ببخشید یکی دوتا چیز میخوستم بگم. 1- سیستمی مخصوص فنم فیکشن به سایت اضافه کنید. 2- برای هر قسمت سایت یک دامین در نظر بگیرین. مثلا: forums.jadoogaran.org
3- کدهای html و phpرو برای امضای کاربر فعال کنین. 4- یک بروزر برای خود سایت بنویسین! ولی مطمئنم اونم یه عالمه مشکل تو نشون دادن سایت داره! 4- بابا این شناسه های بدبختو نبندین گناه دارن!
با سلام و آرزوی قبولی عبادتهای شما در ماه مبارک رمضان
نقل قول:
مك بون پشمالو نوشته: دوستان از پشت اشاره مي كنن كه من لينك پيام شخصي ندارم و چون من خيلي آدم مهميم مگه ميشه من نداشته باشم !!!
مک بون جان دوستان از خیلی قبل تر از پشت اشاره کردند و خبر نداشتی!! باید بگم قبل از اینکه متوجه بشی من این موضوع رو اطلع دادم و در دست اقدام هستش!
نقل قول:
به خاطر بزرگواري تون ممنونم . ولي من ديگه نميخوام توي هيچ كدوم از گروههاي مدرسه باشم . فقط ميخوام مثل يه كاربر فعاليت كنم . براي همين گفتم پاك كنيد كه دوباره توي سايت عضو بشم و توي هيچ گروهي نباشم .
همونطور که گفتم ما هیچ شناسه ای رو پاک نمیکنیم ممکنه ببندیم ولی پاک نمیکنیم شما هم اگر خواهان بسته شدن شناستونید یک بلیت از قسمت تماس با ما بفرستید
نقل قول:
اقا حالا که یه مدیر ممکنه به تاریخ عضویت ها سر بزنه من برای دهمین بار اعلام کنم شناسم 3 فرودین هشتاد و سه بوده یه ماه 5 روز انداختین جلو تر سر قضیه حذف شناسه اینجوری شد بعدشم درست نکردین... واسه منم یکی درست کنه چون زبونم مو در اورد
ماه زبونمون مو در اورد که گفتیم اون اصلا مهم نیست خوبه شما از اعضای با سابقه سایت هستید((میخواستم بگم سابقه دار )) به هر حال هر مدیری که فکر میکنه بیکاره ووقت اضافه داره اینکارو انجام بده!!
با تشکر ولدمورت
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
اقا حالا که یه مدیر ممکنه به تاریخ عضویت ها سر بزنه من برای دهمین بار اعلام کنم شناسم 3 فرودین هشتاد و سه بوده یه ماه 5 روز انداختین جلو تر سر قضیه حذف شناسه اینجوری شد بعدشم درست نکردین... واسه منم یکی درست کنه چون زبونم مو در اورد
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo
دوستان از پشت اشاره مي كنن كه من لينك پيام شخصي ندارم و چون من خيلي آدم مهميم مگه ميشه من نداشته باشم !!! در ضمن تاريخ عضويتتم غلطه اگه درسته پس يوزر آيديمو كنين 1 چون تاريخ عضويتم مال قبل عله اس !! با تشكر مك بون !
به خاطر بزرگواري تون ممنونم . ولي من ديگه نميخوام توي هيچ كدوم از گروههاي مدرسه باشم . فقط ميخوام مثل يه كاربر فعاليت كنم . براي همين گفتم پاك كنيد كه دوباره توي سايت عضو بشم و توي هيچ گروهي نباشم .
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
آنقدر شكست خوردم تا شكست دادن را ياد گرفتم . ناپلئون بناپارت
من كه عذر خواهي كردم . حالا نميدونم شما چه طوريش رو دوست داريد . ولي خواهشا شناسه منو از توي سايت پاك كنيد .
دوست عزیز...ما الکی شناسه افراد رو پاک نمیکنیم...شما هنوز هم هر وقت به سایت تشریف بیاورید باعث خوشحالیه...فقط امیدوارم درک بیشتری از خودتون نشون بدید...با تشکر لردولدمورت
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/7/7 12:08:24
آنقدر شكست خوردم تا شكست دادن را ياد گرفتم . ناپلئون بناپارت