جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

34 کاربر(ها) آنلاین هستند (27 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
31
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 14 تیر 1389 19:19
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم در ادامه صحبت دو نفر قبل اينو میگم.

کاساندرا تریلانی، يكی از اون احمقا منم! منتها اين احمق فرضی شما هم شعور داره و هم ادب!

كسانی كه اينجا الان دارن پست میزنن هم عاقلند و هم بالغ! تعداد پست ها هم اگرچه كم شده اما با كيفيت شده.

اين نكته اول دوم:

کاساندرا تریلانی، اينجا مكانی برای ول گشتن نيست، دل نمی خواد اينجا باشی، خب برو!

اينجا محلیه كه بسياری وقتاشون رو بجای نشستن پای وراجی ادامای بيخود و ول گشتن تو كوچه ها و ازار مردم و هزار كار مزخرف ديگه صرف نوشتن و پرورش ذهن می كنند.

اينجا مكانی برای جذب دامنه وسيعی از مردمه! از فرد 12-13 ساله تا ... .

كاش قبل از نوشتن كمی فكر كنی، بعد اظهار نظر كنی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
When the egg breaks by an external power, a life ends. When an egg breaks by an internal power, a life begins. Great changes always begin with that internal power
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 14 تیر 1389 17:24
نمایش جزئیات
آفلاین
با تاييد گفته هاي لودو...
نقل قول:

كاساندرا تريلاني نوشته:
من نمی دونم دیگه کدوم احمقی به ترین های سایت اون هم در این تاریخ از سایت اهمیت می ده! این یکی دیگه خیلی ضایع بود.:


شما حق توهين به كسي رو ندارين.
شما به نمايندگي از كساني اين حرفا رو زدي؟ يعني چي؟ نمي فهم! اگه از اين سايت خسته شديد چرا به شعور بقيه توهين مي كنيد؟ از فردي مثل شما انتظاري بيشتر از اين مي رفت.لطفا از اعضا عذر خواهي كنيد.


به نظر من سايت هنوز هم با شكوهه.چون اعضاي خيلي خوبي داره كه مطمئنا شمام مي شناسيشون.و سطحي كيفي ايفاي نقش خيلي عاليه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آمیکوس کرو در 1389/4/14 17:29:26
تصویر تغییر اندازه داده شده

خاطرات جادوگران...روز هاي اشتياق،ترس،فداكاري ها و ...
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 14 تیر 1389 04:43
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب اين كه معلومه! اون موقع تب هري پاتر بود و همه عاشقش شده بودن و سايت پر عضو بود و شايد به قول شما هيجان داشت. اما امروز ديگه هري پاتر تموم شده و خيلي ها هم ديگه حوصله ندارند! اما اين كه اون موقع پست زياد بود دليل بهتر بودنه؟ كميت خيلي فوق العاده بود اما كيفيت الانو با اون موقع مقايسه ميكنيد؟ اگر هم دوست نداريد كسي مجبورتون نكرده بيايد اين جا كه! خوشتون نمياد ميتونيد بريد. نبايد بگيد يالا در سايتو تخته كن كه! شايد هنوز هم چند نفر اوقات فراغتشونو اين جا ميگذرونن و لذت ميبرند.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لودو بگمن  در 1389/4/14 4:46:14
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 14 تیر 1389 04:42
نمایش جزئیات
آفلاین
و یادم رفت نکته ای رو بگم. ما می بینیم که همه رفتن.

این نشون از چیه؟ نشون از اینکه جادوگران تموم شده. خیلی ها پی بردن که همش واقعا همون سحری و جادویی بود که بالای سایت زده شده.

خیلی ها هم که نه خیلی زیاد هستن و نه خیلی کم که ازشون چشم پوشی کرد، هنوز که هنوزه دارن پای این سایت می سوزن.

عله! اگر برای کسانی که موندن ارزش قائلی، سایت رو تعطیل کن. خوشی های ذهنی رو که توی امضات ازش نام بردی از وقتی که من به یاد دارم رو می شه خیلی جاهای دیگه هم پیدا کرد.

اگر توی جادوگران هم چیزی پیدا شده. مطمئن باشید بیشتر پیدا نمی شه و وقت تلف کردنه. برید بیرون از این فضای آبی رنگ دل گرفته.


مرگ بر جادوگران!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
در دست ساخت ...
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 14 تیر 1389 04:19
نمایش جزئیات
آفلاین
کدوم هیجان؟ هیجانات همه خوابیده!

گذشت زمانی که سایت اونقدر شلوغ بود که نمی شد حتی پیغام خودتو توی چت باکس پیدا کنی!

گذشت زمانی که می یومدی پست بدی و می دیدی که سه چهار نفر پشت سر هم رزرو کردن و دو سه تا هم بی رزرو فرستادن!

گذشت زمان سوسک، فلور، بووبو، نارسیسا، سرژ، ققی، اسکاور، فنگ، بلیز زابینی، بلاتریکس و مورگان الکتو

شما که بهتر از من می دونید آقای هگرید!


الان سایت دیگه کی رو داره؟

یه کوییرل کچل، دوتا محفلی، یک لرد و چندین تا هم پیغام که بیاین و توی ارتش دامبلدور و عله و بله عضو شید! یا اینکه بیاید و به من رای بدید ها!


من نمی دونم دیگه کدوم احمقی به ترین های سایت اون هم در این تاریخ از سایت اهمیت می ده! این یکی دیگه خیلی ضایع بود.

[spoiler=نیوت اسکمندر نوشت]نقل قول:
انتخابات اين دوره سلام.خوبي؟مي خواي به کي راي بدي؟اگه کسي رو در نظر نداري به من بده.قسمتي از تاپيک هاي من: کجاي کتاب واقعا اشکتون در اومد؟ اگه بخواين از پارک هري پاتر يه چيز بخرين اون چيه؟ جادويي ترين اتفاق سال 88 شما چي بود؟ ايا اوضاع اجنه بعد از سقوط لرد سياه بهبود پيدا کرد؟ اثر گذار ترين شخصيت کتاب روي زندگيتون کي بود؟و چرا؟ قوي ترين محفلي کيه؟ ارزش چيست و ارزشي کيست؟ ايا جادوي اکتسابي ارثي ميشود؟ ايا افشان ازاد بايد افتخار براي هري پاتريست ها ي ايراني باشد؟ چرا براي جام جهاني کوييديچ از رمزتاز(پورتکي)به جاي غيب و ظاهر شدن جانبي استفاده کردند؟ جدي ترين رقيب هري پاتر چيه؟گرگ و ميش يا دارن شان يا...؟ اگر جانپيچ ها فقط روي روح تاثير ميگذارند چرا ولدمورت اونجوري بود؟ اينا يه چند تاييش هست.اگه دوست داشتي به من راي بده.توي بهترين زننده تاپيک.فکر ميکنم لايقش هستم.اميدوارم رنکشو بگيرم.ممنون از حمايتت.باي
[/spoiler]

همش سحر و جادو بود. واقعا که سایت جادوگرانه. سحر شده بودیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
در دست ساخت ...
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 12 تیر 1389 23:48
نمایش جزئیات
آفلاین
چقدر لج بازی تو جادوگران هیجان داره !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 12 تیر 1389 00:14
نمایش جزئیات
آفلاین
در مورد قسمت اول !

شما می توستید برای عرصه تعداد پست بالا بردن خودتون به هرجا مراجعه کنید تا پستتون پاک نشه !

مرلین عزیز گفت اگه کاری تو تاپیک می کنید نیاز نیست بگید ولی خب معلوم بود هنوز یه عده هستن که می خوان پست اسپم بزنند !

اون نوشته به شما و کسانی که مثل شما بودن ربط داشت !
پست بی خود و بی ارتباط به اون تاپیک نمی زدی تا پاک نمی شد!


قسمت دوم !

ایفای نقش من به خود من مربوط میشه !
اگه دلم بخواد شخصیت دامبلدوری رو شخصیت بی ناموسی می کنم اگه دلم بخواد خشنش می کنم و اگه دلم بخواد شبیه کتاب پیش می برمش !

مگه شما شخصیتی رو انتخاب کردی که تقریبا تو کتاب هم ادم سرخوش و لوده ای بود که به هیچ چیز فکر نمی کرد و فقط فکر سود خودش تو شرط بندی به هر نحوی بود رو رعابت میکنی ؟

بعدشم شما انتظار نداشته باش من برای یه سری ملت سود جو که دنبال سواستفاده هستن شبیه دامبلدور باشم وبه روی خودم نیارم و بگم اره فرزندم تو درست می گی !

به هرحال شخصیت دامبلدور الان دست منه و هر طوری دوست داشته باشم ایفای نقششو انجام میدم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[color=CC0000][i][b]قدم قدم تا روشنايي از شمعي در تاريكي تا نوري پ?
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: جمعه 11 تیر 1389 19:29
نمایش جزئیات
آفلاین
واقعا موافقم من موافقم واقعا خیلی بده این مدیرا که این همه امکانات در اختیارشونه و انقدر حقوق میگریند و در آمد دارند وظیفه دارند زندگیشونو ول کنند 24 ساعته تو سایت باشند و درخواست های ما رو بررسی کنند .
این دوستمون حق داره فقط جاهایی که پول میگیرند حق دارند کلاس بذارند .

پ ن : اصلا فکر نکنید که من منظورم چیزه دیگه ای بود از این که نوشتما !
بابا انصافم خوبه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: جمعه 11 تیر 1389 19:20
نمایش جزئیات
آفلاین
قسمت اول: سلام دامبلدور جان خوبي؟ خانواده خوبن؟

قسمت دوم: دامبلدور جان نظرت راجع به ايفاي نقش چيه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لودو بگمن  در 1389/4/12 1:24:30
هیچی به هیچی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: جمعه 11 تیر 1389 17:59
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!

من چرا باید برای کار کوچیکی مثل تغییر گروه این همه روز معطل باشم؟

چه فرقی داره من اینجا پست بدم و یا بلیت بزنم و درخواست تغییر گروه رو داشته باشم؟ نکنه شما فکر کردی مرلین زاده ای که باید من وقت قبلی داشته باشم؟

این مدیریت جادوگران هم فکر کرده خیلی مدیره!
کوییرل! به جون مرلین این سایت که بهش چسبیدی همش مجازیه!

نه هری پاتر وجود داره و نه ریش و جادوی سیاه. فقط یک سیم سروره که اون هم مرلین بخواد قطع می شه. این عله هم خیلی بیکاره انصافا. مگه چقدر از این سایت نون می خوره؟


جادوگران که قبلا اینطوری نبود. البته کوییرل جان، بهت حق می دم. آدم پیر بشه بدخلق می شه. به همه چیز و همه کس گیر می ده. همین پارسال بود که من همین جا، توی همین انجمن درخواست تغییر گروه دادم و شما من رو راه دادی راون. اما حالا داری برای ما کلاس می گذاری.

هری پاتر تموم شد جانم! فکر یک کار دیگه باش برای گذران عمرت. چون دو روز دیگه این سایت یک کاربر هم نخواهد داشت.



ارسال یک بلیت برای من کاری نداره؛ اما من از لج شما هم که شده بلیت نمی دم و همین جا تحسن می کنم. باید بفهمید که یک سایت با عضویت مجانی که دیگه این همه دنگ و فنگ نداره.

شما یک نگاه به سایتت بکن. هر چی عضو خوب قدیمی بوده، رفته. همش و همش هم به خاطر مدیریته. جادوگران دیگه تموم شده است...


مرگ بر جادوگران!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
در دست ساخت ...