيش از تالار خارج شده به ديوار بكوبه !؟ ملت : نمي دونيـــم ! - سارا جون تو چي ؟! تو مباحث خفنيتت چيزي به اين صورت ديده بودي ؟! - منم موندم راستش ! بابا پاتريشيا چه كردي تو دختر ! سپس براي اداي احترام به سمتش خم شد و اضافه كرد : - استاد ، من مقام خوف و خفن بودنم رو همين جا به شما اهدا مي كنم !
- با اين كه من جسما اينجا نيستم ! ولي روحم ناظر اعمال شماست ، پس بهتره ارزشي بازياتونو تعطيل كنين ، واقعا خجالت نمي كشين ؟! دوست ندارين ويرايش شين كه ؟
صداي كوبيدن دو دست به هم به گوش مي رسه ، پرده تالار ميفته و جك ، پيتر و جو جلو ميان و به تماشاچياي فرضي تعظيم مي كنن ! ملت گريفي شروع مي كنن به سوت كشيدن و دست زدن !
تفريح بسه كاربراي بي دفاع من ! مني كه از اين بالا نگاتون مي كنم از اين همه رخوت توي تالار كسل شدم ، تصميم گرفتم براتون كلاس هاي تابستوني بذارم !
ملت : !
صداي آبی ! : حرف نباشه ! از فردا صبح ، هر روز ، ساعت هشت تا ده صبح به جاي غلت زدن تو رختخواب و ديدن روياهاي توهمي ، سر كلاس دفاع شخصي حاضر مي شين ! - آخجووون :evilsmile: ! - بگين دو تا رئيستون بيان پيش من !
ميزگرد اختصاصي جسي ، استرجس ، صدای آبـــی
جسي در حالي كه اشك تو چشماش جمع شده بود به محلي كه صداي آبی ! از اون به گوش مي رسه ! نگاه مي كنه و مي گه : - ما كلي سعي كرديم اينا با هم خوب شن اونوقت شما با اين كاراتون دارين تموم كاشته هاي ما رو پلاسيده مي كنين :worry: ، تو نمي خواي چيزي بگي استرجس ؟! - ترجیح میدم سکوت کنم ! ملت گريفي پشت پنجره : :vay: ! جسي : ! - خودشو ناراحت نكن آبجيه كـــاربـَر ! هميشه يه مقدار هيجان لازمه :d: !