جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

34 کاربر(ها) آنلاین هستند (27 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
34
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 7 مهر 1385 23:35
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید یکی دوتا چیز میخوستم بگم.
1- سیستمی مخصوص فنم فیکشن به سایت اضافه کنید.
2- برای هر قسمت سایت یک دامین در نظر بگیرین. مثلا:
forums.jadoogaran.org

3- کدهای html و phpرو برای امضای کاربر فعال کنین.
4- یک بروزر برای خود سایت بنویسین! ولی مطمئنم اونم یه عالمه مشکل تو نشون دادن سایت داره!
4- بابا این شناسه های بدبختو نبندین گناه دارن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I Was Runinig lose
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 7 مهر 1385 21:24
نمایش جزئیات
آفلاین
خسته نباشيد .
من پست " ارباب لرد ولدمورت كبير " رو خوندم . ظاهرا تلاش من براي درخواست پاك كردن شناسه ام بي فايده است . حالا كه شناسمو پاك نميكنيد ، حداقل منو از گروه ريونكلاو بياريد بيرون . نميخوام فعلا توي هيچ گروهي باشم . چون من زياد وقت نميكنم بيام توي سايت ، بنابراين نميتونم پستي توي گروهها بزنم چون وقتي توي ريونكلاو رفتم ديدم همه يك صفحه پست زدن . خوب اين براي من كه كم توي سايت ميام زياده . لطفا با درخواستم موافقت كنيد .
در ضمن از پرفسور كوييرل عزيز كه لطف كردند و منو راهنمايي كردند خيلي ممنونم . واقعا دستتون درد نكنه . موفق باشيد .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آنقدر شكست خوردم تا شكست دادن را ياد گرفتم .
ناپلئون بناپارت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 7 مهر 1385 17:12
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام و آرزوی قبولی عبادتهای شما در ماه مبارک رمضان

نقل قول:

مك بون پشمالو نوشته:
دوستان از پشت اشاره مي كنن كه من لينك پيام شخصي ندارم و چون من خيلي آدم مهميم مگه ميشه من نداشته باشم !!!

مک بون جان
دوستان از خیلی قبل تر از پشت اشاره کردند و خبر نداشتی!!
باید بگم قبل از اینکه متوجه بشی من این موضوع رو اطلع دادم و در دست اقدام هستش!

نقل قول:

به خاطر بزرگواري تون ممنونم . ولي من ديگه نميخوام توي هيچ كدوم از گروههاي مدرسه باشم . فقط ميخوام مثل يه كاربر فعاليت كنم . براي همين گفتم پاك كنيد كه دوباره توي سايت عضو بشم و توي هيچ گروهي نباشم .

همونطور که گفتم ما هیچ شناسه ای رو پاک نمیکنیم
ممکنه ببندیم ولی پاک نمیکنیم
شما هم اگر خواهان بسته شدن شناستونید یک بلیت از قسمت تماس با ما بفرستید

نقل قول:

اقا حالا که یه مدیر ممکنه به تاریخ عضویت ها سر بزنه من برای دهمین بار اعلام کنم شناسم 3 فرودین هشتاد و سه بوده یه ماه 5 روز انداختین جلو تر سر قضیه حذف شناسه اینجوری شد بعدشم درست نکردین...
واسه منم یکی درست کنه چون زبونم مو در اورد

ماه زبونمون مو در اورد که گفتیم اون اصلا مهم نیست
خوبه شما از اعضای با سابقه سایت هستید((میخواستم بگم سابقه دار ))
به هر حال هر مدیری که فکر میکنه بیکاره ووقت اضافه داره اینکارو انجام بده!!

با تشکر ولدمورت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 7 مهر 1385 16:25
نمایش جزئیات
آفلاین
اقا حالا که یه مدیر ممکنه به تاریخ عضویت ها سر بزنه من برای دهمین بار اعلام کنم شناسم 3 فرودین هشتاد و سه بوده یه ماه 5 روز انداختین جلو تر سر قضیه حذف شناسه اینجوری شد بعدشم درست نکردین...
واسه منم یکی درست کنه چون زبونم مو در اورد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 7 مهر 1385 15:57
نمایش جزئیات
آفلاین
دوستان از پشت اشاره مي كنن كه من لينك پيام شخصي ندارم و چون من خيلي آدم مهميم مگه ميشه من نداشته باشم !!!
در ضمن تاريخ عضويتتم غلطه اگه درسته پس يوزر آيديمو كنين 1 چون تاريخ عضويتم مال قبل عله اس !!
با تشكر مك بون !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

تصویر تغییر اندازه داده شده

رون ويزلي !
___________________
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 7 مهر 1385 13:51
نمایش جزئیات
آفلاین
به خاطر بزرگواري تون ممنونم . ولي من ديگه نميخوام توي هيچ كدوم از گروههاي مدرسه باشم . فقط ميخوام مثل يه كاربر فعاليت كنم . براي همين گفتم پاك كنيد كه دوباره توي سايت عضو بشم و توي هيچ گروهي نباشم .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آنقدر شكست خوردم تا شكست دادن را ياد گرفتم .
ناپلئون بناپارت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 7 مهر 1385 10:58
نمایش جزئیات
آفلاین
من كه عذر خواهي كردم . حالا نميدونم شما چه طوريش رو دوست داريد .
ولي خواهشا شناسه منو از توي سايت پاك كنيد .

دوست عزیز...ما الکی شناسه افراد رو پاک نمیکنیم...شما هنوز هم هر وقت به سایت تشریف بیاورید باعث خوشحالیه...فقط امیدوارم درک بیشتری از خودتون نشون بدید...با تشکر لردولدمورت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/7/7 12:08:24
آنقدر شكست خوردم تا شكست دادن را ياد گرفتم .
ناپلئون بناپارت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 7 مهر 1385 08:27
نمایش جزئیات
آفلاین
باسلام
نقل قول:

لوسیوس مالفوی نوشته:
میشه کاری کرد که بشه پیام های قدیمی خودمون رو پاک کنیم؟ خیلی نیاز است جهت پاک کردن پست های ارزشی خیلی قدیم ؟

لازم نیست پستای قدیم رو پاک کرد به هر حال اون پستا هم در حال و هوای خودش بوده در ضمن شما قادر به این کار نیستید

نقل قول:

اون روزی که پستای همه 1 شده بود من 5 پست زدم ولی الان که حساب کردم دیدم تعدادی در حدود 5 پست من حساب نشده.
لطفا رسیدگی کنید.

دوست عزیز
متوجه این مطلب باشید که ممکنه بعضی از پستای شما توسط ناظر پاک شده باشند

با تشکر
ولدمورت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 7 مهر 1385 02:48
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
اون روزی که پستای همه 1 شده بود من 5 پست زدم ولی الان که حساب کردم دیدم تعدادی در حدود 5 پست من حساب نشده.
لطفا رسیدگی کنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عاقلان دانند...
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 6 مهر 1385 22:55
نمایش جزئیات
آفلاین
بله مشکل از من بود من با موزیلا میام مثل اینکه موزیلا نمایش نمیداد از سوءتفاهم پیش اومده معذرت میخوام از مدیران.

با تشکر مالفوی!
-------------------------------

یه نظری هم بدم:

میشه کاری کرد که بشه پیام های قدیمی خودمون رو پاک کنیم؟ خیلی نیاز است جهت پاک کردن پست های ارزشی خیلی قدیم ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جادوگران