جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

64 کاربر(ها) آنلاین هستند (52 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
62
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 24 مرداد 1390 15:09
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
من به شخصه یک بار بارون خون آلودو توی ریون دیدم و به بقیه گفتم چه جالب و اینا. "هیچ کس" نگفت برین شکایت و مدیرارو نابود کنین. حالا شما تازه گذشت و بخشش کردین؟ ما حتی بحثم نکردیم و شما گذشت کردین؟ عجبا!


شما بحث نکردین چون که ما اصلا در باره ی اون موضوع جز توی تالار خصوصیمون حرف نزدیم. تازه توی تالار خصوصی هم فقط رز یه پست زد و گفت که این جوریه. بعدش هم هیچ کس چیزی نگفت. ولی وای به حالمون اگه به شما هم می گفتیم.


نقل قول:
این مسئله گذشته و نمیخوام کشش بدم. فقط اینکه اگه یک نگاهی به نمرات جلسه اول کلاسا بندازین، متوجه میشین که ریون تو همه کلاسا امتیازاتش بیشتر از بقیه گروها بوده، به جز اساتید هافلی! من نمیخوام بگم اساتید هافلی عمدا نمره ریونو کم دادن! نه هرگز!


شما برید پس 1061 رز ویزلی را در این تاپیک ببینید. بعد بگید امتیاز ما بیشتره. واقعا ازتون معذرت می خواهیم که فقط کوییدیچ را بیشتر از شما آوردیم و توی بقیه درس ها هم اختلاف زیادی هم با شما نداشتیم.


نقل قول:
و اصلا کوچک ترین حرفی در مورد پست گودریک نزدی. شما دیگرانو ماست میدونین و بی ارزش جلوه میدین. مهم اینه که هافلیا شاد باشن، بقیه اهمیت دارن؟ اصلا وجود دارن؟ همه برن ته دریا!!!


این چیزی که شما نوشتید دقیقا معلوم که می خواهید همه را به جون هافلی ها بندازید. جوابش هم ندادیم چون که ما با حرف حق که مشکلی نداریم. ما با توهین های شما مشکل داریم. گودریگ با کمال ادب اومد و یه مثالی زد و رفت.


نقل قول:
و باز هم میگم اینجا برای تفریحه! این بحثا واقعا ارزش نداره! تو دنیای واقعی هم یکی به من بگه جوگیری نمیرم این حرفارو بهش بزنم، چه برسه به اینجا!!!


تا تموم حرف هاتونا میزنید همه با هم دوس میشن؟! واقعا که. این سایت برای تفریح هست ولی بعضی های دیگه مانند خود شما نمی خواهید این جوری باشه.
______________________________

سیریوس رز ویزلی که کاری نکرد. لینی بعد از پاسخی که به ریگولوس توی قلم پر تند نویس داد دوباره موضوع را شروع کرد. البته اگه نخوندیش الان خودش سانسورش کرده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 24 مرداد 1390 15:02
نمایش جزئیات
آفلاین
همش تقصیر این رز ویزلیه!

بزنید بلاک کنید این پدر سوخته رو راحت شیم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 24 مرداد 1390 14:19
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!


من توهین کردم آیا؟ جمله ای که من توهین کردم و تیکه انداختمو نقل قول کن!

چرا هرچی میشه بحث راه میندازین؟ هر "غیر هافلی" ای که حرفی بزنه، سریعا هافلیا دورش جمع میشن اگه از هافل تعریف کرده بود، چه عضو خوبی هستی عزیزم! اما اگه تو "نظر شخصی خودش" بگه به نظرم هافل جوگیره، یا کلا هرچیزی بر ضد هافل بگه، تو دشمن مایی! ازت دلخور شدیم! خودتو خراب کردی! تاسف آوره! این طوری راجع بهت فکر نمیکردم و یه مشت حرف دیگه.

نقل قول:
الان شما اومدی چندین بار این جمله رو گفتی.
حالا برای چی؟
یه کم شبیه اینه که می خوای ریونی ها و گریفی ها رو تحریک کنی که بر علیه هافل اعتراض کنند.


ریونی ها و گریفی هارو تحریک کنم بر علیه هافل؟ مگه من مث هافلیام! باو خود هافل یک بار اومد گفت کار زشتیه که گریفیا اعضای ایفای نقش رو ترغیب میکنن گروهشون بیان! در حالیکه این عملو هافل داره انجام میده.

پرسیوال پرسید رتبه ی اولی که اعضای درون ایفای نقش رو جذب میکنه متعلق به کدوم گروهه؟ رز اومد گفت ریون!! اتفاقا این شمایین که دارین سعی میکنین خودتون رو برتر و نمونه و وجهه ی بقیه گروهارو خراب کنین. ما عضو ایفای نقشی رو جذب کردیم؟ یکی نام ببرین و بعد بگین از روی چه حرفی اومده گفته ریون!

نمیخوام به مسائل گذشته اشاره کنم، فقط یادآوری کارای خودتون بود که ما هیچ عکس العمل گروهی و دسته جمعی ای برای ابراز ناراحتیمون نکردیم!!!!

الان من تو اون جمله چی جز گریف و ریون میتونم بگم؟ بابا شما میگی پخ واسه هاگ بوده پس چه گروهی رو میتونم نام ببرم؟ خب فقط گریف و ریونه! بیام بگم فقط ریون؟ یعنی بگم شما منظورت فقط گروه مائه وقتی هیچی از اون پخا نمیدونم؟

گلرت، جدا باید تو اون جمله چی میگفتم؟ گریف و ریون طرف بحث بودن یکیشونو حذف کنم؟

و در مورد هافل جواب کاملا مشخصه! من یک کلمه گفتم به نظرم هافل جوگیره، اومدین این بحثارو راه انداختین، حالا اگه میگفتم پخ توهین آمیز فرستادین چی کار میکردین؟ سایت به توپ بسته میشد! رد میکنی این حرفو؟

جواب اون "حالا برای چی" هم اینه که بفهمین ما سر این مسائل نمیایم دسته جمعی بریزیم بحث کنیم، تاکید شد که بدونین ما سراین چیزی بتون نگفتیم، به قول شما گذشت کردیم!!!! درحالیکه اگه شما بودین وضع مث الان نه، بلکه بدتر بود.

نقل قول:

فکر کنم که مدیرا دیدن. از اونجایی که همون موقع یکیشون توی تالار خصوصی هافل گشت می زده احتمالاً به بقیه هم گفته.
اگه هم نگفته برین ازش بپرسین بهتون میگه.( اگه هم حرفم رو توهین می دونی که مدرک رو کنم)
در ضمن اینم یکی دیگه از چیزایی بود که اگه توی هر تالار دیگه ای پیش میومد مدیرا رو نابود می کردن ولی هافلی ها ازش گذشتند.
پس اونقدر ها که شما می گی هم جو گیر نیستن.


مدیر هاگ برای بررسی دلیل کنارکشیدن شما به تالارتون اومده، دلیلی نداشته با بقیه مدیرا درمیون گذاشته بشه چون مربوط به هاگ بوده.

من به شخصه یک بار بارون خون آلودو توی ریون دیدم و به بقیه گفتم چه جالب و اینا. "هیچ کس" نگفت برین شکایت و مدیرارو نابود کنین.

حالا شما تازه گذشت و بخشش کردین؟ ما حتی بحثم نکردیم و شما گذشت کردین؟ عجبا!

نقل قول:
خوب این که خیلی واضحه. چون این توهین آمیز ترین بخش صحبتات بود.


یک پدری میزنه یکی رو به قتل میرسونه. بچه هه میگه نه من بابامو دوست دارم و اون هیچ کاری نکرده و شما الکی حرف میزنین.

خانواده میگن یکبار به پدرت بعنوان کسی جز پدرت و یک انسان عادی نگاه کن و اون وقت قضاوت کن که میتونسته کسیو بکشه یا نه!

عین همین مسئله اینجا برقراره! شما هافلو دوس داری چطور میتونی گروه خودتو در موردش بد بگی؟ نمیتونی! چون هافلی هستی و دوسش داری! همون طور که من ریونی هستم!

اما اگه یکبار بعنوان کسی جز هافلی نگاه کنی، میبینی که واقعا زیادی دارین بزرگش میکنین. یک کلمه رو بیرون کشیدین و بحث راه انداختین.

توهین چیه؟ توهین آمیزترین بخش حرفام؟ واسه همینه میگم جوگیرین دیه.

نقل قول:
اولاً که قبلاً کسایی بودند که با 1 کلمه هم بلاک شدن. پس ملاک تعداد کلمه نیست. توهین آمیز بودنشه.

دوم اینکه علاوه بر هاگ یه دونه پیام امروز هم بود.
که مدیرا باید واکنش نشون می دادن. ولی ندادن.
برای همین خود اعضای هافل دست به کار شدن و موضوع رو حل کردن.


بحث بلاک کاملا متفاوته، شما اومدین گفتین من گفتم هافل صمیمیت نداره (درحالیکه هیچ جای حرفم چنین چیزی گفته نشده) و در موردش بحث کردین که حرف دلمون زده شد و اینا، حالا ریگولوس میگه به نظر من ریون از نظر صمیمیت آخره، کسی چیزی گفت؟ هرکس نظری داره دلیل نمیشه چون یکی به یه چیزی یه مدلی نگاه میکنه بقیه هم همون طوری نگاه کنن.

یه نفر بیاد بگه من اصلا از درس عربی خوشم نمیاد و کسل کننده س، یعنی داره به زبان عربی توهین میکنه؟ فقط داره میگه "من" دوس ندارم! خب این چه ربطی به توهین داره؟ اگه این طوری روزانه ما داریم هزاران توهین میکنیم و در نهایت همه میریم جهنم!

نقل قول:
شما که اینقدر تو کار معنی جمله ها و اینا واردی بیا این جمله ی رفیق شفیقت رو هم برای ما ترجمه کن ببینیم به همون خوبی که حرف منو معنی کردی می کنی یا نه!
یه راهنمایی هم من بهت می کنم که پشت هافلی ها حرفی نزنی:
به علامت های تعجب دقت ویژه بکن.


این مسئله گذشته و نمیخوام کشش بدم. فقط اینکه اگه یک نگاهی به نمرات جلسه اول کلاسا بندازین، متوجه میشین که ریون تو همه کلاسا امتیازاتش بیشتر از بقیه گروها بوده، به جز اساتید هافلی! من نمیخوام بگم اساتید هافلی عمدا نمره ریونو کم دادن! نه هرگز!

فقط از ظاهر میشه گفت هافل داره تو کلاسا خودش نمره بالاتر میگیره. و ادامه ی این وضع احتمالا قهرمانی هافلو به دنبال داشت!

و باز هم میگم اون نظر شخصی بوده و خودتون جدی گرفتینش.

نقل قول:
خیلی جالبه.
یارو میاد کلی فحش و توهین و اینا می کنه، مقادیری هم تیکه بار می کنه و بعد میگه ابنجا مال تفریحه. یه :دی هم آخرش می زنه که یعنی من خیلی خوبم و اینا.

نقل قول:
حالا تازه دو قورت و نیمتم باقیه.
بابا خیلی با حالی.

نقل قول:
یه راهنمایی هم من بهت می کنم که پشت هافلی ها حرفی نزنی:

این حرفای شما همش توهین به من نیست؟ با من مشکل داری دیگه. من کی پشت هافلی ها حرف زدم؟ خوبه جلوروتون گفتم. به خاطر یک کلمه جوگیر داری این طوری به من توهین میکنی اونوقت میگی جوگیر نیستی؟

بابا بخدا کلاه گروهبندی شمارو هافل ننداخته که این قدر متصعبانه برخورد میکنی! اگه هاگوارتز بودی چی کار میکردی؟ تاسف آوره به خاطر یه کلمه جوگیر این بحثا راه بیفته.

نقل قول:
فعلاً همین


و این نشون دهنده ی اینه که کلی با این بحث داری کیف میکنی و به دیگران توهین میکنی و لذتشو میبری و به ریش بقیه میخندی، اما کافی نیست برات و فعلا اینارو گفتی تا بعدا با پست کوبنده تری ادامه بدی. ادامه بده عزیزم، اگه غیر از این کاری کنی تعجب میکنم. حرف منو خودت داری تایید میکنی!

و اصلا کوچک ترین حرفی در مورد پست گودریک نزدی. شما دیگرانو ماست میدونین و بی ارزش جلوه میدین. مهم اینه که هافلیا شاد باشن، بقیه اهمیت دارن؟ اصلا وجود دارن؟ همه برن ته دریا!!!

و باز هم میگم اینجا برای تفریحه! این بحثا واقعا ارزش نداره! تو دنیای واقعی هم یکی به من بگه جوگیری نمیرم این حرفارو بهش بزنم، چه برسه به اینجا!!!

-------------------------

کینگزلی، منم در مورد کنار کشیدن از هاگ نظر تورو دارم. به نظرم اگه نخوان شرکت کنن مهم نیس، البته اینکه النی بگن هیچ کدوم از اعضای گروه پست نزنه جالب نیس، اما اگه کسی نخواد پستی بزنه، خب نزنه.

اما در مورد تدریس. درسته استر موافقت کرد. چی کار جز این میتونست بکنه؟ بگه الا و بلا باید کاری که نمیخواینو انجام بدین؟

همه میدونیم که با وجود شیش تا کلاس، وقتی سه تاش کم شه هاگ دیگه معنی ای نداره! اخه سه تا کلاسم شد هاگوارتز؟ مدیر وقتی سه تا کنسل میشه چی کار میتونه بکنه؟ اون انتظار داشته اساتید تا آخرش باشن اما اینکه یهو میگن نمیخوام، دیگه کاری از دستش برنمیاد.

و در مورد صمیمیت هافلپاف. قبلا هم گفتم، من به هیچ وجه اینو رد نمیکنم. اینکه بگم هافل اتحاد داره، دلیل بر این نیست که صمیمیت نداشته باشه. صمیمیت بین اعضای هافلپاف هیچ وقت توسط من رد نشده و نخواهد شد.

نقل قول:
سدریک دیگوری: شما ها جدی گرفتید که اون پیام ها را ارسال می کنید.


شما دارین اینجا میگین ما هاگ رو جدی گرفتیم و پخ توهین آمیز فرستادیم. یعنی مارو متهم به این کار کردین.

---------------------

در نهایت من فقط میگم، یه کلمه جوگیر ارزش این همه بحثو نداره. ممنون کینگزلی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1390/5/24 14:29:45
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1390/5/24 14:35:11
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 24 مرداد 1390 11:36
نمایش جزئیات
آفلاین
خیلی جالبه.
یارو میاد کلی فحش و توهین و اینا می کنه، مقادیری هم تیکه بار می کنه و بعد میگه ابنجا مال تفریحه. یه :دی هم آخرش می زنه که یعنی من خیلی خوبم و اینا.

نقل قول:
لینی وارنر: شما رسما به گریف و ریون بی احترامی و توهین کردین. دلم میخواد بدونم اگه ما میگفتیم هافل پخ توهین آمیز فرستاده چه عکس العملی نشون میدادین! جوابش واضحه!


الان شما اومدی چندین بار این جمله رو گفتی.
حالا برای چی؟
یه کم شبیه اینه که می خوای ریونی ها و گریفی ها رو تحریک کنی که بر علیه هافل اعتراض کنند.
واقعاً امیدوارم من اشتباه کرده باشم و هدفت واقعاً این نباشه که اگه باشه یه مدیر مثل مدیرای قبلی گیرمون اومده.

حالا اگه کسی از ریون یا گریف اعتراضی داره بیاد تا من جوابش رو بدم.

نقل قول:
لینی وارنر: من هرچی به رز اصرار کردم در مورد اون پی ام بگه حاضر نشد بگه اونوقت متنو گذاشته کف دست هافلیا؟ بعید میدونم! میشه اونی که هافلیا دیدن رو ما هم ببینیم؟


فکر کنم که مدیرا دیدن. از اونجایی که همون موقع یکیشون توی تالار خصوصی هافل گشت می زده احتمالاً به بقیه هم گفته.
اگه هم نگفته برین ازش بپرسین بهتون میگه.( اگه هم حرفم رو توهین می دونی که مدرک رو کنم)
در ضمن اینم یکی دیگه از چیزایی بود که اگه توی هر تالار دیگه ای پیش میومد مدیرا رو نابود می کردن ولی هافلی ها ازش گذشتند.
پس اونقدر ها که شما می گی هم جو گیر نیستن.

نقل قول:
لینی وارنر: من نمیدونم چرا از روی کل اون حرفا روی هاگ کلید کردین! اگه میشه هافلی ها یکبار از نقاب هافلپاف بیرون بیان و به حرفا و کاراشون نگاه و قضاوت کنن.


خوب این که خیلی واضحه. چون این توهین آمیز ترین بخش صحبتات بود.


نقل قول:
من هاگو وسط نکشیدم. تو "کل" اون پاراگرافا و بین 100 تا کلمه یه دونه هاگ بود و تمام! شما روش کلید کردین دیه

نقل قول:
یه گریفی یه کلمه گفت شما چون نمیتونستین قهرمان بشین کنار کشیدین، سرش بحث کردین. حالا شما داری میگی گریف و ریون هاگو جدی گرفتن و توهین کردن!چیزی گفتیم؟


اولاً که قبلاً کسایی بودند که با 1 کلمه هم بلاک شدن. پس ملاک تعداد کلمه نیست. توهین آمیز بودنشه.

دوم اینکه علاوه بر هاگ یه دونه پیام امروز هم بود.
که مدیرا باید واکنش نشون می دادن. ولی ندادن.
برای همین خود اعضای هافل دست به کار شدن و موضوع رو حل کردن.
حالا تازه دو قورت و نیمتم باقیه.
بابا خیلی با حالی.

نقل قول:
بهرحال اومدم اینجا از تلاش های استر تشکر کنم ، تلاش خودشو میکنه ولی همه که پرسی نمیشن .. از معلم ها هم کمال تشکر رو دارم .. و در اخرم قهرمانی هافلی ها رو به رز و کینگزلی و بقیه گروهشون تبریک میگم !!


شما که اینقدر تو کار معنی جمله ها و اینا واردی بیا این جمله ی رفیق شفیقت رو هم برای ما ترجمه کن ببینیم به همون خوبی که حرف منو معنی کردی می کنی یا نه!
یه راهنمایی هم من بهت می کنم که پشت هافلی ها حرفی نزنی:
به علامت های تعجب دقت ویژه بکن.

فعلاً همین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گلرت گریندل والد در 1390/5/24 11:38:25
میون یه مشت مرگخوار/ زیر علامتی شوم
توی خ�
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 24 مرداد 1390 09:00
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام

می ریم که داشته باشیم یه بحث جنجالی ... نظرتون چیه بچه مرشدی ها؟

خب من یه مثال می زنم:

مثلا فرض کنید چهار نفر جمع می شن تا در یک روزی یک بازی رو انجام بدم. یعنی قول و قرار می زارن تا در اون روز یه بازی حسابی کنن اما هیچ کس مجبور به بازی نیست و اختیار خودشو داره.

حالا در اون روز بازی یکی از اون چهار نفر به دلیلی که به ما ربطی نداره ، میگه که من نمی خوام بازی کنم و از اونا دور میشه و اون سه نفر دیگه هم روحیه از دست می دن و از بازی منصرف می شن ... حالا فک می کنی اون سه نفر چه احساسی نسبت به اون یک نفر که از بازی کردن منصرف شد ، دارن؟؟

حرف من فقط همین بود.

با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گودریک گریفیندور در 1390/5/24 9:04:32
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 24 مرداد 1390 06:41
نمایش جزئیات
آفلاین
هووووم...

در راستای جريانات ايفای نقش

چون نتونستم هيچ تاپيكی رو پيدا كنم، دوباره دست به دامن اين‌جا ميشم... يه سری شفاف سازی می‌كنم و بعد ميرم هواخوری . فقط به ياد داشته باشين كه من ابتدای اين پست رو با اين شكلك شروع می‌كنم و كلا" صحبت‌هامون دوستانه‌ است...

و اين رو هم يادتون باشه من اومدم يه حرفای لازمی رو بزنم، جواب به هيچ بازجويی‌ای رو پس نميدم...

اول، پرسيوال دامبلدور:

دوست عزيز من، شما در چت باكس اين طوری نوشتی...

پرسیوال دامبلدور: کردید اونوقت یه چیزی هم طلبکار هستید؟
پرسیوال دامبلدور: با یه حرکت کاملا مسخره کل برنامه ی هاگوارتز رو به هم ریختید و کل زحمت های استرجس رو برباد دادید،حق من گریفی و ریونی ها و حتی اسلیترینی ها هم ضایع
پرسیوال دامبلدور: حرکت اعتراض آمیز!
پرسیوال دامبلدور: دارید شورش رو در میارید و همه چی رو به لوث می کشید....دست بردارید بابا....دست بردارید
پرسیوال دامبلدور: و پخ های توهین آمیزی که شما میگید رو حتما مدیران رویت کردن و حتما توهین آمیز ندونستن...اصلا دلیل نمیشه همگی با هم بخواید یه نفر رو ضایع کنین! همگی
پرسیوال دامبلدور: کلیه ی هافلی ها....با عرض معذرت ولی حرف مفت بی ربط که گفتنش مالیات نداره!....مثل این که یادتون رفته مدیر میتونه به پیام شخصی ها هم دسترسی داشته باشه!


در مورد مسئله‌ی هاگوارتز. اختيار هر عضو دست خودشه، من هر جايی از سايت كه دلم بخواد فعاليت می‌كنم، هر جايی هم نخوام فعاليت نمی‌كنم... اين يه مسئله‌ی كاملا" واضح و مشخصه. هيچ جايی هم ننوشته كه وقتی يه گروه توی هاگوارتز شركت ميكنه حتما" بايد تا آخرش بره. همون طور كه من يادم مياد يه ترم راونكلاو هم تا يه جايی پيش اومد و ديگه شركت نكرد. اگه ما مسئله‌ی « كنار كشيدن » رو پيش نمی‌كشيديم خودمون پست نمی‌زديم... ما آزاديم كه نحوه‌ی فعاليت‌مون رو به عنوان يه گروه خودمون انتخاب كنيم و اين مسئله به هيچ شخص ديگه‌ای خارج از اين گروه مرتبط نميشه.

مسئله‌ی بعدی هاگوارتز مسئله‌ی كنار كشيدن دبيرها بود كه هافلپاف سه تا كلاس در هاگوارتز رو تدريس می‌كرد. استرجس با اين مسئله كه دبيرها تدريس رو قطع كنن مخالفتی نكرد...

اما مسئله‌ی منحل شدن اين ترم هاگوارتز. ما از هاگوارتز كنار كشيديم، اما اين كه دو تا گروه بعد از كنار كشيدن يه گروه ديگه فعاليت‌شون ضعيف ميشه يا مديريت هاگوارتز اون طور كه بايد و شايد اوضاع رو منظم نگه نمی‌داره، به هافلپاف چه ربطی داره؟ آيا هاگوارتز نمی‌تونست با راونكلاو و گريفيندور با اين همه جمعيت و هر از چند گاهی چند اسليترينی ادامه بده؟ مسلمه كه می‌تونست... اين كه هاگوارتز به شكل مناسبی اداره نشد و در كنار اين مسئله، گروه‌های ديگه و افراد هم زياد ازش حمايت نكردن، به هافلپاف مربوط نيست.

***

لينی عزيز، من ديگه نقل قول نميذارم، چيزايی رو كه لازمه بگم، ميگم...

اين كه فعاليت درون گروهی ما چه طوريه و رابطه‌ی اعضای هافلپاف با همديگه چه طوريه رو خودمون می‌دونيم و خودمون... رفاقت ما هافلی‌ها خيلی خيلی شديده و علاقه‌مون به تالارمون هم همين طور... ما با هم رفاقت باشكوهی داريم، خودمون هم بهتر ميزان استحكام رابطه‌مون رو ميدونيم و مسلمه كه بقيه زياد اطلاعی ندارن از اين موضوع... مثلا" من دلم می‌خواد برم با ليلی لونا ارتباط داشته باشم، لودو ميره با اما دابز رابطه پيدا ميكنه، برتی هم ميره دنبال ريتا، اين وسط گلرت هم ميره با دامبلدور روابطش رو ادامه ميده ... اين شكليه اوضاع .

مسئله‌ی توهين هافلپاف به بقيه مطرح شد. كجا و چه طوری؟

برخورد شديد هافلپاف در بيرون از گروهش پست من بود خطاب به سيريوس كه به لطف همون پست شديدم ديگه سر و صداها و تمسخرها و تيكه‌ها نسبت به هافلپاف خوابيد.

لينی عزيز، توهين كردن با اين كه بخوايم يه كار طرف مقابل رو در حد يه توهين، بزرگ كنيم خيلی فرق می‌كنه.

ما حق داشتيم اگه می‌خوايم در هاگ شركت كنيم، اگه هم نه كه نه؛ و شركت نكرديم، بعدش چه اتفاقی افتاد؟ چت باكس پر از تيكه و تمسخر های در پوشش شد... پرسيوال شعار « هافلی بايكوت » رو ابداع كرد ، تيكه‌ها زياد شد... دوستان همه از خودشون لطف بروز دادن... ما ميايم ميگيم همه‌ی اينا هيچی...

و امروز شاهد هستم كه شما يه توهين رو يه جوری به هافلپاف نسبت ميدی... قصد ناراحتی‌ات رو ندارما، نظر منه... لينی عزيز، ما درست اطرافمون رو می‌بينيم و نمی‌خواد نقابی رو برداريم، هافلپاف از هاگوارتز كنار كشيد، بعدش چه اتفاقی افتاد؟ آيا اين ما بوديم كه به بقيه تيكه پرونديم، يا بقيه اين لطف رو در حق گروه ما داشتن؟

لینی وارنر: شما رسما به گریف و ریون بی احترامی و توهین کردین. دلم میخواد بدونم اگه ما میگفتیم هافل پخ توهین آمیز فرستاده چه عکس العملی نشون میدادین! جوابش واضحه!


ما به طور مستقيم هيچ حرفی نزديم لينی عزيز... تو خودت چت باكس رو نگاه كن، اين قدر سر اين مسئله‌ كليد كردی و كليد كردی تا كار به اين پيام رسيد و يه توهين به هافلپاف نسبت داده شد ( به نظر من )... ما كه خودمون توهين نمی‌كنيم، توهين برای ما به هر شكلی كه بود ساخته شد...

روی يه سری مسائل هم نمی‌خوام كليد كنم.

اگه مشكلی هست، ابهامی هست، حرفی هست، بزنين كه به جای اين كه توی چت باكس جملات يه خطی تحويل بدين اين جا حرف حسابی و نظر خودتون رو به طور كامل ارائه كنين.

ممنون !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط كينگزلی شكلبوت در 1390/5/24 6:43:00
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: یکشنبه 2 مرداد 1390 21:21
نمایش جزئیات
آفلاین
من منظورم مرلین اعظم بودا


خب میدونی این کارای روتینیه که باید انجام شه. اینم لینک تاپیک که مجبور به گشتن نباشی » معرفی شخصیت

نمیخواد معرفی شخصیت کنی، فقط کافیه بگی دسترسی منو برگردونین. همین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
نقل قول:
مرلین من! یه هافلپافیه دیگه؟ چرا این قدر ریشه دار شدین یهو؟کی کیو آورد؟ کی به کی گفت بیاین برگردیم؟ کی به کی شد؟چی شد که این شد؟خب هدف از پستیدن این بود که توی تاپیک شخصیت خودتونو معرفی کنید درخواست بده تا دسترسیتو بدیم. اینجا قانونی نی، پیگرد داره


لیــــــــنی من! (نیدونم کی هستی! )
هر کسی هستی حتمآ خیلی خفنی که این همه دسترسی داری!
باب خدایی زشته یه عضو قدیمی بره درخواست بده! قبول کن!
تو که این همه خفنی دسترسی من رو بده دیگه خدایی حال ندارم برم بگرم دو ساعت تاپیک پیدا کنم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: یکشنبه 2 مرداد 1390 20:03
نمایش جزئیات
آفلاین
مرلین من! یه هافلپافیه دیگه؟ چرا این قدر ریشه دار شدین یهو؟

کی کیو آورد؟ کی به کی گفت بیاین برگردیم؟ کی به کی شد؟

چی شد که این شد؟


خب هدف از پستیدن این بود که توی تاپیک شخصیت خودتونو معرفی کنید درخواست بده تا دسترسیتو بدیم. اینجا قانونی نی، پیگرد داره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: یکشنبه 2 مرداد 1390 19:25
نمایش جزئیات
آفلاین
فکر کردی کی هستی درخواستت رو اینجا مطرح میکنی مرلین؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!