جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

39 کاربر(ها) آنلاین هستند (24 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
38
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  25 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  299 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  286 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  360 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: شنبه 18 خرداد 1387 19:41
نمایش جزئیات
آفلاین
من خروج سوزان رو از تیم هدنور تایید می کنم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط نوربرتا در 1387/3/18 22:44:18
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: چهارشنبه 15 خرداد 1387 19:45
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام


هوووم ، من میخوام به یه تیمی بپیوندم و به زودی اسم تیم رو میگم ! این رو گفتم تا از چیزی منو آزاد بدونی !

این از این !

مورد بعدم ورزشگاه مدیرانه گمنامه که صحبتش شد ! من شدیدا با اینکه این ورزشگاه یکی از ورزشگاه های بازی باشه مخالفم و بهتره که یکی از ورزشگاه های تمرینی باشه و اگر دوست داشتی برای پستهایی که توش میخوره یه امتیازی هم بزاری ! ولی ورزشگاه بازی باید اسم یه مکان باشه ، مثلا من به عنوان یه بازیکن بیام برای این ورزشگاه ، داخله مدیرانه گمنامو فضاسازی کنم آخه بوقی ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: سه‌شنبه 14 خرداد 1387 20:08
نمایش جزئیات
آفلاین
اینجا میشه برای عضویت در لیگ کوییدیچ درخواست داد اگه میشه منم درخواست میدم

تاييد شد!شما عضو كوييديچ شدي.براي اينكه عضو تيمي باشه با كاپيتانهاي كوييديچ صحبت كن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1387/3/14 22:26:30
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: دوشنبه 13 خرداد 1387 14:52
نمایش جزئیات
آفلاین
زوره مگه !؟ آقا تکذیب می کنم ! با من هماهنگ نشده ! !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
آسپ، وزير ِ مردمي و بزرگ به تيم ما (پالمري دراگونز) مي‌پيونده، خودش هم مياد اعلام مي‌كنه.

ممنون

ويرايش بعد از پستِ جميز:

چي زوره جميز؟! چي رو تكذيب مي‌كني؟


جیمز : دنی !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مرلين مك كينن در 1387/3/13 14:45:56
ویرایش شده توسط مرلين مك كينن در 1387/3/13 15:37:08
ویرایش شده توسط جیمز سیریوس پاتر در 1387/7/29 10:39:04
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: یکشنبه 12 خرداد 1387 15:22
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام آلبوس:

من با موافقت خودم و کاپیتان تیمم (نوربرتا= تیم هدنور) از این تیم خارج میشم. خود کاپیتان میاد و خارج شدن منو تایید می کنه.

ببخش ای کاپیتان نیومده رفتم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: شنبه 11 خرداد 1387 22:27
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید
اگه کسی منو نخواد خودم می تونم برای تشکیل تیم اقدام کنم

بله ميتونيد تيم تشكيل بديد ولي تيم تشكيل دادن هم الكي نيست.بايد كم كم سه نفر كاربر ديگه عضو تيمتون باشن و يه اسپانسر داشته باشيد.
موفق باشيد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1387/3/11 23:02:58
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: شنبه 11 خرداد 1387 12:47
نمایش جزئیات
آفلاین
با توجه به صحبت قبلی در مورد انتخاب اسم ورزشگاه به عنوان یکی از جوایز تیم ریش سفیدان در لیگ سوم، این تیم نام "ورزشگاه مدیران گمنام" را انتخاب کرده است
می توانید از این ورزشگاه به عنوان یکی از ورزشگاه هایی که بازیهای لیگ چهارم در آنها انجام می شود استفاده کنید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: شنبه 11 خرداد 1387 12:28
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
اگه یه گروهی پیدا نشه که منو بخواد من حذف می شم؟


حذف نميشيد ولي بازي در اين ليگ كوييديچ رو از دست ميديد كه كمتر از حذف شدن هم نيست!پس بهتره دنبال يه كاپيتان باشيد كه بتونيد عضو تيمش بشين!

-----------------
به سدريك:

عضو شديد!

-----------------
به پيوز:

تيمت ثبت شد.موجودي اوليه تيمت 10000 گاليون هست و ميتوني تا اين حد بازيكن بخري.

ورزشگاه فقط به سه تيم برتر ليگ پيش(اگر مقدار پولشون برسه كه بخرن)داده ميشه كه البته جايزه اولي تيم ريش سفيدان يك ورزشگاهه كه به زودي زده ميشه.

پستت تو دفتر نظارت رو پاك كردم.

فقط دقت كن كه براي خودت و معاونت هم بايد پول بدي و اينكه هر كسي رو براي تيمت انتخاب كردي،خودت و اون شخص اينجا يه اعلام بكنن تا بقيه ديگه دنبال اون فرد نرن!

مرسي!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: جمعه 10 خرداد 1387 17:07
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا ما یک تیم جدید می خوایم بدیم به نام :
گانگستر یونایتد بر وزن منچستر یونایتد

این تیم تیم ویژه اوباشه و کاپیتانش منم و معاونش بلاتریکس لسترانج لیست رو هم که گفتین بعدا اعلام کنم ...

اسپانسر : در مورد اسپانسر خودم به عنوان کاپیتان تیم و مسئول اسپانسر اوباش اعلام کنم اوباش از این تیم حمایت می کنه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسیه ! »


تصویر تغییر اندازه داده شده






A Never Ending Story ...