دوستان مدير گرامي، اين آخرين باره كه من اين نكته رو تذكر ميدم، براي بحث بين مديران حتما از تاپيك صحبت با همديگه استفاده كنيد! در صورت تكرار بحث در اين قسمت، مجبور ميشم طور ديگري برخورد كنم. اين تاپيك مربوط به بررسي پيشنهادات و انتقادات اعضا از مديريته! والسلام
خوب كار اين آقي عزيزم همون ويچ كينگه چيه درست نبوده كه در پيام شخصي توهين آميز رفتار كرده ولي راستشو بگم من با فروم ارباب حلقه ها موافقم چون سايت گسترش پيدا ميكنه و براي سايت يك قدم به لو به شمار مياد هموطور هم كه خودتون ديديد سايت براي مدتي به علت ته كشيدن مسائل هري پاتري خوابيده بود
و به نظر من گسترش موضوعي سايت باعث ميشه در اينطور مواقع سايت نخوابه
شخصا كار ولدمورت سابق رو تاييد نميكنم (منظور پيام شخصي ايشونه)
به نظر من بايد برخورد بشه
-=-=-=-= كرام عزيز شما خودت رو انقدر اذيت نكن با تشكر سارگراس
عجب؟؟؟ خوبه اکثر بچه ها خیلی اینجا نمیان وگرنه میدیدن که مدیرای سایت خودشون چه جوری به جون هم افتادن بده بابا کرام جان شما بزرگواری کن و بیخیل این قضیه شو استعفای شما پذیرفته نیست ( من چیکاره ام؟؟؟ ) من از u خواهش میکنم نرو چون بکی از معدود افرادی که اینجا وظیفه شناسه تویی ( به بقیه بی احترامی نشه ) اینجانب به نمایندگی از اون کسی که این تاپیک رو باز کرده از شما معذرت می خوام . ok?
من دیگر هیچ چیز نمیگم نمیدونم باز کدوم یک از مدیران، تاپیک عضویت در ایفای نقش ارباب حلقه هارو باز کرده و به سرزمین میانه برگردانده است
گویا دیگر کسی برای افکار دوستانشان احترام قایل نیست
به طور صریح انصراف خودمو از مدیریت انجمن اعلام میدارم
چرا که من گفته بودم تا زمان تصمیم گیری بین مدیران تاپیک مذکور باید قفل باشد ولی با اینکار نشان دادند.....هیچ ارزشی برای شخص من قایل نیستند دوستان گویا میخواهند به طور خطی عمل کنند و من نمیتوانم اینگونه ادامه بدم
ببخشید من نمی خوام بحث لیلا رو ادامه بدم اما امیدوارم اگر این بحث ها واقعی بوده توهینی از طرف من به ایشان نشده باشه اولین تاریخی که من با ایشان چت کردم تاریخ پنج آپریل سال 2005 بوده من از همون اول شک کرده ام چون هم وقتی باهاش انگلیسی صحبت می کردم حرفامو می فهمید و هم وقتی فارسی به من گفت که به مدرسه نمی ره بعضی اوقات خودش به فینگلیش تایپ می کرد هیچ خطایی درون پیغامش دیده نمی شد و من کمی تعجب کردم اما چون من آدمی هستم که همیشه سعی داشتم خودمو به چیزای عجیب قانع کنم چیزی نگفتم خلاصه... هر چه جلوتر می رفتیم من بیشتر قانع می شدم در ضمن به عقل من نرسید که ایشون رد یابی کنم تا امروز قبل از اینکه من اینجا بیام فهمیدم لیلا آنلاینه البته اون Available نبود ولی چون من عادت دارم بچه ها رو چک کنم ببینم هستند یا نه فهمیدم اون حضور داره از اون طرفم فهمیده بودم رفته انگلیس واسه عمل این دو تا با هم تناقض داشت و من سعی کردم از این مسائل سر در بیارم تا این که اومدم اینجا و این مطالب ها رو دیدم البته من خواستم ردش رو با برنامه Visual Route بگیرم و همین کارم کردم و منطقه جغرافیایی خراسان رو نشون می داد این رو بدونید که اگر دلیل مناسبی برای این رفتارها پیدا نشه من سخت انتقام خواهم گرفت به همین خدا من انتقام می گیرم و اینم به شوخی نگفتم!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Head of Detection and Confiscation of Counterfeit Pants Office Emperor's Spokesman
هووم، كرام جان رفتار شما كاملا صحيح و منطقي بود. البته ايشون همان لردولدمورت سابق يا سعيد هستن، و من در جريان امور هستم، مطابق قوانين رفتار كن، مهم نيست ايشون چه كسي بودن، بايد طبق قوانين با ايشون برخورد بشه، در ضمن يه اخطار هم به خاطر توهينشون بايد دريافت كنن!
کمی بعد پیام شخصی دلنشینی از طرف ایشون به دست من رسید با این متن: نقل قول:
آقای محترم اون موقع که من تو کار انجمن و مدیریتش بودم شما هنوز نمی دونستی انجمن چیه! اون موقع که 2 سال پیش قرار شد سایتی ساخته بشه و 1 سال بعدش شد جادوگران شما کجا بودی؟ لازم نیست به من این مزخرفات رو تحویل بدی! من هر کاری کردم به درخواست مستقیم دارک لرد بوده و اینکه قرار بود جز من و اون کسی در بخش ارباب حلقه ها دخالت نکنه! محض اطلاعتون عرض کنم بنده لرد ولدمورت هستم و علاقه ای به این مزخرف بازی های بچگانه ندارم! لطفا در کاری که بهت مربوط نیست دخالت نکن
قانونی که من از اون صحبت کردم دقیقا قانون دوازده ایفای نقش هست:
نقل قول:
- برای عوض کردن نقش اگر کمتر از یک ماه است که نقش خود را ثبت کرده اید میتوانید دوباره معرفی شخصیت کرده و با همان شناسه نقش جدید را بازی کنید ولی اگر بيش از يك ماه است كه شخصيت خود را انتخاب كرده ايد و الان ميخواهيد آن را عوض كنيد برای عوض کردن شخصیت خود باید یک شناسه جدید ثبت کنید. نقش قبلی شما به متقاضی بعدی نقش داده خواهد شد. شناسه هایی که نقش آن ها آزاد شده برای همیشه بسته خواهند شد.
در پایان باید بگم: 1-فکر نکنم این سعید باشه.. و اگه باشه..تو سایت هنوز فعاله؟ 2-بعضی ها هنوز از اشتباهاتشون درس نگرفتن....این طرز برخورد اصلا درست نیست
به نظر من...ایشون فقط خواسته حاجی رو خراب کنه...و اینو بدونین که حاجی دارکی هیچوقت در پیش من و بقیه مدیران و اعضای سایت جادوگران وجهش خراب بشو نیست همه ما میدونیم چنانچه حتی طرف سعید باشه همیشه با حاجی دارکی مخالف بوده
ابرفورث جان اگه تونستی آی پی اینم چک کن!!! با احترام کرام