جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

14 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
13
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 دی 1393 06:58
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام، راستش وقتی داشتم یکی از تاپیک های تالار خصوصی ریونکلاو رو بررسی میکردم، متوجه شدم که تمام پست های من به طور عرضی از کادر خارج شدن... خواستم اگر میشه این مشکل برطرف بشه لطفاً!

برای پست گابریل دلاکور توی خطخطی های عقاب هم یه همچین مشکلی پیش اومده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هوش بی حد و مرز، بزرگترین گنجینه ی بشریت است!

Elder با نام علمی Sambucus از خانواده Adoxaceae به معنای درخت آقطی است؛ در حالی که یاس کبود جزو خانواده ی Oleaceae (زیتونیان) میباشد؛ کلمه ی Elder در Elder wand به جنس چوب اشاره میکند و صرفا بدین معنا نیست که این چوب قدیمی ترین چوب باشد.

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 دی 1393 00:05
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

جیمز پاتر نوشته:
انجمن برگشت ، تاپیک هاش سر جاشه ، شما و نوه عزیزم جیمز هری پاتر رو هم گذاشتم ناظر انجمنش که خودتون بهش رسیدگی کنید چون انصافا من خودم وقت نمیکنم (و راستش رو بخوای علاقه ندارم ) به اونجا سر بزنم.

اگر باز چیزی کم و کسری بود بگید تا اوکی کنم.



جیمز هری پاتر کیه دیگه؟

ناظر انجمن باید کسی باشه که وقت رسیدگی به انجمنو داشته باشه.. من و جیمز وقتشو نداریم. رسیدگی بشه لطفا وگرنه به بابات (چالوس پاتر) چغولیتو میکنم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 8 دی 1393 22:34
نمایش جزئیات
آفلاین
انجمن برگشت ، تاپیک هاش سر جاشه ، شما و نوه عزیزم جیمز هری پاتر رو هم گذاشتم ناظر انجمنش که خودتون بهش رسیدگی کنید چون انصافا من خودم وقت نمیکنم (و راستش رو بخوای علاقه ندارم ) به اونجا سر بزنم.

اگر باز چیزی کم و کسری بود بگید تا اوکی کنم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه‌چیز را می‌فهمم… جز آنچه باید احساس شود.
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 8 دی 1393 19:28
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

جیمز پاتر نوشته:
اول یه چیزی رو مشخص کنم که تاپیک ها پاک نشدن ، فقط از دید کاربران فعلا خارج شدن. من هیچوقت پست یا تاپیکی که مشخصا کسی بیشتر از 5 دقیقه واسش وقت گذاشته باشه رو پاک نمیکنم.

من بیشتر مد نظرم بود که جای اینکه انجمن فن فیکشن نویسی داشته باشیم ، مثلا قبلا هر کی مینویسه بفرسته واسه بخش مقالات (چون مسوول بخش مقالات هم هستم و میخوام اونجا هم فعال شه )

من مشکلی ندارم با فن فیکشن نویسی ، فقط مطمئن نیستم که یه انجمن جدا واسش نیاز باشه. با این حال چون من فرد دموکراتی هستم ، یا انجمن مطالب اشتراکی رو تغییر میدم که هم فن فیکشن باشه هم کارهای اشتراکی و تاپیک های خوب فن فیکشن قدیمی رو منتقل کنم اونجا ، یا انجمنش رو دوباره تشکیل میدم.

شانس آوردی این دفعه بلاک نمیشی.


من متوجه شدم انجمن پاک نشده.. از رو پست اولت مشخص بود که قابل برگردوندنه.
در مورد اینکه بفرسته واسه بخش مقالات بیشتر توضیح بده. ببین .. کاربرد بخشهای سایت الان داره به نظرم قاطی میشه! مقالات اسمش روشه... همونطور که مطالب اشتراکی اسمش روشه!
مطالبت اشتراکی ۵ صفحه تاپیکه که توش هم بخشهای قوی داره مثل "و چه خالی میرفت" و هم بخشهای ضعیف که کاربردش فقط بالا بردن تعداد پست کاربر بوده یا هیچ نکته‌ی اشتراکی!‌نداره.
انجمن فن فیکشن وقتی نظارتش دست جاگسن بود خیلی مرتب اداره میشد.. تاپیک اضافی نداشت، انجمنی بود که کارکردش دقیقا آرشیو بود ضمن اینکه امکان بحث در مورد هر داستان تو تاپیک وجود داشت و کمک به بهتر شدن فصلهای بعدی فن فیکشنا میکرد.

برای همین میخوام ازت خیلی خیلی جدی‌تر به برگردوندن خود انجمن فکر کنی!

انقدرم منو مجبور نکن پست طولانی تو گفتگو با مدیران بزنم اول صبحی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 8 دی 1393 19:19
نمایش جزئیات
آفلاین
اول یه چیزی رو مشخص کنم که تاپیک ها پاک نشدن ، فقط از دید کاربران فعلا خارج شدن. من هیچوقت پست یا تاپیکی که مشخصا کسی بیشتر از 5 دقیقه واسش وقت گذاشته باشه رو پاک نمیکنم.

من بیشتر مد نظرم بود که جای اینکه انجمن فن فیکشن نویسی داشته باشیم ، مثلا قبلا هر کی مینویسه بفرسته واسه بخش مقالات (چون مسوول بخش مقالات هم هستم و میخوام اونجا هم فعال شه )

من مشکلی ندارم با فن فیکشن نویسی ، فقط مطمئن نیستم که یه انجمن جدا واسش نیاز باشه. با این حال چون من فرد دموکراتی هستم ، یا انجمن مطالب اشتراکی رو تغییر میدم که هم فن فیکشن باشه هم کارهای اشتراکی و تاپیک های خوب فن فیکشن قدیمی رو منتقل کنم اونجا ، یا انجمنش رو دوباره تشکیل میدم.

شانس آوردی این دفعه بلاک نمیشی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه‌چیز را می‌فهمم… جز آنچه باید احساس شود.
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 8 دی 1393 19:01
نمایش جزئیات
آفلاین
مدیریت قدرتمند عزیز

۱. مطالب اشتراکی اسمش روشه.. مطالب اشتراکی! مثل داستانی که شما تو داستان‌های گروهی شروع کردی و بچه‌ها اومدن در حد یه خط .. یه پاراگراف ادامه‌اش دادن. فن فیکشن، مثل داستانه که نویسنده‌اش ( و در مورد داستان من، ۲ تا نویسنده‌اش) ساعت‌ها وقت گذاشتن، شخصیت‌ها، اتفاقات، مسیر و جزییاتش رو مشخص کردن و هر از گاهی یه chapter از کارشون رو تو تاپیک مربوط به داستانشون میذارن. نمیدونم تجربه‌ی فن فیکشن نویسی داری یا نه ولی نوشتنش خیلی بیشتر از رول نویسی وقت میگیره. این ۲ تا انجمن ۲ تا کاربرد کاملا متفاوت دارن. اتفاقا اگه سری به گفتگوی ناظرین با مدیران بزنی، بحث جاگسن و دلورس رو اونجا میبینی که چی جاش توی فن فیکشنه و چی توی مطالب اشتراکی!

۲. من نه همه‌ی فن فیکشن‌ها رو خوندم و نه لیستی از تک تک تاپیک‌ها دارن. ضمنا داور فن فیکشن هم نیستم که بگم کدوما خوب بودن. فقط میدونم نباید زحمت هیچکس انقدر راحت از سایت پاک بشه!
عده‌ی زیادی فقط برای خوندن فن فیکشن به سایت میان، این بخش سایت تو جذب کاربرای دمنتور خیلی موفق بوده و کافیه به تعداد دفعات دانلود فن فیکشن ها نگاه کنی تا ببینی انقدر هم این انجمن، آپاندیس سایت نبوده!

۳. فکر میکنم تو انجمن ناظرین یا ویزنگاموت (مطمئن نیستم) یه بخشی هست که ادغام یا حذف انجمن رو اعلام میکنن، این احترام به اعضای سایته تا در جریان تغییراتش قرار بگیرن و نشه داستان انجمن کوئیدیچ. آها! گفتم انجمن کوئيدیچ. خودت پستهای زیادی با شناسه‌ی ایگور فکر کنم تو اون انجمن داری، برو انجمن رو چک کن و بگو یه پست قبل از سال ۸۹ رو اونجا پیدا میکنی یا نه! به خاطر اینکه ناظرش تو یه سالی کل پست‌های انجمن رو از سایت پاک کرده! اگه فکر میکنی میتونی به پیدا کردن اون پست‌ها هم کمک کنی، تو انجمن مدیران لطفا مطرحش کن .. دلورس قرار بود یه کارایی بکنه اینجا.

۴. آرشیو فن فیکشن، نه فقط تو جادوگران، که توی فن سایت هر اثر دیگه‌ای، از بخشهای مهمشه. فن فیکشن جاییه که خواننده، داستان مورد علاقه‌شو با دید خودش.. از زاویه دیگه میگه.. درست مثل رول نویسی که سالهاست نوشتیمش با این تفاوت که ساختارش داستانیه تا نمایشنامه نویسی و به خاطر اینکه بخشی از ایفا نیست، همه میتونن به راحتی بهش دسترسی داشته باشن در نتیجه طیف مخاطبشو گسترده تر میکنه.

اگه این دلایل قانعت نمیکنه که اون انجمن باید باشه، مشکلی نیست.. میتونی بلاک کنی!

زت زیاد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 8 دی 1393 13:30
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

تد ریموس لوپین نوشته:
سلام بر مدیریت قوی شوکت!

آقا این انجمن فن فیکشن رو خوردین؟ من از صفحه ی اصلی سایت روی هر لینکی که مربوط به اون انجمنه کلیک میکنم، یا پیغام "دسترسی به این انجمن ندارم" میگیرم یا "خطا: انجمن انتخاب نشده است".

آقا ما روحمونو تو اون فن فیکشنا ریختیم... همینطوری بیخبر شپلخش نکنین!


مدیریت قدرتمند بخش غیر ایفای نقش با منه ، اون انجمن رو حذف کردیم چون به نظرم همه اون کارها رو تو مطالب اشتراکی میشه انجام داد و نیازی به انجمن جدید نیست واسش. تاپیک هاش موجود هست ولی لیستی از تاپیک هایی که نوشته های خوب توش بوده یا پتانسیل نوشته های خوب نوشتن رو داره رو بگو منتقل کنم مطالب اشتراکی .

اگر فکر میکنی که این کار اشتباه بوده بگو تا سریعا بلاکت کنم.
ولی جدی اگر دلیل کافی بیاری واسه اینکه اون انجمن نیاز هست در کنار مطالب اشتراکی وجود داشته بگو برشگردونیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه‌چیز را می‌فهمم… جز آنچه باید احساس شود.
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 8 دی 1393 08:00
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر مدیریت قوی شوکت!

آقا این انجمن فن فیکشن رو خوردین؟ من از صفحه ی اصلی سایت روی هر لینکی که مربوط به اون انجمنه کلیک میکنم، یا پیغام "دسترسی به این انجمن ندارم" میگیرم یا "خطا: انجمن انتخاب نشده است".

آقا ما روحمونو تو اون فن فیکشنا ریختیم... همینطوری بیخبر شپلخش نکنین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 4 دی 1393 21:31
نمایش جزئیات
آفلاین
درود خدمت مدیران عزیز
بانو آمبریج ممنون از اسکرول کردن سایت. اما امیدوارم سر فرصت واکنشگرا بشه چون خیلی سخت اسکرول میشه کرد هی دست آدم میخوره به لینک های مختلف صفحه عوض میشه.

و اما پیشنهاد

همونطور که میدونید استفاده از شکلک توی رول ها خیلی مهمه.
اما متن شکلک ها خیلی طولانیه و بعضی اوقات آدم برای پیدا کردن شکلک مورد نیازش پیر میشه
برای همین به نظرم شکلک هایی که جا داره رو به یه عبارت کوچکتر تغییر بدین که برای استفاده مجبور به باز کردن صفحه شکلک ها نشیم.

مثلا برای شکلک
استفاده از :D خیلی راحت تر از : ygrin: هست.

به شدت موفق باشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده



«میشه قسمت کرد، جای اینکه جنگید، میشه عشقو فهمید، باهاش خندید
میشه سیاه نبود، سفید نکرد. میشه دنیا رو باهمدیگه ببینیم
رنگی
منو حس میکنی؟ نه؟ نه! تو سینه‌ت دیگه شده سنگی.
و سنگین. و سنگین‌تر بیا روی سطح برای روز بهتر...»

پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 4 دی 1393 15:41
نمایش جزئیات
آفلاین
کریسمس همه مبارک

یه پیشنهاد به مدیران ایفا:
قبلنا یه سری مسابقات داشتیم به نام "جام آتش" که از هر گروه یه نماینده انتخاب میشد و مسابقه میدادن. بنظر من برای تنوع و برای کریسمس هم میتونستید همچین کاری بکنید و البته طولانی نشه مسابقه یعنی هر چهار نفر یه پست رول فقط بزنن و به برنده رنک بدید. فکر کنم یه مدت زیاده از این کارا نکردید و شاید برای مناسبت ها انجام همچین کارهایی باعث ایجاد شور و تحرک بیشتر در سایت بشه. تو این حین میشد ایده های جدیدی هم به طرح قبلی "مسابقات جام آتش" اضافه کرد مثلا اینکه چون الان توی زمستونه مسابقات رو توی دورمشترانگ که میگفتن اونجا از هاگوارتز خیلی سردتره و بارش برف بیشتره برگزار کنید و طبیعتا شرکت کنندگان هم باید پست رولشونو در مورد دورمشترانگ میزدن و این تنوع بود. توصیف یه مدرسه جادویی که رولینگ درست توصیفش نکرده خلاقیت زیادی میخواد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!