جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

24 کاربر(ها) آنلاین هستند (15 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
24
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  39 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  117 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  306 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  369 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re:جشنواره ی تابستونی شب های سایت
ارسال شده در: پنجشنبه 25 تیر 1383 23:26
نمایش جزئیات
آفلاین
خب یه جشن تابستونی!

صحنه:
کینگزلی تو خونشون داره انواع لباسا و کرواتارو امتحان میکنه...
کینگزلی جلوی آینه با یه کت شلوار خوشگل و کروات واستاده خودشو نگاه میکنه...
کینگزلی:وای چقدر دلبر شدم! حتما قبول میکنه!
کینگزلی داره ادکلنارو میزنه!
کینگزلی از خونه خارج میشه بادیگاردش دم دره...
بادیگارد:جناب کینگزلی کجا تشریف میبرین؟
کینگزلی:میریم بارو
کینگزلی سوار جاروش میشه!
جاروی ضد افسون و شیشه دودی!
دو تا بادیگارد هم با جارو دنبالشن!
................
کینگزلی با شکوه دم خونه ی ویزلی ها پیاده میشه...
کینگزلی رو به بادیگاردا:برید خوش باشین امروز هیچ کس نمیتونه به وزیر صدمه بزنه...
بادیگاردا با دمشون گردو میشکنن و میرن...
..................
صحنه:
کینگزلی دم در خونه ی ویزلی ها...
تق تق تق
مالی:کیه؟
کینگزلی:خانم ویزلی من هستم!
مالی:جیـــــق کوتاه!آرتور جناب وزیر هستند...
آرتور:چی؟!!
جرج:مامان بلاخره درو باز میکنی یا نه؟
مالی در حالی که درو باز میکنه...
کینگزلی با گل میاد تو....
مالی:بفرمایید جناب وزیر چه عجب!
کینگزلی:برای امر خیر اومدم خانم ویزلی!
مالی:بله؟!!!.....بله!
کینگزلی روی مبل میشینه
آرتور با عجله از طبقه بالا میاد در حالی که داره تو راه موهاشو شونه میزنه
آرتور:ج..جناب وزیر خوشامدین مشرف فرمودین...
کینگزلی:بسیار متشکرم...
................
دیرین دیرین دیرین دین!
نون و پینر آوردیم دخترتونو بردیم!
وزیر کبیر آوردیم دخترتونو بردیم!
....................

آرتور من موافقم مخصوصا اینکه دیگه کی از وزیر بهتر....
من نظر جینی رو باید بپرسم!
جینی جان بیا بابایی!
اصل دوتا کبوترن!
.........................
بعد از چند ساعت صحبت با جینی درباره آینده....

جینی خانم گفت:

بله!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
یوزر آیدی شماره ی 57.
یکی از اعضای فوت شده،سوخته و خاکستر شده ی جادوگران.
Re:جشنواره ی تابستونی شب های سایت
ارسال شده در: دوشنبه 15 تیر 1383 16:33
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
ديگه فكر كنم خواجه حافظ شيرازي مونده بهش زنگ بزني.
دارك: اي بابا راست ميگيا حواسم نبود وايسا شمارش يادم رفته بايد زنگ بزنم دفتر امريكن بپرسم.
مرلين: اي بابا حالا پولش هيچي من چقدر بايد زور بزنم اين گاليون ها رو رو كولم بكشم؟ يه كاري كردم كه نميشه با جادو بلندشون كرد حالا توش موندم.
دارك: هيس بابا يه دقه...يس يس... نو نو خاجو نو خواجه حافظ شيرازي...بابا نو شور نو شيراز اي بابا انتن نميده.
مرلين: كشتي خودتو اينم شمارش: 07111172345
دارك: اوا اين كه شماره تلفن خونه سوروسه
مرلين: مگه نشنيدي جاشو با اون عوض كرده؟
دارك: بده بينم سلام منزل خواجه حافظ شيرازي؟
سوروس: بله جناب حاجي بفرماييد تو دم در بد هست.
دارك: نه مچاكرم يه سر با بروبچ بيا اينجا جشنه.
سوروس : جدي ميفرماييد حاجي؟ الساعه با تمامي اهل و ايال خدمت ميرسيم.
هوشت پيشت دنگ بوم بوف كيشت ديش....
سوروس: كو كو غذا؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زمان ما رسیده است، برادران و خواهران من! دیگر در خفا نخواهیم بود! صدایمان را خواهند شنید و این صدا کرکننده خواهد بود!

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re:جشنواره ی تابستونی شب های سایت
ارسال شده در: دوشنبه 15 تیر 1383 16:17
نمایش جزئیات
آفلاین

برینگ برینگ برینگ برینگ
(صدای تلفن خونه مون)
من:الو بله...
دارکی:سلام مینروا! خوبی...
من:اااا دارکی...چه عجب به ما زنگ زدی...خیلی وقته نیستی
دارکی:آره یه مدت برای یه ماموریتی به شمال رفته بودم ولی الان دیگه مشکل حله...
من:که این طور...می گم دارکی زیاد نشه برات...پول موبایلو می گم...
دارکی:نه شما نگران نباشید من برای جمع کردن بچه ها از همه ی دار و ندار خودم مایه می گذارم
آره خلاصه زنگ زدم بهت بگم که جشن داریم
من:جدی! کجا
دارکی:همون بالماسکه ی سابق خودمون..تالاری که توش عروسی کردی
من:آها باشه حتما می یام...
دارکی:سر راه هر کی رو هم که پیدا کردی ور دار بیار
من:باشه باشه...شما شروع کنید من خودمو می رسونم
دارکی:خب پس کاری نداری؟! خداحافظ

دارکی:نه بابا موبایلش هم بد نیستا این همه باهاش حرف زدم...خب ببینم دیگه کی مونده که بهش زنگ نزدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Minerva McGonagall

Head of Gryffindor House

Deputy Headmistress

Less Expectation , Less Disappointment
Re:جشنواره ی تابستونی شب های سایت
ارسال شده در: یکشنبه 14 تیر 1383 17:05
نمایش جزئیات
آفلاین
خبریه؟ مرلین تو که تو دفتر من بازداشت بودی! حالا بگذریم! چشن تابستونی! وایییییییییی چرررررررررررب!

اوکی حله! مرلین موبایلو بده!
مرلین: نمی دم ! همه گوشی ها رو خراب کردی!
من : اکسیو موبایل!
مرلین: هه! فک کردی! طلسم ضد اکسیو داره!
من : ا اینطوریاس! شپلخ! دنگ ! دیش بوم! آخ ریشم!.... آهان! از روش های دیگه هم میشه استفاده کرد!
من: الو سلام فاج چطوری خوبی؟ هولولولو خوش می گذره؟ چی ؟ آهان دارین با رنه موج سواری می کنین؟ خدایی؟ بابا پاشو بیا جشنه! آره خدافظ!
مرلین: نامرد راه دور نگیر اقلا!
من: الو آزکابان؟ آره سلام دیمیتی جون تویی؟ آره
مرلین: دیمیتی؟
من: دیمنتور بابا!
مرلین:
من: آره می گفتم! خوب پس همه رو در طول تابستون آزاد کن! قربانت.... اوکی! الو سلام بچه های هارپی چطورین؟ چشنه آره... مهمون مرلینیم اینجا... آره دسر هم داره...! .... سلام ولدی جون! چطوری؟ آب و هوای ایران اچ پی خوبه؟ آره... رفتی بیرون؟ اوکی خیالی نیست... از چشم سارون بگیر بیارش اینجا...!
مرلین: بابا پولش چی میشه!؟ قبض این ماه!
من: نه بابا دمبل جان مرلینه! نه سلام می رسونه! پس منتظرم! هر کی رو هم دیدی بیاری ها
هوشت!
سلام کینگز! (گینکز با عینک آفتابی مدل مورفیوس! کلش رو هم روش یه جمجمه خال کوبی کرده اومده!)
کینگزلی: دارک حاضری؟
من: هستمت! مرلین جان این ردا رو نگه دار! آ آ! (ردا رو در میارم زیرش یه شلوار پاچه گشاد با یه پیرهن نارنجی روش عکس گراپی پوشیدم!) برو بریم کینگز: مهمونیوس توپیوس شروعیوس! اوپس اوپس اوپس!
نه صب کن هنوز مونده!
مرلین: نه بسه دبگه

من: سلام پاتر! نحوه برخورد رو یادت باشه! هر کی رو دیدی وردار بیار! از انواع هرمیون(کدو حلوایی -مشت زن - غیر مشت زن- خشن - سفید وسیاه و غیره) گرفته تا رون و باباش و داداشش و غیره و انواع موجودات کشف شده و نشده و غیره!... گرفتی؟ چی مهی سیستم؟ باشه اونم بیار اشکالی نداره! آره قربانت
الو سلام آبجی؟ چطوری؟ مریخ خوش می گذره؟ آره خوبم مرسی... نه نگران پولش نباش... آره مفته! مرسی منم خوبم گراپ هم خوبه سلام می رسونه! آره دیگه! نه بابا با خیال راحت صحبت کن...
====یک ساعت بعد=====
نه دیگه قربانت خدافظ! به همه سلام برسون
اوکی! این گوشی مرلینم بیخوده ها باطریش تموم شد! من کلی حرف داشتم ها! خودش کو؟
کینگز: والا انگار سکته کرد اومدن بردنش!
من: از بس خسیسه این بشر!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!ASLAMIOUS Baby!
Re:جشنواره ی تابستونی شب های سایت
ارسال شده در: شنبه 13 تیر 1383 01:19
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
بازم جشنه داركي بدو بيا راهمون بنداز من سوژه ندارم. منتظرم يه نمايشنامه بزني همرو توش شركت بدي من ساپورتت ميكنم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زمان ما رسیده است، برادران و خواهران من! دیگر در خفا نخواهیم بود! صدایمان را خواهند شنید و این صدا کرکننده خواهد بود!

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re:جشنواره ی تابستونی شب های سایت
ارسال شده در: جمعه 12 تیر 1383 05:53
نمایش جزئیات
آفلاین

آخ جون دوباره جشنا راه افتاد

راستی الان مسئول تدارکات کیه؟!
پول این جوایزو کی میده...نکنه دوباره مودی بانک رو زده؟!

Let the Rollplaying Begin

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Minerva McGonagall

Head of Gryffindor House

Deputy Headmistress

Less Expectation , Less Disappointment
Re:جشن بالماسكه با جادوگران
بببخششششششششیییییییید!
یعنی چی!
آقا وقتی یکی شوهر داره که بهش پیشنهاد نمی دن!
بعدشم سالازار تو روحی!
بعدشم مینروا این سالازاره ها! حواست باشه!!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re:جشن بالماسكه با جادوگران
ارسال شده در: چهارشنبه 20 خرداد 1383 16:30
نمایش جزئیات
آفلاین

وای
من خجالت می کشم

آخه می دونی که من خیلی کم توقع هستم...خوب از خودت بگو

چی داری؟چی نداری؟
چند تا خونه و ماشین و ویلا و غیره...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Minerva McGonagall

Head of Gryffindor House

Deputy Headmistress

Less Expectation , Less Disappointment
Re:جشن بالماسكه با جادوگران
این هم از خواستگاری مجدد
خواستگاری خواستگاری خواستگاری
خوب شد مینروا؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re:جشن بالماسكه با جادوگران
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 خرداد 1383 15:23
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
آه خدای من اين چه زندگيه؟ يه دختر اومده اينجا داره ابروی جينی رو ميبره. اخه من چه خاکی بريزم تو سرم. اون از مودی که ته نامرديه و ميخواد کار اين جينی(ابرو بری از جينی اصلی) رو تکميل کنه. اونم از بقيه بروبچ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زمان ما رسیده است، برادران و خواهران من! دیگر در خفا نخواهیم بود! صدایمان را خواهند شنید و این صدا کرکننده خواهد بود!

تصویر تغییر اندازه داده شده