جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

26 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
26
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: پنجشنبه 6 اسفند 1388 15:19
نمایش جزئیات
آفلاین
-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟

خیر لرد سیاه


2-سابقه عضویت در محفل؟

متاسفانه با یک شناسه ی قدیمی داشتم...

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟

سیاه خشنه...خفنه...خونو وحشی گری و ایناس...ولی سفیدا...اینجوری نیستن:D


4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

yes sir

بله حتما هستم

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

تریپ قشنگیه


6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

شکنجه های بسیار خشن


7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

اونو به چشم یک مرگخوار میبینم و باهاش کنار میام...صد البته


8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

فکر کنم دماغشون رو عمس کرده باشن...و موهاشونم برای اینکه خفنز تر باشن کچل کردن(لرد سیاه مثل موهاش تا شونش باشه زیاد قشنگ نیست که...نه؟:D



9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.

وای این خوراک منه:

کشتن پنج محفلی به ترتیب اونم با شکنجه های بسیار سخت و مرگ های درد ناک و بسیار کند(میتونید برای بهتر فهمیدن به فیلم های اره رجوع کنید)

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:

ریش:کوتاهش خوبه

طلسمهای ممنوعه: بابا نگو...عین اینه به یه معتاد بگی مواد نکش...مگه میشه از اینا استفاده نکرد؟:D


الف دال:گروهی تقریبا خیلی خیلی ضعیف


با آرزوی سلامتی برای شما


شما با شناسه قبلیتون تا جاییکه میدونم سفید بودین.
کساییکه شناسه عوض میکنن بهتره یه مدت با شناسه جدید فعالیت کنن که مطمئن بشن میتونن باهاش کنار بیان و بمونن.مخصوصا اگه جبهه هم عوض کرده باشن.ارباب باید پستای سیاه شما رو بخونه تا بهتر بتونه قضاوت کنه.

تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/12/7 23:07:28
666

this is devils number
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: پنجشنبه 6 اسفند 1388 00:16
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟
ارباب من تازه خدمت رسیدم.سابقه ندارم.

2-سابقه عضویت در محفل؟
من و سفیدی؟هرگز...

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟
سفیدا موشن مثل خرگوشن!

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟
بله.مطمئن باشین.میتونین امتحانم کنین.اصلا برم همین الان بمیرم؟


5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟کچلی نشانه ابهت است.نشانه جذبه و وقار است.یک جادوگر کچل میتواند دنیا را عوض کند.


6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟ارباب اگه ولشون کنیم اینا خودشون همدیگه رو نابود میکنن.ولی در صورتی که مایل باشین تفریح کنین بهترین راه استفاده از حشره کشه.


7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟اطور شبانه روزی نوازشش میکنم.براش لالایی میگم.بهش عشق میورزم!


8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟لرد سیاه کلا نمیتونن هیچ چیز اضافه ای رو تحمل کنن.نه ریش،نه دماغ،نه مو و نه دامبلدور.


9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.

نوشتن نامه های عاشقانه برای یک عدد محفلی و دادن وعده ازدواج به او و حاضر نشدن در مراسم ازدواج.

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:

ریش:موی اضافی،زشت و بدرد نخور.

طلسمهای ممنوعه: تفریح روزانه من!

الف دال:آنتونین دالاهوف...ما بجز این یکی الف دال دیگه ای نمیشناسیم.



پستاتون هنوز کمی خامه!کمی تمرین بیشتر...

موفق باشید.

تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/12/7 22:58:08
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 اسفند 1388 16:57
نمایش جزئیات
آفلاین
-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟

نه متاسفانه

2-سابقه عضویت در محفل؟

نه خوشبختانه

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟

سفیدا فقط حرف میزنن.احساس خود سوپرمن بینی دارن ولی سیاه ها با وقار و اصیل زاده هستن و سوپرمن های تقلبی رو تار و مار میکنن.

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

کاملا.در هر شرایطی حرف حرف لرد سیاهه

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

بزرگترین شخصیت های تاریخ کچل بودن.یکی از عوامل زیبایی و وقار هم هست

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

روشن کردن یه کبریت زیر ریش های رهبرشون دامبلدور.با دیدن صحنه سوختن اون همشون افسردگی میگیرن میمیرن

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

هر رفتاری که لرد سیاه دستور بدن.اگه مایل باشن هر روز میبرمش گردش

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

به نظرم لرد سیاه برای برای زیبایی قسمت های ضافه رو از روی صورت حذف کرده.تحقیقات هم ثابت کرده مو و دماغ جزو بی خاصیت ترین اعضای صورته!

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.

ساخت کارخونه گرفتن روغن از اجساد محفلی ها.به هر حال اگه توی زندگی بدرد نمیخوردن بعد از مرگشون یه فایده ای داشته باشن!

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:

ریش:بیخود و بی خاصیت و اضافی

طلسمهای ممنوعه: تنها طلسم های بدرد بخور

الف دال:چی هست؟باهاش جمله سازی میکنن؟




تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/12/5 1:44:29
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: چهارشنبه 28 بهمن 1388 00:16
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟

نخیر ! ما زیر این ننگ ها نمیریم!

2-سابقه عضویت در محفل؟

تا دلت بخواد چند کیلو می خوای؟

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟

سفیدها شاخن و قدرت دست اوناست می تونید بیایید بگیرید !

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

خیر اصلا راه نداره ، ارباب خودش آنخ داره دیه به من چه !

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

سال الگوی مصرف انرژی دیه ، برای کمتر مصرف شدن برق استفاده میشن !

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

راه نداره خودتونو خسته نکنید !

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

باهاش طناب می زنم !

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

به بوق رفته !

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.

زوزه کشیدن جلوی اتاق خواب ولدک در اوج خواب !

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:

ریش: هووم چشم نداری ببینی من پشم دارم ؟

طلسمهای ممنوعه: بچه بازیه !

الف دال: الف با دال میشن الف دال !



دنیا کوچیکه گرگه....به هم میرسیم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/11/28 0:44:03
در قلمروی ما چیزی جز تاریکی دیده نمی شود !
اینجا قلمروی فراموش شدگان است !
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: سه‌شنبه 27 بهمن 1388 20:45
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟

خير!

2-سابقه عضویت در محفل؟

با اين شناسه نه... ولي با سيريوس آره!

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟

از جدت اينگونه سوال ها را مي پرسي؟

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

آيا حاضر به اطاعت محض ار جدت هستي؟ آيا حاضري جان خودت را در راه ارباب جديد فدا كني؟

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

اگر مشخصاتم رو ببينيد متوجه ميشيد كه منم كچلم! اصلا" ميگن كچلي و برازندگي!

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

ارباب از اين سوالا خسته شد!

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

آخه اين كوچولو هم حيوونه؟! ميدم باسيليسكم بخوردش واسه عصرونه!

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

به خودم رفته!

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.

اين سوال در حد منه؟

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:

ریش: بر خلاف وارثم دارم

طلسمهای ممنوعه: فجيع ترش واسم نقل و نباته!

الف دال: مشكل!


جد بزرگوارم

ضمن خوش آمد گویی به شما باید اعلام کنم که:
1- اینجا فقط و فقط یک ارباب وجود داره.اونم منم! و همچنین درکمال احترام اعلام میکنم که [spoiler=]پیر مرد فسیل یه مدرسه ساختی فکر کردی چه خبره؟من تمام عمرمو در راه آموختن و اجرای جادوی سیاه صرف کردم!تازه عمرم کافی نبود ده تا هورکراکس ساختم.روشنه؟[/spoiler]
2-دست به نجینی بزنی در نهایت فروتنی و تواضع من میدونم و شما!
3-بزرگوار بمانید!

با کمال احترام تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سالازار اسلیترین در 1388/11/27 20:54:59
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/11/27 21:03:16
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: شنبه 3 بهمن 1388 22:35
نمایش جزئیات
آفلاین
نام و نام خانوادگی: آمیکوس کرو

لقب:سایه

هدف:خدمت گذاری به لرد کبیر و نابودی محفل


1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟

البته ارباب

2-سابقه عضویت در محفل؟

اصولا بیکار نیستم!

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟

توانایی های سیاه ها و قدرت بی کرانشون در سایه لرد کبیر!

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

بنده از پیشگامان این امر هستم.

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

بر هیچ کس پوشیده نیست که کچلی نشانه هوش و ذکاوت سرشاره!

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

یه نیگا کافیه ، به آوادا و کروشیو نمی رسن بدبختای فلک زده!

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

اوامر درمانی با من،همونطور که می دونید سابقه ی ماساژوری مار محبوب لرد رو هم دارم!

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

این ها از علائم کمال و جمال که فقط لرد کبیر به همش رسیدن.

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.

گره زدن ریش دامبلدور که کاری بس حسنه هست و ملت رو نجات می ده.

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:

ریش: بسی ننگ است

طلسمهای ممنوعه: واجب

الف دال:فک نمی کنم نیازی به توضیح داشته باشه،معلومه از ظاهرشون که همه از دم سفیه،خرفت و سیاه نشناس!!!



خوش اومدین...تایید شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آمیکوس کرو در 1388/11/3 22:37:20
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/11/4 22:39:28
تصویر تغییر اندازه داده شده

خاطرات جادوگران...روز هاي اشتياق،ترس،فداكاري ها و ...
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: یکشنبه 27 دی 1388 12:03
نمایش جزئیات
آفلاین
مسابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟

بله،اصن به قول یارو گفتنی همه گروه ها رو باید تجربه کرد..

2-سابقه عضویت در محفل؟

حالا ما اون بالا یه چیزی گفتیم!نه باو..

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟


من راه راهو دوست دارم.ولی در کل سیاه آدمو یاد این امو ها می ندازه!ها ..چی ؟سوال چی بود؟ سفید دیه یاری نداره که الان وقت تاریکیه..

[color=000066]4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

[/color]
هر کی جونشو دوست داره باید از ارباب اطاعت کنه


5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

می گن کچلا خیلی خوش شانسن..شوهر های خوش تیپی هم می شن:دی
ولی باهوشن دیه...

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

ابهت ارباب باعث می شه محفلی ها از حسودی بمیرن!


7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟


اگر منو نخوره خب منم کاری باهاش ندارم..ازش عین بچه خودم مراقبت می کنم.


8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

مهم زیبایی اربابه..من چی کار به این حرفا دارم:دی

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.


به یه نفر تو چت باکس گفتم بوقی و بعد یه نفرم تو مسنجر ایگنور کردم بعد یه نفرم کشتم!


10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:


-ریش: بوق
-طلسمهای ممنوعه: خوراک ارباب!
-الف دال:یکجای خز!


ساحره محترم

آواتار شما که هنوز بی ناموسیه!چند بار گفتم یه چیزی بدین این بپوشه.خطرناکه...سرما میخوره...

دفعه قبلم که یهو غیبتون زد!(در اسرع وقت اسم اون مدیری رو که بدون اطلاع ارباب دسترسی مرگخواری رو گرفته بود افشا کنین!)

تایید شد!


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/10/27 21:32:52
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: پنجشنبه 24 دی 1388 00:12
نمایش جزئیات
آفلاین
نام و نام خانوادگی:
(نام) بارتی کراوچ، (نام خانوادگی) ولدمورت

نام پدر:
تام ماروولو ریدل، ملقب به وَلدی یا همون ولدمورت خودمون

لقب:
پسر وَلدی

سابقه عضویت:
چه سابقه ای بالاتر از پسر وَلدی بودن است؟!

هدف از عضویت:
خدمت به پدر مایه ی خوشبختی است!

آیا در راه لرد حاضرید جان خود را فدا کنید:
نمیدونم. ولی اینطور که لرد به من تعظیم کرد در میخانه ی مسنجر، فکر کنم اون میخواد جونشو فدای من بکنه!

نظرتان در مورد محفل: ن
راستش من عضوش شدم، ولی یه دونه از پستاش رو هم نخوندم :دی

بهترین راه از بین بردن یک محفلی:
سپردن اون به بارتی!

اعلام وفاداری!!

سایه ی لرد تا ابد مستدام باد
[spoiler=باز کنید]این اولین پستم بعد از باز شدن شناسمه.. گفتم بیام اینجا پست بزنم و اینا دیگه :دی چه خدمتی بالاتر از خدمت به لرد ولدمورت کبیر ملقب به وَلدی میباشد؟

صل الی علی نیله، یاور وَلدی آمده [/spoiler]


تایید شد!سالازار به ارباب صبر عطا کنه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بارتی کراوچ در 1388/10/24 0:13:27
ویرایش شده توسط بارتی کراوچ در 1388/10/24 0:16:57
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/10/24 2:32:23
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: یکشنبه 13 دی 1388 00:59
نمایش جزئیات
آفلاین
نام و نام خانوادگی: (نام)بارتی کراوچ،(نام خانوادگی)ولدمورت

نام پدر: تام ماروولو ریدل، ملقب به وَلدی یا همون ولدمورت خودمون

لقب: پسر وَلدی

سابقه عضویت: چه سابقه ای بالاتر از پسر وَلدی بودن است؟!

هدف از عضویت: خدمت به پدر مایه ی خوشبختی است!

آیا در راه لرد حاضرید جان خود را فدا کنید: نمیدونم. ولی اینطور که لرد به من تعظیم کرد در میخانه ی مسنجر، فکر کنم اون میخواد جونشو فدای من بکنه!

نظرتان در مورد محفل: نمیدونم. دایی جیمز میگه جای خوبیه

بهترین راه از بین بردن یک محفلی: سپردن اون به بارتی!


اعلام وفاداری!!



سایه ی لرد تا ابد مستدام باد!!
[spoiler=باز کنید]بابا این مدیرا نمیذارن من دوباره بارتی شم.. چیکار کنم؟ عقده ای شدم [/spoiler]




تأیید شد! به خونه خوش اومدی پسرم



بچه بزنم لهت کنم؟
خودت خودتو تایید میکنی؟اصلا این چه وضع فرم پر کردنه؟اون چه اعلام وفادارییه؟بزنم؟بزنم؟
دایی جیمز؟فک و فامیلاتونم که سوابق درخشان دارن.

(خودت میدونی که ارباب دلش میخواد پیشش باشی.ولی از بین ویزلیای اصلی فقط پرسی رو میتونم تایید کنم.چون بقیه قطعا محفلی بودن)

متاسفانه تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/10/13 2:07:24
تصویر تغییر اندازه داده شده










اژدها موجود خیلی جالبیه، اما دقت کنین که روی دمش پا نذارین!!
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: جمعه 11 دی 1388 02:59
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟

بعله ارباب

2-سابقه عضویت در محفل؟

هرگز این ننگو قبول نمیکنم ارباب!

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟

سیاها قدرتشون بی نهایت و سفیدا زیر صفره. البته سیاها ارباب رو هم دارن که برترین جادوگر تاریخ است.

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

صد در صد ارباب باعث افتخار منه.

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

از زیببایی و همچنین قدرت لایزالی برخوردارند مگر این که سفید باشند.

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

فوت کردن بهشون

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

او را روی سر خود میگذارم و بادشان میزنم و نوازششان میکنم و برایشان قاقالیلی میخرم.

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

من به چه جرئتی درباره ارباب نظر بدم؟ ارباب خودشون میدونن که چگونه به این جمال و زیبایی رسیدند.

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.

فروختن همه ی محفلی ها یک جا به ارباب، کندن تمام پر های فوکس ایکبیری دامبلدور و ...

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:

ریش: هذا حرام جدّا

طلسمهای ممنوعه: عالی می باشند

الف دال: یک مشت اسکل که به جای الف ب گفته اند الف دال و فرق دال و ب را نمیدانند.


زلزله برگشت!!!

خوش اومدین.ارباب از دیدار دوباره شما بسیار خوشوقت و شادمان و مسرور شد!

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/10/11 21:42:23
هیچی به هیچی!
تصویر تغییر اندازه داده شده