اول:تقصير خودش مجبور نبود كينه ي قديم رو الان خالي كنه دوم اين كه با كريچر بدرفتار بود و كريچر تا حدود زيادي مقصر بود دوم:هري ..اگر هي در درس اكلامانسي فعال تر بود هرگز چنين خوابي نمي ديد. اسنيپ:بايد براي يادگيري هري تلاش مي كرد دامبلدور:نبايد اسنيپ رو معلم اكلامانسي هري مي كرد
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
آن روز همايون كه به عالم قفسي نيست.. اي مرغ گرفتار بماني و ببيني...
این اولین واقعه ی ناگوار برای هری (با توجه به این که پدر و مادرش رو در حال مگ ندیده و اگه دیده یادش نیست) حال مقصر ها: اول از همه دانبلدور: با توجه به توضیحاتی که در آخر کتاب 5 داده 2.خودش: به خاطر غرور بی جایی که داشت و حق زیادی که همیشه به خودش میده 3.سیریوس هم به همین خاطرولی من بهش حق می دم چون اگه منم بودم همین کار رو میکردم 4. اسنیپ: چون معلوم نیست چه طوری با سیریوس حرف زده که اون لجش در اومده 5. پدر هری:لج اسنیپ رو در آورده که بعدش اسنیپ هم لج سیریوس رو در بیاره و........ به قول یه کی از دوستان این رشته سر دراز دارد.
نظرم رو قبلا گفتم لطفا پست منو بخونید شماره 11 در این تاپیک: http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?post_id=24680#forumpost24680
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
منم با اون فرد مهمان موافقم سيريوس نمرده خود رولينگ هم هي كم و بيش به طور غير مستقيم اينو گفته اگه سيريوس مرده باشه من ديگه كتاب هاي هري پاتر رو نمي خونم و فيلمهاشم نگاه نمي كنم
فلور جان این طوری که تو پیش رفتی هیچ کی در این کار مقصر نیست در صورتی که هر کاری رو به هر حال یکی انجامش می ده. درسته هری یه بچه 16 _ 15 سالست ولی یه بچه ی معمولی نیست.خیلی از خودش انتظار داشت دامبلدور هم حق داشت ازش انتظار داشته باشه . فکر کنم اگه به یه بچه 5 ساله هم یه اینه بدی بگی هر وقت با من کار داشتی به این نگاه کن فراموش نکنه و یادش بمونه .ولی این که چرا هری راه به اون سختی رو انتخاب کرد باز جای سوال داره و در نتیجه مقصر...
هری هر چه قدر هم که سیریوس را دوست داشت نباید انقدر بدون اطلاع پا می شد می رفت ساز مان دامبلدور هم حقیقت را نمی گفت همش اره هری بچس تا این که این اتفاق افتاد
به نظر من نه دمبلدور گناهكاره نه ولدمورت ونه هري 2نفر گناه كار اصلي هستن اول سيريوس دوم بلاتريكس سيريوس هيچ وقت به حرف دامبلدور گوش نداد با كريچر مهربون نبود با اين كه دمبلدور بهش گفته بود .دامبلدور همه چيز رو پيشبيني كرده بود وبه همه درمورد كارهاشون تذكر ميداد وكسي به تذكرهاي او دقت نميكرد . بلاتريكس دلش ميخاست سيريوس رو بكشه .چرا سيريوس بايد به دست دختر خالش كشته ميشود؟
پس بلا هم به عنوان قاتل سيريوس واقا مقصر بود.اگر چه دمبلدور هم بي تقصير نبود......
دوستان خواهش مندم دلیل قانع کننده بیارید ننویسید دامبلدور یا یک کلمه یا چند کلمه رو گفته های دیگران بحث کنید البته من ناظر نیستم ولی ناراحت می شم وقتی می بینم اینقدر کار اینا سخته و بیشتر وقتشون رو تلف می کنن تا پست پاک کنن ممنون می شم یکم به فکر ناظرها باشید
در جواب سرژ عزیز
من نمی دونم این هنرنمای ویدا اسلامیه هست یا نه ولی خیلی مشکوکه چرا تو اون لحظه ی دوئل می خندید ؟ از این گذشته هیچ کی مقصر نیست من دلایلم رو قبلا گفتم همه اون کاری رو کردن که فکر می کردن درسته
دامبلدور خیلی فهمیده است ولی اینو در نظر بگیرید هر کسی اشتباه می کنه ولی به نظر من اشتباه نکرده چون می بینیم که زمانی که به چشم های هری نگاه می کرد یک احساسی داشت و هری هم یک احساسی پس چطور می تونست بهش چفت شدگی یاد بده؟ هر احتمالی وجود داشت و دامبلدور از هیچ چیزی مطمعن نبود
سر هری همه چیزو خراب نکنید چون اون فقط 15-16 سالش بوده و تو سنی بوده که از رو احساسات تصمیم می گیره پس من به هری حق می دم که بره و جون پدرخونده اش رو نجات بده
و در مورد کریچر وقتی از کسی متنفر باشی هرکاری می کنه که نابود بشه کریچر هم از سریوس متنفر بود و می خواست نابود بشه و چون می دونست هری خیلی به اون علاقه داره می خواست هری رو هم نابود کنه حتما مرگخوارها بهش وعده های داده بودن وعده های داده شده و تنفر از سریوس و هری باعث شد که دروغ بگه من حق می دم که همچین کاری بکنه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید