با سلام به مدیرای گرامی...! بعد از عمری وارد سایت گشته و از شدت تحیر و تعجب انگشت حیرت بر دندان می گزیم! الف: پ این قالب موبایلی کو؟!:(( ب:دو تا قالب در دسترس منه که هر دوشون ساید بار بسیار بزرگی دارن که میره زیر متن پست ها! جیم: دلم براتون تنگ بود:دی دال: چت باکس هم یه جا میاد یه جا نمیاد!
با سلام و درود خدمت علهی اعظم سیمسرور نشان و عرض خسته نباشیدی بهارانه به گلهای سایت که این روزها خیلی زحمت میکشن تا عیدیهای معوق ما رعیتهای سایت رو پرداخت کنن! (آره... فکر نکنین یادمون رفته! )
بنده یک عرضی داشتم! خب هنوز سایت در حال تغییر و تحولاته درست ولی این داستان قالب Potter15 چیه؟ من اول فکر کردم کلا چت باکس رو اون قالب موجود نیست، بعد داشتم اسکرول داون میکردم دیدم میفته پایین صفحه.
ای بابا! :vay: :vay: :vay: :vay: :vay: ااااااااااااااااااااااااااه. :vay: :vay: :vay: :vay: اولا که جواب سوال به اون مهمی من رو ندادید. دوما چرا هر دفعه میام توسایت میزنه مثلا 9 تا پیام شخصی ولی وقتی میری 8 تاست!از پیام ها بیرون که میاید می بینید میزنه 1 پیام شخصی جدید!اعصابم رو ریخته به هم!
همونطور که دلو سابق بر این گُف، علیالحساب بند نکنین به تِم سایت [ مرلین اون مشکل رو منم دارم و فک کنم واسه همهس. ] چون قراره عوض شه و درست شه و خلاصه قراره دلورس بهش رسیدگی کنه. یه مدت صبر و قناعت پیشه کنید تا ببینیم عمو عمه دلو چی برامون میاره.
مرلین در مورد اون مشکلت، چطوره توی وُرد متنت رو روال کنی، بعد کپی کنی اینجا؟ در مورد بولد کردن یا هر کُدی، صفحهی پاسخو که وا کُنی میتونی یه بار بزنی روشون تا کُدا رو بت بدن دیه. اونطوری کارت راه نمیفته آیا؟
سلام مديران گرامي نميخوام زحمتتون رو زير سئوال ببرم ولي واقعا اين تم نه زيباست و نه سبك و و نه به تم سايت جادوگران ميخوره! در مورداينكه اين به روز رساني چه فوايدي داشته اطلاعي ندارم ولي ايكاش اول تمها رو به صورت آف لاين تست كنيد و سپس اونا رو استفاده كنيد و يا به صورت تم ديفالت سايت قرار دهيد. با تشكر
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
و ما بر می گردیم تا درس عبرتی باشد برای کسانی که بر نمی گردند!
ملت مدیر فنی، نخسوزن مخصوصا آنی مونی و دلو، یه مشکلی به شدت داره اذیت میکنه ها! اگه تونستین حدس بزنین، جایزه دارین چه مشکلیه، اگرم نه که بیخی!
غرض اینکه وقتی میری توی قسمت پاسخ کامل یا ویرایش، که مخصوصا توی ویرایش زیاد اذیت میکنه، اینه که نوشته ها از توی اون کادره میزنن بیرون و وقتی مثلا توی نوشته هه لینک یا حروف انگلیسی باشه و بخوای درست کنی، مصیبت عظما میشه! من سه بار یه پست رو ارسال کردم تا تونستم توی هر کدوم یه بخشیشو درست کنم!
حالا این مشکل از منه یا کلیه؟ اگه مال منه چطور میشه درستش کرد؟
اولندش که حاجیت اصن اون دورهی کودتا و شورش و چیمیدونم این بساطا، حضور فیزیکی نداشته و از همین رو، کاملاً مبرّا از فتنه حساب میشه. تا کور شود هر آنکه نتواند دید!
دومندش که مال بد، بیخ ریش صاحابش. بردار ببر این معاون خیانتکار و مرگخوارت رو!
سومندش که، به ما و داوشمون تهمت زدی، نه آزکابانو بت میدم، نه کلاتو. مـَـردی واسا زیرگذر با هم اختلاط کنیم ببینیم چی میگی اصن؟!
یعنی شما الان خودت رو مخاطب عنوان "مدیران مبرا از فتنه" می دونی که داری به من جواب میدی و یا اون یکی که خودش می دونه کیه و پیام شخصی میده و اینباکس من رو که با هزار زحمت گل های سایت خالی شده دوباره پر می کنه، خودش رو هنوز معاون می دونه؟!
شما خودت در پرونده ی مرگ مجدد... آه (افکت احساساتی شدن و فرو دادن بغض)... قورررت قورررت (افکت آب خوردن برای کنترل احساسات)... اهههم (افکت سرفه برای مسلط شدن هر چه بیش تر و ادامه بحث)... مرگ مجدد و مشکوک مروپی گانت متهمی. و الان هم جلوی میلیون ها نفر از اعضای جامعه جادوگری داری در برابر آزادی آزکابان و بازگشتش به دولت آزادی و پرواز مقاومت می کنی. آیا این مقاومت شما باعث نمیشه که این شبهه در ذهن ها به وجود بیاد که آیا ویولت بودلر از بازگشت آزکابان به دستان دولت آزادی و پرواز می ترسه؟ آیا مقاومت شما در برابر عزل برادرتون؛ کلاوس بودلر، باعث نمیشه که شبهه ی پارتی بازی و چنبره ی هزارفامیل و وجود محدوده ی قرمز در حکومت تقویت بشه؟ بنده به عنوان وزیر و در غیاب ریاست زندان آزکابان این حق رو برای شما محفوظ می دونم که سکوت کرده و در حضور وکیلتون به اتهامات وارده پاسخگو باشین. البته قبلش باید آزکابان رو برگردونین تا دادگاهتون برگزار بشه.
در جواب "اوشونا رو برداریم، جنابعالی رو بذاریم؟" هم باید بگم بله!
به دو دلیل:
1. آزکابان مثل موزه، انجمن زیرمجموعه وزارتخانه است و رییسش رو وزیر تعیین می کنه. من یادم نمیاد برای هیچ یک از این افراد حکم ریاست آزکابان صادر کرده باشم. بنابراین ریاست این افراد بر انجمن آزکابان غیرقانونیه و باید برکنار بشن تا حکم رییس جدید صادر بشه.
2. در مورد افراد مذکور باید بگم کلاوس بودلر مثل خواهرش متهم در مرگ مشکوک فیلیوس فلیت ویک بوده و هر چند فلیت ویک از مخالفان سرسخت آزادی و پرواز و با کودتاچیان بود اما مدرکی دال بر وفاداری کلاوس بودلر به گفتمان آزادی و پرواز وجود نداره و اصلا بنده شک دارم ایشون پیام سوم تیر رو دریافت کرده باشن، بنابراین مورد تایید اینجانب نیستن و باید عزل شن. اما لینی وارنر؛ معاون سابق و حال حاضر بنده در تمام حوادث تلخی که در زمستان اتفاق افتاد همواره به دولت آزادی و پرواز وفادار بوده و مامور مخفی شخص وزیر در بین کودتاچیان به حساب می اومده. ایشون به درخواست من ریاست آزکابان رو با این شرط قبول کرد که با به قدرت برگشتن دولت آزادی و پرواز بلافاصله از ریاست آزکابان کنار گذاشته بشه. مدارکش هم موجوده... (یعنی موجود بود تو پیام شخصیا. الان دیگه باید تو باقالیا دنبالش بگردی.) بنابراین همینجا تقاضا دارم ایشون رو از ریاست آزکابان برداشته و به عنوان معاون وزارتخانه منصوب کنید.
در مورد کلاه هم همونجور که اوشون در پیام شخصی گفت لطفا کلاه رو بالای سر بنده و رنک رو در امضای اینجانب قرار دهید چون که در لیتل هنگلتون ما کلاه را روی سرمان می گذاریم نه توی امضامان!
باتشکر و زنده باد تابستان وزیر سحر و جادو؛ مورفین گانت (دلوی فتنه گر! در صورتی که دوباره یک مهر برای من بسازی، یک چهارم از دوران محکومیتت را مشمول عفو وزیری می کنم.)
hermionejain نوشته:
دوستان عزیز
می گم بهتر نیست برای ورود به سایت،اسم سایت رو مثل قبلنا،بزرگ بزاریم؟
ابهتش بیشتره ها.
به بینی قوس دار مرلین قسم.
راستی به خاطر به روز رسانی هستش که هر چی نظر و عکس فرستادم ثبت نشد؟
بعد از به روز رسانی همون نظرها و ارسالی هام ثبت میشه تو سایت آیا؟
جدا از اینا:
چند روزه آواتار گذاشتم هیچکس نظرش رو راجب بهش نگفته :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
این آواتار ایفای نقشم نیستا برا ایفا عکس شخصیتم رو می زارم.
ولی این به امضام می خوره.
ارررررره منم موافقم !! سوال منم همینه !!!
بخاطر بروز رسانی هست که نظرات و تصاویری که ارسال کردم تا حالا ثبت نشده ؟؟؟؟؟
خب چقدر باید صبر کنم ؟؟؟
راستی هرمیون من بهت نظرمو راجب آواتار جدیدت تو بازدید قبلیم گفتم
نمیدونم چرا هنوز بهت نرسیده ؟؟!!!
ولی به هر حال من آواتارت رو دوست دارم .
سوروس خیلی دوست داشتنی یه !!