خوب مسلما انخاب اول همه هر 3تاشه.. اما اگه به من باشه میگم اول چوب جادو... چون باهاش میشه به راحتی همه کار کرد.. غیب شدن. و ... اما مهمترین کار انه که میشه باهاش از مردم هم دفاع کرد... به خاطر قدرت بالاش... میشه ازش برای صلح استفاده کرد... حالا حتما نباید خونریزی باشه..اسمش بد در رفته... اما از نظر احساسی بخوام بگم: خوب من عزیزان زیادی رو از دست دادم.. آرزومم دیدن دوبارشونه... کاشکی حد اقل سنگ رو داشتم... واسه شنل هیچ نظر خاصی ندارم... کارش خیلی عادی هستش در برابر آرزوهامون.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای بد به سرت میزنه. همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای خوب از سرت پر میزنه
خب اینکه خیلی ضایعه.چوبدستی از همشون بهتره.اگه آدم اونقدر خر نباشه که به همه بگه معلومه که هیچ خطر مرگی هم براش نداره.مثل دامبلدور که هیچ کس نمیدونست که چوبدستیو داره. وقتی چوبدستیو داشته باشی به راحتی میتونی غیب بشی.
شنل...در نهایت مرگ رو بغل کنیم خیلی بهتره تا به تاریخ با چوبدستی خون تزریق کنیم!!شنل نامرئی چیزی بود که مرگ داشت...واسه همین کسی نمیدید مرگ رو.ولی حالا کسی ما رو نمیبینه.در هر صورت باحاله.خیلی حال میده واسه فضولی و جاسوسی.تازه طلسمی درش اثر نمیکنه.
شنل نامرئی . چون خیلی خوبه آدم بعضی موقعا ناپدید بشه. ابر چوبدستی خطر مرگو داره. سنگ زندگی هم بدرد نخوره چون فایده نداره آدم با یه مرده زندگی کنه. شنل به نظر من بهترینه.
شنل نامرئي، چون اگه چوبدستيو انتخاب كنم هميشه خطر مرگ منو تهديد مي كنه چون خيليا مي خوان اونو داشته باشن و براش هر كاري مي كنن.اون سنگه هم كه درست و حسابي كار نمي كنه و به درد نمي خوره پس شنل نامرئي تنها گزينه مناسبه...!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[color=CC0000][b]قدم قدم تا روشنايي از شمعي در تاريكي تا نوري پر ابهت و فراگير!!!!! ميجنگيم تا آخرين نفس !!!! ميجنگي
من ابر چوبدستی رو ترجیح میدم چون با وجودش دیگه لااقل به شنل نا مریی نیازی ندارم , سنگم به نظرم خوبه ولی باید باور کنیم که هیچ چیزی نمی تونه مرده هارو به ما برگردونه , کاری که اون سنگم نمی تونست واقعا انجام بده !
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b][color=000066]نان و ستاره نان در کنارم و ستاره ها دور، آن دورها... به ستاره ها نگاه می کنم و نان می خورم! چنان غرق
گاهی وقتا لازمه آدم نامرئی بشه تا از دست یه سری چیزا خلاصی پیدا کنه. بعضی وقتا سکوت و تنهایی خیلی نیازه، خیلی! اون شنل واقعا این تنهایی رو میده به صاحبش.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
seems it never ends... the magic of the wizards :)
همون چادره! چون ميشه از دست مرگ فرار كني و عملا او را گيم اور بنمايي ، ما هم همچين علاقه اي به مرگ نداريم و همانند لرد و دامبلدور اين جهان را بيشتر دوست ميداريم !
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
خدا يكي ؛ زن يكي ، يكي !
"تا دنیا دنیاست ابی مال ماست / ما قهرمانیم جام تو دست ماست"