جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

20 کاربر(ها) آنلاین هستند (5 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
20
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: جمعه 17 اردیبهشت 1389 20:23
نمایش جزئیات
آفلاین

سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران ؟

بله،بنده قبلا نیز افتخاز خدمت برای لرد رو داشتم.
سابقه ی عضویت در محفل ؟
بله...ولی در حد یک جاسوس

مهم ترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید ؟

از نظرم قابل مقایسه نیستن.

نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

کچلی الان مد میباشد.

بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

اسم لرد رو آوردن.خودشون میترکن.

در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

نه نه...دیگه نه.من اصلا با اون کاری ندارم.اصلا نمیشنامش.نجینی کیه؟


به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

هیچ بلایی.چشونه مگه؟

یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید .

از سوروس اسنیپ سیاه تر؟

نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید :

ریش : چیز بیخودیه.زیر دست و پا گیر میکنه.

طلسم های ممنوعه : هرچه بیشتر بهتر.

الف دال : الف بچه


سایتون مستدام یا لرد.


جناب اسنیپ

1-فکر میکنم در اسرع وقت باید شما رو با ایوان روزیه آشنا کنم.برای موهاتون لازمه.
2-ولی نجینی احساس میکنه شما رو از یه جایی میشناسه.حیوونه دیگه..حس ششم و اینا...بفرمایین تو با خودش حرف بزنین.من ترجمه میکنم حرفاتونو.


ضمن خوش آمد گویی به شما

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/2/17 22:22:13
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 19:58
نمایش جزئیات
آفلاین
سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران ؟
نه متاسفانه ولی ...

سابقه ی عضویت در محفل ؟
نه خوشبختانه

مهم ترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید ؟

سفیدا دامبل کپک دارن ما سیاها لرد داریم

نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

بستگی داره اگه لرد باشه حرف نداره اگه کسی مثله دامبل باشه اصلا نگو . ولی کچلی شخصیت لردو میبره بالا. سوتی دادم گفتم لرد کچله ؟

بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

اونا خودشون نابود هستن نیازی نیست به نابودیشون

در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

لرد جون من بهش بگو نزدیک نشه . میترسم


به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

لرد عزیز گفتم پیشه یه دکتر ناشی عمل نکن دیدی چی شد ؟

یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید .

سرگذشت ایگور کارکاروف کلا سیاهه اصلا اسمم سیاهه

نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید :

ریش : از همونا که دامبل داره ؟والا دیدم بزا میزارن

طلسم های ممنوعه : چه حالی میده بزنی به یه محفلی

الف دال : همن جا که پیر مرد ها میرن . ندیدم والا

لرد قبولم کن از اعضای قدیمی ام ولی خوش ندارم اینجا بگم کیاام؟اوکی ؟


اوکی...ولی برای من هیچ فرقی نمیکنه قدیمی هستین یا جدید.پستای شما هنوز خیلی اشکال داره.
این که میبینین بعضی از اعضای قدیمی رو خیلی راحت تایید میکنم برای اینه که قبلا تو دوره لرد بودن خودم مرگخوار بودن و یه بار تاییدشون کردم و با پستاشون و طرز نوشتنتشون آشنا هستم.

تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/2/4 0:34:36
*We Love Slyterin*


* We Love Order Phoenix*


I am Igor Karkaroff

[url=ht
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: پنجشنبه 19 فروردین 1389 13:33
نمایش جزئیات
آفلاین
سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران ؟

حالا از ما سابقه می خوای ؟

سابقه ی عضویت در محفل ؟

برای یک ماموریت مخفی به دستور لردکییر

مهم ترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید ؟

ما سیاهیم اونا سفیدن برای پاسخ این سئوال از تمام فسفر های خاکستری مغزم استفاده کردم.

آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟ آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

اینجا هم انگار شربت میدن ها؟

نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

وحشت ، قدرت ، افتخار

بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
اونا که نابودن با حضور والای شما ارباب

در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

اون قراره چه رفتاری با مرگخواران لرد سیاه انجام بده؟

به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
چه بلای سر کسانی میاد که در این مورد حرف بزنند.
یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید .

به دلیل مسائل امنیتی و طبقه بندی بودن این مسائل محرمانه است

نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید :

ریش : دامبل

طلسم های ممنوعه : کابوس محفل

الف دال : چیه؟ چیز مهمیه؟

_______________________________

نقل قول:
حالا از ما سابقه می خوای ؟

از ارباب سابق؟هرگز!

مای لرد سابق همه سوالا رو با سوال جواب دادین!یه فرمم من باید برای جواب دادن به جوابای(سوالای) شما پر کنم.

به خونه خودتون خوش اومدین.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/1/19 15:14:40
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/1/19 15:16:31
جادوگران
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: چهارشنبه 26 اسفند 1388 20:41
نمایش جزئیات
آفلاین
جناب لرد خفن و کبیر ،

من می خواستم بدونم که می شه الان دوباره برای مرگخواریت درخواست بدم ؟

باید دوباره فرم رو پر کنم یا همین که فقط بگم بسه ؟

با این حال اومدم تا دوباره درخواست مرگخواری بدم .

آیا می پذیرید ؟



نه لازم نیست دوباره فرمو پر کنین.همون یه بار کافی بود.

پیشرفتتون خیلی خوب بود.

تایید شد.

خوش اومدین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/1/2 1:15:29
زندگی از بودن آغاز میشود و تا شدن ادامه می یابد . . .[i][b][size=large][font=Arial]پ
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 اسفند 1388 14:57
نمایش جزئیات
آفلاین
سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران ؟

خير

سابقه ی عضویت در محفل ؟

بله

مهم ترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید ؟

مثل اينه كه بپرسي مهمترين تفاوت بين شب و روز يا چيپس و پفك

نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

چون نمي خوام دلت بشكنه ميگم ، خوبه ، بد نيس .

بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

تفرقه اندازي

در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

من با اون مارمولك كاري ندارم ، خودم يه مار واقعي دارم .

به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

موآت كه مرد ، دماغت هم هي بهت مي گفتم دست توش نكن ، ديدي آخر چي شد؟

یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید .

برو كتاب "سرگذشت سالازار از ديروز تا امروز"رو بخون ، هم يه خورده سواتت بالاتر بره هم يه خولده با كالهاي جدت آشنا بشي .

نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید :

ریش : اگه تو نداري دليل بر بد بودنش نيس

طلسم های ممنوعه : ته حال ، مخصوصا تو چهارشنبه سوري دم خونه گريف و دامبل .

الف دال : جايي براي پيرمردهاي سوسول


هوي نواده ، يه وقت به من از پاسخ هايي كه ميگي بايد جا بيافتيد و كنار بيايد و اينا به من نديا وگرنه من ميدونم و باتو


جد بزرگوارم

چه کسی جسارت رد کردن شما را دارد؟[spoiler]البته بجز ارباب بزرگ لرد ولدمورت کبیر[/spoiler]

لطف کنید لحن صحبت با ارباب را از مرگخواران شایسته ارباب فرا بگیرید که درصورت تکرار واژه ها و اصواتی مانند "هوی" و "من میدونم با تو" سرنوشتی بس تاریک و رقت انگیز در انتظارتان خواهد بود.

این نکته رو هم فراموش نکنین که در ارتش سیاه فقط برای یک ارباب جا هست.و من تا محدوده یک میلیون سال نوری اطراف خودم اربابی جز لرد سیاه نمیبینم.

خوش آمدید.تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سالازار اسليتيرين در 1388/12/25 15:02:11
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/12/26 16:07:12
" -زندگي آنچه زيسته ايم نيست ، بلكه چيزي است كه به ياد مي آوريم تا روايتش كنيم ."
گابريل گارسيا ماركز


Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: جمعه 14 اسفند 1388 22:25
نمایش جزئیات
آفلاین
درود بر ارباب کچل خودمان .

ارباب شرمنده ام. متاسفانه یا شایدم خوشبختانه با تغییر شناسه من موافقت نشد. گفتن تو گولاخی و خیلی فعالی و باهوشی و این شناسه مختص خودته . منم گفتم البته شاگرد لرد ولدمورت کبیر هستمو ولی حالا که اصرار می کنین، باشه بیخیال میشم .

بعدشم ، به خاطر علاقه شدیدم به کله ی کچل شما و همچنین گروه پروفشیونال مرگخوارا، گفتم اگه اجازه بدید دوباره جزو خادماتون باشم .

اینه که با اجازه تون دوباره فرم پر می کنم:

سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران ؟

بعله، چه جورم، شیش سیلندر !

سابقه ی عضویت در محفل ؟

از مرلین که پنهون نیست، از شما هم پنهون نباشه بعله !

مهم ترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید ؟

مهم ترین تفاوت بین دو پایگاه فضایی ناسا ( آمریکا ) و ایسا () ؟

نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟


فکر کردم از صحبت های بالام متوجه شدید.

بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

بچه که زدن نداره بابا !

در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

نجینی توی تالار ما عضوه . یه سر بزنین متوجه میشین چه رفتاری باهاش خواهم داشت

به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

از قدیم گفتن به چیزی که به تو کار نداره کار نداشته باش ..!

یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید .




.
.
.

کجا میای ؟


همین دیگه ! لبخند شیطانی .

نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید :


ریش : دیش
طلسم های ممنوعه : واویلا !!!
الف دال : الدامبلدورز آرمان ! ( دامبلدور آخرالزمان) را در فرهنگستان خانه رایدل مشاهده کنید .


بوقتان پرفشار .


1-نجینی اونجا چیکار میکنه؟ماراربابو پس بدین!
2-ولی ما به چیزایی که کاری باهامون ندارن کار داریم!
3-رایدل چیه فرزندم؟ریدل...ریدل...ری...دل...

خوش اومدین.ارباب منتظرتون بود.چه با این شناسه چه با یکی دیگه...فرقی نمیکنه...وفاداری وفاداریه!

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/12/15 1:23:48
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: جمعه 14 اسفند 1388 13:21
نمایش جزئیات
آفلاین
سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران ؟

با عرض پوزش و تاسف و شرمندگی باید بگم : نه !

سابقه ی عضویت در محفل ؟

محاله !

مهم ترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید ؟

سفیدا همش می خوان بگن ما قوی هستیم و ما قهرمانیم در حالی که هر چی قهرمان بازی در میارن به هدر می ره ، ولی سیاها متواضع هستن و اصلا ادعایی ندارن در حالی که خیلی شاخ و قهرمان هستن !

آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟ آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

با اجازه بزرگترا بــــــــــــــــــــــعــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــه !

نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

کچلی واقعا افتخار آمیزه ! مخصوصا کچلی ارباب لرد سیاه ، جذبه و اقتدار زیادی داره ! بنده اعلام می دارم که برای نشانه ی پیروی از ارباب خودم را کچل خواهم کرد !

بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

یه ماگل زاده رو به یه قطعه چوب ببندیم و یه محفلی رو هم رو به روش ببندیم . محفلی چون می بینه که نمیتونه ماگل زاده رو آزاد کنه از ناراحتی دق می کنه می میره .

در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

براش لالایی می خونم ، حتی اگه منو بخوره !

به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

من هرگز در کار لرد سیاه و دلایل جنبه های ظاهری ایشون فضولی نمی کنم !

یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید .

بستن ریش آلبوس دامبلدور به انگشت شست پایش و شکنجه دادن او در این حالت !

نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید :

ریش : اه اه اه ، حالم به هم خورد !

طلسم های ممنوعه : خیلی حال می ده !

الف دال : یه مشت جوون خام و احمق با آرزوهای محال !


به جواب پست قبل مراجعه کنید.

تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دلورس آمبریج در 1388/12/14 13:23:15
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/12/14 21:46:15
زندگی از بودن آغاز میشود و تا شدن ادامه می یابد . . .[i][b][size=large][font=Arial]پ
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: پنجشنبه 13 اسفند 1388 00:39
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟

زمان سرژ.

2-سابقه عضویت در محفل؟

نهداریم!

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟

سفیدها رنگ پوستشون به سفید تمایل داره! تیکه های خوبی می باشند . هلو بیا تو گلو دیگه ولی سیاه ها پوستشون تمایل به سیاهی داره. به همین دلیل هم چند وقت مورد نژاد پرستی قرار گرفته اندید ایم! ولی ما بودی نبودیم که به این باد ها بلرزیم زدیمشون زمین اعمال قانون کردیم.

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

الان دیگه همه چی دونگی شده. ولی حالا وقت عمل که شد صحبت می کنیم.
5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

از اون جا که لرد کچل می باشد کلا کچلی چیز خوفیه و مد است! تکبیر.
6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

تو لباس زیرش یه کاکتوس بندازیم!

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
ای جان بگو شب بیاد پیش خودم.

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

بر عصر تغییر مد روز کوتاه شده.

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.

رفتم اونجایی که نباید می رفتم زدم اونجاشو شاپالاق کلش از گلش جدا شد افتاد روی زمین.

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:

ریش: بوق

طلسمهای ممنوعه: حال

الف دال: همان علف است که سوات نداشتن اونجوری نوشتن و د ...


پست شما رو تو تالار خصوصی خوندم.با یه پست نمیشه قضاوت کرد ولی تجربه و فعالیت شما برای مرگخوار شدن کافی نیست.البته تا جاییکه متوجه شدم زمینه پیشرفتو دارین.به فعالیتتون ادامه بدین که اگه خواستین دوباره درخواست بدین بتونم قضاوت درستتری درباره شما داشته باشم.

موفق باشید.

تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/12/14 4:10:53
به عشق دلم
هميشه ولم
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: چهارشنبه 12 اسفند 1388 17:29
نمایش جزئیات
آفلاین
نام : یوان ابر کومبی

1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران ؟

ارباب اگر شما ما رو تایید کنید اون وقت سابقه پیدا می کنیم

2-سابقه ی عضویت در محفل ؟

به هیچ وجه

3-مهم ترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید ؟

از زمین تا اسمون فرق دارن سیاه سرور شاه قدرت و در دست داره اون ها در مقابل سیاه قابل مقایسه نیستند

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

بله شما فقط فرمان دهید

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟کچلی والایی می اورد قدرت می اورد البته نه هر کچلی کچلی مثل ارباب بزرگ نه مثل ادم های معمولی مثل ارباب بزرگ

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

ادم های منگل به درد نخور اینها فقط کافیه چهره ی ما رو ببینن از وحشت سکته می کنن میمیرن

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

رفتاری با ملایت و مهربانانه

8- به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟لرد به علت اینکه با ادم های دیگر فرق دارند و بالاترند مو و دماغ ندارند مگرنه همه مو و دماغ دارند اما ادم ها نمیتوانند دماغ نداشته باشند

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید

بد نویسی و اذیت کردن یک محفلی و نوشتن نامه های الکی به ان و چند نفر دیگر

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:

ریش : چیزی بسیار زشت و خجالت اور

الف دال : دشمنه دیرینه و پست فترت البوس دامبلدور

امید وارم مرا بپذیرید ارباب


شما اصلا پست ایفای نقش ندارین.هنوز زوده.فعلا بهتره کمی تجربه کسب کنین.پست بزنین.با جو و حال و هوای انجمنا آشنا بشین.

تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/12/14 4:06:48
امضا ندارم
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: سه‌شنبه 11 اسفند 1388 19:25
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟
ایندفعه دیگه سابقه دارم.یه سابقه درخواست مرگخواری دارم ارباب.

2-سابقه عضویت در محفل؟
هرگز...

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟
سفیدا ارباب ندارن.خودشون برای خودشون اربابن.یعنی همشون دستور میدن ولی کسی نیست دستورات رو اجرا کنه!

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟
بله.مطمئن باشین.میتونین امتحانم کنین.اصلا برم همین الان بمیرم؟


5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟کچلی نشانه ابهت است.نشانه جذبه و وقار است.یک جادوگر کچل میتواند دنیا را عوض کند.همونطور که ارباب کرد.


6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟ارباب اگه ولشون کنیم اینا خودشون همدیگه رو نابود میکنن.ولی در صورتی که مایل باشین تفریح کنین بهترین راه استفاده از حشره کشه.(هنوز سر حرفم هستم)


7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟رفتاری صمیمانه و توام با عشق!


8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟لرد سیاه کلا نمیتونن هیچ چیز اضافه ای رو تحمل کنن.نه ریش،نه دماغ،نه مو و نه دامبلدور.


9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.
نوشتن نامه های عاشقانه برای یک عدد محفلی و دادن وعده ازدواج به او و حاضر نشدن در مراسم ازدواج و ضایع کردن او!

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:

ریش:موی اضافی،زشت و بدرد نخور.

طلسمهای ممنوعه: تفریح روزانه من!عشقم.

الف دال:آنتونین دالاهوف.ما بجز این یکی الف دال دیگه ای نمیشناسیم.یکی میشناختیم اونم مرد!(آلبوس دامبلدور)


ارباب من سعی کردم تو پست آخرم نکته هایی رو که به من گفتین رعایت کنم.اگه رد بشم میرم بیشتر رعایت میکنم و دوباره برمیگردم.


اصولا وقتی به یکی میگم به تمرین بیشتر احتیاج داره منظورم یه پست نیست.

ولی پست شما رو خوندم.واقعا خیلی از اشکالاتش رفع شده.برای همین و با اطمینان کامل از اینکه خودتون اون پستو زدین تایید میکنم.البته هنوز جای پیشرفت دارین.پس به تمرین و خوندن پست ادامه بدین.

خوش اومدین

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/12/12 0:34:46