جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

14 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
11
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  36 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  116 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  367 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 15 شهریور 1388 00:37
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب مسلما انخاب اول همه هر 3تاشه..
اما اگه به من باشه میگم اول چوب جادو...
چون باهاش میشه به راحتی همه کار کرد.. غیب شدن. و ...
اما مهمترین کار انه که میشه باهاش از مردم هم دفاع کرد...
به خاطر قدرت بالاش... میشه ازش برای صلح استفاده کرد...
حالا حتما نباید خونریزی باشه..اسمش بد در رفته...
اما از نظر احساسی بخوام بگم: خوب من عزیزان زیادی رو از دست دادم.. آرزومم دیدن دوبارشونه... کاشکی حد اقل سنگ رو داشتم...
واسه شنل هیچ نظر خاصی ندارم... کارش خیلی عادی هستش در برابر آرزوهامون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای بد به سرت میزنه.
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای خوب از سرت پر میزنه
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: شنبه 14 شهریور 1388 16:34
نمایش جزئیات
آفلاین
خب اینکه خیلی ضایعه.چوبدستی از همشون بهتره.اگه آدم اونقدر خر نباشه که به همه بگه معلومه که هیچ خطر مرگی هم براش نداره.مثل دامبلدور که هیچ کس نمیدونست که چوبدستیو داره.
وقتی چوبدستیو داشته باشی به راحتی میتونی غیب بشی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: جمعه 13 شهریور 1388 14:54
نمایش جزئیات
آفلاین
شنل...در نهایت مرگ رو بغل کنیم خیلی بهتره تا به تاریخ با چوبدستی خون تزریق کنیم!!شنل نامرئی چیزی بود که مرگ داشت...واسه همین کسی نمیدید مرگ رو.ولی حالا کسی ما رو نمیبینه.در هر صورت باحاله.خیلی حال میده واسه فضولی و جاسوسی.تازه طلسمی درش اثر نمیکنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: جمعه 13 شهریور 1388 00:39
نمایش جزئیات
آفلاین
شنل نامرئی . چون خیلی خوبه آدم بعضی موقعا ناپدید بشه. ابر چوبدستی خطر مرگو داره. سنگ زندگی هم بدرد نخوره چون فایده نداره آدم با یه مرده زندگی کنه. شنل به نظر من بهترینه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 12 شهریور 1388 20:37
نمایش جزئیات
آفلاین
شنل نامرئي، چون اگه چوبدستيو انتخاب كنم هميشه خطر مرگ منو تهديد مي كنه چون خيليا مي خوان اونو داشته باشن و براش هر كاري مي كنن.اون سنگه هم كه درست و حسابي كار نمي كنه و به درد نمي خوره پس شنل نامرئي تنها گزينه مناسبه...!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[color=CC0000][b]قدم قدم تا روشنايي از شمعي در تاريكي تا نوري پر ابهت و فراگير!!!!!
ميجنگيم تا آخرين نفس !!!!
ميجنگي
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 12 شهریور 1388 17:57
نمایش جزئیات
آفلاین
من ابر چوبدستی رو ترجیح میدم چون با وجودش دیگه لااقل به شنل نا مریی نیازی ندارم , سنگم به نظرم خوبه ولی باید باور کنیم که هیچ چیزی نمی تونه مرده هارو به ما برگردونه , کاری که اون سنگم نمی تونست واقعا انجام بده !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][color=000066]نان و ستاره
نان در کنارم و ستاره ها دور،
آن دورها...
به ستاره ها نگاه می کنم و نان می خورم!
چنان غرق
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 12 شهریور 1388 02:30
نمایش جزئیات
آفلاین
شنل نامرئی بهتره.

گاهی وقتا لازمه آدم نامرئی بشه تا از دست یه سری چیزا خلاصی پیدا کنه. بعضی وقتا سکوت و تنهایی خیلی نیازه، خیلی!
اون شنل واقعا این تنهایی رو میده به صاحبش.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
seems it never ends... the magic of the wizards :)
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 12 شهریور 1388 02:14
نمایش جزئیات
آفلاین
من دوست داشتم شنل نامرئی مال من بود تا هر وقت که دلم می خواست کسی کاری به کارم نداشته باشه باهاش ناپدید می شدم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: چهارشنبه 11 شهریور 1388 23:27
نمایش جزئیات
آفلاین
همون چادره!
چون ميشه از دست مرگ فرار كني و عملا او را گيم اور بنمايي ، ما هم همچين علاقه اي به مرگ نداريم و همانند لرد و دامبلدور اين جهان را بيشتر دوست ميداريم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خدا يكي ؛ زن يكي ، يكي !

"تا دنیا دنیاست ابی مال ماست / ما قهرمانیم جام تو دست ماست"
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: چهارشنبه 11 شهریور 1388 22:23
نمایش جزئیات
آفلاین
ابر چوبدستی

چون دیگر هیچ کس جلوی من دوام نمیاره و من هر دشمنی رو می توانم از سر راه بر دارم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده



[spoiler=hufflepuff]we love hufflepuff [/spoiler]

رفیق بی کلک:مادر [img


جادوگران فقط یه