جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

21 کاربر(ها) آنلاین هستند (10 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
18
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: چهارشنبه 18 خرداد 1390 15:29
نمایش جزئیات
آفلاین
و آنگاه شیطان رز را گفت:
- تو مرا کچــــــــــــــــــل کردی آخر!

خلاصه ای مختصر ازویژگی های جادویی رز از دیدگاه یک مرگخوار( منظور خودم هستما):

ظاهری مظلوم و آشفته با چشمانی ترحم برانگیز، اما اگه کمی با او رفاقت کنید متوجه می شید که باطنی کاملا خشن، پر جنب و جوش، فدایی خط ارباب دارد.
رز ویزلی بدون هر گونه ترمز جادویی(!) بی وقفه در جلوی مرگخوار و غیر مرگخوار مانور داده و بدا به حال آن کسی که بخواهد برای نزدیک شدن به لرد سیاه با رز رقابت کند!

برگرفته شده از نگاهی کوتاه به خاطرات من
بسیار خوب بعد از مختصر شرح احوال بالا() می رسم به سوالات:

1- رز ویزلی گاهی میشه که می بینم بلافاصله بعد از زدن یک پست از طرف یکی از بچه ها بلافاصله پست میزنی.آیا وقت خوندن اون پست و یا پست های مرتبط با اونو پیدا می کنی؟ تا چه اندازه با نوشته هات ارتباط برقرار می کنی؟

2- چرا شخصیت رز رو انتخاب کردی در حالیکه این همه شخصیت منفی و سیاه وجود داره؟

3- اگه یه روز بیای و ببینی شخصیت دامبلدور و پاتر احیا شدن و کلا بخش محفل و سفیدا راه افتاده آیا به سمت روشنایی می ری؟

4- احساست نسبت به جادوگران چیه و چی شد که علاقمند به این مکان شدی؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
When the egg breaks by an external power, a life ends. When an egg breaks by an internal power, a life begins. Great changes always begin with that internal power
قلم پر تندنویس
ارسال شده در: چهارشنبه 18 خرداد 1390 14:14
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
همه خوبین؟

بسیار خب. آره آره ! میدونم میدونم چقدر بدقولم و دارم زودتر از موعد میام. . به هر حال من احساس میکنم و احساس من خیلی خفنه و اینا. خلاصه اینجارو تصمیم گرفتم غیر فعال نگه ندارم چون الان دیگه بیشتر امتحان های بچه ها روبه پایانه و فقط مال مائه که هنوز شروع هم نشده. .

در مورد مک گونگال. بنده شخصا در فیس بوک هم تلاش کردم تا ایشون رو وادار کنم که بیان و جواب بدن به سوالات اما ایشون گفتن که نصف سوالات رو جواب دادن و به زودی بقیه رو جواب میدن و تا دو روز آینده در سایت میذارن. اون موقع دقیقه دو هفته پیش بود و نه تنها پس از دو روز نذاشتن اینجا، پس از دو هفته هم هنوز نذاشتن. بچه داغدار حجازیه هنوزم لابد دیگه ! ولش !
دادا ! هر وقت عشقت بود بیا جواب بده ! ببین منو . ببین. هوی. بله بله. بله !

برنامه های مصاحبه ها:

یکشنبه - 22 خرداد = رز ویزلی
یکشنبه- 29 خرداد = ....
یکشنبه- 5 تیر = ....
یکشنبه- 12 تیر= ....
.
.
.
.
Loading ! no wizard to paging



آما و اما و اما واتسون ! ( به جسی نگین ! )


مهمان بعدی قلم پر تند نویس: حاجیه خانوم رز ویزلی

خب. دیگه فکر می کنم عضو نسبتا شناخته شده ای باشن برای کسانی که یکسال اخیر با سایت سر و کار داشتن. ایشون به عنوان بهترین عضو تازه وارد سال 89 انتخاب شدند. ایشون یکی از فعال ترین اعضای سایت در سال 89 هم بودند. اسنادش هم موجوده !
هم اکنون هم در نبود وزیر سحر و جادو، به عنوان سرپرست وزارتخانه هدایت جامعه جادوگری را بر عهده دارند. از جمله مرگخواران خردسالی هم هستند که لرد سیاه به شدت ازشون دوری می کنند و دوری و دستور و دوستی رو می پسندن تا کوه نقد رو !

خب. دوستان. تا روز یکشنبه، 22 خرداد فرصت دارین سوالات تون رو از رز در زمینه های سایت جادوگران - عالم هری پاتر و موارد شخصی در همینجا بپرسین. اطلاع رسانی فراگیر هم انجام میشود کلا !



جادوگر باشین !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ریگـولوس بلـک در 1390/3/18 14:18:07
Re: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: چهارشنبه 11 خرداد 1390 19:52
نمایش جزئیات
آفلاین
باز هم به منیره اعتماد کردین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خداحافظی در اوج یا خروج فوج فوج... مسئله این است!
Re: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: پنجشنبه 29 اردیبهشت 1390 14:30
نمایش جزئیات
آفلاین
با توجه به زیاد بودن سوال ها و چون میخوام کیفیت مصاحبه خوب باشه دارم کم کم آماده میکنم و میفرستم جواب ها رو !

مرسی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قلم پر تندنویس
ارسال شده در: چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 12:11
نمایش جزئیات
آفلاین
خب (شاید خوب یا خاب یا خواب ! فرقی نداره )

سکوت اختیار کنید دیگه. بازم یه روز زودتر سوالات این مصاحبه قرار میگیره اینجا.

http://s1.picofile.com/file/6677631786/Minerva_McGonagall.zip.html

چیز اضافه ای نگین تا مهمان بیاد جواب بده و بعدش هر چی میخواین نقل قول کنید برای گیس کشی و دعوا و روبوسی و آشتی و این چرندیات دیگه !

اینو هم خاطر نشان کنم که این آخرین مصاحبه است فعلا و من نخواهم بود و روز شنبه، 18 تیر برمیگردم و اون روز مهمان جدید رو معرفی میکنم.

زیرآب نزنید و اینا خلاصه. من جایگاه خبرنگاری خودمو نمیدم به کسی. این تاپیک باید خاک بخوره تا 18 تیر. نشنوم کسی با آب و جارو اومده گردگیری و خاک این تاپیکو داره میگیره هااا !

خب. منیره جان بیا جواب بده به سوالات !


فعلا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ریگـولوس بلـک در 1390/2/28 12:12:33
Re: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 10:40
نمایش جزئیات
آفلاین
یاهو


سلام!
خوبی شهاب جان؟!


سوالای من هیچ ربطی به سایت نداره و کلا ذهنت رو درگیر میکنه که بسیاااااااار مفیید هست!!!

1- اولین چیزی رو که روز اول عید خوردی چی بود؟!
2- امسال ساله خرگوشه. به نظرتون چطور سالیه؟
3- عدد مورد علاقه من چنده ؟؟؟
4- به نظرت وقتی یه نفر رو دوست داری و به فکرشی اونم تورو دوست داره و به فکرته؟
5- دوست داری هدیه ولنتاینت و روز تولدت چی باشه؟؟؟
6- از هدفمندی یارانه ها راضی هستی ؟!
7- چرا پرنده ها بر نیروی جاذبه غلبه کردن؟
8- تا حالا از قهوه تلخ جایزه بردی؟؟؟
9- چطوری میتونیم گریه کردن ماهی ها رو تشخیص بدیم؟!
و سوال آخر !!!

10- هدف شاعر از سرودن شعر " آسمون ابری اما دیگه بارون نمیاد ... " چی بود ؟!


قربونت! موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: جمعه 23 اردیبهشت 1390 23:40
نمایش جزئیات
آفلاین
آهای....آهای...آهای

چه خبره همه با هم لوله ی توپو گرفتید طرفش هی دارید شلیک میکنید؟

بابا دو تا دعوای کوچیک کرده تموم شده رفته پی کارش!ـ

من که شخصا عاشق اخلاق باحالشم

خواهشا دیگه سوالای خشانت بارتونو متوقف کنید

و اما من:

1-اسم کامل-سن-شهر محل سکونت-شغل


2-اشکالاتی که در فعالیت های مدیران دیده ای که در صورتیکه

خودت مدیر میشدی مرتکب آنها نمیشدی؟ـ


3-به چه چیزی حساسیت داری؟ـ

4-فرض کن در یه شهر بزرگ ، خودت و دو نفر دیگه زندگی کنی

یعنی مثلا اتفاقی افتاده که همه ی مردم ناپدید شدن غیر از سه

نفر زیر:

رییست

یک کارگر محترم شهرداری

و تو

سعی میکنی چطور زندگی کنی؟
الف:خیلی راحت مثلا استفاده از شلوارک و لباس آستین حلقه

ب:خیلی رسمی و با استفاده از کت و شلوار

ج:عریان به نحوی که به دیدن بدنت عادت کنن



5-جادوگران بهتره یا دمنتور؟چرا؟

6-به نظر خودت عمده ترین اشکالی که به کارای دیوید یاتس وارد

میشه{استیون اسپیلبرگ هم چند بار اشاره کرده}چیه؟

7- چرا منی که به گفته ی رولینگ تمام کارای جاسوسی و مخفیانه ی لرد سیاه رو انجام میدادم یهویی وسط داستان اونم کتاب آخر ظاهر میشم؟

8- به نظرت آیا عشقی که اسنیپ نسبت به لی لی داشت تو دنیای واقعی امکان داره؟آیا خودت بهش مبتلا شدی؟{چه با کلاس گفتم}

9-خودت از خودت یه سؤال بپرس و جواب بده.


ریگول...........سانسور نکنی!!!!!!!!!!!!ـ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
مرگ برای یک انسان فرهیخته شروعی دوباره است
آدولف هیتلر
به نقل از آلبوس دامبلدور
Re: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: جمعه 23 اردیبهشت 1390 20:14
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

من فقط یک سوال دارم:

مشکل شما با مدیران سایت چیه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: جمعه 23 اردیبهشت 1390 17:23
نمایش جزئیات
آفلاین
فرانک لانگ باتم- روبیوس هگرید- مینروا مک گونگال


1- چرا وقتی مینروا رو برداشتی، اصولا سعیی در خو گرفتن به شخصیتش نکردی؟ و به عبارتی همون شخصیت های قبلیت بودی با یک شناسه جدید؟!


2- وزیر که شدی، بگذریم از ماجراها؛ چرا با اینکه خیلی قبلش سروصدا زیاد کردی، ولی فک میکنم نهایت یک ماه فعالیت کردی و بعدش کم و بعدترش هم کلا ناپدید شدی؟!( نگو که کار و زندگی و درس بود، که همه مون کار و زندگی و درس داریم)

3- به نظرت ایا سایت اونقدر ارزش داری که یه نفر رو اذیت کنی، و بعد وقتی از مدیریت رفت بری توی معجون راستگویی و بگی خیلی اذیتت کردم و اینا؟!


4- چرا اینقدر عشق مدیریتی؟ به نظرت اگر مدیریت خوب بود، هیچ مدیری استعفا میداد؟ یا تقاضا میکرد برای دسترسی یه نفر دیگه؟!


5- فقط مدیریت میتونه کاری پیش ببره؟ اگر مدیر بودی فکر میکنی چیکار میتونستی بکنی که حالا که نیستی، نمیتونی بکنی؟ در صورتی ککه وقتی مدیر بشه آدم، بخش مهمی از وقتش برای فعالیت در رول، میره برای جواب دادن به یه سری بلیت و جواب دادن!


6- فکر میکنی چند نفر رو تا به حال از خودت رنجوندی؟


7- اخلاق خوب، از نظرت چجور اخلاقیه؟!

8- الگوی تو در سایت کی بوده؟ و کی هست؟


9- فکر میکنی تا چه حد انسان مسئولیت پذیری هستی؟!!!!!

10- شاید حدود 5سال یا بیشتر باشه که عضو سایتی. اینجا یه جامعه مجازی کوچیکه. همه باهم تعامل داریم و مسئولیت هایی رو می پذیریم و ... . فکر میکنی بعد از این 5 سال، چه درسهایی گرفتی؟ چه تجربیاتی کسب کردی؟


موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
منوي مديريت، حافظ شما خواهد بود!
بازنشستگی!
Re: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: جمعه 23 اردیبهشت 1390 16:44
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

به به مگی عزیز... خوبی؟

من خیلی وقته که توی سایت نبودم و هر قرن یه بار که میام، زیاد نمی مونم که ببینم اوضاع و احوال و فعالیت سایت چطوریه. ولی یه سوال درمورد تو برام پیش اومده که می پرسم:

یادمه یه روز یه آدمی که خودش... حالا بگذریم! به هرحال یه نفر بعد از انتقاداتی که به عملکرد مدیران کردی، برگشت بهت گفت که داری خودتو می کشی که مدیر بشی.

با توجه به اینکه دوست بسیار صمیمی تو بود و مطمئنا روی حساب صحبت های خصوصیتون در مسنجر چنین حرفی رو به تو زده، می خوام بدونم چرا به مدیر شدن تا این اندازه علاقه داری (یا داشتی) و اینکه اصولا علاقه داری (یا داشتی) که مدیر بشی؟

به نظرت سیستم انتخاب کردن مدیریت چطوریه؟ مثلا بعد از اینکه برای انتخاب یکی (مث ایوان روزیه) اونقدر الم شنگه شد و ایرادهای مزخرف و ریز و درشت فراوانی گرفته شد (درحالیکه در فعال بودن و دلسوزی ایوان و همینطور مردمداریش هیچ شکی وجود نداشت و کسی نمی تونست به شخص ایوان ایرادی وارد کنه) و تازه ایوان رو کردن مدیر ایفای نقش، چطور شد که انتخاب یه مدیر جدید (خصومت شخصی با لینی عزیزم ندارم. یه سوال اصولی رو می خوام مطرح کنم) هیچ سر و صدایی نشد و همه به راحتی پذیرفتنش اونم درحالیکه ایشون رو به عنوان یکی از گردانندگان سایت انتخاب کردن که مطمئنا اختیارات بسیار بیشتری نسبت به مدیر ایفای نقش داره و باید دقت و حساسیت روش بیشتر می بود؟

به نظرت یه مدیر تازه یعنی یه روح تازه به سایت؟ (که البته در این صورت، لینی انتخاب مناسبیه ولی نه به عنوان گردانندگان سایت... بلکه ایشون هم می تونست یک مدیر ایفای نقش باشه و مثبت بودنش رو ثابت کنه و بعد، در مرحلۀ بعدی به عنوان گرداننده سایت انتخاب بشه... اونم اگر از ایوان یا بعضی کاربران دیگه ای که می شناسیم، مفیدتر می بود!)

دیگه هیچ سوالی ندارم.
(فکر کنم برای حسن ختام حضورم در سایت، سوالام بدک نبودن. )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مورگانا لی‌فای در 1390/2/23 16:45:58