جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

24 کاربر(ها) آنلاین هستند (14 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
23
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: ناظر سال
ارسال شده در: شنبه 19 اسفند 1385 14:24
نمایش جزئیات
آفلاین
من چون گریفیندور رو نمیبینم نمیتونم نظری در موردش بدم.

ولی محفل واقعا خیلی خوب شده.اینا همش بر اثر تلاش فردی به نام استرجس پادمور بوده و هست.امیدوارم رای درست باشه که فکر کنم هست.

پس رای من استرجس پادمور!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

ناظر سال
ارسال شده در: جمعه 18 اسفند 1385 23:14
نمایش جزئیات
آفلاین
من که میگم امسال بازم لودو بشه خیلی خوبه!
چون خیلی خوب همه چیز رو تحت کنترل داره!




ممنونم
یوزر:ماتیلدا استیونز

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ناظر سال
ارسال شده در: جمعه 18 اسفند 1385 21:19
نمایش جزئیات
آفلاین
یه تالار با این همه عضو علاف ( شوخیه ! نیاین یقه ی منو بگیرین ها!) یه ناظر کارکشته میخواد دیگه!

مسلما استرجس پادمور!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
" در جهان چیزی به نام آغاز و پایان وجود ندارد. زندگی امروز خود را به گونه ای بگذرانید که گویی همه چیز در همین یک روز است ... "
Re: ناظر سال
ارسال شده در: جمعه 18 اسفند 1385 10:48
نمایش جزئیات
آفلاین
من رای خودم رو به استرجی پادمور عزیز میدم
چون مدتی که در گریف بودم، چه در سایت و چه در خارج سایت همیشه شاهد تلاش ها و زحمت هاش بودم و همیشه حتی در مواقعی که کار ها و مسئولیت های زیادی بر دوشش بود، باز هم با تمام وجود برای گریفیندور زحمت میکشید.حتی در موقعی که بیل مدیر شد و از نظارت گریف کنار کشید، اون از کمک های بهترین همکارش محروم شد اما باز هم به تلاشش ادامه داد.
همیشه هم فعالیتش مستمر بوده و در تابستون فعالیت فوق العاده زیادی داشت و همین الان هم زحمت زیادی برای محفل میکشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]The sun enter
Re: ناظر سال
ارسال شده در: جمعه 18 اسفند 1385 08:42
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام . از نظر من استرجس پادمور و اسكاور بهترين ناظران سايت هستند .
ولي استرجس يه كمي بهتره چون با اون بهتر مي شود مشورت كرد .
فقط استرجس پادمور عزيز !!!
ارادتمند شما فرگوس فينيگان

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط فرگوس فينيگان در 1385/12/18 8:44:54
شناسه قبلي من
هرگز یک اژدهای خفته را قلقلک ندهید .
Re: ناظر سال
ارسال شده در: جمعه 18 اسفند 1385 03:00
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام!

خب به نظر من ناظری که در طول سال همیشه حضور داشته و بیشترین کمک و خدمت رو کرده استرجس پادمور بوده و نمیشه زحماتش رو که در هر جایی که بتونه انجام می ده نادیده گرفت!
میشه یکی دیگه از دلایل انتخابم رو هم داشتن انجمن های پر مشغله ایی چون محفل ققنوس که به خوبی از عهده اش بر اومده و تالار گریف که واقعا به وجودش افتخار می کنه دانست!

پس رای من :

استرجس پادمور!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ناظر سال
ارسال شده در: جمعه 18 اسفند 1385 02:40
نمایش جزئیات
آفلاین
واقعا برام سخته که بین ایگور کارکاروف و چو چانگ یکی رو انتخاب کنم. چون هر دو خیلی مسئولانه فعالیت می کنن. اما خوب اگه بخوام یکی رو انتخاب کنم اون چو چانگه. چون موقعی که تازه عضو شده بودم ، پست هایی که برای ورود به رول پلیینگ زده بودم در کمتر از یک روز بهش جواب داده شد.
رای من : چو چانگ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نارنجی رو بخاطر بسپار!

طنز نویسی به موجی از دیوانگی احتیاج داره...

چه کسی بود صدا زد : لارتن!؟
Re: ناظر سال
ارسال شده در: پنجشنبه 17 اسفند 1385 23:54
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه تاپیک نحوه برخورد و یا اصلا انجمن بیا تو جادوگر رو فقط لحظه ای از نظر بگذرونیم میبینیم که چو جانگ به عنوان مسئول تایید و آموزش رول به افراد تازه وارد کمک شایانی میکنه ... در ضمن موارد دیگه ای از فعالیت و احساس مسئولیت او برای پیشرفت رول پلینگ به چشم میخوره ...
در کل من رای خودم رو به چو میدم ...

رای من : چو چانگ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاتر , رولینگ خزیده کردت !!
Re: ناظر سال
ارسال شده در: پنجشنبه 17 اسفند 1385 22:36
نمایش جزئیات
آفلاین
راي من:استرجس پادمور
واقعا با اينكه مشغله ي بسيار زيادي داره در هيچ يك از فروم هايي كه ناظر بوده كم نذاشته.نمونه اي از فعاليت ايشون در محفل بود كه به تنهايي همه ي مامورت ها رو برگذار كرد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[i][size=small][color=3333CC]هيچ وقت نگوييد كه اي كاش زندگي بهتر �
Re: ناظر سال
ارسال شده در: پنجشنبه 17 اسفند 1385 21:11
نمایش جزئیات
آفلاین
ناظر سال

استرجس پامور

به دلیل این که تمام تلاششون رو برای تالار گریف می کنند.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ـ «خدا را دیدی؟»

ـ «خدا؟… دیوانه شده­ای؟… کجا ست؟»

ـ «همین که می­پرسی «کجاست؟»، یعنی نخواهی دید!… بگذریم!…»