×
آنلاینها
14 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
13
مهمانان
1
عضو
×
کارت قورباغه شکلاتی
کارت قورباغه شکلاتی
پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران
×
شبکه پرواز
به شبکه پرواز خوش آمدید! شومینهها و دودکشها را باز کنید...
آخرین گروهبندیها
هافلپاف
ریونکلاو
گریفیندور
اسلیترین
فلور دلاکور
جمعه 22 خرداد 1405 20:22
با تمرین و تکرار یاد میگیری آگاتا جونم
0
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ملانی استانفورد
پنجشنبه 28 خرداد 1405 22:51
خیلی دقیق و عالی بود! مشکل من بیشتر از اینکه با کشیدنش باشه، با پاک کردنشه.
اینهمه زحمت میکشی آخر شب باید بشینی همه ی اون زیبایی رو بسابی بره.
اینهمه زحمت میکشی آخر شب باید بشینی همه ی اون زیبایی رو بسابی بره.
1
افرادی که لایک کردند
فلور دلاکور
جمعه 29 خرداد 1405 00:02
بزرگترین اشکال میکاپ همینه دقیقا.فکر کن برای عروسیت کلی گالیوون بدی میکاپت کنن،آخر شب کل اون میکاپ رو باید پاک کنی
ویرایش شده توسط فلور دلاکور در 1405/3/29 10:37:00
1
افرادی که لایک کردند
اصلا ما به اندازه کافی جذاب هستیم که نیاز به زیبایی نداشته باشیم. مگه نه؟
1
افرادی که لایک کردند
فلور دلاکور
یکشنبه 3 خرداد 1405 19:05
بله دقیقا.خونآشام جذاب
0
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
واقعا ترکیب دادهی مفید با داستان سرایی رو خیلی تاثیرگذار انجام میدی و از هر پستت چیزهای جدید یاد میگیرم. این کار بهنظرم خیلی سخته. ₍₍ ◝( ゚∀ ゚ )◟ ⁾⁾
1
افرادی که لایک کردند
فلور دلاکور
یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 21:36
وقتی اینجوری برام کامنت میزارید کلی ذوق میکنم و انرژی مثبت میگیرم
1
افرادی که لایک کردند
بعد از خوندن پستت رفتیم جلوی آینه قدی که از فتح خوابگاه قبلیمون توسط شما مونده بود نگاهی انداختیم. چیزی جز زشتی و کفاثط ندیدیم! سر به پایین و بسی نامید بودیم که خفاش کوچولوم با یک دستمال حولهای و رایت اومد در گوشم اشاره کرد که ما زشت نیستیم فقط اینه شدیدا کثیف کفاثط گرفته بود.
2
افرادی که لایک کردند
فلور دلاکور
دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 00:19
معلومه که زشت نیستی،خونآشام به این جنتلمنی،به این زیبایی،به این خوشتیپی!دقیقا مشکل از اینهس و صدآفرین بر خفاشت
0
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
فلور!! همه طرفدارام عاشقش میشن. -لیلیث اشک شوقشو از روی گونهش پاک میکنه- از این به بعد فقط میام پیش خودت. دفعه بعدی حتما یه سوپِ پایِ بچه هم برات میارم که به خوبی ازت تشکر کرده باشم.
1
افرادی که لایک کردند
فلور دلاکور
جمعه 25 اردیبهشت 1405 16:05
خوشحالم که خوشت اومده
0
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
تصمیم گرفتیم موهامون رو بازهم بلند کنیم، تا باشد سوژه ویدیو جوتیوبت باشیم.
همش که ویدیو مخصوص بانوان که نمیشه. مردا هم دل دارن خب، یبار هم ویدیو مخصوص مردا بذاریم.
همش که ویدیو مخصوص بانوان که نمیشه. مردا هم دل دارن خب، یبار هم ویدیو مخصوص مردا بذاریم.
3
افرادی که لایک کردند
فلور دلاکور
شنبه 26 اردیبهشت 1405 21:55
من که از خدامه
0
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
خیلی راضی بودم باباجان، ریشم به حال اومد، نذر بعدیت با خودم.
3
افرادی که لایک کردند
میشه موهای منم شینیون کنی؟ میخوامم موهامم بلندتر کنی. ورد یا طلسمی هست اینکارو بکنه؟ حالا که دارم اینارو میپرسم، بگو ببینم طلسمی بلدی که خوشگل تر ترم هم بکنی؟
2
افرادی که لایک کردند
فلور دلاکور
پنجشنبه 24 اردیبهشت 1405 17:07
بله که شینیون میکنم
ولی معجزه نمیتونم بکنم که موهات بلند شه،معجزه فقط کار بابا مرلینیه
خوشگل تر ترت هم میکنم
من به همین معروفم اصلا.لولو میارید پری دریایی میبرید
برای شنیون و خوشگل تر تر شدنت هم اگر خواستی بهم پخ بده تا نوع میکاپ و شنیون رو هماهنگ کنیم
ولی معجزه نمیتونم بکنم که موهات بلند شه،معجزه فقط کار بابا مرلینیه
خوشگل تر ترت هم میکنم
من به همین معروفم اصلا.لولو میارید پری دریایی میبریدبرای شنیون و خوشگل تر تر شدنت هم اگر خواستی بهم پخ بده تا نوع میکاپ و شنیون رو هماهنگ کنیم
ویرایش شده توسط فلور دلاکور در 1405/2/24 20:31:33
2
چقد قشنگ و دقیق توضیح دادی. هم داستان جالبی شد هم ازش یاد گرفتم.
1
افرادی که لایک کردند
فلور دلاکور
شنبه 26 اردیبهشت 1405 21:57
خوشحالم که بدرت خورده
0
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
نمیدونیم این شینیون بازیا چیه! ولی هرچی هست. لطفا مارو شینیون مینیون نکنید.
مرسی اَه.
مرسی اَه.
1
افرادی که لایک کردند
فلور دلاکور
شنبه 26 اردیبهشت 1405 21:58
ولی موهات داره چشمک میزنه،من صدای درونش رو میشنوم که میگه "بیا منو شنیون کن"
0
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
لاکرتیا بلک
دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 12:42
دیگه میتونیم "فلور بیوتی" صدات کنیم، نه؟!
خیلی خوب میشه اگه آموزش مدل موی مناسب موهای ویو دار م داشته باشیم
خیلی خوب میشه اگه آموزش مدل موی مناسب موهای ویو دار م داشته باشیم
1
افرادی که لایک کردند
فلور دلاکور
دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 13:03
بله که میتونی عزیزم
چشم میزارم حتما

چشم میزارم حتما
1
افرادی که لایک کردند
خودمم نمیدونم چرا هربار میام این محتوای صورتی و باربی گونه رو تماشا میکنم. ولی هرچی که هست از محتوای همگروهیمون لذت میبرم. آفرین فلور.
1
افرادی که لایک کردند
فلور دلاکور
شنبه 26 اردیبهشت 1405 22:02
اگه خیلی دوست داری میتونی مدل میکاپم بشی
0
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
تو خواب عمیق و لذت بخشمون بودیم که ناگهان متوجه شدیم خفاشمون خودش رو به در تابوتمون میکوبه! وقتی بیدار شدیم دست مارو گرفت و اورد این پست شمارو با کلی شور و ذوق نشون داد و اصرار داشت که یک لباس مجلسی هم برای سایز این خفاشِ دختره ما زحمتشو بکشین.
همین دیگه. ما میریم که لالا کنیم.
همین دیگه. ما میریم که لالا کنیم.
2
افرادی که لایک کردند
فلور دلاکور
جمعه 18 اردیبهشت 1405 00:48
آخی خفاشت دخترهه؟چشم حتما میدوزم براش
2
افرادی که لایک کردند
گروگان استامپ
چهارشنبه 9 اردیبهشت 1405 13:49
نقل قول:
راست میگه! اگر دقت کنید چند روزیه سمت چپ صورت من زیر نور خورشیده اما سمت راست نه؛ نتایجش مشخصه، نیمسوز شدم!
و اما مهمترین بخش روتین صبحگاهی، محافظت در برابر نور خورشید! بدون ضد آفتاب، روتین معنایی نداره!
راست میگه! اگر دقت کنید چند روزیه سمت چپ صورت من زیر نور خورشیده اما سمت راست نه؛ نتایجش مشخصه، نیمسوز شدم!
4
افرادی که لایک کردند
ببینین این پریزاد ما چقدر مهربونه؛ برای اونایی همکه بلد نیستن توضیح داده.
3
افرادی که لایک کردند
فلور دلاکور
چهارشنبه 9 اردیبهشت 1405 19:10
خوشحالم که فکر نمیکنی مهربون بودنم مشکوکه.
0
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
من که از این چیزا سر در نمیارم ولی چقدر حرفه ای و با جزییات نوشته بودی... و با شخصیت ایفای نقشت هم مطابقت داره. باریکلا
2
افرادی که لایک کردند
لیسا تورپین
سهشنبه 8 اردیبهشت 1405 12:10
اخجون فلور لوازم ارایشی جدید خرید. دیگه میتونیم از وسایل نو استفاده کنیم
1
افرادی که لایک کردند
فلور دلاکور
سهشنبه 8 اردیبهشت 1405 13:19
مگه از مال من استفاده میکنییی؟خب زودتر میگفتی دوتایی میکاپ میکردیم.شب برات ماسک خون درست کنم؟
0
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
لیسا تورپین
سهشنبه 8 اردیبهشت 1405 13:43
ماسک خون؟ مگهخون ماسک هم میشه؟ ما خون رو میخوریم.
میتونی پوست یه ادم که خونش خوشمزه است رو بکنی رو بزاری رو پوستم.
میتونی پوست یه ادم که خونش خوشمزه است رو بکنی رو بزاری رو پوستم.
1
افرادی که لایک کردند
فلور دلاکور
سهشنبه 8 اردیبهشت 1405 13:58
بله که میشه عزیزم،همه چی تبدیل به ماسک صورت میشه
اممممم،میشه پوستش رو خودت بکنی؟
اممممم،میشه پوستش رو خودت بکنی؟
0
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
لیسا تورپین
شنبه 5 اردیبهشت 1405 11:51
واو، چقدر خوب.
کاش زودتر فهمیده بودم برای قراری که رفته بودم اینجوری ارایش میکردم.
پ.ن:به نظر من میکاپ یا مدل موی مردونه هم بزار.
کاش زودتر فهمیده بودم برای قراری که رفته بودم اینجوری ارایش میکردم.
پ.ن:به نظر من میکاپ یا مدل موی مردونه هم بزار.
2
افرادی که لایک کردند
فلور دلاکور
شنبه 5 اردیبهشت 1405 14:38
سیسی این برای شکار بود برای دیت میکاپ بهتر یادت میدم.
0
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
هلنا ریونکلاو
شنبه 5 اردیبهشت 1405 13:27
عاشق زیرنویسهای مردانهای که برای جادوگرا گذاشتی شدم.
1
افرادی که لایک کردند
فلور دلاکور
شنبه 5 اردیبهشت 1405 14:39
درخواست هایی که آستریکس میده هوشمندانه ان
0
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
نمایش پروفایل
ویرایش پروفایل
آگاهیرسانیها
جغددانی
خروج




باید ببینیم تا پایانِ روز چه واکنشی نشون میده.


افرادی که لایک کردند