جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

26 کاربر(ها) آنلاین هستند (11 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
26
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: .:: جشن تولد 10 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: شنبه 14 دی 1392 21:05
نمایش جزئیات
آفلاین
اقا من گزارش می خوام که مسئوله ؟ هان ؟

ولی جدا تولد جادوگران مبارک !

خیلی از ماها (من فقط 3 سالش رو دیدم. ) 10 رشد و نمو سایت در فضای مجاری دیدیم ؛ توی این میتینگ ها هم رشد و نمو انواع و اقسام ریش و سیبیل رو دیدیم!

امیدوارم این دیدن ها تا سال ها ادامه پیدا کنه ؛ هممون هری پاتری بمونیم و تا هر وقت سایت باشه ما هم باشیم ...

راستی گزارش فراموش نشه ! فیلم نمیگرید دوستان ؟ اگر گرفته بودید ... چی می شد؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دربرابر شرارت وزیر و مدیر خیانت کار و مفسد و چیزکش جامعه ساکت نمی مانیم ... !


تصویر تغییر اندازه داده شده

با هم، قدم به قدم، تا پیروزی ...


- - - - - - - - - - - - - - - - -


تصویر تغییر اندازه داده شده

تا عشق و امیدی هست؟ چه باک از بوسه دیوانه سازان!؟
پاسخ به: .:: جشن تولد 10 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: شنبه 14 دی 1392 00:48
نمایش جزئیات
آفلاین
بعله!
جادوگران ده ساله شد و مام بالاخره رفتيم تولد ... جاى خيليا مث سالازار با شال گريفيندورش يا جيمز و مورف كه پاى ثابت اكثر ميتينگا بودن و معمولا نقل مجلس ميباشن و يه سرى كه قرار بود بيان و نيمدن مث دلو كه شنيده ها حاكى از ممانعت همسرشون به وسيله ى ضربات مهلك ماهيتابه بر فرق سر ميباشه خالى بود ... آقاى دامبلدور هم خداروشكر نتونستن حضور پيدا كنن، بين عده اى مرگخوار بشون خوش نميگذشت قطعا !
خلاصه كه نهايتا ١٠ نفر شديم و حضور غافلگيركننده ى ارباب هم از مهم ترين اتفاقات مراسم بود كه عله با حضور ايشون ابتدا زخمشو با هدبند استتار كرد اما بعد كه سيم سرور سعى كرد ازش دفا كنه لو رفت و پا به فرار گذاشت و ما هم همينجورى دورهمى علامت شوم رو در صادقيه و بر فراز برج نگين رضا به اهتزاز دراورديم
تشكر فراوان از همه دس اندركاران ازجمله شامپو كه بسيار كيك متناسبى هم انتخاب و تهيه نمود و نصفشم خودش خورد و از لابلاى استخوناش ريخ كف رستوران، پرنس كه كمك شايانى به دورقمى شدن تعداد شركت كنندگان كرد و خودم كه نقش بسيار به سزايى در هماهنگى ها داشتم و خانواده محترم رجبى شعبه بوف!

كلى هم اتفاقات خفن و بعضا جادويى افتاد و خوش گذشت كه ديگهاز شرح دادن خبيشتر وددارى ميكنم فقط دل هركى نيومد آب

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هیچی به هیچی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: .:: جشن تولد 10 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: جمعه 13 دی 1392 23:24
نمایش جزئیات
آفلاین
سرانجام جادوگران هم ده ساله شد!

درسته، واقعا ده سال گذشت. ده سال پیش اکثر بچه ها دور و بر 15 تا 20 سال رو داشتن و حالا، یا کارمند و شاغلن یا هنوز در پی درجات علم و ترقی هستند و یا شاید ازدواج کردن و... .

نکته ای که شاید بد نباشه یادآوری کنم اینکه ممکنه نسل عوض بشه، ده سال بگذره، بیست سال بگذره و حتی یا بیشتر. اما کتاب هرگز کهنه نمیشه و گذر زمان اونو از بین نمی بره. سال هاست انسان بر کره ماه پای گذاشته، زیردریایی هایی بس مدرن ساخته و در روی زمین شاید نقطه نمانده که از دسترس ماجراجویی های انسان دور مانده باشد، اما باز ما کتاب بیست هزار فرسنگ زیر دریا، سفر به کره ماه و ... را می خوانیم و از خواندنش لذت می بریم. قرن ها از سرودن شاهنامه میگذرد ولی هنوز شب ها پدر و مادر ها قصه ای از قصه های شاهنامه رو برای بچه ها تعریف می کنند و کودکان را در رویاهای خودشان غوطه ور می سازند.
هدف از بیان جملات بالا ابن جمله بود: «کتابی که روح درش هست هرگز نمی میرد!»

ده سال گذشته و سایت جادوگران هنوز هم هست و خواهد ماند. چون اساسش بر مبنای کتاب بنا شده. اینجا افراد یاد می گیرن چطور بنویسن، چطور احساساتشان را روی کاغذ بریزند و از همه مهمترن ذهنشان را برای رویارویی با مسائل روز آماده تر کنند و چه بسا این خود تمرینی برای آینده شان باشد.

به شخصه دوست داشتم در سالگرد تولد سایت حضور داشته باشم و همین حرف ها را بگم. منتها فاصله های هزار کیلومتری مانع از اون شد که بتونم در مراسم شرکت کنم. جا داره از علی آقای گل تشکر کنم بابت حفظ سایت. امیدوارم این مکان بتونه یک روز اونقدر پیشرفت کنه که به محلی برای نوشتن و یادگیری داستان تبدیل بشه. پس به امید اون روز.

تــــــــــولدت مبارک :)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: .:: جشن تولد 10 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: پنجشنبه 12 دی 1392 22:48
نمایش جزئیات
آفلاین
تولدت مبارک.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ.
منم میام تولد!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
HUNTER
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: .:: جشن تولد 10 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: پنجشنبه 12 دی 1392 07:29
نمایش جزئیات
آفلاین
من الان تهران نیستم ولی فردا میرسم تهرانوسعی میکنم حتما بیام فقط فک کنم کتکی مفصل بخورم اونجا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
پاسخ به: .:: جشن تولد 10 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: سه‌شنبه 10 دی 1392 22:38
نمایش جزئیات
آفلاین
تاریخ نهایی برگزاری جشن تولد ده سالگی سایت جادوگران:


روز جمعه، 13 دی ماه - ساعت 15 الی 18


* در صورتی که قصد دارید در تولد شرکت کنید، هر چه سریع تر اینجا اعلام کنید یا به من پیام شخصی بدین تا آدرس محل تولد رو براتون پیام شخصی کنم.

* این جشن تولد دو منظوره است. یعنی علاوه بر جشن تولد 10 سالگی سایت جادوگران، جشن معارفه وبسایت تازه تاسیس یافته "انیمور" هم برگزار می گردد.

* دوستانی که آدرس محل برگزاری جشن تولد رو میدونن، لطفاً به هیچ وجه اینجا آدرس رو اعلام نکنند.


کاربرانی که برای بار اول می خواهند در جشن تولد سایت شرکت کنند:


* در صورتی که میزان هزینه حضور شما در جشن مورد سوال است، باید خاطر نشان کنیم که هزینه کیک به میزان مختصر و جزئی میان تمام حضار تقسیم می گردد. احتمالاً تعداد حاضرین بیش از 25 نفر نیست. سایر هزینه ها بستگی به سفارشات شخصی خودتان دارد.

* از آوردن بیش از دو دوستی که در سایت عضو نیستند، خودداری کنید. (والدین اعضای کوچک تر استثناء هستند و همواره مورد احترام می باشند)

* در جشن تولد سایت، هر ساله اعضا گردهم می آیند و علاوه بر جشن گرفتن سالروز تاسیس اولین و بزرگترین وبسایت فارسی زبان هواداران هری پاتر، در مورد مسائل داخل سایت و اهداف اصلی سایت و سایر برنامه های بلند مدت گفتگو و تبادل نظر می کنند و از طرفی هم با همدیگر آشنا می شوند.

* در جشن های تولد سایت، عکس های دسته جمعی گرفته می شود و بعداً روی سایت قرار می گیرد. این عکس ها فقط برای "کاربران عضو" داخل سایت در بخش گالری نمایش داده می شود. در صورتی که مایل نیستید تصویر شما به صورت آنلاین و در جمع دوستان تان منتشر شود، بدون تعارف موضوع را با مسئول برگزاری جشن تولد در میان بگذارید تا عکسی از شما گرفته نشود.


شاد و سربلند باشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
No Country for Old Men


پاسخ به: .:: جشن تولد 10 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: سه‌شنبه 10 دی 1392 19:30
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به همگی ببخشید که من این روزها نبودم خیلی گرفتار بودم
یادش بخیر توی این سایت خیلی خاطره داشتم خیلی دلم برای همتون تنگ شده بود

تولدت مبارک

ایشلا همیشه سایت برای طرفداران باز باشه برایش آروزی موفقیت میکنم


دنبال وجهی می گردم
که تمثیل تو باشد
زلالی چشم هات
بی پایانی آسمان
مهربانی دست هات
...
نوازش گندمزار
و همین چیزهای بی پایان.
نمی دانستم دلتنگیت
قلبم را مچاله می کند
نمی دانستم وگرنه
از راه دیگری
جلو راهت سبز می شدم
تمهیدی، تولد دوباره ای، فکری
تا دوباره
در شمایلی دیگر
عاشقت شوم.
گفته بودم دوستت دارم؟


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[color=FF3300][font=Arial]�
پاسخ به: .:: جشن تولد 10 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: سه‌شنبه 10 دی 1392 15:00
نمایش جزئیات
آفلاین
اسلین کرد شبستری و باقی مشتاقان!

طبق نظرسنجی های انجام شده اجماع روی سینزدهم دی ینی جمعه ی همین هفته ساعت 3 تا 6 میباشه ... هماهنگی های نهایی که انجام شد خبر رسمی به همراه آدرس محل برگزاری و اینا از همین تریبون و حتا تریبون های دیگه به سمع و نظرتون خواهد رسید.

شکیبا باشید!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لودو بگمن در 1392/10/10 15:49:20
هیچی به هیچی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: .:: جشن تولد 10 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: سه‌شنبه 10 دی 1392 14:21
نمایش جزئیات
آفلاین
سلامی دوباره!

ببخشید الآن دقیقا تاریخ جشن چه موقع شده؟ ما می خواهیم بیاییم ولی تاریخ مشخص نیست.
گفته شده بود که ممکنه ۱۱ مه دی باشه، و فردا یازدهم هستش. اگه میشه روزش رو تا آخر امروز بگید.
به نظرم ۱۱ دی خوبه ولی جمعه ۱۳ دی و ۱۹ دی هم بد نیست.
پس اگه میشه ما رو مطلع کنید.

ممنونم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: .:: جشن تولد 10 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: دوشنبه 2 دی 1392 05:51
نمایش جزئیات
آفلاین
من احتمالا تا اون موقع بیام ایران یه سر بزنم . اگر وقت شد حتما تولد هم میام ولی به نظر من اگر بوف نگین رضا بذاریم بازم بهتره . 4 5 سال پیش خودم مدیریت کردم اونجا خیلی خوب هماهنگی کردن و اینکه خوبیش اینه که یه گوشه ای هست که زیاد تردد هم نمیشه دور و اطرافش در نتیجه میشه یه ذره شلوغ کاری هم کرد .

همچین فاصله ای هم نداره ، اگر به موقع بذارید همه میتونن با مترو یا تاکسی برگردن ، مشکلی نداره .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عضوی از طرفداران گلرت گریندلوالد