جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

116 کاربر(ها) آنلاین هستند (103 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
116
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 3 کاربر مهمان
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 25 خرداد 1393 14:39
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

یک چیزی رو من اینجا توضیح میدم یکبار برای همیشه.
من مثل الادورا، مثل آنتونین، مثل مونتاگ، برنامه نویس و طراح وب نیستم. گرافیست نیستم مثل پروفسور کوییرل. من اصلا الفبای اینها رو هم نمیدونم چی هستن. من یک محقق بیولوژی هستم. همین. سواد و دانش این مسائل فنی رو اصلا ندارم.

هر آنچه که در تم و سایت می بینید، تغییرات، اصلاحات و غیره همگی از روی آزمون و خطاست. دوره ای حدود دو سه سال پیش بیکار بودم و خونه نشین، بر حسب کنجکاوی اینقدر با کدهای اچ تی ام ال و سی اس اس ور رفتم ، اینقدر با عکسا و ابزارهای کورل و فتوشاپ که یه چیزایی دستم اومد. وگرنه هیچ سوادی پایه ای مثل شما ندارم.

دسترسی ادمین من هم دو سه سال پیش برای دو بخش اخبار و ترجمه کردن پاترمور داده شد. بر حسب اینکه بقیه دوستان مدیر هیچ توجهی به سایت نداشتن و سرکشی شون کم بود، و داد و بیداد شما اعضای گرامی در مرلینگاه آسمانیان هم طنین می انداخت، ناچاراً خودم با سواد ناقص دست به طراحی تم و تغییرات ظاهری زدم.

مدیران فنی حقیقی سایت هری و مونتاگ هستن نه من.

_______________________
الادورا 1

1. شما قبلاً در سایت نبودی. هری یک آپدیت در نسخه زوپس انجام داده بود که منجر شده بود امضای خیلی ها نصفشون بره و دیگه امکان بازیابی شون وجود نداره.

2. اون کاربران شناسه هاشون حذف شده. قبلاً مدیران هر کدوم سیاست های متفاوتی داشتن. از سال 85 شناسه های به حالت مسدود در می اومدن اما قبلش بعضی مدیران حذف میکردن.

3. در «گوگل کروم» و «فایرفاکس» ابتدا در لحظه لودینگ با ابعاد حقیقیش به نمایش در میاد اما پس از اینکه کامل عکس لود شد، به اندازه همون 300 پیکسل در میاد خودش و کوچیک میشه. در IE که از دید من آشغاله به اندازه حقیقی شون نشون داده میشه و صفحه میزنه بیرون.
این باید بین خود کاربران فرهنگ سازی بشه که عکس با اون اندازه و حجم رو آپلود نکنن. از قدیم این موضوع در قوانین سایت بود که عکس هم حجمش و هم اندازه اش خواهشا کم باشه ولی هیچکس توجه نداره. سیستم سایت قدیمیه و خیلی قدرت مانوور نداره چون توسعه دهدنگانش دیگه نیستن خیلی.

4. من سواد ندارم !!! برین تاپیک بزنن، توش روی ظاهر و رنگ بندی و همه چیز یک تم ایده آل رای گیری کنید بین اعضا، نتیجه رو بدین ما. اجراش با ما. این تم فعلی سلیقه من بوده. بدون نظر دیگران.

مورفین

وقتشو ندارم و بلد نیستم.

الادورا 2

1. بعضی وقت ها رو نمیدونم کی هستش ولی همانطور که گفتم، لود با اندازه حقیقی انجام میشه اما پس از لود به اندازه 300 در میاد. (مگر در IE آشغال)

2. دو-سه بار در سرعت کم برای خودم اتفاق افتاد. نمیدونم. رفرش دادم حل شد. بلد نیستم و نمیدونم علتش چیه.

3. میدونم. کارای آزمایشگاه روی سرم ریخته بود یادم رفت اونو درست کنم. به زودی اندازه درصدی میدم.

4. بر خلاف گفته شما، در IE من، مطابق کروم عمل میکنن. ویبره اما در فایرفاکس هست که قبلا هم بوده. علتشو نمیدونم چون سوادشو ندارم.


_____________________________

دوباره

سایت و تم و هر آنچه که می بینید حتی ممکنه موقتی باشه. قراره بعد از انتخابات وزارت به روز رسانی بذاریم برای سایت. ممکنه خیلی چیزا عوض بشه و روی ظاهر هم تاثیر بذاره و ممکنه نشه. پس خواهش میکنم خیلی ایرادات رو حداقل «موقتی» بدونید.

من اون روزا خیلی خوش اخلاقم وگرنه کلا دسته جمعی میفرستادم تون بالاک.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
No Country for Old Men


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 25 خرداد 1393 11:22
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!
من بازم با چند مسئله اومده م و امیدوارم خوندنشون باعث نشه مثل پست قبلیم سایت رو کن فیکون کنی

#امضاهای بچه ها که بزرگ بوده و خودشون با دادن عرض 300 پیکسل کوچیکش کرده ن، بعضی وقتا کوچیک نشده لود میشه و نتیجه ش این میشه که نصف پست های صفحه ای که صاحب امضا پست زده از کادر خارجه و نمیشه خوندشون! این مشکل رو تو پست قبل هم داشتم البته...

# بعضا برام پیش اومده وقتی نصفه شب که سایت شلوغه وارد میشم( با گوشی نه ها! گوشیم رو که در جریانی) قالب لود میشه، عکس ها هم لود میشه، ولی نوشته ها نه! در مواردی حتی شکلک های یه پست لود شدن و سر جاشون هستن ولی متنش دیده نمیشه. در حالت عادی دقت کرده م متن همیشه آخر از همه نمایش داده میشه، وقتی سرعت کمه گویا مرورگرم بیخیال لود کردن متن ها میشه

#صفحه اخبار وقتی مرورگر در حالت ماکس قرار نداره عکساش میزنه بیرون از کادر!

# عکس ها تو هر مرورگری یه جور میچرخن، میدونستی آیا؟ تو اکسپلورر از جاشون در میان، یه دایره سمت چپ خودشون میزنن بعد برمیگردن سر جای اصلی! تو فایرفاکس اگه گوشه سمت راست پایین عکس رو نگه داری میتونی شاهد ویبره رفتنش باشی و تو کروم خیلی شیک می چرخه! ژانگولری شده اساسی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 خرداد 1393 13:59
نمایش جزئیات
آفلاین
دلوجون قربون دستت! میشه این غبار آلودگی و مه گرفتگی روی عکسا رو هم برداری؟ ویرایش: آقا دم مدیریت پاسخگوت گرم! هم غبار فتنه برطرف شد هم شادی ملت مضاعف! حالا که تا اینجا اومدم اینم بگم دیگه. یادته چند هفته پیش اومدم گفتم: نقل قول:
شلام عرضم به حضور مدیران انور سایت از نوع فنی که بنده وقتی وارد پروفایل یک نفر میشم و نمایش همه ی ارسال هاش در انجمن ها رو می زنم دوست دارم این امکانی که در تاپیک ها هست و صفحات تاپیک رو از 1 تا مثلا 100 اون بالا ردیف کرده در بخش پروفایل ها هم ببینم و برای پیدا کردن یک پستی که مثلا مربوط به سال 84 هست هی یه ساعت اون پایین "<< قبلی بعدی >>" نزنم. به عنوان وزیر مملکت دستور میدم هر چه سریع تر این امکان رو فراهم کنید وگرنه مجبور میشم به عنوان یه شهروند ازتون خواهش کنم که این امکان رو فراهم کنید!
بعدش تو گفتی: نقل قول:
به مورفین: وقت می بره. الان مشغول کارای آپدیت هستیم. بعداً دوباره یه جغد برام بفرست یادآوری کن بهم.
حالا اینو به صورت خف اینجا نوشتم ببینم واقعا همونطور که به نویل گفتی واقعا مدیران به ویرایش پست ها سرکشی می کنند و واقعا انقدر بیکارن؟! یا الکی گفتی و تازه دو هفته بعد که اینجا پست جدید بخوره اینارم می خونی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مورفین گانت در 1393/3/20 19:18:15
ویرایش شده توسط مورفین گانت در 1393/3/20 19:20:27

هورکراکس را به خاطر بسپار؛ ولدمورت مردنیست!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 خرداد 1393 11:11
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام به دلو زحمتکش خودمون!

چند تا مسئله پیش اومده برا من:
1-امضای تعدادی از بچه های قدیمی، نصفه نیمه دیده میشه. به عنوان مثال
http://www.jadoogaran.org/userinfo.php?uid=6527
http://www.jadoogaran.org/userinfo.php?uid=1497
http://www.jadoogaran.org/userinfo.php?uid=722

کاملا مشخصه که قبلا متن امضا کامل بوده و نصفیش پاک شده، که در مورد بعضی از امضاها چون شامل کد هم می شدن بخشی از کد دیده میشه! امضای آناکین مونتاگ هم اینجوری بود مثلندش، خودشو پیدا نکردم!

2-تو یه سری از تاپیک های عمومی، پست هایی دیده میشه که صاحاب ندارن! مثلا اینجا:
http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?start=10&topic_id=2146&order=ASC&status=&mode=0
پست بعدی چوچانگ توسط مادام پادیفوت دوبار ویرایش شده، ولی خود پست معلوم نیس مال مادام پادیفوته، خورزو خانه، کیه!

3-تو قالب قبلی یادمه امضای ملت خود به خود سایزش کم میشد و قالب به هم نمیریخت. مثلا امضای ریونا بونز که والپیپیره:| با ابعاد حدودی سیصد پیکسل دیده می شد(به نظرم خودش هم گذاشته باشدش رو 300 پیکسل که پیش فرض سایت برای همه عکس هاست) الان ولی هر جا ریونا پست زده من دیگه نصب صفحه رو نمیبینم چون امضای ریونا کوچیک نمیشه و قالب رو به هم میریزه! همچنین است صفحه آخر بند موجودات خطرناک که البته اونجا عکس بزرگ نداریم و واقعا نمیدونم مرگش چیه!

الان نمیشه محدودیت عرض برای امضاها اعمال کرد؟ همونطور که میدونی لینک پست ها سمت چپ بالای هر پسته و من برای اینکه به پست خاصی لینک بدم به سمت چپ صفحه نیاز دارم!

4-احساس نمیکنی قالب خیلی شبیه صفحات پاورپوینت شده؟ موس رو هر چی میره اون چیه یه واکنشی از خودش نشون میده:D

ویرایش: غلط کردیم دلو! همون قبلی خوب بود! ما رو به شکل اولمون برگردون!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط الادورا بلک در 1393/3/20 16:54:20
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 16 خرداد 1393 15:27
نمایش جزئیات
آفلاین
اخ که گل گفتی. منم همین مشکلو دارم ماله فقط وارد میشه که تا دیشبم نمی شد الانم هیچ چی کار نمی کنه . یه کاری کنین لطفا که. مردیم با این مرورگرای مسخره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I close my eyes, only for a moment and the moment's gone
All my dreams pass before my eyes in curiosity
Just a drop of water in an endless sea
All we do crumbles to the ground, though we refuse to see
Don't hang on, nothing lasts forever but the earth and sky
It slips away and all your money won't another minute buy
Dust in the wind
All we are is dust in the wind
Everything is dust in the wind



تصویر تغییر اندازه داده شده



تصویر تغییر اندازه داده شده




پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 16 خرداد 1393 15:05
نمایش جزئیات
آفلاین

عامو! مدیرا ! گل‌های سایت! داد! هوار! بی‌داد!

می‌دونین من دو شبه با چه مرورگری دارم میام؟! می‌دونین دارم با چی پست می‌زنم؟! می‌دونین؟! با آی ای!! شرم نمی‌کنین؟ حیا نمی‌کنین؟! کوجان مسئولین حمایت از حقوق بشر خو؟!

می‌دونین چرا دارم با آی ای پست می‌زنم؟! دِ نه دِ! نمی‌دونین دیه! چون گوگل کروم ِ خر، هرجا جز صفحه‌ی اول اخبار می‌خوام برم، یا پرتم می‌کُنه بیرون یا وارد نمی‌شه! حتی پیام شخصیام!

یکی بیاد یه دسّی برسونه بهمون.

می‌گن تو جهنم می‌شوننت پشت کامپیوتر، مجبورت می‌کنن با آی.ای پست بزنی.




افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
But Life has a happy end. :)
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 14 خرداد 1393 15:39
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ترم آموزشی جدید چه تاریخی آغاز میشه

دوست عزیز ترم جدید احتمالاً از اواخر تیر ماه کار خودش رو شروع می کنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ماندانگاس فلچر در 1393/3/14 18:41:36
آنتونی گلدشتاین ریونکلاوی
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 14 خرداد 1393 15:02
نمایش جزئیات
آفلاین
یه سوال راجب بخش گالری!

گفتید که 65 درصد عکسها حذف میشه و فقط اونایی که رسمی و مهم اند میمونه. در این صورت باز هم امکان ارسال عکس وجود خواهد داشت؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
only Hufflepuff


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 14 خرداد 1393 14:29
نمایش جزئیات
آفلاین
من دو روز پیش عضو شدم دو تا ایمیلشم گرفتم
نام کاربریم نوبل ـه


_________________

متاسفانه هیچ نام کاربری مشابه با "نویل" هم در چت باکس وجود نداره. منظور من نام کاربری شما در داخل چت باکس هستش. توجه داشته باشید که عضویت شما در سایت جادوگران ربطی به عضویت شما در چت باکس نداره و برای چت باکس باید از طریق این آدرس، نام کاربری جداگانه بسازید تا بعدش از طریق ورود از این لینک، وارد شناسه خود در چت باکس شده و پیام ارسال کنید.


* مدیران به ویرایش پست ها سرکشی می کنند. لزومی ندارد تا زمانی که امکان ویرایش پست قبلی و افزودن اطلاعات هستش، پست جدیدی ارسال بشه.

موفق باشید

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _
ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دلوروس آمبریج در 1393/3/14 14:49:35
ویرایش شده توسط نویل لانگ باتم در 1393/3/14 14:56:23
شاید وجودم به خیلی ها ارامش نده . . .
ولی همین که حضورم حرص خیلی هارو در میاره . . .
بهم انگیزه خیلی بالایی میده . . .
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 14 خرداد 1393 14:15
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
منم مشکلی که لینی برای چت باکس داره دارم




______________________

پاسخ:

سلام. ممکنه شما اکانت تون رو در چت باکس بگین؟ اگه عضو نیستید در چت باکس، تا وقتی نشید عضو، نمی تونید پیام بفرستید در چت باکس.

عضویت در چت باکس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دلوروس آمبریج در 1393/3/14 14:25:37
شاید وجودم به خیلی ها ارامش نده . . .
ولی همین که حضورم حرص خیلی هارو در میاره . . .
بهم انگیزه خیلی بالایی میده . . .