جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

32 کاربر(ها) آنلاین هستند (24 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
32
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: بهترین ایده (زننده بهترین تاپیک)
ارسال شده در: دوشنبه 2 شهریور 1388 22:26
نمایش جزئیات
آفلاین
راي من هم پرسي ويزلي هستش؛ به خاطر دفتر توجيهات عاليه. توضيحاتي كه مرلين داد خيلي خوب بود و به نظر منم اين تاپيك كلي سوژه براي رول ها، چتر باكس و مديران ايجاد كرد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
در كنار درياچه ي نقره ايي قدم ميزنم
و با بغضي که مدتهاست گلويم را ميفشارد، رو به امواج خروشانش مي ايستم
و در افق،
طرح غم انگيز نگاهش را ميبينم،
كه هنوز هم اثر جادويي اش را به قلب رنجورم نشانه ميرود..
كه هنوز نتوانستم مرگ نا به هنگام و تلخش را باور كنم..
كه هنوز بند بند اين تن نا استوار به نيروي خاطره ي لبخند اوست كه پابرجاست..
با يأس يقه ي ردايم را چنگ ميزنم و در برابر وزش تند نسيم،
وجودِ ويرانم را از هر چه برودت و نيستي حفظ ميكنم..
از سمت جنگل ممنوعه، طوفاني به راهست
و حجم نامشخصي از برگ و شاخه ي درختان مختلف را به اين سو ميآورد..
اخم ميكنم تا مژگانم دربرابر اين طوفان،
از چشمان اشكبارم محافظت كند..
شايد يك طوفان همه ي آن خاطره ي تلخ را از وجودم بزدايد..
Re: بهترین ایده (زننده بهترین تاپیک)
ارسال شده در: دوشنبه 2 شهریور 1388 11:37
نمایش جزئیات
آفلاین
کینگزلی شکلبولت

به خاطر ارائۀ ایدۀ جوخۀ بازرسی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترین ایده (زننده بهترین تاپیک)
ارسال شده در: دوشنبه 2 شهریور 1388 03:04
نمایش جزئیات
آفلاین
من با ایده حزب ارزشی ها موافقم اما چون اون تاپیک نیست فکر نمیکنم قبول باشه. اگر حزب ارزشی ها قبول نیست دفتر توجیهات اسلامیه(عالیه)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هیچی به هیچی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: بهترین ایده (زننده بهترین تاپیک)
ارسال شده در: دوشنبه 2 شهریور 1388 00:45
نمایش جزئیات
آفلاین
به شخصه با سوژه ی حزب ارزشی ها خیلی حال کردم و فکر میکنم ایده دهنده اش ریگولس بود .. من رایم رو به اون میدم .. چیز جدیدی بود ..

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آیینه خود بین
-------------------------------------
[url=http://www.jadoogaran.org/edituser.php]انجام اصلا�
Re: بهترین ایده (زننده بهترین تاپیک)
ارسال شده در: دوشنبه 2 شهریور 1388 00:06
نمایش جزئیات
آفلاین
تابلوئه !
تحت جو نرفتم کلا منم با سوژه ی دادگاه خیلی حال کردم !
خیلی خاله زنکی حال میده من و دامبلم قراره یه سر بریم !
مورگانا لی فای !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترین ایده (زننده بهترین تاپیک)
ارسال شده در: یکشنبه 1 شهریور 1388 23:30
نمایش جزئیات
آفلاین
خب من تو اين تاپيك راي نميدم ولي دليل راي ندادنم رو توضيح ميدم.

اين ماه دو تا ايده خيلي خوب داشتيم.اوليش دفتر توجيهات عاليه بود كه واقعن سوژه خوبي براي پست ها و رول ها بود و از يه طرفم خيلي ازش استقبال شد و استفاده شد ازش.به نظرم اين ايده به نظر هر كسي نميرسه كه دفتر مديريت هاگوارتز رو كنار بذاره و چنين چيزي راه بندازه.

دوميش هم دادگاه بود كه خب ايده خيلي جالبي بود.البته منم يه چيزايي تو همين مايه ها(البته كمي تا قسمتي متفاوت)تو نظرم بود ولي خب اين يه ايده خوب هست و ملتم ازش استقبال كردن.چند تا پستشم كه خوندم پست هاي خوبي بودن و ارزشي نبودن.

بنابراين چون نميتونم بين اين دو تا ايده انتخاب كنم راي خاصي نميدم.چون به دو نفرم نميشه راي داد و فكر هم نكنم رايم باعث تغيير خاصي بشه !

ممنون از هر دو ايده دهنده !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=medium][color=6600FF][font=Arial][url
Re: بهترین ایده (زننده بهترین تاپیک)
ارسال شده در: یکشنبه 1 شهریور 1388 22:20
نمایش جزئیات
آفلاین
فکر میکنم بعد از مدتها یه تاپیک درست حسابی با یه ایده جدید تو انجمنها زده شده و اون هم دادگاه خانوادگی جادوگران هستش!!
استقبال خوبی هم ازش به عمل اومده پس رای من مورگانا لی فای!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اگر به یک انسان فرصت پیشرفت ندهید لیاقت چندان تاثیری در پیشرفت او نخواهد داشت. ناپلئون
Re: بهترین ایده (زننده بهترین تاپیک)
ارسال شده در: یکشنبه 1 شهریور 1388 22:10
نمایش جزئیات
آفلاین
سوژه ی دادگاه خیلی خوب بود!

مورگانا لی فای!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
وقتی شب برمی خیزد
دنیا را در خود پنهان می کند
در تاریکی غیرقابل رُسوخ
سرما بر می خیزد
از خاک
و هوا را آلوده می کند
ناگهان...
زندگی معنایی جدید به خود می گیردl
Re: بهترین ایده (زننده بهترین تاپیک)
ارسال شده در: یکشنبه 1 شهریور 1388 17:40
نمایش جزئیات
آفلاین
مورگانا لی فای

به خاطر دادگاه منم این رای رو میدم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: بهترین ایده (زننده بهترین تاپیک)
ارسال شده در: یکشنبه 1 شهریور 1388 17:31
نمایش جزئیات
آفلاین
مورگانا لی فای!!!


دادگاه طلاق به نظرم تاپیک خیلی جالبیه و میتونه این رنکو بگیره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!