جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

68 کاربر(ها) آنلاین هستند (54 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
66
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  177 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 3 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 آبان 1385 17:49
نمایش جزئیات
آفلاین
دوستانی که میگن با اپرا مشکل دارند و وسط کارشون مرورگر ارور میده و همه ی صفحه ها بسته میشه بدونن که مشکل فقط و فقط از مرورگرشونه یعنی باید آن ایستالش کنن و دوباره بریزنش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 آبان 1385 08:45
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
يه دستي به سروروي سايت بكشيد.
من وقتي با اپرا وارد صفحه اول مي شم ارور مي ده مي بنده.
فكر كنم مشكل از روز شمار فيلم پنج باشه.

ویرایش توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر:دوست عزیز...فایل کانت داون یا روزشمار فقط یک فایل فلشه ...اگه موردی هم داشته باشه که نداره!!!.....نشون داده نمیشه

مشکل شما از رایانه خودتان میباشد....کوکیها رو پاک کنید و بار دیگر سایت رو باز کنید...خیلی ها با اپرا وار دسایت میشوند و مشکلی ندارند



ويرايش توسط آلبوس دامبلدور: بعد از همه ي اينا Ctrl+F5 يادتون نره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/8/2 16:44:32
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/2 18:30:27
عاقلان دانند...
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 آبان 1385 08:27
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

فردوجرج ويزلي نوشته:
خيلي ببخشيد ولي مي تونم بپرسم چرا پرسشي كه فرستادم رد شد.
خوب برام يه سوال شده؟
مي خواستم نظر ديگران رو بدونم.

با سلام
دلایل مختلفی هست که باعث میشه یک پرسش همگانی تایید نشوند برای دیدن دلایل به لینک زیر بروید:
http://www.jadoogaran.org/modules/smartfaq/faq.php?faqid=720

نقل قول:

با سلام.
من می خواستم بگم بعضی از تاپیک ها اصلا کار نمی کنن مثلا چند تا شو پایین می گم:

دوست عزیز شما عضو ایفای نقش سایت نیستید و در نتیجه قادر به زدن پست در این تاپیکها نمیباشید
((البته بعضی تاپیکها ممکنه قفل باشند تا کسی پست نزنه))

برای عضو شدن در ایفای نقش به انجمن ((بیا تو جادوگر...منتظریم)) رجوع کنید...در تاپیک ((لیست شخصیتها)) یکی از شخصیتهایی که هنوز انتخاب نشده رو برگزینید و در تاپیک((شخصیت خود را معرفی کنید)) آن را معرفی کنید تا تایید شوید و در لیست ایفای نقش قرار گیرید

با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 آبان 1385 00:32
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام.
من می خواستم بگم بعضی از تاپیک ها اصلا کار نمی کنن مثلا چند تا شو پایین می گم:
مغازه روغن موی سریوس اسنیپ_اعضای محفل_کتابسرای جادویی_پیام امروز_المپیک دیاگون_بستنی فروشی فلوریان فورتسکیو_فروشگاه لوازم جادویی_مغازه الیواندر_فروش استثنایی چوبهای جادویی_مغازه ورزشی کوییدیچ_مغازه بورگین و بارکز_مغازه ویزلی ها
اصلا توی هیچ کدوم از این تاپیک ها نمیشه هیچی نوشت من می خواستم عضو محفل شم ولی وقتی دیدم بسته ست تعجب کردم.می خواستم بدونم اگه بخوام کاری تو سایت انجام بدم باید با کی هماهنگ کنم یا کجا اسمم رو توی لیست بنویسم.اصلا اینجا شغلی هست یا نه؟
با تشکر.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سورس اسنیپ در 1385/8/2 1:01:38
جوما�
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 30 مهر 1385 01:20
نمایش جزئیات
آفلاین
خيلي ببخشيد ولي مي تونم بپرسم چرا پرسشي كه فرستادم رد شد.
خوب برام يه سوال شده؟
مي خواستم نظر ديگران رو بدونم.
متشكر مي شم جوابم رو بدين.

با تشكر برادران ويزلي

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 29 مهر 1385 20:25
نمایش جزئیات
آفلاین
لطفا بگید از طریق ایمیل یا از طریق لینک تماس با ما تماس بگیرن
با همون ایمیلی که شناسه رو ثبت کردن
ما به جز ایمیل چیز دیگه ای نمیشناسیم و باید با ایمیل ثبت نام تماس بگیرن
http://www.jadoogaran.org/modules/xhelp/

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 29 مهر 1385 14:36
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام . یکی از دوستان من با شناسه سالی یر بلک نمی تونه وارد کاربریش بشه ... لطفا رسیدگی کنین . ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 29 مهر 1385 13:59
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید بنده یه پیشنهاد برای انجمنها داشتم.
میخواستم از انجمن هاگوارتز یک زیر انجمن بگیرین به نام:
جنگل ممنوعه
که توش ملت رول بیاین نمایشنامه هایی رو بنویسن که ترسناک و در مورد موجودات جادویی، خون آشامان، اشباح و گرگینه ها باشه.
ممنون.
واقعا سایت همچین انجمنی رو کم داره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I Was Runinig lose
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 27 مهر 1385 15:14
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام

نقل قول:

مالدبر نوشته:
ببخشید ذیگه راه انداختن یک مسابقه ی کمیک استریپ تنها کاریه که شما میتونید بکنید.
راه میندازید؟

والا به پیشنهادتون فکر خواهیم کرد...اینکار بستگی به استقبال اعضا خواهد داشت
ممنون از پیشنهادتون
نقل قول:

حالا که وزیر استعفا داده دوباره انتخابات برگزار میکنیم؟
یا ققی دوباره برمیگرده سره کارش؟

هنوز مشخص نیست
بستگی به نظر شورای مدیریت سایت داره
مدیران در ارتباط با این امور تصمیمگیری خواهند کرد

نقل قول:

سلام
1-هر موقع که میام توی سایت نمی تونم نظر بدم
2-یا اینکه صفحه ی بعدی رو که باز می کنم به روز نمیشه

3-گفتم که پیام های خودم رو نمی تونم ذخیره کنم گفتید بررسی می شه اما مشکل برطرف نشد هیچ تازه در بالا توضیح دادم که بدتر شده

1-مطمئنا این مشکل از طرف سایت نمیباشد...روزانه صد ها هزار کاربر در سایت نظر میدن
2-مشکل از سرور کارت اینترنتونه...عوضش کنید...وقتی این کارو کردید یکبار هم کوکی ها رو پاک کنید
3-والا ما بررسی کردیم و مشکلی ندیدیم...احتمالا مشکل از رایانه شماست
پیشنهادات سابق مارا باز عملی کنید

نقل قول:

ببخشید میخواستم بدونم با اینکه کانتر پیام شخصیم مینویه: 2، هروقت میرم ببینم خالیه خالیه و پیام شخصیای قبلیمم نیست!
ممنون میشم.
مشکل از سایته یا اکانت؟

از هیچکدام!!
به لینک پیام شخصی های ذخیرتون برید ...احتمالا قبلا پیامهایی داشته اید که نخوانده اید
برای رفتن به لینک پیام شخصی های ذخیره..چهار صفحه آخر این تاپیک رو مطالعه کنید!!!!
ویرایش:دلم به حالت سوخت...ولی دیگه این لینکو نمیدم ها
http://www.jadoogaran.org/modules/pm/viewpmsg.php?op=save
نقل قول:

اگه می شه به پست ها و نظر ها زود تر رسیدگی کنید مخصوصا در انجمن ها.

این کار ناظران انجمنهاست
لطفا دقیق بفرمایید کدوم انجمن تا رسیدگی بشه
نقل قول:

آقا یه سئوال ارزشی
من وقتی با اوپرا وارد سایت میشم و میخوام پست بزنم قسمت پاسخ سریع یعنی همونجایی که متن رو مینویسیم و ارسال میکنیم رو ندارم حتما باید رو پاسخ کلیک کنم تا اونجا بتونم متن رو ارسال کنم ولی با موزیلا و اینتر نت اکسپلورر این مشکل ندارم باید چیکار کنم

چون با اپرا کار نمیکنم در نتیجه اطلاعی ندارم..بهتره با دوست مشترکمون کریچر تماس بگیری...اون عاشق اپراست!!!
نقل قول:

آیا می شه تو قسمت پروفایل ...معرفی شخصیت ... وجود داشته باشه ... می دونین .. آدم وقتی پست یکی رو می بینه .. می خواد بدونه اون کیه ... میره تو پروفایلش... مشخصاتش رو می خونه

اطلاعات اضافی برای همین کاره ولی خیلی ها اونو پر نمیکنن....این دیگر به خود کاربر بستگی داره
اما اکثر افراد این سایت کتابها رو خوندن و با شخصیتها کاملا آشنا هستند
نقل قول:

سلام
دیروز یه پرسش فرستادم که تو سایت بزارین می خواستم ببینم چی شد

تایید نشد!!!

با تشکر لرد ولدمورت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/7/27 15:17:59
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 27 مهر 1385 13:26
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
دیروز یه پرسش فرستادم که تو سایت بزارین می خواستم ببینم چی شد
مرسی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!