جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

10 کاربر(ها) آنلاین هستند (5 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
8
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  33 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: جمعه 14 دی 1386 21:21
نمایش جزئیات
آفلاین
بعد از سلام و احوالپرسی
در مورد خوابگاه:پست ایگور در 10 دی یعنی چهار روز پیش زده شده اتفاقا من صبر کردم ببینم سوژه ادامه پیدا میکنه یا نه که فعالیتی ندیدم،از طرفی تصورم این بود که چون پست ایگور در سطح پستای قبل نیست و بر عکس اونا که هم به مسائل سایت پرداختند هم سعی کردن یه رول خوب بنویسن تماما سیاسی شده! و شبیه دفاعیه س سوژه شهید شده.
تصمیمم بخاطر اینکه دیدم به این تاپیک توجه شده و مواردی که در بالا گفتم این شد که سوژه جدید بدم تا تاپیک دوباره نخوابه.

در مورد خاک خوردن بقیه تاپیکها:در سه دسته جارو،اتوبوس شوالیه،فروشگاه زونکو،پستخانه هاگزمید،بخصوص کلوپ جادوگران و تاپیکهای دیگر سوژه داده شده منتها اکثرن فعالیتشون به پای خوابگاه نرسیده و اینم در نظر بگیر که نه فقط تو هاگزمید که بیشتر قسمتای سایت فعالیت اعضا بدلیل فصل امتحانا کم شده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: جمعه 14 دی 1386 21:04
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
من به عنوان يه كاربر به اين امر شكايت دارم :HAMMER: و فكر كنم درست نباشه سوژه يه تاپيك فعال و زرتي عوض كرد ، شما سوژه هاتونو بريزيد توي تاپيكهاي غير فعال غير بهتره اين انجمن هم تاپيك غير فعال كم نداره.


بله درسته..منم موافقم!

در كل فكر كنم وقتي يه سوژه پر طرفدار هست و ملت ميتونن ادامه بدن و كيف كنن نيازي نيست كه سوژه عوض بشه.در كل اين سوژه جذاب بود كه تمام ملت رو جذب كرده بود به خودش.من فكر ميكنم اين كار اشتباه بود.

باز نظر،نظر خود ناظر هست!

پ.ن.يه نكته اي اين وسط هست.ريشه ي كلمه ناظر از نظر هست.در واقع ناظر اسم فاعل نظر،به معناي بيننده ميشه!ميخواستم بگم كه اين كلماتي كه با لفظي اشتباه به زبون مياريم رو دقت كنيد.

ممنون از شهرداران هاگزميد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: جمعه 14 دی 1386 20:19
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام انتوني چطوري خوبي؟!

اقا ما يه پست نوشته بوديم تو خوابگاه ادامه پست ايگور بعد به علت مشكلات يه يه روزي نتونستم ان شم پستمو بزنم امروز اومدم ميبينم سوژه عوض شده.

من به عنوان يه كاربر به اين امر شكايت دارم :HAMMER: و فكر كنم درست نباشه سوژه يه تاپيك فعال و زرتي عوض كرد ، شما سوژه هاتونو بريزيد توي تاپيكهاي غير فعال غير بهتره اين انجمن هم تاپيك غير فعال كم نداره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: جمعه 14 دی 1386 17:56
نمایش جزئیات
آفلاین
تا اطلاع ثانوی برای زدن تاپیک مجوز نیاز نیست

البته اگر نظر شخصی منو بخواین قبل از زدن تاپیک اگه با ناظر مشورت بشه تا تاپیکی که زدنش توجیهی نداره زده نشه کار خوبی انجام شده.
موفق باشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 دی 1386 08:53
نمایش جزئیات
آفلاین
با حرفت کاملا موافقم. من اگه می خواستم فعالیت کنم می رفتم محفلو فعال می کردم.

ولی رفیق باهات همدردم. خواستم یه چک بکنم ببینم اعضا اینجا هم هیچ فعالیتی ندارن مث محفل؟ البته محفل کاملا نخوابیده هفته ای سه چهار تا می خوره که خوشبختانه آلبوس و ریموس هستن بهش برسن.(الان اینجوری برداشت نکن که می گم اینجا خوابیده!)

اینجا هم عضوی نیس که پست بزنه.

مشکل عضوه مشکل کار شما نیس.
(اینا رو دارم کاملا جدی می گم)

غرض ورزی نداشتم ولی خب تو دوست داری اینجوری برداشت کنی. من عادتمه از هر مسئله ای توی رول پلیینگ اگه بتونم یه تیکه ای چیزی درست می کنم می پرونم! نمونش تکرار پیامهام در مورد کالین کریوی تو چت باکس. یه جمله رو چهارپنج بار تکرار کردم!

هممم خب نظر سنجی کار جالبی بود ولی "اعضا نبودن که رای بدن". طرحات جالبه ولی "اعضا نیستن که کار کنن".

اگه نظر منو بخوای(می خوای آستین بالا بزنم؟ بیا اینم نظر!) بهتره بری چند تا عضو جمع کنی و بشینی باهاشون رول بزنی. تجربه بهم ثابت کرده!
(هدف از یادآوری مسئله من و حذبیا و سینیسترا و بلیز و و و و این بود که یه جوری تو رو به این سمت هدایت کنم که بفهمی چند تا عضو جور کردن یه راه حله. ولی خب تو به عنوان "پاراگرافی برای منت گذاشتن" برداشت کردی فکر کنم!)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
باز جویم روزگار وصل خویش...
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 دی 1386 03:09
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

در مورد فعالیت اخیری که توسط ققنوس،سرژ،بلیز،سینستیرا،اسکاور و بقیه از جمله شما صورت گرفت باید بگم علت اینکه خوب پیشرفت کرد مساعدت ناظر بود که روند پستا و تاپیکها پیگیری شد فکر کنم پاک شدن پست ایگور یادت باشه.
من هم اگه موقع زدن اون پستها اظهار خوشحالی کردم به دلیل اینه که به پیشرفت هاگزمید علاقه مندم.

در مورد اینکه گفتی هاگزمید دوباره خوابید باید بگم همیشه سعی بر فعال نگه داشتن هاگزمید بوده از سوژه دادنهای مرتب در کلوپ گرفته تا سه دسته جارو تا باز کردن فروشگاه زونکو،همکاری با آلبوس سوروس برای فعال کردن مجدد دسته اوباش که الانم پستاش روئه و میتونی ببینی و تا نقد دونه دونه پستای کلوپ،سوژه جدید در اتوبوس شوالیه و.... همینطور کارائی مثل انتخاب بهترین نویسنده برای قوت قلب دادن به اعضائی است که در اینجا فعالیت کردن و اینکه بفهمن ما بهشون اهمیت میدیم و همینطور اعضای جدید رغبت پیدا کنن و فعالیت کنن.

اون انتخاب بهترین نویسنده هم اگه در حد همون دو پست بمونه از حیز انتفاع میفته و کان لم یکن میشه حالا بیشتر رای بدن یا ندن از من که چیزی کم و زیاد نمیشه من وظیفمو انجام دادم بچه ها خودشون باید تصمیم بگیرن راغب هستن یا نه نظرشون هم محترمه.در مورد زمانش هم همونجا گفتم که تا یک هفته برقراره.

این هم که بشینی همش بگی چرا اینجوریه چرا اونجوریه فایده نداره اگه مرد عملی بسم الله منم قول میدم نه تنها تو که هر کسی بخواد تو هاگزمید فعالیت کنه باهاش همکاری کنم.
البته با چیزائی که آخر پستت گفتی هر کی باشه تو حسن نیتت شک میکنه!با این حرفا به جائی نمیرسی دوست عزیز هر کی بخونه جز این ذهنیت که دنبال انتقام جوئی هستی و داری خارج ادب برخورد میکنی چیزی دیگری به ذهنش نمیرسه.
یه پیشنهاد هم دارم:میتونی برای اینکه نظارتت در محفل ققنوس صرفا سمبولیک نباشه اونجارو هم فعال کنی!و وقتتو بابت این کارا که فکر کنم از اقتضای سنت گذشته تلف نکنی.
موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: دوشنبه 3 دی 1386 09:36
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر ناظر(ین) هاگزمید!

هممم ... یادمه یه دورانی حوصلمون سر رفت با حذبیا اومدیم اینجا رو فرستادیم هوا دم بقیه که همراهی کردن هم گرم خلاصه دور هم رول نوشتیم روزی شیش هفت تا فقط تو یه تاپیک پست زدیم و شما هم کلی حال کردید که ایول انجمن فعال شده.

ولی خب از وقتی بی خیال این قضیه شدیم انجمن دوباره خوابید!!!
چرا؟!
طرحی چیزی نیست؟!
جدیدا به هاگزمید علاقه مند شدم.

و خب این بهترین نویسنده دهکده آرزوها(!) فقط دو تا رای داره. تا چقد می خواد ادامه پیدا کنه؟ کی تموم می شه؟ به منتخب چی تعلق می گیره؟ آیا منوی مدیریت؟ آیا یک جلد کتاب از سری کتابهای "آیا چگونه؟"‌ نوشته ی آنتونیون دالاهوف؟ آیا کتاب "چگونه به یک مدیر عشق بورزیم؟!"
اگر نه آیا چه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
باز جویم روزگار وصل خویش...
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 آذر 1386 14:24
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.
ای آل بوقی!!!!!! می ری با اوباش جماعت می گردی؟؟؟؟؟؟؟ چرا؟؟؟ زشته! زشته ! زشته که به من نگفتی که منم بیام!
اگه من بخوام عضو این لات و لوت ها( ببخشید اوباش هاگزمید) شم باید چیکار کنم؟؟؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: دوشنبه 19 آذر 1386 19:56
نمایش جزئیات
آفلاین
پست شروع به کار مجدد دسته اوباش هاگزمید رو زدم. شما هم حتما رای بدید.
زنده باد هاگزمید

آلبوس جان جا داره بهت دست مریزاد بگم واقعا خوشحالم که اینقدر به هاگزمید علاقه مندی انشالله سایه هاگزمید همیشه بالای سرت باشه و سایه منم بالای سر تو و هاگزمید(چکش) در مورد اینکه خواستی تو رای گیری شرکت کنم من چون قبلا عضو این دسته نبودم فکر نمیکنم غیر از قدرتنمائی نظارت شرکتم تو این رای گیری معنی دیگری داشته باشه و اصلا بنظرم مفید هم نخواهد بود.من تا جائی که میدونستم راهنمائیت کردم از این به بعد هم کوتاهی نخواهم کرد ولی بنظرم شرکتم تو این رای گیری لزومی نداره.موفق باشی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1386/9/19 23:46:22
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: دوشنبه 12 آذر 1386 13:56
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

تاپیک های رول نویسی انسانی زیاد داشتیم : هری با عصبانیت به رون نگاه کرد و گفت ...
چیزی که مد نظر من هست اینه که تاپیک رول نویسی حیوانی هم میتونه جالب باشه ، نه مثل سازمان موجودات جادویی و امثالهم ! جایی که به حیوانات شخصیت آدم داده بشه ، صحبت کنن و فعالیت ... در واقع فقط حیوانات در جریان رول ها باشن !

فکر میکنم واضح توضیح دادم و برای گرفتن مجوز کافی باشه

ممنون

سلام پرسی جان.ببین این چیزی که تو میگی ایده جدیدی نیست توی همون تاپیک حمایت از موجودات جادوئی یا اصلا کلا تاپیکهای رول نویسی باهوش جلوه دادن موجودات جادوئی و آنها را در قالب رول درآوردن چیزیه که مرسومه و خیلی وقته تو سایت استفاده میشه نمونش هم ققنوس،هدویگ،فنگ،نوربرتا و... ولی اگه منظورت اینه که اصلا کلا از قالب حیوانات دربیان و حرکات و وجنات انسانی داشته باشن بنظر خودت یه کم بی مفهوم نمیاد؟همه مزه رول نویسی در مورد این موجودات اینه که از قابلیتهای حیوانیشون یا احیانا شکل ظاهریشون استفاده بشه و اما اینکه کلا حیوانات در اون تاپیک فعالیت داشته باشن خوب اینکارو در تاپیکهائی مثل حمایت از موجودات جادوئی هم میشه انجام داد.بنظر من زدن این تاپیک لزومی نداره.موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1386/9/13 0:13:53
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری