سلام بعنوان یه عضو میخواستم تشکر کنم از آپدیت های جدید و تغییرات. همین تغییرات کوچک قشنگه و آدمو امیدوار میکنه و از اون روند یکنواخت و کسل کننده قبلی خارج میکنه و مهمتر از همه این حس رو القا میکنه که هنوز، هستند کسانی که اینجا براشون مهمه. ممنون
ممنون از اطلاع رسانی. بله. قسمت محتوا این مشکل رو داره. در اولین فرصت ویرایشش میکنم
ویرایش:
امیدوارم مشکل تون حل شده باشه. برای مانیتورهای زیر 725 پیکسل امکان اسکرول محتوا به چپ یا راست رو فراهم کردم. قطعاً میدونید سیستم مدیریت سایت قدیمی هستش و متاسفانه علیرغم توسعه هسته اش، ماژول های اونها قدیمی باقی موندن و مبتنی بر به آپدیت های اخیر نیستن و فراوون در اونها وجود داره سبک کد نویسی های قدیمی مبتنی بر جدول ها که دیگه الان تا حد زیادی منسوخ شده.
در نتیجه با توجه به این سیستم نمیشه فعلاً انتظار داشت تم خیلی خوب در موبایل نمایش داده بشه. بلاک ها چپ راست پایین مشکل ندارن و منظم زیر هم لیست میشن در موبایل اما قسمت مرکزی زیاد با این قضیه سازگار نیستن. در هر صورت فکر کنم الان مشکل مشاهده شون حل میشه با اسکرول به چپ یا راست. علت این موضوع تا حد زیادی به جداول اچ تی ام ال و محتویات عکس محور هم برمیگرده.
خوش باشین
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دلوروس آمبریج در 1393/9/28 23:02:24
با سلام خیلی ممنونم که دارین قالب سایت رو آپدیت میکنید اما یه مشکل خیلی کم بزرگ وجود داره :ی قالب جدید تو تلفن همراه واکنشگرا نیست و من سر کلاس راهت نمیتونم رول بخونم. هر چند قبلی هم زیادی خوب نبود اما حد اقل پستا تو کادر بود:ی
و از دانگی هم بخاطر جواب به سوال قبلیم تشکر میکنم دست کجت بی بلا:ی
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
«میشه قسمت کرد، جای اینکه جنگید، میشه عشقو فهمید، باهاش خندید میشه سیاه نبود، سفید نکرد. میشه دنیا رو باهمدیگه ببینیمرنگی منو حس میکنی؟ نه؟ نه! تو سینهت دیگه شده سنگی. و سنگین. و سنگینتر بیا روی سطح برای روز بهتر...»
غرض از مزاحمت...عرض شود که الان ناظر دهکده هاگزمید کیه؟! پرسیدم گفتن که رکسان ویزلی و یوان آبرکومبی...برای هر دو پخ فرستادم که ناظر هستن...ولی رکسان که هنوز جواب نداده و یوان هم مبهم جواب داد...
به هر حال...نزدیک دو هفته پیش توی تعامل با ناظر هاگزمید در موردسوژه های جدید در تاپیک های جدی برای هاگزمید نوشتم که هنوز جوابی نگرفتم...راستش حتی الان یادم رفت که سوژه ای که خودم در نظر داشتم چی بود!
دوست عزیز به احتمال زیاد ترم جدید هاگوارتز تابستان سال آینده برگزار میشه و توی زمستان امسال دومین لیگ کوییدیچ برگزار میشه. از شما و همه ی اعضا بابت نا هماهنگی های پیش اومده عذر خواهی می کنم.
سلام ببخشید ترم جدید هاگوارتز کی شروع میشه؟ اصن شروع میشه؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
«میشه قسمت کرد، جای اینکه جنگید، میشه عشقو فهمید، باهاش خندید میشه سیاه نبود، سفید نکرد. میشه دنیا رو باهمدیگه ببینیمرنگی منو حس میکنی؟ نه؟ نه! تو سینهت دیگه شده سنگی. و سنگین. و سنگینتر بیا روی سطح برای روز بهتر...»
آلبرت رانکورن نوشته: من میخوام مدیر شم اصن با این سخن نصف رای هارو زدم
حالا میخوام بدونم کسانی که مدیر میشن یا میخوان بشن به چه صورته و پیش نیازاش چیه ؟
درود آلبرت عزیز
شما کمی برای این کار عجله داری برادر!
مدیریت کردن شاید چیز وسوسه انگیزی به نظر برسه ولی طبیعتا این کار مساویه با داشتن مسئولیت ها و وظایف زیاد.یه مدیر همیشه باید پاسخگو باشه و در قبال سایت وظایفی داره که طبیعتا صبر و حوصله و وقت زیادی رو می طلبه. در کنار این ها برای مدیریت نیازه کاربر فعالیت و سابقه خوبی تو سایت داشته باشه.یعنی کادر مدیریت قانع بشه که می تونه مسئولیت یه سایت رو به عهده ش بذاره.شما برای اینکه عهده دار چنین مسئولیتی باشی هنوز بسیار تازه کاری.
هاگوارتز برگذار میشه ولی تعداد کلاس کم و جلسات کم براش در نظر گرفته میشه چون زمستون فعالیت کم هست و ما نمیخوایم که تمرکز کل ایفای نقش رو هاگوارتز باشه.