جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

19 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
16
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  351 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: بهترين ناظر ماه
ارسال شده در: شنبه 23 اردیبهشت 1385 11:54
نمایش جزئیات
آفلاین
قبل از هر چیز جا داره از تمام ناظرين عزيزی که در این مدت زحمت کشیدند تشکر ويژه کنیم که برای تک تک انجمنهای سایت وقت گذاشتند .

بعد از اتمام ده روز مهلت رای دهی به ناظرين برگزيده اعضای سایت ، نتیجه نهایی مرحله ابتدایی انتخابات بدين صورت به اتمام رسید :

پروفسور کوييرل : 7 رای

بیل ويزلی : 5 رای

نارسیسا بلک : 4 رای

پیتر پتگريو : 4 رای

بلیز زابینی : 4 رای

توماس جانسون : 1 رای

اوووووووووف !
شما این طوری رای میدید نمیگید وزير بدبخت چی کار کنه ؟

از قوانین انتخابات این هست که بیش از چهار نفر به دور دوم انتخابات نباید راه پیدا کنند و متاسفانه سه نفر دارای چهار رای هستند ...

چرا وزير رو این قدر عذاب میدید

خوب مجبوريم یه تبصره اینجا بزنیم ...
بلیز زابینی به دلیل شانس بسیار زيادش در رای گیری بهترين نويسنده بحثهای هری پاتری از این بین ، به دور دوم انتخابات وارد نمیشه و چهار نفر ابتدایی یعنی کوييرل ، بیل ويزلی ، نارسیسا و پیتر پتگريو به دور دوم انتخابات که نظرسنجی بالای تاپیک خواهد بود راه یافتند .

وزير سحر و جادو نماد اجرای قانون باید باشه

از 23 تا 30 اردیبهشت ماه برای شرکت در نظرسنجی مهلت شرکت داريد .


با تشکر فراوان از دوستانی که در مرحله ابتدایی شرکت کردند ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دراکو مالفوی در 1385/2/23 12:28:59

وزیر مردمی اورجینال اسبق


تک درختم سوخت ، پس بذار جنگل بسوزه
Re: بهترين ناظر ماه
ارسال شده در: چهارشنبه 20 اردیبهشت 1385 15:25
نمایش جزئیات
آفلاین
ناظری که کارش خوب نباشه عوض میشه پس همه ی ناظرا خوبن
اما چه خوب که از همین جا از چندتا از ناظرامون قدردانی کنم
آلبوس: واسه لیست شخصیتها خیلی زحمت کشید واقعا کار شاقی کرد ولی افسوس که بعید میدونم اگر خودش به اونجا نرسه کس دیگه ای چنین کاری رو بکنه چرا که هر روز اون لیست تغییر میکنه

ادی ماکای: ناظر تالار ریونه اصلا کارارش به چشم نمی یاد مگر این که تو تالار خصوصی باشی فوق العاده عالی به همه جا میرسه و تازه واردا رو خیلی خوب راهنمایی میکنه

بلیز : ناظر تالار اسلی که اونم خیلی خوب نظارت میکنه من خیلی خیلی کم تو فروم اسلی میرم ولی چند باری که رفتم هم کارارش به خوی مشهود بوده

دراکو : فروم وزارت رو به اوج خودش رسوند به قول خودش مدتی بود تمامی تاپیکهای به روز شده ی کنار صفحه از این انجمن بوده در کل دراکو ناظر فوق العاده ایه

نارسیسا & پیتر : بعد از سقوط مفتضح انجمن امپراطوری این دو نفر به تنهایی اون رو دوباره زنده کردن مخصوصا نارسیسا با تاپیکهایی که میزد خیلی برای پربار تر شدن فروم تحت نظارتش سعی کرد

حالا برای این که رای نداده بیرون نرم کوییرل رو انتخاب میکنم چون علاوه بر مدیریت نظارت سه تا انجمن رو داره و وقتی من میبینم اندازه ی یک وبمستر داره کار میکنه در کنارش نظارتش ور هم میکنه نمیتونم رایم رو به کس دیگه ای بدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر
Re: بهترين ناظر ماه
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1385 19:20
نمایش جزئیات
آفلاین
رای من در نظارت به نارسیسا بلک ... به خاطر هدایت فروم با استفاده از نقد های موثر پست ها نه با دیلیت کردن اون ها

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: بهترين ناظر ماه
ارسال شده در: دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 20:08
نمایش جزئیات
آفلاین
یاهو


منم به شخصه رای خودمو به یکی از ناظران گل گریفیندوری میدم که اگه تلاشهای ایشون نبود همه چیز تغییر میکرد و عوض میشد
و اون انسان شریف کسی نیست جز:
بیل ویزلی
ضمنا من با حرف استرجس مبنی بر اینکه ناظران تالار خصوصی خیلی زحمت میشکن واقعا موافقم و حق میدم ...


موفق باشی بیل!


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترين ناظر ماه
ارسال شده در: دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 16:09
نمایش جزئیات
آفلاین
البته من خودم ناظر هستم ولي به قول پروفسور كوييرل عزيز اصلا ناظراي تالارهاي خصوصي ديده نميشن!!!
من به بيل ويزلي راي ميدم چون خودم شاهد بودم كه براي فعال كردن تالار گريفيندور خيلي تلاشها كرد...

راي من بيل ويزلي!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق یعنی وقتی که دستتو میگیرم مطمئنم باشم که از خوشی میمیرم !!!!!

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: بهترين ناظر ماه
ارسال شده در: دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 15:36
نمایش جزئیات
آفلاین
بنظر من توماس جانسون بهترین ناظره .. چون برای هاگزمید خیلی خیلی زحمت کشید و کلا خیلی ناظر خوبیه ... میگید نه بفرمائید ببینید !



رای من :توماس جانسون !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=medium][color=993366][font=Impact]همیشه حرفی رو ?
Re: بهترين ناظر ماه
ارسال شده در: دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 06:23
نمایش جزئیات
آفلاین
ناظر:
دلم می خواست به ولدمورت رای بدم! اما یه جای دیگه بهش رای دادم و زیادیت میشه!
رای من متعلق به کسی هست که در زمانی که ولدمورت نداشتیم، سعی میکرد با هزار زحمت و ایجاد تاپیک و نقدهاش ی قشنگش، انجمن امپراطوری تاریکی رو فعال نگه داره. پس با اقتدار می گویم:
نارسیسا بلک!
***
شما نخونید، مال نارسیساست:
خب سیسی جون، حالا که بهت رای دادم، قردادمون یادت نره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
منوي مديريت، حافظ شما خواهد بود!
بازنشستگی!
Re: بهترين ناظر ماه
ارسال شده در: یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 15:33
نمایش جزئیات
آفلاین
من قبلا رای دادم ولی میخوام یه ویرایشش کنم .
من رای خودم رو به بلیز زابینی ، پرفسور کوییرل و توماس جانسون میدم که هر سه کارشون خیلی خوبه مخصوصا جانسون چون تازه فعالیتش رو از سر گرفته و سریع هم رشد کرده و بین اعضا جا افتاده و کارش رو به خوبی بلده. به نظر من ایشون هم میتونه آرم رو دریافت کنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: بهترين ناظر ماه
ارسال شده در: یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 15:03
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب به نظر من هم نظارت استرجس،بیل،پروفسور از همه بهتر بود.اما در کل به تقدیر از پروفسور و استرجس عزیز که واقعا زحمت میکشه من به شخصه رایم رو به بیل ویزلی عزیز میدم!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کاهنان مصری سه هزار سال قبل از میلاد این کتیبه قدرت و قهرمانی را پیدا کردند و برای آن محافظانی گذاشتند.تا 3 سال پیش کسی آخرین محافظ ر�
Re: بهترين ناظر ماه
ارسال شده در: شنبه 16 اردیبهشت 1385 22:45
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم با تمام علاقه اي كه به پيتر دارم ولي فكر ميكنم كه كار بيل از همه ي ناظران بهتر بود چون تونست گريف رو سرو و سامون بده

با تمام احترامي كه به بقيه دارم راي من بيل ويزلي هستش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/