کاساندرا تریلانی، يكی از اون احمقا منم! منتها اين احمق فرضی شما هم شعور داره و هم ادب!
كسانی كه اينجا الان دارن پست میزنن هم عاقلند و هم بالغ! تعداد پست ها هم اگرچه كم شده اما با كيفيت شده.
اين نكته اول دوم:
کاساندرا تریلانی، اينجا مكانی برای ول گشتن نيست، دل نمی خواد اينجا باشی، خب برو!
اينجا محلیه كه بسياری وقتاشون رو بجای نشستن پای وراجی ادامای بيخود و ول گشتن تو كوچه ها و ازار مردم و هزار كار مزخرف ديگه صرف نوشتن و پرورش ذهن می كنند.
اينجا مكانی برای جذب دامنه وسيعی از مردمه! از فرد 12-13 ساله تا ... .
كاش قبل از نوشتن كمی فكر كنی، بعد اظهار نظر كنی!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
When the egg breaks by an external power, a life ends. When an egg breaks by an internal power, a life begins. Great changes always begin with that internal power
كاساندرا تريلاني نوشته: من نمی دونم دیگه کدوم احمقی به ترین های سایت اون هم در این تاریخ از سایت اهمیت می ده! این یکی دیگه خیلی ضایع بود.:
شما حق توهين به كسي رو ندارين. شما به نمايندگي از كساني اين حرفا رو زدي؟ يعني چي؟ نمي فهم! اگه از اين سايت خسته شديد چرا به شعور بقيه توهين مي كنيد؟ از فردي مثل شما انتظاري بيشتر از اين مي رفت.لطفا از اعضا عذر خواهي كنيد.
به نظر من سايت هنوز هم با شكوهه.چون اعضاي خيلي خوبي داره كه مطمئنا شمام مي شناسيشون.و سطحي كيفي ايفاي نقش خيلي عاليه.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آمیکوس کرو در 1389/4/14 17:29:26
خاطرات جادوگران...روز هاي اشتياق،ترس،فداكاري ها و ...
خوب اين كه معلومه! اون موقع تب هري پاتر بود و همه عاشقش شده بودن و سايت پر عضو بود و شايد به قول شما هيجان داشت.
اما امروز ديگه هري پاتر تموم شده و خيلي ها هم ديگه حوصله ندارند! اما اين كه اون موقع پست زياد بود دليل بهتر بودنه؟ كميت خيلي فوق العاده بود اما كيفيت الانو با اون موقع مقايسه ميكنيد؟
اگر هم دوست نداريد كسي مجبورتون نكرده بيايد اين جا كه! خوشتون نمياد ميتونيد بريد.
نبايد بگيد يالا در سايتو تخته كن كه! شايد هنوز هم چند نفر اوقات فراغتشونو اين جا ميگذرونن و لذت ميبرند.
و یادم رفت نکته ای رو بگم. ما می بینیم که همه رفتن.
این نشون از چیه؟ نشون از اینکه جادوگران تموم شده. خیلی ها پی بردن که همش واقعا همون سحری و جادویی بود که بالای سایت زده شده.
خیلی ها هم که نه خیلی زیاد هستن و نه خیلی کم که ازشون چشم پوشی کرد، هنوز که هنوزه دارن پای این سایت می سوزن.
عله! اگر برای کسانی که موندن ارزش قائلی، سایت رو تعطیل کن. خوشی های ذهنی رو که توی امضات ازش نام بردی از وقتی که من به یاد دارم رو می شه خیلی جاهای دیگه هم پیدا کرد.
اگر توی جادوگران هم چیزی پیدا شده. مطمئن باشید بیشتر پیدا نمی شه و وقت تلف کردنه. برید بیرون از این فضای آبی رنگ دل گرفته.
گذشت زمانی که سایت اونقدر شلوغ بود که نمی شد حتی پیغام خودتو توی چت باکس پیدا کنی!
گذشت زمانی که می یومدی پست بدی و می دیدی که سه چهار نفر پشت سر هم رزرو کردن و دو سه تا هم بی رزرو فرستادن!
گذشت زمان سوسک، فلور، بووبو، نارسیسا، سرژ، ققی، اسکاور، فنگ، بلیز زابینی، بلاتریکس و مورگان الکتو
شما که بهتر از من می دونید آقای هگرید!
الان سایت دیگه کی رو داره؟
یه کوییرل کچل، دوتا محفلی، یک لرد و چندین تا هم پیغام که بیاین و توی ارتش دامبلدور و عله و بله عضو شید! یا اینکه بیاید و به من رای بدید ها!
من نمی دونم دیگه کدوم احمقی به ترین های سایت اون هم در این تاریخ از سایت اهمیت می ده! این یکی دیگه خیلی ضایع بود.
[spoiler=نیوت اسکمندر نوشت]نقل قول:
انتخابات اين دوره سلام.خوبي؟مي خواي به کي راي بدي؟اگه کسي رو در نظر نداري به من بده.قسمتي از تاپيک هاي من: کجاي کتاب واقعا اشکتون در اومد؟ اگه بخواين از پارک هري پاتر يه چيز بخرين اون چيه؟ جادويي ترين اتفاق سال 88 شما چي بود؟ ايا اوضاع اجنه بعد از سقوط لرد سياه بهبود پيدا کرد؟ اثر گذار ترين شخصيت کتاب روي زندگيتون کي بود؟و چرا؟ قوي ترين محفلي کيه؟ ارزش چيست و ارزشي کيست؟ ايا جادوي اکتسابي ارثي ميشود؟ ايا افشان ازاد بايد افتخار براي هري پاتريست ها ي ايراني باشد؟ چرا براي جام جهاني کوييديچ از رمزتاز(پورتکي)به جاي غيب و ظاهر شدن جانبي استفاده کردند؟ جدي ترين رقيب هري پاتر چيه؟گرگ و ميش يا دارن شان يا...؟ اگر جانپيچ ها فقط روي روح تاثير ميگذارند چرا ولدمورت اونجوري بود؟ اينا يه چند تاييش هست.اگه دوست داشتي به من راي بده.توي بهترين زننده تاپيک.فکر ميکنم لايقش هستم.اميدوارم رنکشو بگيرم.ممنون از حمايتت.باي
[/spoiler]
همش سحر و جادو بود. واقعا که سایت جادوگرانه. سحر شده بودیم.
شما می توستید برای عرصه تعداد پست بالا بردن خودتون به هرجا مراجعه کنید تا پستتون پاک نشه !
مرلین عزیز گفت اگه کاری تو تاپیک می کنید نیاز نیست بگید ولی خب معلوم بود هنوز یه عده هستن که می خوان پست اسپم بزنند !
اون نوشته به شما و کسانی که مثل شما بودن ربط داشت ! پست بی خود و بی ارتباط به اون تاپیک نمی زدی تا پاک نمی شد!
قسمت دوم !
ایفای نقش من به خود من مربوط میشه ! اگه دلم بخواد شخصیت دامبلدوری رو شخصیت بی ناموسی می کنم اگه دلم بخواد خشنش می کنم و اگه دلم بخواد شبیه کتاب پیش می برمش !
مگه شما شخصیتی رو انتخاب کردی که تقریبا تو کتاب هم ادم سرخوش و لوده ای بود که به هیچ چیز فکر نمی کرد و فقط فکر سود خودش تو شرط بندی به هر نحوی بود رو رعابت میکنی ؟
بعدشم شما انتظار نداشته باش من برای یه سری ملت سود جو که دنبال سواستفاده هستن شبیه دامبلدور باشم وبه روی خودم نیارم و بگم اره فرزندم تو درست می گی !
به هرحال شخصیت دامبلدور الان دست منه و هر طوری دوست داشته باشم ایفای نقششو انجام میدم !
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[color=CC0000][i][b]قدم قدم تا روشنايي از شمعي در تاريكي تا نوري پ?
واقعا موافقم من موافقم واقعا خیلی بده این مدیرا که این همه امکانات در اختیارشونه و انقدر حقوق میگریند و در آمد دارند وظیفه دارند زندگیشونو ول کنند 24 ساعته تو سایت باشند و درخواست های ما رو بررسی کنند . این دوستمون حق داره فقط جاهایی که پول میگیرند حق دارند کلاس بذارند .
پ ن : اصلا فکر نکنید که من منظورم چیزه دیگه ای بود از این که نوشتما ! بابا انصافم خوبه !
من چرا باید برای کار کوچیکی مثل تغییر گروه این همه روز معطل باشم؟
چه فرقی داره من اینجا پست بدم و یا بلیت بزنم و درخواست تغییر گروه رو داشته باشم؟ نکنه شما فکر کردی مرلین زاده ای که باید من وقت قبلی داشته باشم؟
این مدیریت جادوگران هم فکر کرده خیلی مدیره! کوییرل! به جون مرلین این سایت که بهش چسبیدی همش مجازیه!
نه هری پاتر وجود داره و نه ریش و جادوی سیاه. فقط یک سیم سروره که اون هم مرلین بخواد قطع می شه. این عله هم خیلی بیکاره انصافا. مگه چقدر از این سایت نون می خوره؟
جادوگران که قبلا اینطوری نبود. البته کوییرل جان، بهت حق می دم. آدم پیر بشه بدخلق می شه. به همه چیز و همه کس گیر می ده. همین پارسال بود که من همین جا، توی همین انجمن درخواست تغییر گروه دادم و شما من رو راه دادی راون. اما حالا داری برای ما کلاس می گذاری.
هری پاتر تموم شد جانم! فکر یک کار دیگه باش برای گذران عمرت. چون دو روز دیگه این سایت یک کاربر هم نخواهد داشت.
ارسال یک بلیت برای من کاری نداره؛ اما من از لج شما هم که شده بلیت نمی دم و همین جا تحسن می کنم. باید بفهمید که یک سایت با عضویت مجانی که دیگه این همه دنگ و فنگ نداره.
شما یک نگاه به سایتت بکن. هر چی عضو خوب قدیمی بوده، رفته. همش و همش هم به خاطر مدیریته. جادوگران دیگه تموم شده است...